yukon Opublikowano 26 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 ten dziad pali tyle bo ma sportowe części i około 10KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Shadow Opublikowano 26 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 ten dziad pali tyle bo ma sportowe części i około 10KM jak by mi palił tyle taka pierdziawka to wolał bym jakis normalny motor, palił by z 8 a przyspieszał by.... ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yukon Opublikowano 26 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 jak sprzedam tego to kupie coś kolejnego do pieszczenia a miałem teraz do wzięcia piękne Ducati S2R w limitowanej wersji, tylko jak znaleźć na to kupca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GUCIO-59 Opublikowano 26 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Ducati S2R To nie skuter... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade Opublikowano 26 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 GracjanS4, z ciekawości ile km przejedziesz S4 za te 100 zł ? Ja dziś zatankowałem bp ultimate za 5,65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 26 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 ile km przejedziesz S4 za te 100 zł ? pewnie mało, ale za to fajnie Jutro psikne sobie VPower Racing, ciekawe czy "6" pękło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kross12 Opublikowano 26 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 A ja świadomie na 1,4 silnik i nie dlatego, że mniej pali /poniżej 7l, przy spokojnej jeździe/ ale ze względu na moc 140KM i rozwija ona maksymalny moment obrotowy 220 Nm już przy 1 500 obr./min i utrzymuje tę wartość na stałym poziomie do 4 000 obr/min. Został w 2009, 2010 wybrany silnikiem roku, a w tym zajął 2 miejsce, a 1 w swojej klasie i nie wspomnę o ekologii, oraz przyjemności jeżdżenia takim motorem... Również te silnik osiągają moc 170 KM Myślę, że te 2,5 l nie bardzo by mi dało radę... 140km sutów nie urywa, może kiedyś tak ale teraz to zwykłe auto A ten silnik roku to powinien dodstać nagrodę "bubel roku", poczytaj sobie co się dzieje właśnie z 1,4TSI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DDominikk Opublikowano 26 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 kross12, modny downsizing... może i fajnie to jeździ, wrażenia są niezłe, ale dla mnie ważniejsze jak z trwałością.... W ogóle nowe trendy w silnikach mnie przerażają, nikt nie bierze pod uwagę trwałości, producenci co raz więcej chcą zarabiać na serwisowaniu auta, nie opłaca się produkować bezawaryjnych samochodów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 26 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 A ten silnik roku to powinien podstać nagrodę "bubel roku", poczytaj sobie co się dzieje właśnie z 1,4TSI oj tam, przesadzasz, Das Auto sie nie psują, a silnik marzenie look: Volkswagen jako pierwszy na świecie wprowadził do seryjnej produkcji podwójnie doładowane silniki benzynowe z wtryskiem paliwa TSI. Wykorzystano w nich innowacyjne rozwiązanie: dostarczaniem powietrza do cylindrów zajmuje się najpierw kompresor (napędzany mechanicznie paskiem), później po przekroczeniu 3.500 obr. rolę tę przejmuje turbosprężarka (napędzana energią gazów spalinowych). Przebieg momentu obrotowego w takim silniku jest imponujący: 220 Nm dostępne jest w zakresie 1.500- 3.500 obrotów. I to w silniku, którego pojemność wynosi zaledwie 1,4 l. Zdaniem specjalistów, Volkswagen rozwiązał tym samym problem połączenia dwóch odmiennych technologii. Produkowany od 140 lat silnik benzynowy nigdy dotąd nie był tak wydajny jak w dzisiejszej wersji TSI. VW Toran z wyposażonym w silnik TSI o pojemności 1,4 l, dysponujący mocą 140 KM pojazd zużywa średnio 7,2 litra benzyny na każde 100 km. Rozwija ona maksymalny moment obrotowy 220 Nm już przy 1 500 obr./min i utrzymuje tę wartość na stałym poziomie do 4 000 obr/min. Wszystkie silniki TSI zostały opracowane z myślą o zasilaniu benzyną Super 95. Dynamika auta jest imponująca. Gdy wciskamy pedał gazu trudno uwierzyć, że pod maską pracuje tak niewielka jednostka napędowa. Przejście z kompresora na turbosprężarkę nie jest wyczuwalne, silnik płynnie nabiera obrotów, zarówno przy dynamicznym ruszaniu z miejsca, jak też wyprzedzaniu na trasie z wyższą prędkością.Według producenta, silniki TSI są oszczędniejsze średnio o 6 proc. od jednostek bez doładowania. SILNIK ROKU 2009/2010 Volkswagen zakończył czteroletnią dominację BMW w dziedzinie konstrukcji najlepszych silników na świecie, zdobywając prestiżowy tytuł Międzynarodowy Silnik Roku 2009. Benzynowa jednostka TSI o pojemności 1,4 litra została doceniona przez jury składające się z 65 dziennikarzy motoryzacyjnych z 32 krajów. Ten czterocylindrowy motor montowany jest w wielu modelach Grupy VW. Ten sam silnik zdobył także pierwszą nagrodę w kategorii "Zielony Silnik Roku", zostawiając w tyle hybrydowe konstrukcje Toyoty i Hondy oraz w kategorii "Silnik Roku o pojemności 1 do 1,4 litra". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jodan Opublikowano 26 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 gruby_RS, wydaje mi się, że jeszcze nie. Ja ostatnio lałem VP tylko diesel i płaciłem 5,72zł a te VPower mają podobną cenę czy to benzyna czy ON. Chociaż kto wie, może od soboty skoczyło o 30gr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 26 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 VPower mają podobną cenę ale "hundrad oktan" był zawsze droższy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kross12 Opublikowano 26 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Żeby nie było że jadę po 1.4TSI to dodam że sam mam 1.8TSI z którym również ludzie mają problemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GUCIO-59 Opublikowano 26 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 140km sutów nie urywa, może kiedyś tak ale teraz to zwykłe autoA ten silnik roku to powinien podstać nagrodę "bubel roku", poczytaj sobie co się dzieje właśnie z 1,4TSI Myślę, że jesteś w sporym błędzie, mam kolegę który pracuje w serwisie VW i jak mówi te silinki przejeżdżają po 500 tyś. km i są nadal w doskonałej formie, jak i bardzo mało jest awarii i usterek tego silnika. Jakoś nigdzie nie mogę się doczytać, że to "bubel", może podasz jakieś namiary, bo to tak na oko to wiesz co się stało...Tu sobie możesz poczytać o TSI: http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw ... s-silnika/ A tu o silniku roku 2009; "Po pierwsze dlatego, że to doskonały pomysł - połączenie w jednym, niewielkim silniku zalet kompresora i turbo sprawia, że ten motor właściwie nie ma wad..." więcej... http://moto.pl/MotoPL/1,88571,6730961,S ... _2009.html Tu rok 2010; Po raz drugi z rzędu Volkswagen 1.4 TSI Twincharger został uznany za najlepszy silnik roku do samochodów osobowych. Chodzi o podwójnie doładowaną rodzinę" jednostek z kompresorem i turbiną, o mocy maksymalnej 140 i więcej KM, montowaną w autach marek Volkswagen i SEAT... więcej http://moto.money.pl/wiadomosci/publika ... 36564.html Więcej nie będę podawał linków bo wystarczy wpisać w google, a bardzo bym chciał gdzieś poczytać, że to "buble" jak podajesz... Gdybyś miał to byś docenił... [ Dodano: 27 Październik 2011, 00:42 ] że sam mam 1.8TSI z którym również ludzie mają problemy To się pozbądź tego "bubla" jak piszesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kross12 Opublikowano 26 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Myślę, że jesteś w sporym błędzie, mam kolegę który pracuje w serwisie VW i jak mówi te silinki przejeżdżają po 500 tyś. km i są nadal w doskonałej formie, jak i bardzo mało jest awarii i usterek tego silnika. prawie oplułem ekran, jaka fantazja Tu sobie możesz poczytać o TSI: http://www.vwgolf.pl/dane...i-opis-silnika/ A tu o silniku roku 2009; "Po pierwsze dlatego, że to doskonały pomysł - połączenie w jednym, niewielkim silniku zalet kompresora i turbo sprawia, że ten motor właściwie nie ma wad..." więcej... http://moto.pl/MotoPL/1,8..._roku_2009.html Tu rok 2010; Po raz drugi z rzędu Volkswagen 1.4 TSI Twincharger został uznany za najlepszy silnik roku do samochodów osobowych. Chodzi o podwójnie doładowaną rodzinę" jednostek z kompresorem i turbiną, o mocy maksymalnej 140 i więcej KM, montowaną w autach marek Volkswagen i SEAT... więcej http://moto.money.pl/wiad...8,0,636564.html Więcej nie będę podawał linków bo wystarczy wpisać w google, a bardzo bym chciał gdzieś poczytać, że to "buble" jak podajesz... Gdybyś miał to byś docenił... Ja nie mówię że wciskasz kity mówiąc że ten silnik zdobył jakieś tam nagrody, które zresztą nie są wyznacznikiem jakości czy trwałości silnika. Ty się podniecasz tym co jakiś tam dziennikarzyna napisze, a realia masz takie jak na filmiku poniżej http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=a3tBTDoWqSQ Pszczółka co? http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.p ... hlight=tsi http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.p ... i&start=30 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.p ... hlight=tsi Poszukaj sobie o 1,4TSI 160km montowanym np. w Golfie VI, tam to jest temat rzeka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camel- Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Może problem polega na tym, że VAGowskie silniki na Polskę i reszte europy robi się w Polsce, a tylko na Niemcy i na Francję w Dojczach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witles Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 1.4 TSI 160 km w Golfie to porażka (w ostatniej chwili z niego zrezygnowałem). Skoro nawet u mojego małego dealera zdarzyło się już kilka przypadków gdzie musieli wymieniać ten silnik na nowy (gwarancja) to znaczy, że coś się dzieje. Podobno silniki 1.4 TSI 140km i 170km (Golf V) były bardziej udane. W Niemczech też mają te same problemy, w Austrii zamiast 1.4 TSI 160km Golfy mają niedostępny u nas w tym modelu silniki 1.8 TSI 160km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
red Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Myślę, że jesteś w sporym błędzie, mam kolegę który pracuje w serwisie VW i jak mówi te silinki przejeżdżają po 500 tyś. km i są nadal w doskonałej formie, jak i bardzo mało jest awarii i usterek tego silnika. prawie oplułem ekran, jaka fantazja Też mi się wydaje, że fantazja, bo biorąc pod uwagę staż tych silników na rynku musiałyby te auta przejeżdżać rocznie 100kkm. Ok może flota, ale kto trzyma flotę dłużej niż 2-3 lata. Poza tym przy dużych przebiegach jednak i tak większość firm póki co decyduje się na diesla. I takie przebiegi to robią raczej niewysilone jednostki, a nie "wyciągnięte" 1.4. No i jednak nic nie zastąpi dźwięku dużych jednostek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GUCIO-59 Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 W Niemczech też mają te same problemy Nie ma żadnego problemu, poczytajcie niemiecka prasę i testy ADAC. VW sprzedaje się najlepiej na świecie i nie bądź złośliwi, bo nie w tym rzecz. W Niemczech na nowe VW standardowy model czeka się ponad 2 miesiące, ja na swój czekałem 5. Sam upierałem się aby był to 2l TDI, długo mnie przekonywano, dopiero jazda próbna mnie przekonała i nie żałuję... staż tych silników na rynku musiałyby te auta przejeżdżać rocznie 100kkm. Ok może flota' date=' ale kto trzyma flotę dłużej niż 2-3 lata. [/quote'] I tak jest, nieraz więcej, nie zapominaj, że tu nie problem przejechać w jeden dzień 1000km, a w rok ponad 100 tyś. km, Niemcy teraz wymieniają auta na nowe co 7-8 lat /kryzys też tu zagląda/, kiedyś co 5.I takie przebiegi to robią raczej niewysilone jednostki' date=' a nie "wyciągnięte" 1.4. [/quote'] Człowieku co Ty piszesz, jaki wyciągnięty, TSI to największa modernizacja silnika od momentu wymyślenia silnika /prasa/."Volkswagen jako pierwszy na świecie wprowadził do seryjnej produkcji podwójnie doładowane silniki benzynowe z wtryskiem paliwa TSI. " "Zdaniem specjalistów, Volkswagen rozwiązał tym samym problem połączenia dwóch odmiennych technologii. Produkowany od 140 lat silnik benzynowy nigdy dotąd nie był tak wydajny jak w dzisiejszej wersji TSI." "Dynamika auta jest imponująca. Gdy wciskamy pedał gazu trudno uwierzyć, że pod maską pracuje tak niewielka jednostka napędowa. Przejście z kompresora na turbosprężarkę nie jest wyczuwalne, silnik płynnie nabiera obrotów, zarówno przy dynamicznym ruszaniu z miejsca, jak też wyprzedzaniu na trasie z wyższą prędkością. " i to tylko z polskiej prasy... Może problem polega na tym, że VAGowskie silniki na Polskę i reszte europy robi się w Polsce Z tego co wiem to składają też w Hiszpanii, a te kupowane w Polsce trudno powiedzieć powinno pisać... [ Dodano: 27 Październik 2011, 11:35 ] No i jednak nic nie zastąpi dźwięku dużych jednostek Kup sobie traktor... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinkins Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 wczorajsza przygoda :wallbash: nie z mojej winy :dontknow: co z tego, autko ma 3miechy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebcio Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 dzinkins, pewnie służbowe dobrze że na M5 nie trafiło mnie wku... Uczelnia... idziemy do pewnej osoby ta osoba każe zgłosić się do jednej pani bo ta pani która dała by nam zaliczenie już nie pracuję, znowu ta pani która niby teraz sie zajmuję tym przedmiotem piszę że zbyt krótko się nim zajmuję i każe iść do tej która już nie pracuję, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawPi Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 dzinkins, dobrze, że tylko tyle! Co się stanęło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZyBA Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 5,99 patrzyłem wczoraj VpowerRacing Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
red Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 I tak jest, nieraz więcej, nie zapominaj, że tu nie problem przejechać w jeden dzień 1000km, a w rok ponad 100 tyś. km, Niemcy teraz wymieniają auta na nowe co 7-8 lat /kryzys też tu zagląda/, kiedyś co 5. Ale nie w firmach - leasing się kończy (a także gwarancja) i jedyne co się opłaca to zmienić auto. 2-3 lata to max. Prywatnie nikt nie robi takich przebiegów rocznie. Człowieku co Ty piszesz, jaki wyciągnięty, TSI to największa modernizacja silnika od momentu wymyślenia silnika /prasa/. Człowieku, czyli 140 KM z takiej benzynowej jednostki to mało? Kup sobie traktor... True, lepszy duży traktor niż kosiareczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m1chal Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Człowieku, czyli 140 KM z takiej benzynowej jednostki to mało? G40 miał 115KM z 1.3 i do dzisiaj jeżdżą ...no ale wiadomo, trzeba dbać o kompresor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camel- Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 dzinkins, głowa do góry, reflektor cały. Zderzak i błotnik zmienisz, chyba halogen też i śmigasz dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi