Jump to content

Wypłowiały czerwony tydzień po polerce


paweu_s
 Share

Recommended Posts

Cześć.

Zrobiłem pierwszą korektę, nie jest 100%, ale jak na pierwszy raz jestem zadowolony.

Do korekty użyłem FG500, SF4000, IPA, Achilles i na koniec FK1000p.

Po tygodniu od korekty zauważyłem, że pokrywa silnik jest wypłowiała, przejechałem część maski Achillesem i powrócił dawny blask.

Pytanie dlaczego tak się dzieje, że po tygodniu lakier jest zamglony. Umyty raz RISE AND SHINE BIG APPLE, czy woda ze studni może mieć na to wpływ?

 

Fotki, powyżej lini dzisiejszy Achilles IPA i FK1000p, poniżej tygodniowy Achilles i FK1000p

59442a99496e3_a4wyplowialy4.jpg.819a352f475fdfc379cd76be21b183f1.jpg

59442a994df38_a4wyplowialy31.JPG.59fa9c6251b148ac483f674f52004891.JPG

59442a995140c_a4wyplowialy2.jpg.a29644fd2026e410a44f1768a7e9f85f.jpg

59442a9954176_a4wyplowialy1.jpg.9182b6cdba1dc7f0cc3e17dbfc6e098e.jpg

Link to comment
Share on other sites

Czy to lakier akrylowy?

Woda "ze studni" nie ma wpływu... Ale powiem Ci szczerze, że te ze studni w moim przypadku była gorsza niż zwykła - mowa tutaj o zaciekach - zostawiała większe i schodziły dopiero po użyciu cleanera.

 

Czy problem dotyczy tylko maski?

Link to comment
Share on other sites

Czy to lakier akrylowy?

 

 

Metalik to nie jest

 

 

Akrylowy, czyli bez lakieru bezbarwnego. Takie z czasem bledną.

Ale w tydzień? Chyba troche za szybko.

Czyli nic się z tym nie da zrobić?

Link to comment
Share on other sites

Czy maska ma wygłuszenie od spodu?

Tak, bo to tdi.

Też się zastanawiam czy ma to coś wspólnego z emisją ciepła przez silnik.

 

większość czerwonych audi z tego okresu (B4/C4 i B5 z początków produkcji) miało takie wypłowienia i jest to chyba taka przypadłość (reakcja z ocynkiem?).

No to mnie pocieszyłeś

Link to comment
Share on other sites

większość czerwonych audi z tego okresu (B4/C4 i B5 z początków produkcji) miało takie wypłowienia i jest to chyba taka przypadłość (reakcja z ocynkiem?).

 

Robiłem identyczne audi w tym kolorze i po korekcie nie zaobserwowałem nic niepokojącego przez +/- pół roku.

Może element narażony był na działanie silnej chemii albo wysokiej temperatury i dlatego tak reaguje ?

Link to comment
Share on other sites

 

w tym przypadku powiedział bym, o bardzo słabej naprawie lakierniczej, jeżeli coś takiego się stał, sam miałem pełnoletnie audi b3, z lakierem typu akryl i nic takiego się nie działo, tylko moje nie widziało przez swój okres użytkowanie, ani blacharza, ani lakiernika.

Link to comment
Share on other sites

To nie musi być akryl. Moze być lakier dwuwarstwowy. Sam mam tak kiepsko pomalowaną tylną klapę, a na nie waterspoty od cholera wie czego. Zrobi się polerki, IPY, woski, wszystko ganc, mija tydzień (bo spadnie deszcz) i jest to samo. Chyba tylko przemalowanie zostaje.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.