michałoś Opublikowano 2 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2012 Evo, wrzuć jakiś update odnośnie powłok! +1
lukwawa Opublikowano 2 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2012 Piotrze, kiedy zamontujesz te "anielskie oczy" w swoim aucie. Nie mogę się doczekać kiedy podjeżdżając na parking po zmroku na spota Twoje auto będzie na mnie spoglądać złowrogo rozświetlając wszystko dookoła oprócz przodu auta swoimi anielskimi ringami?
cptolgierd Opublikowano 2 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2012 Ja bym bardzo chętnie zamienił się z "ANGEL EYE'sów" na oryginalne z drugiego poliftu do Audi A4 B5, niestety, cena używek przerasta moje fundusze. Całość wygląda aktualnie tak:
Administrator Evo Opublikowano 2 Listopada 2012 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2012 Zakończyłem test powłok, teraz na całym siedzi Autobahn Liderem jak na moje oko jest zdecydowanie C1, pod każdym względem, od aplikacji przez kropelki po odporność na rysy. lukwawa, nie ma lekko, czuje presję społeczną, każdy oczekuje teraz anielskiego spojrzenia...ciułam grosz po trochę, porządny Angel Eye nie jest tani.
Griffe Opublikowano 2 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2012 Tez mi ostatnio wpadl do glowy pomysl zeby na auto polozyc SV Autobahna, skoro dobrze sobie radzi na felgach.
Administrator Evo Opublikowano 3 Listopada 2012 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2012 Myślę że byłby pan zadowolony
Rosemeyer Opublikowano 4 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2012 Evo, a jakie sa różnice w składzie między Shield'em a Autobahnem? Czy różnica jest tylko w ilości teflonu czy w czymś jeszcze? Czekam od x czasu na dostawę SV, bo jak kiedyś Ci wspominałem chciałem Shielda nabyć, ale w międzyczasie zacząłem się zastanawiać czy nie zrezygnować z niego na rzecz właśnie Autobahna.
Administrator Evo Opublikowano 4 Listopada 2012 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2012 Napewno większa ilość PTFE, nie wiem niestety o ile. Shield ma ~40% carnauby, nie wiem ile ma Autobahn. Ja różnic w wyglądzie na Leonie nie zaobserwowałem jeśli chodzi o Shield vs Autobahn, co dobrze świadczy o tym drugim bo Shield do słabeuszy pod tym względem nie należy
marcys Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 Wrzuć zdjęcia po zamontowanie nowych lamp A co do tylu na alego są zwykle ledowki z wyglądu nie różnią się ori a chybalepiej wyglądały od lamp ala lexus to moje zdanie pewnie nie wszyscy się zgodzą
mario Opublikowano 26 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2012 Zapewniam, że Evo nie będzie zadowolony z nowych lamp. Oprócz ori bmw, wszytkie tego typu lampy to przedstawiciele tzw. wieś tuningu. Evo wystarczyło zamienić na soczewki, beż tych ringów. Masz ładne auto, bez udziwnień, angel eyes będą dysonansem.
CesOne Opublikowano 26 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2012 Pewnie już ktoś pytał sie ale jestem za leniwy przeglądać 16'tu stron @Evo czym malowałeś dystanse i tarcze (srebrzanka ??)
MM.MM Opublikowano 26 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2012 Evo, Nowe oczka już założone ??
kamilgt Opublikowano 26 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2012 Już dawno, świecą jak siemasz
Geno Opublikowano 26 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2012 Potwierdzam. Bixenon robi robotę
FSO-Team Opublikowano 26 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2012 zacytuje klasyka: " bez zdjęć się nie liczy "
SZyBA Opublikowano 26 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2012 To ja też klasycznie ,,Gratulacje"
Administrator Evo Opublikowano 26 Listopada 2012 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2012 Gimbaza chyba prosi o punkciki, co ? Tekst o lampach angeleye był oczywiście żartem jeżeli w przyszłości bedzie zmiana to tylko na ori ,narazie jest tak jak było czym malowałeś dystanse i tarcze (srebrzanka ??) Farba w sprayu , do wysokich temperatur.
Administrator Evo Opublikowano 2 Grudnia 2012 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2012 Dawno się nic merytorycznego nie działo, więc wrzucam mały update Przy okazji ostatniego spota u chłopaków w ShineOn ,uznaliśmy że mam za dużo klaru na masce i podziałaliśmy trochę z papierem ściernym. Celem było usunięcie tysięcy drobnych wżerów po opiłkach metalu , pamiątka po dwutygdniowym parkowaniu pod zajezdnią tramwajową. Na początek auto tradycyjnie umyte : Potem osuszone, oklejone etc. Przy tego typu zabawach dokładna wiedza co się dzieje z lakierem to podstawa, więc powstał taki pomocnik, żeby za każdym razem mierzyć grubość lakieru w tym samym miejscu Jest co drzeć Na ostatnim zdjęciu widać odrobinę tych wżerów, dość ciężko uchwycić to na zdjęciach. Tym się bawimy , użyte zostały krążki Sia Velvet 2000 i 3000. Zaczynamy : kanar też przyłożył do tego ręke , pomagał mi potem przez 5h wyprowadzić jakoś tą maske Całość po papierze 2000 : Strona kierowcy już po 3000 : Po ogarnięciu w ten sposób całości, zaczynamy wyprowadzać. Na początek była próba z padami z mikrofibry Flexipads, zakończona totalnym fiaskiem Dopiero kombinacja ostrych gąbkowych padów Scholla i Urbana i pasty Scholl S2 Orange pozwoliła powyciągać zmatowienie : Działo sie... Potem poszła jeszcze komibnacja Scholla S3 na średnich padach, całość wykończona Swissvaxem CF Professional. SV Insignis jako wisienka na torcie Cel został połowicznie osiągnięty, część wżerów zniknęła , część została ale gdyby robić dwa razy więcej przejazdów, zapewne też by się poddała. Przy okazji wyszło parę baboli pod klarem których nie da się usunąć, no ale nic z tym nie zrobię wiec trudno
Griffe Opublikowano 2 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2012 Ladnie wyciagniete, wiem ile roboty jest po papierze
dunga Opublikowano 2 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2012 Evo, ile tego klaru zdarliście po takiej kombinacji ??
Administrator Evo Opublikowano 2 Grudnia 2012 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2012 W sumie ok 5 um poszło, łącznie z wyprowadzeniem.
maya Opublikowano 2 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2012 Dużo krążków poszło ? Ślady po papierze usunięte w 100% czy coś zostało ? Teraz maska wygląda super
dunga Opublikowano 2 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2012 Myślałem że trochę więcej, robota konkretna.
Rekomendowane odpowiedzi