Skocz do zawartości

Usuwanie rys na klamkach i lakierze...


Gość Jacob_USA

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie nie wiem gdzie moge poge odpowiednio umiescic ten temat albo wogole nie potrzebnie zakladam sa od tego moderatorzy wrazie czego ;)

 

Moj problem pokaze wam na zdjeciach:

 

Jak to wyleczyc, jaki srodek najlepszy ?

p5120065.jpg

 

p5120072.jpg

 

p5120073e.jpg

 

Te ryski tez nie mam pojecia jak za to sie zabrac jestem zielony na temat deatlingu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klamki mozesz sprobowac potraktowac pasta do chromu czy innych metali, ale specjalna, dedykowaną do samochodów. na poczatek warto zobaczyć, jaki efekt przyniesie ręczna aplikacja.

 

natomiast rysy na lakierze sprawiają wrażenie dość głębokich, wyczuwasz je palcem czy paznokciem? jesli tak, to należałoby je najpierw lekko zeszlifować specjalnym papierem, zaczynajac od jak najdrobniejszego ziarna, na mokro, a potem wypolerowac miejsce operacji maszyna i odpowiednin zestawem gąbek i past. jesli nie masz doswiadczenia z polerowaniem, lepiej zostaw to specjaliscie, zwlaszcza piaskowaniem/szlifowaniem papierem mozna zrobic wiecej krzywdy niż naprawić.

 

zawsze warto jednak zaczac od wypolerowania miejsca maszyna polerska, byc moze nie uda sie usunąć uszkodzenia zupelnie, ale w 90%. nawet delikatne polerowanie pozwala wyoblić ostre krawędzi rysy w lakierze, wtedy inaczej załamują się promienie swiatła, a sama rysa jest zatuszowana, staje sie duzo mnie widoczna dla oka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, myślę, że lepiej nie próbować samemu usuwać te rysy na lakierze. Miałem niedużą na masce, więc spróbowałem sam. Efekt? Zmatowiłem sobie lakier wokół rysy, która i tak pozostała widoczna.

 

W którymś z innych wątków był omawiany temat takiej sieciowej firmy od detailingu i napraw smart. Może oni Ci pomogą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach