paweu_s Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Cześć. Zrobiłem pierwszą korektę, nie jest 100%, ale jak na pierwszy raz jestem zadowolony. Do korekty użyłem FG500, SF4000, IPA, Achilles i na koniec FK1000p. Po tygodniu od korekty zauważyłem, że pokrywa silnik jest wypłowiała, przejechałem część maski Achillesem i powrócił dawny blask. Pytanie dlaczego tak się dzieje, że po tygodniu lakier jest zamglony. Umyty raz RISE AND SHINE BIG APPLE, czy woda ze studni może mieć na to wpływ? Fotki, powyżej lini dzisiejszy Achilles IPA i FK1000p, poniżej tygodniowy Achilles i FK1000p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capaz Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Czy to lakier akrylowy? Woda "ze studni" nie ma wpływu... Ale powiem Ci szczerze, że te ze studni w moim przypadku była gorsza niż zwykła - mowa tutaj o zaciekach - zostawiała większe i schodziły dopiero po użyciu cleanera. Czy problem dotyczy tylko maski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweu_s Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Czy to lakier akrylowy? Metalik to nie jest Czy problem dotyczy tylko maski? Wygląda na to, że tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakikwap Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Czy to lakier akrylowy? Metalik to nie jest Akrylowy, czyli bez lakieru bezbarwnego. Takie z czasem bledną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweu_s Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Czy to lakier akrylowy? Metalik to nie jest Akrylowy, czyli bez lakieru bezbarwnego. Takie z czasem bledną. Ale w tydzień? Chyba troche za szybko. Czyli nic się z tym nie da zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Czy maska ma wygłuszenie od spodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BiLu Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 większość czerwonych audi z tego okresu (B4/C4 i B5 z początków produkcji) miało takie wypłowienia i jest to chyba taka przypadłość (reakcja z ocynkiem?). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweu_s Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Czy maska ma wygłuszenie od spodu? Tak, bo to tdi. Też się zastanawiam czy ma to coś wspólnego z emisją ciepła przez silnik. większość czerwonych audi z tego okresu (B4/C4 i B5 z początków produkcji) miało takie wypłowienia i jest to chyba taka przypadłość (reakcja z ocynkiem?). No to mnie pocieszyłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Checio Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 większość czerwonych audi z tego okresu (B4/C4 i B5 z początków produkcji) miało takie wypłowienia i jest to chyba taka przypadłość (reakcja z ocynkiem?). Robiłem identyczne audi w tym kolorze i po korekcie nie zaobserwowałem nic niepokojącego przez +/- pół roku. Może element narażony był na działanie silnej chemii albo wysokiej temperatury i dlatego tak reaguje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweu_s Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Może element narażony był na działanie silnej chemii albo wysokiej temperatury i dlatego tak reaguje ? Cały czas stoi pod chmurką, chemi nie używałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BiLu Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 często widywałem takie coś: tu skrajnie mocny przypadek, który dało się zniwelować tylko na jakiś czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweu_s Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 często widywałem takie coś: tu skrajnie mocny przypadek, który dało się zniwelować tylko na jakiś czas Przed polerką były identyczne białe plamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Checio Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Chodziło mi o okres przed korektą i możliwość oddziaływania na lakier wysokiej temperatury lub silnej chemii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmajka Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 często widywałem takie coś:tu skrajnie mocny przypadek, który dało się zniwelować tylko na jakiś czas w tym przypadku powiedział bym, o bardzo słabej naprawie lakierniczej, jeżeli coś takiego się stał, sam miałem pełnoletnie audi b3, z lakierem typu akryl i nic takiego się nie działo, tylko moje nie widziało przez swój okres użytkowanie, ani blacharza, ani lakiernika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Też miałem kiedyś taki przypadek,prawdopodobnie malowana była ta maska. Chyba tylko kwarc na to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweu_s Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Też miałem kiedyś taki przypadek,prawdopodobnie malowana była ta maska. Nie zaprzeczam, mogła być malowana. Chyba tylko kwarc na to Jaki kwarc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Powłoka kwarcowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camel- Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 To nie musi być akryl. Moze być lakier dwuwarstwowy. Sam mam tak kiepsko pomalowaną tylną klapę, a na nie waterspoty od cholera wie czego. Zrobi się polerki, IPY, woski, wszystko ganc, mija tydzień (bo spadnie deszcz) i jest to samo. Chyba tylko przemalowanie zostaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się