Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Arekkaz, no na przykład... to detale są właśnie - te i innych kilka... ;)

 

widzisz, my mamy styczność z setkami egzemplarzy, Ty z jedną może dwoma...

może właśnie dlatego nie jesteś w stanie ocenić co znaczenie ma, a co nie :)

  • Odpowiedzi 111
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Administrator
Opublikowano

Więc bardzo proszę w imieniu wszystkich laików tego forum o dokładny opis zdjęć.

Nie mam pojęcia jaki wpływ na pracę maszyny ma kolor konektorów lub ww łożyska.

Opublikowano

Arekkaz, niestety, ja już i tak za dużo odsłoniłem - kto chce wyciąga wnioski sam - jakie? dowolne...

nie zamierzamy w nieskończoność odbijać piłeczki, bo z przyjemności obecności na forum robi się walka...

 

każdy "widzi" to co chce zobaczyć, jedni kolory konektorów czy przewodów inni znaczące różnice... ;)

 

my w temacie maszyny LARE vs... reszta świata - więcej udziału brać nie będziemy

Opublikowano
Nie mam pojęcia jaki wpływ na pracę maszyny ma kolor konektorów lub ww łożyska.

Pozłacane konektory - lepsze przewodnictwo. Łożyska, hmmm są lepsze i gorsze, podejrzewam, że te wstawione w LARE są wytrzymalsze.

Przynajmniej tak na chłopski rozum :idea:

  • Administrator
Opublikowano

escimo, może to być miedź i nie ma to żadnego wpływu na działanie i trwałość maszyny.

podejrzewam, że te wstawione w LARE są wytrzymalsze.

Na jakiej podstawie? Parametry są dokładnie takie same.

 

Proponuję naprawdę zakończyć tą "walkę" bo nie ma ona najmniejszego sensu. Wiem dokładnie jak to działa bo byłem świadkiem próby wprowadzenia owych maszyn na nasz rynek.

Jestem w trakcie testowanie obu maszyn jak i ich serwisów. To ,że "nasza" Lare chodzi głośno nie znaczy ,że jest to zła maszyna. Może jeden gorszy egzemplarz a może ja trafiłem na jakiś rodzynek.

Fakt jest taki ,że obie maszyny robią robotę i jesteśmy z nich zadowoleni.

Opublikowano

to ze maja łożyska uszczelnienia gumowe czy metalowe nie ma wiekszego znaczenia.Ważne zeby miały luz c3. :ad: po tym zdjeciu nie widać które sa lepsze

Opublikowano

W sumie zaczęło się od stwierdzenia, że obie "maszyny różnią się tylko naklejką", a już widać, że tak nie można powiedzieć.

Czy rozwiązania są mnie/bardziej trwałe to już inna sprawa, ale nikt już nie powie, że różnica jest tylko w naklejce :D

 

Ja mam EP801 i po 1,5 roku chodziła już jak traktor. Kilka sticky paintów ją mocno nadwyrężyło.

Musiała przejść kilka operacji, żeby znów zaczęła chodzić znośnie dla ucha i bez wibracji.

 

Miałem w ręku ostatnio EPL-11, która pracuje w "polerni" łodzi i wyglądało jakby była wyjęta z kosza na śmieci, a chodziła jak nowa.

 

Tak wiele zależy od użytkowania, że trzebaby chyba robić jakieś testy laboratoryjne, aby wyciągnąć jakieś wnioski.

Opublikowano

kuflik, kto nie ma, ten nie ma...

za co punkt dla LARE ? wiemy, że nas nie kochasz ale ;)

 

cóż przynajmniej przedstawiciel krauss'a konkretnie się zaprezentował :)

 

wymoderowano na naszą niekorzyść :song: nie ładnie Panie administrator

Opublikowano
nie no wybacz DawPi, jak to już nie jest konkret to już chyba tylko instytut dla Ciebie pozostał... :lol:

sądzisz, że my wybraliśmy "inną" gorszą konfigurację :wallbash:

 

Wrzuciliście zdjęcia kilku elementów i co to ma właściwie pokazać?

Jeżeli pokazujecie różnice to moglibyście wrzucać zdjęcia elementów z urządzenia LARE i innego "producenta" z opisem jakie są różnice i co z tego wynika. To by były konkrety.

 

Nakręcimy filmik porównawczy przy pierwszej możliwej okazji.

 

:good:

  • 2 tygodnie później...
  • Administrator
Opublikowano

lz, filmu nie będzie ponieważ maszyny już nie mam a druga sprawa to nie miałoby to najmniejszego sensu. Może po prostu trafiliśmy na słabszy egzemplarz Lare, mniejsza z tym.

 

Dzisiaj chciałbym poruszyć temat serwisu pogwarancyjnego i podejścia obu firm do tej sprawy.

To taka moja odpowiedź na zarzuty przedstawiciela Lare skierowane do Krauss'a.

 

Nie tak dawno moja EP801 uległa niegroźnej awarii. Otóż pękł mi przycisk blokady wrzeciona. Jako, że moja maszyna nie miała gwarancji w Pl postanowiłem zwrócić się z prośbą o części zamienne do serwisu Lare.

Błyskawicznie otrzymałem odpowiedź. "Te części, pomimo faktu iż, nie jest Pan naszym klientem - podarujemy Panu za darmo."Klientem jest każdy Panowie! Mamy w teamie jedną Lare i mogło chodzić o nią ale nieważne. Miłe zaskoczenie.

Pozostało czekanie.......

Minęły ponad dwa tygodnie. Części nie dotarły.

Cierpliwości mi zabrakło i postanowiłem poszukać innej drogi.

Tak się akurat złożyło, że MX Nowiccy wprowadzili do oferty bliźniacze polerki Krauss.

Napisałem do Pana Pawła a ten odpisał, że sprawdzi co da się w tej sprawie zrobić.

Następnego dnia otrzymałem info, że dystrybutor wyśle mi to co potrzebuję. Niestety paczka miała być wysłana z Niemiec. Po 4 dniach skontaktował się ze mną Pan Łukasz który pilotował tą sprawę z informacją,że właśnie dotarła przesyłka i przekierowuje ją na mój adres. Oznajmił mi również,że nie będę nic płacił.

Na drugi dzień części były u mnie w domu. Brawo Panowie. Wzorowa postawa i obsługa klienta.

Tymczasem przedstawiciel Lare oznajmił mi, że paczka do mnie pojechała ale zaginęła.

Po długiej wymianie PW zaproponowano powtórną wysyłkę.

Części również błyskawicznie dotarły do mnie.

 

Podsumowując.

Zarówno Krauss jak i Lare stanęli na wysokości zadania. Mogę tylko pogratulować postawy i podejścia do klienta i "nie klienta".

 

Panowie z Lare. Bezpodstawne były oskarżenia w stronę konkurencji dot serwisu a raczej jego braku. Na drugi raz bardzo proszę o przemyślane wypowiedzi.

Ja z podejścia obu firm jestem bardzo zadowolony. :good:

Opublikowano

Arekkaz, napisałeś w sprawie części do nas 7 września (piątek),

8 września (sobota) otrzymałeś od nas foto części oraz info,

że w poniedziałek czyli 10 wychodzą do Ciebie listem priorytetowym - i WYSZŁY za DARMO,

pomimo faktu, iż nie jesteś naszym klientem a nawet jak wszyscy wiemy, jesteś w ścisłej opozycji :|

 

List z częściami z ewidentnej winy poczty (co zostało potwierdzone) do Ciebie ponoć nie dotarł... :?

a wiec znowu podarowaliśmy Tobie drugi komplet części i na własny koszt wysłaliśmy do Ciebie listem ZA DARMO

priorytetowym i poleconym... no i te DOTARŁY...

hmm, no wiesz... chyba już więcej zrobić dla Ciebie nie mogliśmy, bardziej życzliwym się być raczej nie da.

 

A co do Krauss'a, nie mamy żadnych zastrzeżeń do importera na terenie Niemiec,

lecz naszą i nie tylko naszą wielką wątpliwość wzbudza oferta jak i podejście do biznesu wspomnianego Pana Ł.

Co do serwisu "konkurencyjnych" maszyn, potwierdza się, iż nie ma go na terenie Polski wcale :)

 

Tyle w temacie i proszę was bardzo, nie każcie nam odbijać postów z kimś podającym się za Krauss'a w Polsce

(jak się domyślam jest to ten Pan Ł.)

ponieważ wymiana zdań z tą osobą na dramatycznym poziomie jak i późniejsze usuwanie jego postów przez administrację,

punkty karne i w efekcie ban dla Krauss'a... nie daje nam żadnej satysfakcji,

może jedynie przyszli klienci wiedzieli by z kim mają do czynienia :P

ale to już tylko kwestia czasu ;)

Opublikowano

Jaki jest okres gw. w przypadku polerki Lare?

Krauss z tego co widzę ma 1 rok gw. Jeśli Lare również zapewnia roczną gwarancję to mamy ciekawa sytuację na rynku - 2 niemalże identyczne polerki, serwis podobny, cena ta sama... :o

 

Arekkaz, dzięki za cenne informację. Serwis to na pewno ważna sprawa. W tym jednak momencie nic nie przemawia na korzyść jednej z tych polerek - obie prezentują się niemalże identycznie.

Opublikowano

lz, bardzo nam przykro, że nie doceniasz naszej pracy a nawet róźnicy nie chcesz zobaczyć :/

 

gwarancja to 12 miesięcy oraz 24 rękojmi dla osób nie prowadzących działalności oraz kupujących maszynę do użytku prywatnego.

 

Co przemawia za LARE - myślę, że setki pozytywnych opinii klientów...

wsparcie przed i po sprzedażowe dla klientów - łatwy kontakt z nami i brak niewiadomych :)

 

O serwisie ponownie wspominać nie muszę, my nic nie będziemy "ściągać", po prostu mamy zaplecze...

Jak wiesz naszych obecnych klientów jak i przyszłych traktujemy na poważnie,

gdyż w naszym przypadku - co już widać, sprzedaż maszyn polerskich to nie krótki epizod... :)

 

Poza tym LARE to już szeroka oferta produktów polerskich...

  • Administrator
Opublikowano

Bardzo serdecznie chce podziękować za pomoc obu firmą a szczególnie Lare. Myślę,że teraz jest ok.

Opublikowano

rickson, każda,

warunki gwarancji opisane są na karcie i dołączone do każdej maszyny.

 

Jeśli pijesz do "tej" maszyny - no wiesz, wybacz... :roll:

więcej szczegółów na PW jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.