Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 353
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Administrator
Opublikowano
jak tak się przyglądam, to te holsy na zdjęciach przed cleanerem czymś robiłeś?

 

 

No...hologramy jak to przeważnie bywa w kilkuetapowych korektach bywa, zostają po kombinacji ostrej pasty i padów. Jakich używałem pisałem w relacji ;)

 

 

gdzieś kiedyś czytałem, że CF Pro chyba kryjący

 

 

Jeżeli CF Pro komuś kryje to powinien zweryfikować technikę polerowania :D:P a tak na serio to prawidłowo użyty nie ma prawa wypełnić.

Opublikowano

mihnova, tu nie chodzi o śrubkę nr 4 tylko o te co są w zestawie naprawczym nr 3A i one nie występują osobno tylko w zestawie z plastikiem tak jak na foto ;) tak twierdzi ASO i jeszcze jeden sklep, w którym byłam. Sama wcześniej tego szukałam.

Opublikowano

Justyna, ale 3A to zestaw naprawczy jak masz pourywane górne mocowania lamp (w zestawie jest nowy uchwyt plus śruba do jego przykręcenia - to nie jest śruba do przykręcania lampy!), 4 to śruby do przykręcenia lamp do karoserii ;)

Opublikowano

Po prostu tego typu relację powodują ze wielu ludzi idzie do swoich pieszczochów i :ad::D

Tak energetycznie działają : :D

Opublikowano

Nie mogło być inaczej relacja musiał być mega :) gratulacje i dzięki za kolejne pokazanie co i jak ogarniać, myśle że to dobry poradnik i schemat do budowania relacji do PSB dla amatorów takich jak ja :)

Opublikowano

mam nadzieje że teraz nikt nie wpadnie na pomysł pominięcia Piotrka przy konkursie na najlepsze PSB, w końcu robił swoje auto :good: z ciekawości- następne auto bedzie czarne?

  • Administrator
Opublikowano
z ciekawości- następne auto bedzie czarne?

 

 

Innego nie biorę pod uwagę ;)

  • Administrator
Opublikowano

Wylizanym autem pocieszłem się cały tydzień...dzisiaj chciałem wykonać manewr znany w kuluarach pod tytułem "zamieszanie na bezdotyku" , wyszła mizeria. Wracamy do domu, myjemy normalnie, dalej mizeria. Przejazd ręka po mokrym dachu...no w dotyku coś między papierkiem 180 a 360 :mrgreen::/

 

 

Nowiutki Sonus z samej tylnej lotki zebrał to :

 

 

isdsc05510.jpg

isdsc05511.jpg

 

 

a stania pod drzewem od skończenia roboty sobie nie przypominam...

  • Administrator
Opublikowano
Auto garazowane masz?

 

 

Nie :/ jutro zobaczymy w słońcu co dzisiaj zmalowałem przy poprawkach :-]:P

Opublikowano
korekta a na przyszłość wywalamy szczotki do kół i przesiadamy się na rękawice. Na szczęście wzór na to pozwala

 

 

Evo, nie myślałeś żeby na felgi położyć jakąś powłokę typu cquartz etc. ?

  • Administrator
Opublikowano
nie myślałeś żeby na felgi położyć jakąś powłokę typu cquartz etc. ?

 

 

Myślałem, z resztą nie tylko na felgi. Wszystko wskazuje na to że na jesień auto zostanie zrobione na Gtechniqu...jak mawiał klasyk - "nie chcę ale muszę" ;)

 

 

Pietrek., kolejna znajoma twarz z MP ;):good:

Opublikowano
Wszystko wskazuje na to że na jesień auto zostanie zrobione na Gtechniqu

 

Czyżby Exo ? :-]

 

"nie chcę ale muszę" uzasadnione jest brakiem czasu na smalcowanie, czy kończy się lakier na kolejne korekty ?

Opublikowano

robota oczywiście profi :)

wiem ze gdzieś pisałeś ale nie jestem w stanie tego znaleźć a mianowicie jaki to kod lakieru dokładnie jest?

  • Administrator
Opublikowano
Czyżby Exo ?

 

Nie, "tylko" C1 na lakier i felgi ;)

 

Co do tego :

 

"nie chcę ale muszę" uzasadnione jest brakiem czasu na smalcowanie, czy kończy się lakier na kolejne korekty ?

 

To poprostu mam tak miękki lakier na malowanej części, że dosłownie moment po korekcie już mam kilka świeżych śladów :roll: Nie lubię powłok , ale od przyszłego roku z przyczyn zawodowych nie będe mógł już tak często siedzieć nad autem i co chwila poprawiać lakier.

 

chyba bardziej pogratuluje relacji bo wiele mniej czasu nie pochłonęła niż sam proces przy aucie

 

Relacja to jakieś 6 godzin w sumie, prace nad autem 50+. Także tego... :o:P

 

 

A tak z innej beczki. Po ostatnim glinkowaniu trzeba było przelecieć jeszcze raz auto cleanerem, bo glinka zapewne conieco zostawiła po sobie. Całe auto obleciałem PA Esclate Lotion ręcznie , a następnie przykryłem trzema warstwami Insginisa. Całe staranie się o to żeby finish robić pod dachem wzięło w łeb, ale i tak mimo działania pod chmurką dużej biedy nie narobiłem.

 

Ba, jestem skłonny nawet stwierdzić że Leon jeszcze nigdy tak nie...dobra , tutaj przerwijmy :P

 

isdsc05527.jpg

isdsc05530.jpg

isdsc05550.jpg

isdsc05563.jpg

isdsc05565.jpg

isdsc05570.jpg

isdsc05588.jpg

isdsc05621.jpg

isdsc05623.jpg

isdsc05624.jpg

 

 

Co jest smutne...no cóż, na tym aucie lepiej już raczej nie będzie, moooże gdyby trochę morki zdjąć :roll:

 

 

Oczywiście, czym byłaby relacja bez kropelek :-] Byliśmy dzisiaj z tfelkiem na bezdotyku sprawdzić jak ta Insignisowa kanapka sobie radzi...

 

 

isdsc05607.jpg

isdsc05611.jpg

isdsc05615.jpg

isdsc05636.jpg

isdsc05656.jpg

isdsc05659.jpg

isdsc05661.jpg

isdsc05662.jpg

isdsc05666.jpg

 

 

:oops::oops::oops:

 

 

isdsc05595.jpg

 

 

 

No i tradycyjnie, filmik. Dla przypomnienia : lakier - 3x Insignis, felgi - Autobahn , czołowa szyba - 15 miesięczne ( !!! ) Gtechniq G1. Oglądamy w HaDe.

 

 

 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.