ppiotrek Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 Witam! Przyszedł czas na mój pierwszy temat. W sumie całą relację zawdzięczam koledze Adamowi, którego chciałbym tutaj pozdrowić i podziękować jeszcze raz za ogromną pomoc Pacjent: BMW E36 328i w wersji Individual, z M-Pakietem, kolorek Avusblau. Auto utrzymane w ładnym stanie na gwincie KW i felgach z E46, poza tym czysta seria. Celem było ogólne odświeżenie lakieru. Fotki końcowe niestety nie robią szału ponieważ...zaczęło się już ściemniać. Ale nie przejmujcie się na dniach wrzucę kilka dobrych fotek. W blasku słońca jest kocur! Chętnie wrzuciłbym więcej zdjęć ale niestety komputer mam stary i trochę muli, także wybaczcie mi. W każdym razie czas już na konkrety! Mycie i suszenie: - dwa wiadra - rękawice - szampon od Shiny Garage - piana aktywna Magifoam z Marolexa - pędzelki - APC Shiny Garage 1:3 - PrickBort Mac 124 - Glinka ValetPro Clay Bar jako lubryfikant woda z szamponem - Valvet Pro Blue Gel 1:1 - 2xFluffy + mikrofibry Korekta: - dwie maszynki - Menzerna FG 500 + FF 3000 - futro Flexipad - niebieski, biały pad i czarny wafel Urbana - biały i żółty pad Flexipad - mały biały i żółty pad Flexipad - IPA - taśma malarska - mikrofibry Woskowanie: - Zymol Carbon - FK Hi-Temp 1000p - mikrofibry Opony: - Nielsen Chemicals Brillance Wnętrze: - APC Nielsena 1:10 i zabezpieczone - szyby potraktowane płynem Shiny Garage i RainX - mikrofibry Wydech: - wełna stalowa - Autosol - mikrofibra Nadkola z racji, że mieliśmy ograniczony czas, w aucie jest gleba a przed garażem piaszczysta ulica nie były myte. Ale zajmę się tym przy najbliższej zmianie opon. Przy okazji zostaną również wyczyszczone alufelgi od środka, będzie mała fotorelacja Efekty oceńcie sami, zapraszam! Filmik: Oglądać w HD! Foteczki: Tak wyglądało auto na początku. Tutaj chciałbym też zaznaczyć, iż tylna klapa została stworzona przez jakiegoś szalonego Niemca, a nie przeze mnie! Takie kropelki po dwóch miesiącach od nawoskowania Dodo Juice. Aktywna piana Magifoam z Marolexa i Prick Bort. Felgi przednie dosyć brudne... Tylne trochę czystsze. Dupcia po umyciu, od razu lepiej Wjechaliśmy do garażu, włączyliśmy lampy... Czas na inspekcję Zaczynamy od dachu. Tylna klapa. Boczki. Maska. I po pierwszych przejazdach mamy dach... Tylna klapa. Takie tam z maszyną Maska. Klamka przed. Klamka po. Maska po. Krawędź dachu. Lustereczko 50/50. Kawał dobrej roboty! Tylny zderzak 50/50. Pady po każdym przejeździe były czyszczone, przy okazji widać ładnie boczek. I znowu klameczka. Widać różnicę Dach wyszedł tak. Czas na mycie po korekcie. Po osuszeniu czas na wosk. Porównanie - lewa końcówka po, prawa przed... Tak wygląda boczek po całej pracy. I kilka końcowych słabych fot I ludzie na światłach zaczęli się oglądać CDN! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jukojuko Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 Piękne autko i dobra robota Link to comment Share on other sites More sharing options...
buka Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 Dobra praca ale gdzie 2 wiaderka A co do 3 to ładna tylko średnio ta tylna klapa do niej pasuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
czaptan Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 lakier elegancko. To nie to miejsce gdzie był czerwony maluch robiony? Btw. czemu pianujesz tylko do listew? Pod nimi też trzeba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan Miyagi Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 piękny kolor, ładnie odżyło ale... bez cleanera? Link to comment Share on other sites More sharing options...
herusek14 Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 Ładna trójka ale tylna klapa według mnie jest tragiczna.. psuje piękno tego auta w swojej prostocie .. Ładnie odżyła Link to comment Share on other sites More sharing options...
faraon3021 Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 Lakier BMW to nie jest latwy przeciwnik. Zycze cierpliwosci i czekam na kolejne etapy Link to comment Share on other sites More sharing options...
karol.e36 Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 zmień tą klapę z tyłu mam nadzieję że to nie Twój wymysł ta rzeźba Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppiotrek Posted November 26, 2012 Author Report Share Posted November 26, 2012 Niestety tylna klapa jest spuścizną po dziwnej fantazji jakiegoś Niemca. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator krd Posted November 26, 2012 Moderator Report Share Posted November 26, 2012 Nie wiem czy dobrze widze, ale chyba myles auto kolistymi ruchami. Ja wiem, ze to przed korekta, ale po co sobie roboty dodawac? O drugim wiaderku przed korekta tez chyba nie powinienem nic pisac Po zabawach juz nie ma to takiego znaczenia, ale przed... Ladnie odzyl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaV Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 Spodziewałem się większej przemiany a tutaj lakier był w całkiem niezłej kondycji btw dobre e36 i jeszcze lepszy silnik też mam coś takiego na celowniku Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubik Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 Fajna bawareczka Ta klapa ciut dziwna,ale zapewne to jakaś z tych lekkich Jest jednak coś,że jak się widzi zadbaną,nie schamszczoną e-3X to się człowiek ogląda O drugim wiaderku przed korekta tez chyba nie powinienem nic pisac W jakim celu 2 wiadra przed korektą? Jeżeli samochód ma być ostro cięty to szczerze,po co dorzucać sobie roboty? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator krd Posted November 26, 2012 Moderator Report Share Posted November 26, 2012 W jakim celu 2 wiadra przed korektą?Jeżeli samochód ma być ostro cięty to szczerze,po co dorzucać sobie roboty? Moze w takim celu, ze zrobisz ryse glebsza niz te, ktore wyciagniesz przy korekcie? Czyli po prostu zostanie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
masa140 Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 Dorzuć 2-gie wiadro i cleaner przed woskiem i będzie już git. Robota super - lakierek wygląda bardzo ładnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
golden0282 Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 Dobra robota Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michal200 Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 Granatowy kolor to u mnie numer jeden Widziałem Cie w zeszlym tygodniu jakos w EL, i tak wlasnie poznalem teraz po klapie i rejestracji Jaki ten swiat maly. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiotrekP Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 lakier fajnie odżył Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcinwdg Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 no klapa faktycznie psuje całokształt teraz to chyba musisz ją zmienić po tylu komentach wrzuć te focisze ze słońcem a polarek z TNT super nadaje się do pracy przy furce Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raku Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 Ciuchy z TNT nadają się tylko do roboty ;p Coś tam nam się udało zrobić ważne, że auto odżyło, chociaż faktycznie nie było w tragicznym stanie. Kolejne auto do punktów doświadczenia Link to comment Share on other sites More sharing options...
rickson Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 W jakim celu 2 wiadra przed korektą?Jeżeli samochód ma być ostro cięty to szczerze,po co dorzucać sobie roboty? Moze w takim celu, ze zrobisz ryse glebsza niz te, ktore wyciagniesz przy korekcie? Czyli po prostu zostanie? Bez przesady, jeśli samochód do rej pory był kilkaset razy myty od dupy strony, to jeszcze jedno takie mycie róznicy nie zrobi. Przed większym cięciem myję auto na jedno wiadro a w dodatku szczotką i problemów nie ma. Zwłaszcza po porządnym prewashu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borek Posted November 27, 2012 Report Share Posted November 27, 2012 Bardzo ładne auto i efekty pracy Bez przesady, jeśli samochód do rej pory był kilkaset razy myty od dupy strony, to jeszcze jedno takie mycie róznicy nie zrobi.Przed większym cięciem myję auto na jedno wiadro a w dodatku szczotką i problemów nie ma. Zwłaszcza po porządnym prewashu +1, a nie klapki na oczach i dwa wiadra dwa wiadra... po pianie, prickborcie i dokładnym ciśnieniowym spłukaniu nie ma tam nic co mogłoby lakier porysować, a już na pewno nic czego pierwszy przejazd maszyną nie załatwi razem z milionem innych rys Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaRoN Posted November 27, 2012 Report Share Posted November 27, 2012 bardzo git, ale przednie felgi nie były brudne. były lekko tylko upylone. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jezyk_05 Posted November 27, 2012 Report Share Posted November 27, 2012 No ładnie Panowie, Raku szykuj się na A6 w avancie Link to comment Share on other sites More sharing options...
escimo Posted November 27, 2012 Report Share Posted November 27, 2012 Fajna praca, ale powtórzę pytanie kolegi wyżej, bez cleanera? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raku Posted November 27, 2012 Report Share Posted November 27, 2012 bez cleanera. nie mam HDC w swojej kolekcji. Carbon bez tego trzyma jakieś 2,5 miesiąca. IMO świeżo po korekcie kończąc na ff3000 lakier nawet całkiem dobrze współpracuje z Zymolem. Wiadomo, że nie jest tak jak producent zalecił i bla bla bla, ale wosku w opakowaniu jest tak dużo, że można co 2 miesiące spokojnie smalcować Bartek, coraz większe fury kupujesz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now