arekr6 Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2012 Pozamiatane. Teraz, aby zamieszać w PSB trzeba będzie, wyciągnąć silnik i skrzynie, aby je dokładnie wymyć i nawoskować, nie mówiąc już o polerowaniu kolektorów, na lustro Polonez Mistrzostwo. Chapeau bas
sysek Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2012 Mi brak słów na to, co zobaczyłem! To najlepsza relacja, jaką widziałem! MIAŻDŻY Pozdro
gruby_RS Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2012 Właściwe obrazki już były, na wierszyk nie mam weny, więc krótko - Wódz i wszystko jasne Mam nadzieję, że Właściciel doceni pracę i przejrzy nieco na oczy, co posiada, bo stan "przed" -jakby nie patrzeć rodzynka - budzi we mnie nieco wątpliwości Nie, wcale nie mam na myśli lakieru....Mówiąc ogólnie o kulturze klasycznych pojazdów, to mam nadzieję, że coś się zmieni i za kilka(naście) lat żółte blachy, czyli stan kolekcjonerski, to będzie.....stan kolekcjonerski Póki co, to kilka "klasyków" już widziałem, a po WWL krąży sobie i zadaje szyku matowy i zapyziały W124 kombi na "żółtych blachach"...
emes Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2012 Powróciły moje koszmary z dawnych lat, kiedy to jeździłem polonezem
gruby_RS Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2012 moje koszmary z dawnych lat ale to oczywiście taki żarcik? prawda?
blaine Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2012 Relacja składana dłużej niż zrobienie "polerki" przez niektórych, ale warto było czekać Super praca. Efekt końcowy chyba rekompensuje czas poświęcony na doprowadzenie tego Poloneza do stanu, w jakim powinien być w momencie wydawania żółtych tablic Właściciel nadal twierdzi, że samochód był w bardzo dobrym stanie czy zmienił zdanie przy odbiorze
rickson Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2012 Ciężka robota, w dodatku pieprzenie się z aparatem. Ale relacja pro
booohal Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2012 Oczywiście relacja na najwyższym poziomie. Ale... mam małe ale.... Dla mnie kopalnią wiedzy na temat tego jakich kosmetyków używać i w jaki sposób było właśnie PSB i zamieszczone w nim relacje. A tutaj jest to troszeczkę skąpo opisane. Ale rozumiem że to tajemnica zawodowa Chciałbym żeby ktoś mi podsunął do roboty takiego dziadka i miałbym na niego z tydzień wolnego... Fajnie że napisałeś o tych małych padach. Wiem że nie jestem odosobniony. Ostatnio dużymi robiłem tylko dach, maskę i drzwi.
KR54321 Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2012 Dobra robota Na pewno nie było łatwo. Porucznik już na pierwszym zdjęciu wygląda jakby był po korekcie (licznika) „Zabytek”, czyli żółte tablice w naszym kraju mają w większości takie samochody (pomijając kilka procent prawdziwych skarbów), których właściciele chcą przede wszystkim skorzystać z ulgi która przysługuje opłacającemu składkę ubezpieczenia OC. Powinno być inaczej, ale niestety nie ma szczególnego mechanizmu przyznawania tablic „rodzynkom”. Nie rozumiem tego, taka tablica powinna z czegoś wynikać i do czegoś zobowiązywać. Właściciel tego Poloneza ma dobry moment żeby się obudzić. Zaskoczyło mnie że nie ma dużo rdzy, może nadawałby się do odrestaurowania. Patrzyłeś co się dzieje pod spodem?
zegarek Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2012 Miażdzy suty Niestety ta antena woła o pomstę do nieba...
Marian_K Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2012 O pracy pisał nie będę, bo wszystko już zostało napisane. Szacun Przy okazji dwa pytania: 1. Jak wygląda po polerce ta zaprawka malowana pędzlem na krawędzi drzwi? Bardzo rzuca się w oczy? 2. Jak pasta Urbana? Siła? Pylenie? Przy pracy ręcznej można ją porównać do UC Megsa? Jeszcze raz podziw i ukłony dla Wodza
MM.MM Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2012 Stan przed nie powinien dostać takich blach...
Adamek Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2012 Jeżeli właściciel oddając tobie auto powiedział, że jest w dobrym stanie... To co powiedział jak go odebrał? Chyba teraz powiedzenie "w dobrym stanie" nabiera dla niego nowego znaczenia! Po za tym jak na zabytkowy samochód z przebiegiem 16 tyś km to strasznie był zapuszczony. Aż wstyd! A co za bagażnikiem? Na początku zdjęcia stanu były ale potem już o nim nie wspomniałeś...
alchemic Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2012 Po pierwsze to gratulacje zz uzyskany efekt. Ale o ile przyglądając się Twoim relacjom to jestem do tego przyzwyczajony to mnie powaliło coś innego-dokładność, dokładność i jeszcze raz dokładność, którą można oglądać na każdym kroku. Nawet oklejony do korekty jest tak idealnie, że gdyby tych taśm nie odrywać to większość "śmiertelników" nie skumałaby się, że coś jest nie tak Tak trzymaj!
dzinkins Opublikowano 4 Października 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 4 Października 2012 Co do właściciela jeszcze nie odebrał samochodu ale opiszę jego reakcję Bagażnik nie ruszony z powodu braku części wnętrza które miały do mnie trafić więc odpuściłem Zaprawki wyglądają tak jak przed oczywiście tylko nabrały troszkę blasku Co do urbana na dniach postaram się zrobić porównanie z UC i jakąś relację wrzucę
S3ci0r Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2012 dzinkins, możesz nagrać reakcję właściciela?
golden0282 Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2012 Mam już faworyta do konkursu PSB. Mam nadzieje ,że kiedyś uda mi się osiągnąć taki poziom . Efekt końcowy rewelacja
Camel- Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2012 Przeraża mnie jakoś wykonania Poloneza, ale jakość pracy, to co Ty, dzinkins, z niego wyciągnąłeś, to jak on wygląda teraz... wybacz FSO, ale on jak był nowy to tak nie wyglądał.
lukas93cs Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2012 Witam piękna robota No i tyle czasu na jeden samochód Najbardziej jestem ciekawy jak pasta dała rade ?
michałoś Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2012 dzinkins Pisałeś ze zestaw past i padów agresywny, to ile "wydrążyłeś" lakieru?
Dareek79 Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2012 Piękna relacja!! Wywalić te skundlenia w postaci lusterek przednich chlapaczy, mieszka i konsoli środkowej z Caro no i tej ohydnej anteny oraz brakujących w zderzakach listew i będzie git. warto byłoby odkręcić klosze kierunków przód i tylnych lamp i je oczyścić oraz odnowić obudowy halogenów - jeszcze lepiej by wyglądały
proximo Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2012 Piękna robota oraz relacja! dzinkins spisałeś się jak prawdziwy master, troche czasu zeszło Tobie na tą fiacinę Antena OUT, ona działa w ogole skoro nie jest przyczepiona do karoserii?
michałoś Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2012 ona działa w ogole skoro nie jest przyczepiona do karoserii? A dlaczego ma nie działać?
bucki Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2012 Borewicz by się nie powstydził takim jeździć . Super relacja . Jak dla mnie to wolę patrzyć na taką relacje poldka niż na Astona Martina czy tam innych mega wypasionych fur. To jest prawdziwy detailing .Szacun
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się