Skocz do zawartości

Co mnie dziś wkurzyło ?


Rekomendowane odpowiedzi

miałem trzy passaty B6, nienawidziłem nimi jeździć, w zakrętach w ogóle nie czułem układu kierowniczego - taki miękki i nieprecyzyjny, ze to szok + podpierał się lusterkami....

 

jedyne co było fajne to starsze modele w 2.0 benzyna turbo robiły pssssssss jak się odpuszczało gaz :D w ostatnim jakiego miałem z 2010 roku już tego nie było :<

 

nie wiem czy te b6 się psuły bo zrobiły u nas niecałe 1000km każdy :dontknow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 16,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

maestro00, Firma nie jest moja. Chodziło o to, że samochód służbowy i trzeba się kierować pewnymi wytycznymi. W podobnych pieniądzach jest Golf R, ale 'nie wypada' itd.

Dlatego podałem skrajne przypadki- jak chcę jechać szybko, to pojadę, ale z drugiej strony silnik pali śmieszną ilość paliwa jak na tak duże auto z 'mocną' turbo benzyną.

 

No właśnie tam się nie da obniżyć foteli :P

 

Jeśli chodzi o A4 to z tym silnikiem, golusieńkie kosztuje więcej...

Bardziej chodzi mi o to, czego nie ma na papierze, czyli jak się czujesz w środku. W firmie jest insignia, superb, było mondeo- trochę nimi polatałem więc mam porównanie ;) Jedyne co to dźwięk R5 w Mondeo przebijał TSI :good:

 

Koza, 2.0 TSI w wersji 207KM nie ma blokady, bo seryjnie nie osiąga 250, ale po chip'ie już tak ;)

 

Kamil, faktycznie zwykłe zawieszenie szału nie robi, ale sportowe czy adaptacyjne już daje radę- szczególnie stabilność na koleinach i nierównościach ;)

W tych wersjach układ kierowniczy chodzi ciężej i moim zdaniem fajnie go czuć. Dzisiaj jechałem insignią i dla mnie zdecydowanie za miękko.

 

 

A miałem nie pisać.... :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie spalanie ?? :o

 

Może wydzielimy temat, zdrowe rozmowy o motoryzacji są wskazane :good:

 

To chyba tak raczej w kategoriach dykteryjki, żartu było napisane :evil: Osiągi tyczyły się 2.0TSi a spalanie 2.0TDi czy co tam teraz montują ;)

 

To samo miałem napisać ;) O co chodzi :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Passat kontra reszta świata? :D

 

Pasi. :-]

 

Po chipie ciężej, ale seryjnym 2.0 TSI z DSG w B7 1147km, z czego ostatnie na trasie kraków- Nowe Miasto Nad Pilicą w żwawym tempie, wiec 1200 jest jak najbardziej realne.

Dobre. :lol:

 

Przy 70L zbiorniku na przejechanie 1200km, wychodzi ok. 5,8L/100KM :P:o

 

Takie rzeczy tylko w Erze (już ni ma). :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raz jedyny udało mi się osiągnąć zasięg na baku dobijajacy do 1200km. Jazda Warszawa-Wrocław-Warszawa. Diesel 2.0 143 By BMW, jazda o kropelce, zmiany biegów tak jak komputerek pokazywał. Bak ma chyba lekko ponad 50 litrów.Spalanie 4.4 l/100

Ta sama trasa Avensis D-CAT 177 PS spalanie około 8 litrów jazda normalna "po polsku z fantazją" ;) BMW 320d 184 PS, jazda taka sama jak Avensisem 6 litrów z małym ogonem, Land Cruiser 11 litrów na trasie, X5 4.0d 11 litrów. Ogólnie to mam zawsze tak, że spalanie katalogowe, ktore podawane jest dla jazdy po mieście jest moim spalaniem średnim a spalania ktore podawane jest na trasie nigdy nie udało mi się osiągnąć....ot co to tak w ramach spalania i zasięgu. Rekordzistą jest mój kolega zza biurka, który w Subaru ma zasięg maksymalnie 250 km :evil: Turbo żyje, turbo pije! ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekordzistą jest mój kolega zza biurka, który w Subaru ma zasięg maksymalnie 250 km Turbo żyje, turbo pije!

 

Ja na baku w Subaru pokonuje 350 km. Dla porównania 2.0 HDI w Peugeocie pozwalało na jednym tankowaniu przejechać 1000km (po mieście!) :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.... passat 2.0 tdi cr 140 KM normalna trasa 500km, 280 km autostrada, reszta normalne drogi...srednio 7,2 litra. Nie powiem da sie zejsc do 5,4 ale co to za jazda.

Jezdzilem 2.0 Tfsi i wiem ile to potafi wypic......hehe....Pozdrowienia....

Acha zeby nie bylo autko mam sprawne i nie pali za duzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast tego passata wolał bym Alfe 159.. Ale w sumie nie takie ładne samochody nie powinny się marnować jako służbówki.

Zawieszenie w Alfach wytrzyma na pewno tyle ile w Passacie.

Silnik no to 1.9 JTDm 120 albo 150 silniki bezawaryjne. 120 konnym jest u mnie w Bravie. I jest to bezawaryjny silnik nic oprócz rozrządu oleju filtrów nie wymieniamy. 150 też jest świetny tak samo nic się złego tam nie dzieje.

No i stylistyka i zestrojenie układu kierowniczego i zawieszenia jest na pewno dużo lepsze.

A jakość plastików i spasowania myślę że przewyższa passata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik no to 1.9 JTDm 120 albo 150 silniki bezawaryjne. 120 konnym jest u mnie w Bravie.

 

Jesteś pewien, to juz nie fiatowskie multijet ?

 

150 też jest świetny tak samo nic się złego tam nie dzieje.

 

Kolektor z klapami, egr, termostat, itp ;) Trochę tam jest takich typowych usterek.

Ale sam silnik jest świetny jak chodzi o osiągi/spalanie/itp.

 

Ujeżdżam taki czasami w vectrze '06 i miło jeździ ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 100% jest to ten Fiatowski multijet.

I w Vectrach też on jest. Saabach i paru innych.

No tak ale z EGR łatwo sobie poradzić można.

termostat 170zł.

No i u mnie raz przepływka. To tyle tak to nic więcej nie poszło.

A silnik uważam za lepszy niż 2.0 TDI i JTD zabija kulturą pracy wszystkie TDI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.