Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
daniels, a miałeś Ty czy twój klient albo chociaż słyszałeś o jakimś problemie ?
jakie to ma znaczenie, sprawa prosta, wypowiadacie się razem z użytkownikiem cytowanym jaki to ich serwis będzie do dupy i tylko wy jesteście najlepszym gwarantem...nie oceniając was, na jakiej podstawie tak twierdzicie i dlaczego z góry zakładacie że serwis Kraussa będzie lipny? Jak weszliście na forum mase osób wieszało na was psy i poddawało pod wątpliwość każdy wasz argument, teraz robicie to samo, pokażcie klasę i do tematu się zdystansujcie a życie samo temat zweryfikuje...
  • Odpowiedzi 111
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
a myśle ze w tym pierwszym przypadku serwis konkretniejszy i ogarnie usterke ( ewentualną)
jesteś jasnowidzem? ;)

 

 

nie, nie jestem, poprostu wyraziłem co otym myślę :-]

Opublikowano

Tylko Panowie czy jest o co tak toczyć spór? Jest jeden producent, jest drugi, cena podobna, produkty podobne, nikt na te polerki praktycznie nie narzeka. Jak na razie nie ma jakichś konkurencyjnych cen. Historia oceni ;).

 

PS. Ja jestem posiadaczem Flex-a i nie podoba mi się, że ktoś "tańszą" maszynę przedkłada nad droższą :zly::D:P:lol:.

Opublikowano
Tylko Panowie czy jest po co tak toczyć spór?

 

Takich "sporów" ostanio wysyp... ;) Finalni konsumenci skorzystają, bo rynek i konkurencja wymusi obniżenie cen, choćby jeszcze pół roku temu "wyłączny, jeneralny dystrybutor" zapewniał na kolanch, że "oddaje" z kilku procentową marżą, niemal po kosztach... :lol:

Opublikowano

gruby_RS, :good:. Jasne- klient i tak na tym zyska, tylko czemu każdy Sprzedawca tak zawzięcie broni swojego produktu? W ten sposób robi reklamę konkurentowi. ;) I mamy takie przepychanki...

Opublikowano

daniels, ojj widzę, że coś Ciebie zabolało ostatnio w kwestii lare... chyba wiem nawet co to :)

 

Mam wątpliwości ponieważ my do dystrybucji maszyn podeszliśmy bardzo poważnie, zapewniliśmy klientom serwis, dostępność części, wsparcie itp. itd

 

a konkurencyjny mamy na razie - sam produkt... nie piszę złego słowa o innej firmie ale.. jak mamy to rozumieć jeśli coś się stanie to "zapewniamy że wymieniamy".

Czyli serwisu nie ma ? co z opieka po sprzedażową, co z naprawami poza okresem gwarancji ?

 

To prawda na nas kiedyś wieszano i niektórzy próbują to robić nadal - tyle, że my już pokazaliśmy klasę nieraz i mamy bardzo dobrą opinię wśród kleintów - to nie marketing tylko ciężko wypracowana prawda !

Opublikowano

Temat dobry na kawałek telenoweli :-]

 

LARE będzie chciało coś znaleźć, bo wszedł nowy produkt, który w środku jest taki sam, oferowany jest po tej samej cenie, od tak, nowa konkurencja. Mogę się do pewnego rodzaju "oburzenia" przychylić, ba, nawet je rozumiem. Sam pewnie też bym się tak zachowywał i próbował bronić swojego produktu, skoro jestem pewny co oferuję, jak to potem serwisuję itd. :good:

 

Przeciwnicy LARE i mieszacze będą chcieli polecić coś innego, żeby odsunąć dyskusję od tematu porównywania polerek. Aleeeee nie może być za mało zawile, lepsze polerki zaczynają odchodzić do lamusa, middleclass chce mieszać i tak to się kręci.

 

A ja usiądę ( bo klękać już nie można :thumbdown: ) i z chęcią jeszcze poczytam trochę przepychanek :D

 

BTW. Moja LARE działa, żyje, odpowiada mi w 100%. Wprawdzie już trochę przeszła, raz puściła jakieś dymy ostrzegawcze, na początku nie chciała miękko współpracować, ale teraz się dogadaliśmy. Fabryką nie jestem, nie strzelam po 8 polerek w tygodniu, w zupełności mi wystarcza i nie widzę sensu topienia np. 2k w coś innego, tylko po to, żeby było.

Opublikowano

geno, my przepychać się w nieskończoność nie zamierzamy, my wiemy co mamy i co oferujemy.

Aktualna pozycja na rynku kosztowała nas wiele pracy i czasu a naszą jakość potwierdzić mogą już setki klientów,

więc czas pokaże kto bitwę wygra ;)

Opublikowano
daniels, ojj widzę, że coś Ciebie zabolało ostatnio w kwestii lare... chyba wiem nawet co to :)

 

Mam wątpliwości ponieważ my do dystrybucji maszyn podeszliśmy bardzo poważnie, zapewniliśmy klientom serwis, dostępność części, wsparcie itp. itd

 

a konkurencyjny mamy na razie - sam produkt... nie piszę złego słowa o innej firmie ale.. jak mamy to rozumieć jeśli coś się stanie to "zapewniamy że wymieniamy".

Czyli serwisu nie ma ? co z opieka po sprzedażową, co z naprawami poza okresem gwarancji ?

 

To prawda na nas kiedyś wieszano i niektórzy próbują to robić nadal - tyle, że my już pokazaliśmy klasę nieraz i mamy bardzo dobrą opinię wśród kleintów - to nie marketing tylko ciężko wypracowana prawda !

 

Nie rozumię osobistych wycieczek, nie mam w ofercie polerek Krauss i pewnie mieć nie będę, za to nie lubie waszego podejścia do konkurencji, tyle w temacie, można bić pianę jeszcze 10 stron, jesteście pewni swojego produktu to nie musicie przy okazji wciskać że wszystko na około jest gorsze albo podróbą waszej maszyny...

Opublikowano

Troszkę mi to przypomina historię Gloria vs Epoca co spowodowało obniżkę cen Glorii.

Na stan obecny jeżeli bym kupował nową maszynę to pewnie wziąłbym od lare właśnie ze względu na serwis, nawet pogwarancyjny.

Obecnie mam Euroteca i po paru panelach zmieliło mu tryby, Sprzęt został wymieniony na nowy, ale co będzie po gwarancji? pewnie pójdzie do kosza.

Opublikowano

Czasami ważniejsze jest zaufanie i solidność niż niższa cena. Krauss nie znam, nie wiadomo w ogóle kto jest dystrybutorem, gdzie jest serwis, jak wygląda gwarancja, etc. Nic nie wiadomo. Informacja, że bardzo drobne usterki są naprawiane, a jeśli coś poważniejszego, to wymiana na nową, mnie zupełnie nie przekonuje. Brzmi jak żart domorosłego importera. Nie wiem, jak można sprzedawać maszyny polerskie i nie prowadzić serwisu. Ja nie kupuję kota w worku. Wybieram Lare i polecam innym, bo firma jest solidna i współpraca jest na bardzo wysokim poziomie. Nie mam żadnych zastrzeżeń, a jestem bardzo wymagający i czepiam się każdego szczegółu, jak na detailera przystało :)

 

Jedynie ta dostawa mogłaby szybciej przyjść, bo Klienci już się niecierpliwią, ale to normalne przy popularnych i cenionych produktach, więc pretensji mieć nie można. Co jest dobre, szybko znika.

Opublikowano

Apple tez nie naprawia iphonow tylko wymienia na nowe i co tez Lare zaczniesz jezdzic po Apple ze nie ma serwisu?

 

Dobrze ze jest nowa konkurencja, bo o ile mnie pamiec nie myli to byl jeden model polerki Lare ktory byl tanszy a po tym jak stal sie popularny na forum raptownie cena poszla w gore a innych modeli nie. :) wiec cieszmy sie z tego ze sa kolejne firmy na naszym rynku, to duzy plus dla zwyklych uzytkownikow, wiadomo ze gorzej do sprzedawcow ale " to prawo rynku" - to uslyszalem piszac ze wszystkie sklepy konsekwetnie podnosza cene kosmetykow a teraz np gloria o 60zl tansza w pewnym sklepie - ciekawa wiec jaka byla marza skoro mogli zejsc z 1/3 ceny i na pewno za darmo jej nie sprzedaja :)

  • Partner forum
Opublikowano

Wax Paradise, Nic nowego do tematu nie wniosłeś :o

 

Jedynie ta dostawa mogłaby szybciej przyjść
i przez takie długie braki pojawiają się nowe produkty, sam wiesz że klient potrafi być niecierpliwy ;)

 

Teraz mając u nas dwie maszyny będzie mógł wybrać, ja do niczego nie nakłaniam ale staram się dać równe szanse nowemu produktowi :dontknow:

 

 

 

 

Kilka News-ów i wyjaśnień jakie dostałem od dystrybucji:

 

Gwarancja 1rok

w czasie gwarancji przy uszkodzeniu przekładni zostaje ona wymieniona , naprawy silnika itp dla "Niemca" nie są opłacalne i dla Polskiego dystrybutora zostaje uszkodzony sprzęt wymieniony na nowy.

"Niemiec" traktuje taki sprzęt jak coś tańszego i nie bawią się w naprawy silnika itp.

Czy jak kupisz coś elektrycznego np wkrętarkę np w makro to jak ci się przypali to nikt nie naprawia tylko dostajesz nową.

 

Jeszcze czekam na odpowiedź czy jest możliwość dokupienia samego : silnika, przekładni po okresie gwarancji.

 

Wyluzujcie przecież każdy ma prawo wyboru ;)

 

[ Dodano: 19 Wrzesień 2012, 14:01 ]

Dobrze że maszyna Dual/Action to nie bliźniak Lare :| tylko Kestrel DAS PRO :evil:

Opublikowano
Tylko Panowie czy jest o co tak toczyć spór? Jest jeden producent, jest drugi, cena podobna, produkty podobne, nikt na te polerki praktycznie nie narzeka. Jak na razie nie ma jakichś konkurencyjnych cen. Historia oceni ;).

 

PS. Ja jestem posiadaczem Flex-a i nie podoba mi się, że ktoś "tańszą" maszynę przedkłada nad droższą :zly::D:P:lol:.

 

Nie producenci a importerzy ... Sam mam polerke Shine mate EP801 i porownywalem ja z produktem sprzedawanym pod naklejka lare i sa to dokladnie te same polerki

Opublikowano

Nie producenci a importerzy ... Sam mam polerke Shine mate EP801 i porownywalem ja z produktem sprzedawanym pod naklejka lare i sa to dokladnie te same polerki

 

No jasne, że to nie są producenci ;). Chodziło mi o takich "producentów" w cudzysłowie. W dzisiejszych czasach to i tak ciężko się połapać kto tak naprawdę coś wyprodukował od początku do końca :). Ten Shine mate to też jest podobno taki rebranding... tyle, że w Chinach .

Opublikowano

Miałem tego nie robić... byłem przekonany, że to już było i sprawa jest jasna - ale jednak do niektórych nie dotarło a inni zrozumieli,

przyjęli do wiadomości lecz nadal mają problemy - zdaje się nie tylko z pamięcią :kox:

 

a więc Panowie porównywacze, jak to w detailingu - diabeł tkwi w szczegółach :P

porównaliście pięknie "na oko" obudowy jak i ułożenie zawartości wewnątrz i jest niemalże jednakowo - zgadza się...

(oczywiste, że winda w bok nie jeździ) :D

 

Ale my pisząc o różnych konfiguracjach maszyn, nie mamy na myśli spraw oczywistych,

poniżej tylko niektóre z możliwie występujących odmienności maszyn LARE :)

1p[1].jpg

1l[1].jpg

2e[1].jpg

3e[1].jpg

1ee[2].jpg

4e[3].jpg

 

i jest tych detali jeszcze więcej...

 

mało tego - oferowane przez nas maszyny są wciąż odpowiednio modyfikowane,

gdyż czas pokazuje, co warto zmienić aby było coraz lepiej :)

Opublikowano

I teraz pytanie - która konfiguracja jest lepsza? A może są one tylko inne? Za dużo przechwałek, za mało konkretów. Zdjęcia jako laicy możemy sobie pooglądać, ale co z tego?

Opublikowano

nie no wybacz DawPi, jak to już nie jest konkret to już chyba tylko instytut dla Ciebie pozostał... :lol:

sądzisz, że my wybraliśmy "inną" gorszą konfigurację :wallbash:

  • Administrator
Opublikowano

LARE, Możecie mi wytłumaczyć dlaczego mój EP801 chodzi cicho jak "pszczółeczka" a kolegi LARE (nowszy o około rok) wyje ,że nie można wytrzymać? Może trafiłem na lepszą "konfigurację" ?

Wybacz ale różnice które pokazałeś o niczym nie mówią. To ,że użyli łożysk ZZ lub RS?

 

Moją najechane jest bardzo mało i tak samo pracuje od pierwszego dnia a kolegi pracuje dużo więcej i również nic się nie zmienia.

Nakręcimy filmik porównawczy przy pierwszej możliwej okazji.

 

Szczerze mówiąc wkurza mnie ta cała dyskusja. Wszyscy wiedzą o co chodzi ....

 

Na zdjęciach znaczących różnic również nie dostrzegam.

Opublikowano

Arekkaz, różne łożyska - nie mają znaczenia, to co je ma wg. Ciebie?

Na zdjęciach znaczących różnic również nie dostrzegam.
:wallbash:

 

...dziwne, że maszyna wyje aż nie można wytrzymać a wy jako Poznańska grupa anty-LARE nie składacie reklamacji ? :o

 

btw. głośna praca przekładni (jak podejrzewam) może być efektem przynajmniej kliku przyczyn... podobnie jak nadmierne grzanie przekładni :)

  • Administrator
Opublikowano

Nie mają żadnego znaczenia bo mają dokładnie te same parametry. Chodzi tu tylko o zastosowane uszczelnienie.

Nie jesteśmy anty-Lare bo używamy tych maszyn pod różnymi nazwami tylko nie lubimy takich praktyk jakie Wy stosujecie.

Nie tylko my...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.