maestro00 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Evo, teraz nie wypłacisz się Szybie za tantiemy do końca życia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZyBA Opublikowano 16 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Gratulacje Tutaj nie ma czego gratulować. Bród od października zwyciężył nad BP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patol Opublikowano 16 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Korzystając z dodatnich temperatur zaszalałem i pojechał na myjnie bezdotykową gdzie udało mi się umyć autko na dwa wiadra (oczywiście ciepłą wodę, szampon itp. zabrałem ze sobą). W końcu, po raz pierwszy, od listopada autko zostało w miarę dobrze umyte. Wysuszyłem je... i na koniec popsiakałem troche SprayWax'em od Megsa. Cała akcja kosztowała mnie 6zł i 2h roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubz Opublikowano 16 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Co prawda nie dziś i nie swoje, ale zawsze to auto;). Pacjentem wczorajszej akcji w parkingu podziemnym C.H. było autko mojej dziewczyny, czerwony Swift. Z racji tego, że na lakierze nie było już wosku (nattys był kładziony jeszcze przed mrozami) trzeba było zrobić auto od podstaw. Po wizycie w myjni ręcznej, Suzuki zostało potraktowane glinką Megsa (przednia i tylna szyba również), jako lubrykant posłużył QD Megsa 1:1 z wodą demineralizowaną. Następnie całe auto zostało potraktowane PB BH. Po tych zabiegach lakier już wyglądał bardzo dobrze, a jego śliskość była fenomenalna. Jako LSP poszłużył #16 (również przednia szyba). Mimo, że temperatura daleka była od idealnej, to #16 nie sprawił większych problemów przy aplikacji oraz polerowaniu, do którego był gotowy (test palca) po 10 minutach. Wnętrze pachnie kokosem, dzięki Smartdressingowi, a zewnętrzne plastiki oraz uszczelki odzyskały kolor dzięki Trim Detailerowi Megsa. Na opony standardowo wleciał Endurace. Wleciały także nowe wycieraczki. Teraz czas pokaże jak będzie z wytrzymałością #16 aplikowanego w kilku stopniach na +. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas Opublikowano 16 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Kubz, które to C.H w Gdańsku ? ja nabyłem w ostatnim tygodniu 3 szampony SV, 4 plastic care SV ,2 cleanery SV poza tym 9 aplikatorów gąbkowych do wosku SV , 5 do clenaera SV, duster SV i 3 ręczniki SV do wycierania trochę kasy poleciało w tym miesiącu wystarczy jeszcze jest w kolejce kilka wosków,ale to z czasem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubz Opublikowano 16 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Kubz, które to C.H w Gdańsku ? Manhattan, poziom -3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas Opublikowano 16 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Thomas napisał/a: Kubz, które to C.H w Gdańsku ? Manhattan, poziom -3 też ostatnio się tam bawiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubz Opublikowano 16 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Thomas napisał/a: Kubz, które to C.H w Gdańsku ? Manhattan, poziom -3 też ostatnio się tam bawiłem Do Ciebie też podchodzą ochroniarze i mówią "paaanie, a to się w ogóle tak opłaca to auto dopieszczać?" Ludzie wracający do swoich brudnych samochodów, też jakoś krzywo na mnie zawsze patrzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco Opublikowano 16 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Ogarnalem wnetrze w fordzinie-odkurzone i przetarte z kurzu,dywaniki umyte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wesol Opublikowano 17 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Może nie przy aucie , ale posprzątałem garażyk , i odświeżyłem nie co wnętrze w skodzince Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piciosz Opublikowano 17 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Mycia na 2 wiadra, spolerowanie zacieków od benzyny pod wlewem paliwa O : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco Opublikowano 17 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Umyłem kredensa dokładnie co z wykonanymi wczoraj pracami wewnątrz daje komplecik. Jutro biorę się za Clio. Czy taka pogoda nie mogłaby już zostać.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pLaYmAn Opublikowano 17 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Umyłem auto, maskę lekko skorygowałem SSR2, później PB PP, 3 warstwy DC2 i .... Turtle Wax Original nie używałem tego cuda ze 2 lata i chciałem sprawdzić jak ma się jakościowo do chociażby wosków Megs'a, jednak widać różnicę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujek600kv Opublikowano 18 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 wlałem do BMW na przeczyszczenie układu paliwowego 20 litrow shell v-power racing po czym odkurzyłem wnętrze, oraz wyczyściłem preparatemMeguiar's natural shine - rewelacja a Nissana zaprowadziłem do mechanika na naprawe ręcznego i przycinającego się pedału gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkelo Opublikowano 18 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 wujek600kv, do czyszczenia układu lepiej kupić jakiś porządny preparat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco Opublikowano 18 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 do czyszczenia układu lepiej kupić jakiś porządny preparatKtóry poprawi co najwyżej Twoje samopoczucie... Umyłem Renię,po południu wnętrze. Niech Żonka zna dobre serce Mężusia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkelo Opublikowano 18 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Który poprawi co najwyżej Twoje samopoczucie... Z tym bym się kłócił. Trochę się tym interesują i często widzę pozytywne skutki działania takich preparatów. Tankowanie paliwa premium (szczególnie tych z wyższą liczbą oktanową) często prowadzi wyłącznie do poprawy samopoczucia. Preparaty do czyszczenia układu paliwowego firm Motul, Liqui Moly, Shell, Amsoil zbierają pozytywne opinie. W pewnym samochodzie, do którego ciągle wlewano paliwo kiepskiej jakości, środek z Shella pomógł w naprawie zawieszonego pływaka w baku, z czasem poprawił też odrobinę dynamikę. Moim zdaniem lepiej co jakiś czas wlać taki preparat do baku, niż później płakać, że coś się popsuło z powodu paliwa złej jakości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maestro00 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Ja również uważam że raz na jakiś czas dolanie odpowiedniego preparatu nie zaszkodzi, oczywiście zgodnie z ulotką. Paliwo jak i olej zresztą także posiadają dokładnie takie same związki czyszczące tyle że w mniejszej ilości. Co do paliwa o podwyższonej liczbie oktanowej - nie ma technicznej możliwości aby po wlaniu go do silnika odczuwalny był wzrost mocy. Chyba że "zwykłe" paliwo wlewane do tej pory miało po prostu zaniżoną liczbę oktanową - stąd wynika czasami różnica. Zauważyłem ze w postach dokonano pomieszania dwóch różnych konwencji - tj. paliwo i preparat jako "dopalacz" oraz jako "czyścik". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Mój pojazd lepiej pracuje na PB98 niż na PB95. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukwawa Opublikowano 18 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 We wszystkich samochodach z silnikiem diesla jakie miałem do tej pory w instrukcjach obsługi i w książkach serwisowych/gwarancyjnych zakazane było z sankcją utraty gwarancji dolewanie jakichkolwiek uszlachetniaczy czy "przeczyszczaczy" do paliwa. Ratuję się tym, że średnio 2x razy częściej niż to zalecane wymieniam filtr paliwa(po wyjęciu-przebiegi co około 10 000km filtr jest czarny od mazi i nadaje się tylko do kosza). Tankuję tylko "lepsze" paliwo ale coraz mniej uśmiecha mi się płacić 5,20 za diesla V-power na Shellu. Co do paliwa, zgadzam się w 100% z maestro00 a bajki, że ktoś zatankował poza granicami Polski, np. w Niemczech i samochód spalił kilka litrów mniej paliwa i nie wiadomo jak przyśpiesza to bajka. Oszćzedności biorą się z dużo większej płynności jazdy, jakości dróg i świadomości, że jak będziemy szaleć to słono za to zapłacimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco Opublikowano 18 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 wymieniam filtr paliwa(po wyjęciu-przebiegi co około 10 000km filtr jest czarny od mazi i nadaje się tylko do kosza). Tankuję tylko "lepsze" paliwoCzyli wynika z tego ze to lepsze paliwo to tez lipa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkelo Opublikowano 18 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Różnica w liczbie oktanowej benzyny jest zauważalna tylko w samochodach o większej mocy/których silniki są odpowiednio przystosowane do spalania paliwa o większej liczbie oktanowej. W pozostałych przypadkach zalanie takiego paliwa tylko uszczupli portfel a może nawet skutkować spadkiem osiągów. Jak ktoś się upiera przy paliwie premium do zwykłego samochodu, to może zalać co jakiś czas zwykłego V-Power (on ma 95 oktanów, ale lepsze dodatki). Pisząc o dodatkach miałem na myśli tylko czyszczące dodatki do paliwa a nie jakieś hiper turbo przyśpieszacze W dieslu sprawa wygląda inaczej i warto zalać coś lepszego, bo naprawa układu wtryskowego jest bardzo droga. lukwawa, producenci samochodów w większości nie zalecają dodatków (ale np Audi kazało koledze tankować na Shellu i co jakiś czas wlewać dodatek), bo oferują je różne firmy i część z nich faktycznie może narobić więcej problemów niż pożytku. Proponuję spróbować tego dodatku z Shella To naprawdę nie boli Dziwi mnie, że masz tak zasyfiony filtr paliwa po tym Shellu Ja też tankuję tylko V-Power i mam czysty filtr, bez grama wody. Może stacja ma jakiś problem ze zbiornikami i warto zmienić na inną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukwawa Opublikowano 18 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Marco, niestety tak, ale jak po "lepszym" ON wygląda tak filtr to jak musi wyglądać po tym budżetowym? ;)w marcu mam przegląd to jak nie zapomnę to zrobię zdjęcie filtra i wrzucę jako ciekawostkę. Majkelo, nie zawsze stawiam się na Shellu, unikam stacji NoName a na tych koncernowych tankuję to niby lepsze paliwo(ostatnio tankuję na Orlenie bo w weekendy, rozpoczynając od piątku mają promocję w czasie której kupujemy ON Verve w cenie podstawowej a benzynę 98 w cenie 95-akcja jest ogólnopolska z tego co mi powiedziano w kasie.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco Opublikowano 18 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 to jak musi wyglądać po tym budżetowym?taaa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkelo Opublikowano 18 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Moim zdaniem to tylko kwestia stacji i jej problemów ze zbiornikami Wielkie koncerny przejmują często stare stacje, zmieniają szyld i jazda ze sprzedażą Nie zwracają uwagi na to w jakim stanie są zbiorniki i co w nich wcześniej było Takie są niestety realia a ludzie się dziwią, że coś jest nie tak ("no bo przecież zatankowałem droższe ;] "). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi