kamilgt Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 miałem trzy passaty B6, nienawidziłem nimi jeździć, w zakrętach w ogóle nie czułem układu kierowniczego - taki miękki i nieprecyzyjny, ze to szok + podpierał się lusterkami.... jedyne co było fajne to starsze modele w 2.0 benzyna turbo robiły pssssssss jak się odpuszczało gaz w ostatnim jakiego miałem z 2010 roku już tego nie było :< nie wiem czy te b6 się psuły bo zrobiły u nas niecałe 1000km każdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebcio Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 meszki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Po mega zawodności Accorda uznaję, że o niczym nie można mieć zdania uprzednio nie próbując Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 maestro00, Firma nie jest moja. Chodziło o to, że samochód służbowy i trzeba się kierować pewnymi wytycznymi. W podobnych pieniądzach jest Golf R, ale 'nie wypada' itd. Dlatego podałem skrajne przypadki- jak chcę jechać szybko, to pojadę, ale z drugiej strony silnik pali śmieszną ilość paliwa jak na tak duże auto z 'mocną' turbo benzyną. No właśnie tam się nie da obniżyć foteli Jeśli chodzi o A4 to z tym silnikiem, golusieńkie kosztuje więcej... Bardziej chodzi mi o to, czego nie ma na papierze, czyli jak się czujesz w środku. W firmie jest insignia, superb, było mondeo- trochę nimi polatałem więc mam porównanie Jedyne co to dźwięk R5 w Mondeo przebijał TSI Koza, 2.0 TSI w wersji 207KM nie ma blokady, bo seryjnie nie osiąga 250, ale po chip'ie już tak Kamil, faktycznie zwykłe zawieszenie szału nie robi, ale sportowe czy adaptacyjne już daje radę- szczególnie stabilność na koleinach i nierównościach W tych wersjach układ kierowniczy chodzi ciężej i moim zdaniem fajnie go czuć. Dzisiaj jechałem insignią i dla mnie zdecydowanie za miękko. A miałem nie pisać.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrusiek636 Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Zakładamy temat ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Passat kontra reszta świata? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maestro00 Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Jeszcze jedno - spróbuj pracować w jakiejś niemieckiej firmie i zajechać autem innym niż niemieckie, to są wytyczne Swoją drogą to gratuluję firmy która na floty rzuca Mondeo z silnikami 2.5 R5 i tym podobne,bo to rzadkość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ENERGY_NET Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 ....- spróbuj pracować w jakiejś niemieckiej firmie i zajechać autem innym niż niemieckie, to są wytyczne ..... i to mi sie podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koza Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Koza, 2.0 TSI w wersji 207KM nie ma blokady, bo seryjnie nie osiąga 250, ale po chip'ie już tak albo zrobić 1200km na baku Powodzenia 2.0 TSI na jednym baku 1200km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Po chipie ciężej, ale seryjnym 2.0 TSI z DSG w B7 1147km, z czego ostatnie na trasie kraków- Nowe Miasto Nad Pilicą w żwawym tempie, wiec 1200 jest jak najbardziej realne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukwawa Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Powodzenia 2.0 TSI na jednym baku 1200km. To chyba tak raczej w kategoriach dykteryjki, żartu było napisane Osiągi tyczyły się 2.0TSi a spalanie 2.0TDi czy co tam teraz montują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koza Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Jakie spalanie ?? Może wydzielimy temat, zdrowe rozmowy o motoryzacji są wskazane To chyba tak raczej w kategoriach dykteryjki, żartu było napisane Osiągi tyczyły się 2.0TSi a spalanie 2.0TDi czy co tam teraz montują To samo miałem napisać O co chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 lukwawa, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrusiek636 Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Passat kontra reszta świata? Pasi. Po chipie ciężej, ale seryjnym 2.0 TSI z DSG w B7 1147km, z czego ostatnie na trasie kraków- Nowe Miasto Nad Pilicą w żwawym tempie, wiec 1200 jest jak najbardziej realne. Dobre. Przy 70L zbiorniku na przejechanie 1200km, wychodzi ok. 5,8L/100KM Takie rzeczy tylko w Erze (już ni ma). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukwawa Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Raz jedyny udało mi się osiągnąć zasięg na baku dobijajacy do 1200km. Jazda Warszawa-Wrocław-Warszawa. Diesel 2.0 143 By BMW, jazda o kropelce, zmiany biegów tak jak komputerek pokazywał. Bak ma chyba lekko ponad 50 litrów.Spalanie 4.4 l/100 Ta sama trasa Avensis D-CAT 177 PS spalanie około 8 litrów jazda normalna "po polsku z fantazją" BMW 320d 184 PS, jazda taka sama jak Avensisem 6 litrów z małym ogonem, Land Cruiser 11 litrów na trasie, X5 4.0d 11 litrów. Ogólnie to mam zawsze tak, że spalanie katalogowe, ktore podawane jest dla jazdy po mieście jest moim spalaniem średnim a spalania ktore podawane jest na trasie nigdy nie udało mi się osiągnąć....ot co to tak w ramach spalania i zasięgu. Rekordzistą jest mój kolega zza biurka, który w Subaru ma zasięg maksymalnie 250 km Turbo żyje, turbo pije! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leniwiec Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Rekordzistą jest mój kolega zza biurka, który w Subaru ma zasięg maksymalnie 250 km Turbo żyje, turbo pije! Ja na baku w Subaru pokonuje 350 km. Dla porównania 2.0 HDI w Peugeocie pozwalało na jednym tankowaniu przejechać 1000km (po mieście!) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Przy 70L zbiorniku na przejechanie 1200km, wychodzi ok. 5,8L/100KM Wejdzie 80 i wtedy mamy jakieś 6,7-6,9l/100km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koza Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Te dodatkowe 10l to gdzie wchodzi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 23 Maja 2012 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Zamiast powietrza, to samo mam u siebie, zbiornik 45l, a mimo, ze nie mam jeszcze pustego moge zalac lekko ponad 50l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Kiedyś był problem, że na stacjach zawyżali ilość paliwa, może teraz to wróciło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan at Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Witam.... passat 2.0 tdi cr 140 KM normalna trasa 500km, 280 km autostrada, reszta normalne drogi...srednio 7,2 litra. Nie powiem da sie zejsc do 5,4 ale co to za jazda. Jezdzilem 2.0 Tfsi i wiem ile to potafi wypic......hehe....Pozdrowienia.... Acha zeby nie bylo autko mam sprawne i nie pali za duzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mat's Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Zamiast tego passata wolał bym Alfe 159.. Ale w sumie nie takie ładne samochody nie powinny się marnować jako służbówki. Zawieszenie w Alfach wytrzyma na pewno tyle ile w Passacie. Silnik no to 1.9 JTDm 120 albo 150 silniki bezawaryjne. 120 konnym jest u mnie w Bravie. I jest to bezawaryjny silnik nic oprócz rozrządu oleju filtrów nie wymieniamy. 150 też jest świetny tak samo nic się złego tam nie dzieje. No i stylistyka i zestrojenie układu kierowniczego i zawieszenia jest na pewno dużo lepsze. A jakość plastików i spasowania myślę że przewyższa passata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puch Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Silnik no to 1.9 JTDm 120 albo 150 silniki bezawaryjne. 120 konnym jest u mnie w Bravie. Jesteś pewien, to juz nie fiatowskie multijet ? 150 też jest świetny tak samo nic się złego tam nie dzieje. Kolektor z klapami, egr, termostat, itp Trochę tam jest takich typowych usterek. Ale sam silnik jest świetny jak chodzi o osiągi/spalanie/itp. Ujeżdżam taki czasami w vectrze '06 i miło jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Jesteś pewien, to juz nie fiatowskie multijet ? ale przecież JTDm to właśnie fiatowski MultiJet z 16-zaworową głowicą i z wtryskiem CR drugiej generacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mat's Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Na 100% jest to ten Fiatowski multijet. I w Vectrach też on jest. Saabach i paru innych. No tak ale z EGR łatwo sobie poradzić można. termostat 170zł. No i u mnie raz przepływka. To tyle tak to nic więcej nie poszło. A silnik uważam za lepszy niż 2.0 TDI i JTD zabija kulturą pracy wszystkie TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi