Griffe Opublikowano 3 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 KYB ma sens, pod warunkime, ze nie bedzie to jedna z tanszych eco wersji. Tych z dolu tabelki nie ma sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SJake Opublikowano 3 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 Mam dylemat przy s6 c4 - KONI z regulacją twardości czy bilstein B12 ? Ma ktoś jakieś doświadczenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camel- Opublikowano 3 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 Ja nie polecam wymian oryginalnych sprężyn na zamiennik w MB. Od używanego oryginału lepszy będzie nowszy oryginał tylko w zasadzie nie wiem czy ktoś na tym zyska oprócz ASO. Niestety sprężyny są bardzo skrupulatnie dobierane do wyposażenia auta (silnik to pikuś), żeby bez względu na to co jest na pokladzie, dobrze wypasione C280 stało identycznie jak średnio wyposażone C250 TD oraz ubogo C180. Zamienniki są "jakieś" i najcześćiej się zdarza, że daleko odbiega od naszych oczekiwań, nie wspominając o trwałości i komforcie jazdy (inna charakterystyka ze względu na niedopasowanie sprężyny). Jeśli oryginalna sprężyna używana się nie odkształciła i nie ma mechanicznych uszkodzeń nie ma sensu jej zmieniać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się