Skocz do zawartości

Co mnie dziś wkurzyło ?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 16,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

A ja świadomie na 1,4 silnik i nie dlatego, że mniej pali /poniżej 7l, przy spokojnej jeździe/ ale ze względu na moc 140KM i rozwija ona maksymalny moment obrotowy 220 Nm już przy 1 500 obr./min i utrzymuje tę wartość na stałym poziomie do 4 000 obr/min. Został w 2009, 2010 wybrany silnikiem roku, a w tym zajął 2 miejsce, a 1 w swojej klasie i nie wspomnę o ekologii, oraz przyjemności jeżdżenia takim motorem... Również te silnik osiągają moc 170 KM :good:

Myślę, że te 2,5 l nie bardzo by mi dało radę...

 

140km sutów nie urywa, może kiedyś tak ale teraz to zwykłe auto

A ten silnik roku to powinien dodstać nagrodę "bubel roku", poczytaj sobie co się dzieje właśnie z 1,4TSI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kross12, modny downsizing... może i fajnie to jeździ, wrażenia są niezłe, ale dla mnie ważniejsze jak z trwałością....

 

W ogóle nowe trendy w silnikach mnie przerażają, nikt nie bierze pod uwagę trwałości, producenci co raz więcej chcą zarabiać na serwisowaniu auta, nie opłaca się produkować bezawaryjnych samochodów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten silnik roku to powinien podstać nagrodę "bubel roku", poczytaj sobie co się dzieje właśnie z 1,4TSI

 

oj tam, przesadzasz, Das Auto sie nie psują, a silnik marzenie :song:

 

look:

 

Volkswagen jako pierwszy na świecie wprowadził do seryjnej produkcji podwójnie doładowane silniki benzynowe z wtryskiem paliwa TSI. Wykorzystano w nich innowacyjne rozwiązanie: dostarczaniem powietrza do cylindrów zajmuje się najpierw kompresor (napędzany mechanicznie paskiem), później po przekroczeniu 3.500 obr. rolę tę przejmuje turbosprężarka (napędzana energią gazów spalinowych).

Przebieg momentu obrotowego w takim silniku jest imponujący: 220 Nm dostępne jest w zakresie 1.500- 3.500 obrotów. I to w silniku, którego pojemność wynosi zaledwie 1,4 l. Zdaniem specjalistów, Volkswagen rozwiązał tym samym problem połączenia dwóch odmiennych technologii. Produkowany od 140 lat silnik benzynowy nigdy dotąd nie był tak wydajny jak w dzisiejszej wersji TSI. VW Toran z wyposażonym w silnik TSI o pojemności 1,4 l, dysponujący mocą 140 KM pojazd zużywa średnio 7,2 litra benzyny na każde 100 km. Rozwija ona maksymalny moment obrotowy 220 Nm już przy 1 500 obr./min i utrzymuje tę wartość na stałym poziomie do 4 000 obr/min.

Wszystkie silniki TSI zostały opracowane z myślą o zasilaniu benzyną Super 95.

Dynamika auta jest imponująca. Gdy wciskamy pedał gazu trudno uwierzyć, że pod maską pracuje tak niewielka jednostka napędowa. Przejście z kompresora na turbosprężarkę nie jest wyczuwalne, silnik płynnie nabiera obrotów, zarówno przy dynamicznym ruszaniu z miejsca, jak też wyprzedzaniu na trasie z wyższą prędkością.Według producenta, silniki TSI są oszczędniejsze średnio o 6 proc. od jednostek bez doładowania. SILNIK ROKU 2009/2010 Volkswagen zakończył czteroletnią dominację BMW w dziedzinie konstrukcji najlepszych silników na świecie, zdobywając prestiżowy tytuł Międzynarodowy Silnik Roku 2009.

Benzynowa jednostka TSI o pojemności 1,4 litra została doceniona przez jury składające się z 65 dziennikarzy motoryzacyjnych z 32 krajów. Ten czterocylindrowy motor montowany jest w wielu modelach Grupy VW. Ten sam silnik zdobył także pierwszą nagrodę w kategorii "Zielony Silnik Roku", zostawiając w tyle hybrydowe konstrukcje Toyoty i Hondy oraz w kategorii "Silnik Roku o pojemności 1 do 1,4 litra".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

140km sutów nie urywa, może kiedyś tak ale teraz to zwykłe auto

A ten silnik roku to powinien podstać nagrodę "bubel roku", poczytaj sobie co się dzieje właśnie z 1,4TSI

Myślę, że jesteś w sporym błędzie, mam kolegę który pracuje w serwisie VW i jak mówi te silinki przejeżdżają po 500 tyś. km i są nadal w doskonałej formie, jak i bardzo mało jest awarii i usterek tego silnika. Jakoś nigdzie nie mogę się doczytać, że to "bubel", może podasz jakieś namiary, bo to tak na oko to wiesz co się stało...

Tu sobie możesz poczytać o TSI:

http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw ... s-silnika/

A tu o silniku roku 2009;

"Po pierwsze dlatego, że to doskonały pomysł - połączenie w jednym, niewielkim silniku zalet kompresora i turbo sprawia, że ten motor właściwie nie ma wad..." więcej...

http://moto.pl/MotoPL/1,88571,6730961,S ... _2009.html

Tu rok 2010;

Po raz drugi z rzędu Volkswagen 1.4 TSI Twincharger został uznany za najlepszy silnik roku do samochodów osobowych. Chodzi o podwójnie doładowaną rodzinę" jednostek z kompresorem i turbiną, o mocy maksymalnej 140 i więcej KM, montowaną w autach marek Volkswagen i SEAT... więcej

http://moto.money.pl/wiadomosci/publika ... 36564.html

Więcej nie będę podawał linków bo wystarczy wpisać w google, a bardzo bym chciał gdzieś poczytać, że to "buble" jak podajesz... Gdybyś miał to byś docenił... :D

 

[ Dodano: 27 Październik 2011, 00:42 ]

że sam mam 1.8TSI z którym również ludzie mają problemy
To się pozbądź tego "bubla" jak piszesz... :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że jesteś w sporym błędzie, mam kolegę który pracuje w serwisie VW i jak mówi te silinki przejeżdżają po 500 tyś. km i są nadal w doskonałej formie, jak i bardzo mało jest awarii i usterek tego silnika.

:lol: prawie oplułem ekran, jaka fantazja :D

 

Tu sobie możesz poczytać o TSI:

http://www.vwgolf.pl/dane...i-opis-silnika/

A tu o silniku roku 2009;

"Po pierwsze dlatego, że to doskonały pomysł - połączenie w jednym, niewielkim silniku zalet kompresora i turbo sprawia, że ten motor właściwie nie ma wad..." więcej...

http://moto.pl/MotoPL/1,8..._roku_2009.html

Tu rok 2010;

Po raz drugi z rzędu Volkswagen 1.4 TSI Twincharger został uznany za najlepszy silnik roku do samochodów osobowych. Chodzi o podwójnie doładowaną rodzinę" jednostek z kompresorem i turbiną, o mocy maksymalnej 140 i więcej KM, montowaną w autach marek Volkswagen i SEAT... więcej

http://moto.money.pl/wiad...8,0,636564.html

Więcej nie będę podawał linków bo wystarczy wpisać w google, a bardzo bym chciał gdzieś poczytać, że to "buble" jak podajesz... Gdybyś miał to byś docenił...

 

Ja nie mówię że wciskasz kity mówiąc że ten silnik zdobył jakieś tam nagrody, które zresztą nie są wyznacznikiem jakości czy trwałości silnika.

Ty się podniecasz tym co jakiś tam dziennikarzyna napisze, a realia masz takie jak na filmiku poniżej

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=a3tBTDoWqSQ

Pszczółka co? :lol:

 

http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.p ... hlight=tsi

http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.p ... i&start=30

http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.p ... hlight=tsi

 

Poszukaj sobie o 1,4TSI 160km montowanym np. w Golfie VI, tam to jest temat rzeka :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.4 TSI 160 km w Golfie to porażka (w ostatniej chwili z niego zrezygnowałem).

Skoro nawet u mojego małego dealera zdarzyło się już kilka przypadków gdzie musieli wymieniać ten silnik na nowy (gwarancja) to znaczy, że coś się dzieje.

Podobno silniki 1.4 TSI 140km i 170km (Golf V) były bardziej udane.

 

W Niemczech też mają te same problemy, w Austrii zamiast 1.4 TSI 160km Golfy mają niedostępny u nas w tym modelu silniki 1.8 TSI 160km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że jesteś w sporym błędzie, mam kolegę który pracuje w serwisie VW i jak mówi te silinki przejeżdżają po 500 tyś. km i są nadal w doskonałej formie, jak i bardzo mało jest awarii i usterek tego silnika.

:lol: prawie oplułem ekran, jaka fantazja :D

Też mi się wydaje, że fantazja, bo biorąc pod uwagę staż tych silników na rynku musiałyby te auta przejeżdżać rocznie 100kkm. Ok może flota, ale kto trzyma flotę dłużej niż 2-3 lata. Poza tym przy dużych przebiegach jednak i tak większość firm póki co decyduje się na diesla.

 

I takie przebiegi to robią raczej niewysilone jednostki, a nie "wyciągnięte" 1.4.

 

No i jednak nic nie zastąpi dźwięku dużych jednostek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Niemczech też mają te same problemy
Nie ma żadnego problemu, poczytajcie niemiecka prasę i testy ADAC. VW sprzedaje się najlepiej na świecie i nie bądź złośliwi, bo nie w tym rzecz. W Niemczech na nowe VW standardowy model czeka się ponad 2 miesiące, ja na swój czekałem 5. Sam upierałem się aby był to 2l TDI, długo mnie przekonywano, dopiero jazda próbna mnie przekonała i nie żałuję...
staż tych silników na rynku musiałyby te auta przejeżdżać rocznie 100kkm. Ok może flota' date=' ale kto trzyma flotę dłużej niż 2-3 lata. [/quote'] I tak jest, nieraz więcej, nie zapominaj, że tu nie problem przejechać w jeden dzień 1000km, a w rok ponad 100 tyś. km, Niemcy teraz wymieniają auta na nowe co 7-8 lat /kryzys też tu zagląda/, kiedyś co 5.
I takie przebiegi to robią raczej niewysilone jednostki' date=' a nie "wyciągnięte" 1.4. [/quote'] Człowieku co Ty piszesz, jaki wyciągnięty, TSI to największa modernizacja silnika od momentu wymyślenia silnika /prasa/.

"Volkswagen jako pierwszy na świecie wprowadził do seryjnej produkcji podwójnie doładowane silniki benzynowe z wtryskiem paliwa TSI. "

"Zdaniem specjalistów, Volkswagen rozwiązał tym samym problem połączenia dwóch odmiennych technologii. Produkowany od 140 lat silnik benzynowy nigdy dotąd nie był tak wydajny jak w dzisiejszej wersji TSI."

"Dynamika auta jest imponująca. Gdy wciskamy pedał gazu trudno uwierzyć, że pod maską pracuje tak niewielka jednostka napędowa. Przejście z kompresora na turbosprężarkę nie jest wyczuwalne, silnik płynnie nabiera obrotów, zarówno przy dynamicznym ruszaniu z miejsca, jak też wyprzedzaniu na trasie z wyższą prędkością. " i to tylko z polskiej prasy...

Może problem polega na tym, że VAGowskie silniki na Polskę i reszte europy robi się w Polsce
Z tego co wiem to składają też w Hiszpanii, a te kupowane w Polsce trudno powiedzieć powinno pisać...

 

[ Dodano: 27 Październik 2011, 11:35 ]

No i jednak nic nie zastąpi dźwięku dużych jednostek
Kup sobie traktor... ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzinkins, pewnie służbowe :-] dobrze że na M5 nie trafiło ;)

 

mnie wku... Uczelnia... idziemy do pewnej osoby ta osoba każe zgłosić się do jednej pani bo ta pani która dała by nam zaliczenie już nie pracuję, znowu ta pani która niby teraz sie zajmuję tym przedmiotem piszę że zbyt krótko się nim zajmuję i każe iść do tej która już nie pracuję, :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak jest, nieraz więcej, nie zapominaj, że tu nie problem przejechać w jeden dzień 1000km, a w rok ponad 100 tyś. km, Niemcy teraz wymieniają auta na nowe co 7-8 lat /kryzys też tu zagląda/, kiedyś co 5.

Ale nie w firmach - leasing się kończy (a także gwarancja) i jedyne co się opłaca to zmienić auto. 2-3 lata to max. Prywatnie nikt nie robi takich przebiegów rocznie.

Człowieku co Ty piszesz, jaki wyciągnięty, TSI to największa modernizacja silnika od momentu wymyślenia silnika /prasa/.

Człowieku, czyli 140 KM z takiej benzynowej jednostki to mało?

Kup sobie traktor... ;)

True, lepszy duży traktor niż kosiareczka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.