Pogodny Opublikowano 16 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2013 Ja lubię tego typu tematy czytać, nie ze względu na docinki bo nie o to tu chodzi, tylko dlatego, że w wypowiedziach często padają różne opinie na temat technik prac, które lubię testować itp itd. Jakoś to doświadczenie trzeba zdobywać na elementach ze szmelcowni. Może się ktoś jeszcze wypowiedzieć jeśli chodzi o wypełnianie przez FG400? Podobno świetna pasta na One Step gdzie można nawet nieźle wyprowadzić lakier po czym warto zaaplikować odżywkę i wosk zabezpieczając autko na jakiś czas osiągając lepszy efekt niż po A15 Scholla.
escimo Opublikowano 16 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2013 Pogodny, jeśli to miałby być one-step to musiałbyś trafić na jakiś hologramo-odporny lakier Nigdy nie próbowałem używać jej w ten sposób i raczej nie wydaje mi się żeby się do tego nadawała.
kubik Opublikowano 16 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2013 Ostatnimi czasy słowo ,,łan step" jest dość naciągane i owszem chodzi,że jedną pastą,ale padowe etapy muszą być co najmniej 2,więc lepiej już dać coś polishing
xxManiekxx Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2013 stosuję FG400 ale zastanawiam się może na czymś z Scholla.. generalnie auta które zazwyczaj robię to auta z niemiec które nie widziały nigdy polerki.. bo tylko na takich zmęczonych autach handlarze mają kasę. Czasem jednak FG 400 nie daje rady.. fakt pozostawia niezłe wykończenie.. plus wykańczam FF3000. a jak wygląda to u was? Jakie stosujecie pasty? Najlepiej w 2 etapach.. bo nie ukrywając nie mam czasu na zabawę przy aucie na handel na 3 etapy ;/ znajomy używa zielonego korka + czarny (czyli obecnie to żółty) korek i mogę przyznać że też daje radę.. choć ja z zielonym coś się nie odnajduję.. czasem pojawiają mu się małe swirle.. ale chyba dlatego że to lakiernik i nie dba zbyt o czystość gąbek.. mnie aż to skręca jak na to patrzę.. ale to jego sprawa. Stosował ktoś Scholl S3 Orange? czym go później wyprowadzić ? np. FF3000 da radę?
DS_Tomek Opublikowano 14 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2013 Pogodny, FG400 to nie jest pasta której można użyć jako one step na rotacji. To jest świetna pasta tnąca, która dzięki swojej oleistości daje się długo wypracowywać, dzięki czemu zostawia relatywnie mały bałagan. Lakiernicy z pewnością uznają takie wykończenie za rewelacyjne, ale w detailingowych zastosowaniach, gdzie wymywa się pastę, wykończenie lakieru jest niezbędne. Niejednokrotnie dwuetapowe, nie mówiąc o zastosowaniu różnych maszyn Inna bajka to zastosowanie Menzerny FG400 na maszynach takich jak Flex 3401VRG czy rodzina Big Foot Rupesa. W tym przypadku zdarza się że FG400 w połączeniu nawet twardą gąbką zostawia lakier dobrze wykończony. Trzeba pamiętać, że nie ma dwóch identycznych sytuacji, więc trudno o uniwersalny schemat na zasadzie "FG400 i rotacja wymaga wykończenia FF3000, a FG400 na VRG wykańcza finalnie" - jak to w detailingu, aby osiągnąć bardzo dobre rezultaty, trzeba poeksperymentować z doborem środków i metodami pracy
Pogodny Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2013 Dzięki za porady Przetestowałem ostatnio FG400 na żółtym padzie z 3M wykończonym na german padzie A15 scholla jako finish. Auto szykowane kumplowi na handel i oto efekt: http://allegro.pl/opel-astra-h-sport-1- ... 10068.html Jak na takie szybkie odszczurzenie uważam że na oplowski lakier świetnie nadaje się kombinacja FG400 na żółty 3M. Pomarańczowa flexi zostawiała duży bałagan, 3M pozostawiała eleganckie wykończenie i jedynie nie ścięła mocnych grubasów, gdzie na papierkową zabawę nie miałem czasu.
Mrcnsb Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2013 Po FG400 zawsze stosuje IP3000 na żółtym waflu 3M i jest już naprawde dobrze. Na miękkich lakierach, czarne uni itp przelecę jeszcze ff4000 na wykończeniowym i jest miodzio.
Pogodny Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2013 Kwestia co kto potrzebuje uzyskać W moim przypadku miało być tylko lekkie odświeżenie na żółtym 3M i A15 scholla, po czym mimo wszystko postanowiłem przetestować i polecieć FG400 na żółtym 3M. Uważam, że jak na handel to samochód prezentuje się bardzo dobrze po lekkiej korekcie.
skovroon Opublikowano 12 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2014 Panowie na wiosnę szykują mi się prace przy E46, leonie 2 i maździe 3. W zeszłym roku pokończyły mi się FG500 i SF4000 - używałem tylko tych dwóch past przy korektach i raczej byłem zadowolony. Teraz stoję przed dylematem co kupić aby dobrze spożytkować do ww. aut. Skusić się na FG400 z którym jeszcze nie pracowałem ( a podobno lepiej tnie i lepiej wykańcza od 500) i do tego ff3000 czy pozostać przy FG500 i byłym finiszu sf4000 ? Mam też w zanadrzu Megsowe205.
bienek Opublikowano 12 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2014 FG400 i do tego albo FF albo SF wedle uznania.
criss2007 Opublikowano 13 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2014 Mam zamiar użyć FG400 ,w związku z czym jak najlepiej wykończyć? użyć IP2000 i na koniec SF4000? Czy samo SF4000 wystarczy. Auto to Alfa 166
blaszczu Opublikowano 13 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2014 ( a podobno lepiej tnie i lepiej wykańcza od 500) Po tym stwierdzeniu powinieneś już sam sobie odpowiedzieć na pytanie którą wziąć
bodek756 Opublikowano 13 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2014 Sam teraz 500 na 400 będę zmieniał bo 500 coś za słabo rysy usuwało, zobacze przez weekend jaka będzie różnica
criss2007 Opublikowano 15 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2014 Sam teraz 500 na 400 będę zmieniał bo 500 coś za słabo rysy usuwało, zobacze przez weekend jaka będzie różnica jestem ciekaw takiego porównania, więc proszę o zdanie relacji
Pogodny Opublikowano 18 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2014 Dorzuce swoje 3 grosze do tematu robiąc testy i porównania w ostatnim czasie. FG400 na fioletowym cuttingu Scholla to najlepsza tnąca kombinacja jeśli chodzi o pady. Na drugim miejscu u mnie jest zielony 3M. Biały flexi jakoś mnie denerwuje i źle mi się nim pracuje, strasznie pyli a na padzie Scholla pylenia prawie wcale. A tam gdzie pad scholla średnio sobie radził futro robi całą robotę z cuttingiem.
Yasiek Opublikowano 19 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2014 fioletowym cuttingu Scholla a czy przypadkiem Purple Pad nie jest polishem? Niebieski jest cuttingiem
dareme89 Opublikowano 19 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2014 fioletowym cuttingu Scholla a czy przypadkiem Purple Pad nie jest polishem? Niebieski jest cuttingiem fioletowy jest mocniejszy od niebieskiego.
SpiderS Opublikowano 19 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2014 http://www.schollconcepts.com/en/profes ... _pads.html tutaj jest to ładnie zobrazowane..
Tery Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2014 A jaki jest najbardziej odpowiedni schemat pracy tzn. dobór obrotów przy FG400? Czy warto przez dłuższy czas pracować tą pastą na niższych obrotach? Tzn takich do 1200? Czy rozprowadzić i lecieć na 1800 od razu? [ Dodano: 30 Kwiecień 2014, 02:17 ] A jaki jest njabardziej optymalny schemat obrotów przy pracy z FG400? Chodzi mi o to czy lepiej pracować tą pastą dłużej na średnich obrotach np. 1200 czy rozprowadzić i od razu wyższe obroty np. 1800? Mówiąc optymalny mam na myśli zdjęcie nie za dużej ilości lakieru, nie wylanie pół butli pasty, ale też i nie cackanie się z elementem pół dnia... Taki złoty środek heh
Qub@ Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Wg mnie minimum 1500, można wejść wyżej, zależy od stopnia zajechania lakieru.
Pogodny Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2014 zajechania i twardosci bo np. przy 900obr fg400 zasycha na hondowskim lakierze...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się