KinceK Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Pacjentem jest bardzo fajna ósemeczka, której znam już 4 właściciela, jak na razie prace były związane głównie z mechaniką, ale przyszedł czas to zmienić. Plan był taki by pomalować zderzaki i pokrywy reflektorów, mimo tego że w zasadzie całe auto nadaje się do lakierowania o dziwo prócz szyberdachu lakier był oryginalny na wszystkich elementach. Choć zrobiliśmy błąd strategiczny i lusterka też powinny trafić do malowania. Także niektóre zaprawki były zrobione po polerowaniu, dopiero wtedy dostałem odrobinę lakieru. Także brakujące plastikowe elementy miały zostać uzupełnione. Z uwagi na demontaż zderzaków i oczekiwanie na ich odbiór trochę została zaburzona chronologia, ale co zrobić, czas trzeba wykorzystać... Najgorszy problem stanowiły liczne obicia maski od kamieni, wręcz tysiące uderzeń, dach należał do gołębi, co skutkowało licznymi wypaleniami lakieru do podkładu, natomiast na klapie królował kot, pewnie czyhał na te gołębie. Przygotowanie lakieru: Karcher Aktywna Piana Shiny Garage Mycie na 2 wiadra z separatorem szamponem Wolf i rękawicą Megsa Do mycia zakamarków zostało użyte APC Megsa i Shiny Garage i oczywiście moje ulubione pędzelki Race Glaze Usuwanie insektów i smoły za pomocą środka do smoły i insektów Very Lube i glinki BH Soft Polerowanie Papier ścierny 3000, DrySand 3000 i 5000 Polerka rotacyjna Makita Futro: Flexipads Pady: Twardy Sonus, Zielony, Żółty i Niebieski 3M + Małe Pady 3M Pasty: Menzerna FG 500, 3M Żółty i Niebieski korek Trudno dostępne miejsca ręcznie gąbką Tricolore i Megsem UC, używam także starych pociętych twardych padów, które świetnie się nadają np do polerowania aluminium i ich nie szkoda. IPA Zabezpieczenie lakieru Auto raczej nie będzie regularnie woskowane i pewnie jak dobrze pójdzie to na wiosnę dostanie kolejną warstwę, także wybór sprawdzony duet. Cleaner: DJ Lime Prime Lite Wosk: Colli 476s Komora silnika Mycie: APC Megs, Shiny Garage, Very Lube do mycia łańcuchów do silnych zbrudzeń smarem. Zabezpieczenie: Aerospace 303 Protectant i uszczelki Megs Endurace, a także został położony wosk Colli Wnętrze Mycie: APC Megs, Shiny Garage Pranie tapicerki materiałowej: Puzzi 100 + chemia Karchera i prespray prochem Zabezpieczenie: Plastiki Aerospace 303 Protectant, skóry zostały zabezpieczone mleczkiem do skór BMW - zostały położone 2 warstwy, gdyż skóra mocno wciągała mleczko. Został też pomalowany boczek renoskórem, wcześniej został odtłuszczony acetonem. Szyby Mycie: W5 i ostatecznie nałożenie niewidzialnej wycieraczki Megs NXT Generation na szybę czołową i Very Lube na wszystkie inne, w środku został nałożony preparat Antifog od Very Lube. Plastiki i gumy na zewnątrz pojazdu Wszystkie widoczne elementy zostały zabezpieczone Megsem Endurance Koła Mycie: Shiny Garage i Iron-X( dla porównania na 2 kołach został użyty Shiny Garage, a następnie Iron-X, który zbiera już tylko resztki), na oponach zdecydowanie lepiej poradził sobie Shiny Garage Usuwanie resztek smoły - Very Lube do smoły i Glinka BH Soft Zabezpieczenie: Wosk Colli 476 i Meg Edurance Wydechy i nerki Wypolerowane Autosolem Ogólnie było dużo pracy z autem ok 80 godzin, a jeżeli chciałbym uzyskać satysfakcjonujący mnie musiałbym spędzić minimum drugie tyle czasu. Nawet przedni zderzak był skręcony z śrub i wkrętów niewiadomego pochodzenia, teraz ma takie same śrubki i podkładki w większości na nowych spinkach. Mam nadzieję, że może być Niektórych etapów brakuje za co przepraszam, ale było bardzo mało czasu nawet na robienie zdjęć. Shiny + Iron Iron Shiny Czas na wnętrze Lampy po lakierowaniu I zderzak wrócił na swoje pierwotne miejsce A przedni jeszcze wisi i zaraz będzie uzbrajany, dodatkowo kanały powietrzne tzw. puchy zostały pospawane(plastik) Na zderzakach pojawiło się takie coś może przez to, że przetrzymałem je zafoliowane przez noc. Oczywiście polerowanie usunęło to coś... Także to by było na tyle z fotorelacji, na pewno wiele rzeczy dało się zrobić lepiej i dokładniej, ale biorąc pod uwagę ograniczenia czasowe i sumaryczny efekt jestem powiedzmy w połowie zadowolony . Pozdro
Fr0styyy. Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Dobra praca A samochód piękny.
julian Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2012 KinceK, ładnie pomalowane? fura mega, praca, wiesz, co ja Cię będę pouczał, super
cash Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Piękne auto widać było co robić, efekt kozak Brakuje mi tylko fotek "po" całego auta
witboy Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2012 m70 czy m72 ? diamantschwartz swietny lakier... do tego w sportach dobre wyposazenie mimo iz to 8 to i tak nie kazda miala sporty, pieknie wyglada, robiony byl test 2 zlotowki na silniku ?
Rapik Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2012 m70 czy m72 ? Raczej M60 lub M62
witboy Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2012 wlasnie patrze ze to 4 jednak... coz tez niezle ale ja poluje na csi... albo chociaz ci a zdecydowanie wole te 2 wersje...
emes Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Test monety to na v12 się robi
blaszczu Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Pozazdrościć pacjenta - marzenie... Co do samej pracy to bardzo ładnie Ci to wyszło, ładnie wyprowadziłeś te głębokie rysy. Tak powinna wyglądać każda prawdziwa Bawara
KinceK Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Julian - tak dzięki wielkie za kontakt, wyszło bardzo przyzwoicie - szczególnie z pęknięciami i w rozsądnej cenie. Co do samego lakieru to fajnie równo wlany i dostałem go tylko zmatowanego jak prosiłem. Dzięki Cash, następnym razem postaram się zrobić czymś od Was co by było ciekawiej To jest M60 z 93 lub 94, raczej 94 już nie pamiętam. A co do testu 5 złotówką, tu jest na moim V12 - nagrane z 4 lata temu albo i lepiej, jakby coś auto jest aktualnie na sprzedaż. A wygląda tak Jak Was interesuje temat E31 to zapraszam do przeczytania artykułu o ósemkach dodam skromnie, że mojego autorstwa http://www.klasyczny.com/klasyki-swiata ... 1-seria-8/ Pozdro
Michal200 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Fajnie wyszlo tam obok stoi to srebrne to CL ?
KinceK Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Michał - tak to CL jest, stronę wcześniej masz go na PSB Cash - właśnie przeleciałem 600 zdjęć i ani jednego w pełni, wszystko przez to, że poza podwórko nie wyjechałem, ale może to jakoś bardziej całość prac pokaże, taka moja wariacja na temat.
andpgud Opublikowano 29 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2012 Dobra robota. Kiedy zobaczymy nastepne e31 Kincek?
miskieusz Opublikowano 30 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2012 ślicznie wyszło i auto niesamowite, musi robić wrażenie
Sucre Opublikowano 30 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2012 Bardzo zazdroszczę robienia takiego samochodu....dla mnie jest to najpiękniejsze gran turismo końca dwudziestego wieku. Szkoda że samochód trafił na czasy jakie trafił Ale może przez to na każde zobaczenie "8" mam banana na twarzy... Fajny artykuł, Przyjemnie się czytało.
qazar Opublikowano 30 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2012 Super samochód,dobra robota
SpeedWash Opublikowano 1 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2012 swietne auto, lubie ten ponadczasowy model bmw. Oczywiscie przemiana masakra
krzysiek555 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2012 sucre to kupuj http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=15&t=123449
bawarczyk Opublikowano 5 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2013 Efekt finalny zdumiewający Znajomy posiada e31 w kolorze czerownym i muszę stwierdzić,że samochód robi niesamowte wrazenie na osiedlu.Osobiście, corny to corny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się