Skocz do zawartości

relingi dachowe vw/audi


marasec

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie odnośnie relingów dachowych vw/audi.

Czy kombinował ktoś może sam albo zlecił usługę wykonania chromowania takich relingów.

Zastanawiam się jakby samemu rzucił podkład>srebrny>klar, czy by to jakoś lepiej wyglądało niż zwykłe czarne i czy by z czasem nie odchodziło od plastiku.

Czy lepiej oddać do chromowania? Czy koszt chromowania dwóch takich relingów wyniesie tyle, co kupno oryginalnych używanych chromowanych ?

rel.jpeg.057cf5d2e6cc2d4f5abc2711d09c1fb4.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się składa że relingi są aluminiowe. Jeśli masz wystarczająco dużo czasu i zapału możesz sam zedrzeć warstwę tego lakieru i wypolerować na błysk aluminium. Średnio schodzi 5 -7 popołudni na zrobienie jednej sztuki. Ale efekt powalający...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marasec, to zależy czy jesteś amatorem lustra, czy wyglądu zbliżonego do oryginału.

Pokrywając powierzchnię chromem itp., tak samo jak polerując (tańsza opcja) uzyskasz lustrzany połysk. Oryginalny reling go nie ma, jest półmatowy/satynowy. To przypuszczalnie anodowane aluminium.

Poszukaj po prostu używanych srebrnych i po kłopocie (chyba że chcesz zrobić ze swoich lusterka).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.