Skocz do zawartości

Firmy zainteresowane reklamą na forum Kosmetyka Aut zapraszamy do zapoznania się z tematem w poniższym linku.

Partnerzy forum - zasady współpracy.

ppiotrek

Piotrkowe BMW E36 328i

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Przyszedł czas na mój pierwszy temat. W sumie całą relację zawdzięczam koledze Adamowi, którego chciałbym tutaj pozdrowić i podziękować jeszcze raz za ogromną pomoc :D

 

Pacjent:

BMW E36 328i w wersji Individual, z M-Pakietem, kolorek Avusblau. Auto utrzymane w ładnym stanie na gwincie KW i felgach z E46, poza tym czysta seria. Celem było ogólne odświeżenie lakieru. Fotki końcowe niestety nie robią szału ponieważ...zaczęło się już ściemniać. Ale nie przejmujcie się na dniach wrzucę kilka dobrych fotek. W blasku słońca jest kocur! Chętnie wrzuciłbym więcej zdjęć ale niestety komputer mam stary i trochę muli, także wybaczcie mi. W każdym razie czas już na konkrety!

 

Mycie i suszenie:

- dwa wiadra

- rękawice

- szampon od Shiny Garage

- piana aktywna Magifoam z Marolexa

- pędzelki

- APC Shiny Garage 1:3

- PrickBort Mac 124

- Glinka ValetPro Clay Bar jako lubryfikant woda z szamponem

- Valvet Pro Blue Gel 1:1

- 2xFluffy + mikrofibry

 

Korekta:

- dwie maszynki

- Menzerna FG 500 + FF 3000

- futro Flexipad

- niebieski, biały pad i czarny wafel Urbana

- biały i żółty pad Flexipad

- mały biały i żółty pad Flexipad

- IPA

- taśma malarska

- mikrofibry

 

 

Woskowanie:

- Zymol Carbon

- FK Hi-Temp 1000p

- mikrofibry

 

Opony:

- Nielsen Chemicals Brillance

 

Wnętrze:

- APC Nielsena 1:10 i zabezpieczone

- szyby potraktowane płynem Shiny Garage i RainX

- mikrofibry

 

Wydech:

- wełna stalowa

- Autosol

- mikrofibra

 

Nadkola z racji, że mieliśmy ograniczony czas, w aucie jest gleba a przed garażem piaszczysta ulica nie były myte. Ale zajmę się tym przy najbliższej zmianie opon. Przy okazji zostaną również wyczyszczone alufelgi od środka, będzie mała fotorelacja :)

Efekty oceńcie sami, zapraszam!

 

Filmik:

 

Oglądać w HD!

 

 

Foteczki:

Tak wyglądało auto na początku. Tutaj chciałbym też zaznaczyć, iż tylna klapa została stworzona przez jakiegoś szalonego Niemca, a nie przeze mnie!

dsc3205v.jpg

 

dsc3206x.jpg

 

dsc3209nc.jpg

 

Takie kropelki po dwóch miesiącach od nawoskowania Dodo Juice.

dsc3210a.jpg

 

Aktywna piana Magifoam z Marolexa i Prick Bort.

dsc3215m.jpg

 

dsc3220i.jpg

 

dsc3225m.jpg

 

dsc3227a.jpg

 

Felgi przednie dosyć brudne...

dsc3228g.jpg

 

dsc3229nw.jpg

 

Tylne trochę czystsze.

dsc3232.jpg

 

dsc3233w.jpg

 

dsc3235u.jpg

 

dsc3236j.jpg

 

dsc3237s.jpg

 

dsc3239rj.jpg

 

dsc3241x.jpg

 

dsc3242u.jpg

 

Dupcia po umyciu, od razu lepiej :)

dsc3245.jpg

 

Wjechaliśmy do garażu, włączyliśmy lampy... Czas na inspekcję 8-) Zaczynamy od dachu.

dsc3248zl.jpg

 

dsc3249ip.jpg

 

dsc3254h.jpg

 

dsc3255h.jpg

 

dsc3281w.jpg

 

dsc3284x.jpg

 

Tylna klapa.

dsc3257q.jpg

 

dsc3262ny.jpg

 

dsc3263o.jpg

 

dsc3277q.jpg

 

Boczki.

dsc3260z.jpg

 

dsc3264h.jpg

 

dsc3268w.jpg

 

dsc3354m.jpg

 

dsc3355r.jpg

 

dsc3358i.jpg

 

Maska.

dsc3275.jpg

 

dsc3272s.jpg

 

I po pierwszych przejazdach mamy dach...

dsc3289z.jpg

 

Tylna klapa.

dsc3295.jpg

 

dsc3296z.jpg

 

Takie tam z maszyną :)

dsc3298a.jpg

 

Maska.

dsc3300o.jpg

 

dsc3301.jpg

 

Klamka przed.

dsc3306u.jpg

 

Klamka po.

dsc3309k.jpg

 

Maska po.

dsc3314r.jpg

 

dsc3315p.jpg

 

dsc3316i.jpg

 

Krawędź dachu.

dsc3317ej.jpg

 

dsc3318f.jpg

 

dsc3319r.jpg

 

Lustereczko 50/50.

dsc3323s.jpg

 

dsc3325.jpg

 

dsc3330a.jpg

 

Kawał dobrej roboty!

dsc3331m.jpg

 

Tylny zderzak 50/50.

dsc3334l.jpg

 

dsc3336l.jpg

 

Pady po każdym przejeździe były czyszczone, przy okazji widać ładnie boczek.

dsc3337j.jpg

 

dsc3340d.jpg

 

dsc3359c.jpg

 

I znowu klameczka.

dsc3361l.jpg

 

dsc3369n.jpg

 

dsc3371e.jpg

 

dsc3373q.jpg

 

dsc3374k.jpg

 

dsc3378i.jpg

 

Widać różnicę :)

dsc3383v.jpg

 

dsc3386o.jpg

 

dsc3388.jpg

 

Dach wyszedł tak.

dsc3394t.jpg

 

dsc3397t.jpg

 

Czas na mycie po korekcie.

dsc3401x.jpg

 

dsc3405l.jpg

 

dsc3407t.jpg

 

dsc3412g.jpg

 

dsc3419g.jpg

 

Po osuszeniu czas na wosk.

dsc3422z.jpg

 

Porównanie - lewa końcówka po, prawa przed...

dsc3426r.jpg

 

Tak wygląda boczek po całej pracy.

dsc3429h.jpg

 

I kilka końcowych słabych fot :(

dsc3433g.jpg

 

dsc3437n.jpg

 

dsc3439m.jpg

 

dsc3441r.jpg

 

dsc3442v.jpg

 

dsc3444q.jpg

 

dsc3448g.jpg

 

dsc3449s.jpg

 

dsc3450ad.jpg

 

I ludzie na światłach zaczęli się oglądać ;)

 

CDN!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:good: lakier elegancko. To nie to miejsce gdzie był czerwony maluch robiony?

 

Btw. czemu pianujesz tylko do listew? Pod nimi też trzeba ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ładna trójka ale tylna klapa według mnie jest tragiczna.. :wallbash: psuje piękno tego auta w swojej prostocie .. Ładnie odżyła :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy dobrze widze, ale chyba myles auto kolistymi ruchami. Ja wiem, ze to przed korekta, ale po co sobie roboty dodawac? O drugim wiaderku przed korekta tez chyba nie powinienem nic pisac :P Po zabawach juz nie ma to takiego znaczenia, ale przed...

 

Ladnie odzyl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spodziewałem się większej przemiany a tutaj lakier był w całkiem niezłej kondycji :) btw dobre e36 i jeszcze lepszy silnik też mam coś takiego na celowniku ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajna bawareczka :good:

Ta klapa ciut dziwna,ale zapewne to jakaś z tych lekkich ;)

Jest jednak coś,że jak się widzi zadbaną,nie schamszczoną e-3X to się człowiek ogląda :D

O drugim wiaderku przed korekta tez chyba nie powinienem nic pisac

W jakim celu 2 wiadra przed korektą?

Jeżeli samochód ma być ostro cięty to szczerze,po co dorzucać sobie roboty? :dontknow:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W jakim celu 2 wiadra przed korektą?

Jeżeli samochód ma być ostro cięty to szczerze,po co dorzucać sobie roboty? :dontknow:

 

Moze w takim celu, ze zrobisz ryse glebsza niz te, ktore wyciagniesz przy korekcie?

Czyli po prostu zostanie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dorzuć 2-gie wiadro i cleaner przed woskiem i będzie już git.

Robota super - lakierek wygląda bardzo ładnie :good:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Granatowy kolor to u mnie numer jeden ;) Widziałem Cie w zeszlym tygodniu jakos w EL, i tak wlasnie poznalem teraz po klapie i rejestracji ;) Jaki ten swiat maly.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no klapa faktycznie psuje całokształt :kox:

teraz to chyba musisz ją zmienić po tylu komentach :o

wrzuć te focisze ze słońcem :good:

a polarek z TNT super nadaje się do pracy przy furce :-]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciuchy z TNT nadają się tylko do roboty ;p

Coś tam nam się udało zrobić :good: ważne, że auto odżyło, chociaż faktycznie nie było w tragicznym stanie.

Kolejne auto do punktów doświadczenia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W jakim celu 2 wiadra przed korektą?

Jeżeli samochód ma być ostro cięty to szczerze,po co dorzucać sobie roboty? :dontknow:

 

Moze w takim celu, ze zrobisz ryse glebsza niz te, ktore wyciagniesz przy korekcie?

Czyli po prostu zostanie?

 

Bez przesady, jeśli samochód do rej pory był kilkaset razy myty od dupy strony, to jeszcze jedno takie mycie róznicy nie zrobi.

Przed większym cięciem myję auto na jedno wiadro a w dodatku szczotką i problemów nie ma. Zwłaszcza po porządnym prewashu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładne auto i efekty pracy :good:

Bez przesady, jeśli samochód do rej pory był kilkaset razy myty od dupy strony, to jeszcze jedno takie mycie róznicy nie zrobi.

Przed większym cięciem myję auto na jedno wiadro a w dodatku szczotką i problemów nie ma. Zwłaszcza po porządnym prewashu

+1, a nie klapki na oczach i dwa wiadra dwa wiadra...

po pianie, prickborcie i dokładnym ciśnieniowym spłukaniu nie ma tam nic co mogłoby lakier porysować, a już na pewno nic czego pierwszy przejazd maszyną nie załatwi razem z milionem innych rys 8-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bez cleanera. nie mam HDC w swojej kolekcji. Carbon bez tego trzyma jakieś 2,5 miesiąca.

IMO świeżo po korekcie kończąc na ff3000 lakier nawet całkiem dobrze współpracuje z Zymolem. Wiadomo, że nie jest tak jak producent zalecił i bla bla bla, ale wosku w opakowaniu jest tak dużo, że można co 2 miesiące spokojnie smalcować :P

Bartek, coraz większe fury kupujesz :-]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

Obsługa graficzna

Magda Stępień

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.