Gość Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zauważyłem, że jest coraz brudniej w środku. Przemyłem na 1 wiadro ale po wyjechaniu na drogę znowu brudne więc niech stoi takie ufajdolone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukwawa Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Hamownia była w sumie dla zaspokojenia ciekawości, jeździ się bardzo przyjemnie w porównaniu do serii, i opierajac się na własnym odczuciach to prędzej powiedziłbym że peak przypada właśnie na 2000 Evo, napisałbyś, jeżeli to nie tajemnica ile kosztował pełny set (hamownia, podniesienie mocy, hamownia) w Twoim przypadku bo chcę to zrobić u siebie w aucie i zawsze słyszałem o kwotach około 1000zł. Dzisiaj niestety dowiedziałem się, że w moim przypadku będzie to koszt 2500zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spons Opublikowano 13 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Spytaj w MR motors na mineralnej powinno byc taniej, Rozumeim ze chesz robic bmw bo z toyoya to roznie bywa, zalezy jaki sterownik wrzuci producent. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukwawa Opublikowano 13 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Spons, właśnie u Rogala z MR Motors byłem i to u niego dowiedziałem się, że do rocznika 2009 koszt tej operacji to około 1000zł powyżej tego rocznika 2500zł. Trzeba wyciągać komputer-sterownik i jak to określił "pruć go na stole" co zajmuje cały dzień a ryzyko uszkodzenia czegoś takiego jest bardzo wysokie (koszt nowego sterownika 8000zł plus koszty instalacji i programowania wszyskiego od nowa). Spróbuję jeszcze u Mastersów-w każdym razie muszę znaleźć kogoś kto bezpiecznie po kablu podłaczy się do sterownika EDC 17(to ten felerny instalowany od 2009-teraz już wiem). Chodzi o BMW 118d. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 13 Stycznia 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 lukwawa, PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakikwap Opublikowano 13 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 ogólnie polecacie ten MR motors? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 13 Stycznia 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Jeśli chodzi o chiptuning to zdecydowanie tak,nie wiem jak się to ma do sprawe mechaniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spons Opublikowano 13 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Spons, właśnie u Rogala z MR Motors byłem i to u niego dowiedziałem się, że do rocznika 2009 koszt tej operacji to około 1000zł powyżej tego rocznika 2500zł. Trzeba wyciągać komputer-sterownik i jak to określił "pruć go na stole" co zajmuje cały dzień a ryzyko uszkodzenia czegoś takiego jest bardzo wysokie (koszt nowego sterownika 8000zł plus koszty instalacji i programowania wszyskiego od nowa). Spróbuję jeszcze u Mastersów-w każdym razie muszę znaleźć kogoś kto bezpiecznie po kablu podłaczy się do sterownika EDC 17(to ten felerny instalowany od 2009-teraz już wiem). Chodzi o BMW 118d. Hmmm, jakos niebawem bede u Aligatora, dopytam co i jak z tym sterownikiem i dam znac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukwawa Opublikowano 13 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 lakikwap, podjechałem do MR Motors bo po pierwsze mieszkam niedaleko i byli jeszcze otwarci-podjechałem około 20:00, po drugie słyszałem i czytałem o ich usługach mechanicznych jak i tuningowych dużo pozytywnych opinii. Pierwsze wrażenie-pozytywne, w zasadzie na placu stały same BMW stare-nowe, serii M i zwykłe. Budynek nowy-kilka stanowisk naprawczych+oddzielne stanowisko na hamownię, w warsztacie czysto jak na rodzaj pracy którą tam wykonują. Po rozmowie z jednym z pracowników (Rogal) doszedłem do wniosku, że zna się na swoim fachu i nie opowiada bajek, zadałem mu kilka pytań na które znalem odpowiedź-chciałem sprawdzić na ile jest wiarygodny. Na swoją pracę, tzn chiptuning daje gwarancję, w razie zepsucia się czegokolwiek pokrywa koszty naprawy, wypożyczenia auta, wszelkich niedogodności. W moim przypadku-gwarancję na auto mam do marca 2012 a najbliższy przegląd gwarancyjny w ASO w marcu tego roku- w grę wchodz chip po ww przeglądzie-Rogal zaproponował, żebym przed wizytą w ASO pojawiłą się u nich, wtedy sprawdzimy czy coś jest do wymiany w ramach gwarancji (sprzęgło, wtryski, wałki wyrównujące itd. ) po sprawdzeniu i potwierdzeniu, że wszysko jest ok będzie możńa zacząć działać z mocą. Dla mnie była to fajna inicjatywa z jego strony bo mam możliwość wymiany felernej części a w ASO nie sprawdzą mi ww. wymienionych ograniczając sie jedynie do sprawdzenia ciśnienia powietrza w kołach, wymiany oleju i filtrów. Także po pierwszej wizycie polecam Spons, byłbym wdzięczny za info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakikwap Opublikowano 13 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 dzięki za odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 13 Stycznia 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 lukwawa, moja wycena chipa niestety jest już nieaktualna, doszło 300 zł i 6pkt wylosowane w loterii urządzonej przez panów w srebrnej Vectrze Sobie potestowałem elastyczność na 4 biegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ariello01 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 A ja moze nie zrobilem nic w aucie ale obroniłem na 5 prace inz i tym o to soposobem uzyskałem tytuł "inzyniera transportu drogowego" Teraz go tylko porzadnie ochrzcic ( czyt. opic) i bedzie gitara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 13 Stycznia 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 ariello01, [szyba style on]Gratulacje[szyba style off] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ariello01 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Evo, podziekował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukwawa Opublikowano 13 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 lukwawa, moja wycena chipa niestety jest już nieaktualna, doszło 300 zł i 6pkt wylosowane w loterii urządzonej przez panów w srebrnej Vectrze Sobie potestowałem elastyczność na 4 biegu Współczucia, szkoda pieniędzy bo można je spożytkować w przyjemniejszy sposób-no i sporo punktów. Miałeś ewidentnie pecha. Gdzie loteria była organizowana? BTW. trochę podzwoniłem w sprawie "mojego" sterownika EDC 17 i jestem zdruzgotany. Część osób nie chce się wogóle podjąć-za duże ryzyko uszkodzenia sterownika, część może to zrobić ale trzeba wyjąć sterownik, rozkręcić go, coś polutować, odlutować, dosztukować a jak się uda nie uszkadzając sterownika to nie ma pewności czy coś w czasie eksploatacji się nie odlutuje, odpadnie(piszę w dużym uproszczeniu).Mam też wrażenie, że byłbym królikiem doświadczalnym. Znalazłem też jedną firmę z Krakowa GCS tuning, która podobno potrafi zrobić to prze kabel bez ingerencji mechanicznej w sterownik. Znajomy, który podnosił moc w BMW 330d z 2010(ten sam sterownik), twierdzi, że raczej nie dadzą rady przez OBD-tzn.w jego przypadku zrezygnowali z roboty po tym jakie postawił wymagania co do skonfigurowania nowego softu .Sam skorzystał z KreatoraMocy-podobno mają jakieś "urządzenie" które radzi sobie z tym ustrojstwem. Zadzwonię tam jak będę miał chwilę wolnego. Nie za bardzo mam ochotę, żeby fizycznie ktoś rozbierał mi sterownik i ćwiczył na mnie ariello01, gratuluję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 13 Stycznia 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 lukwawa, Wisłostrada. Co dziwne, jest to moja codzienna trasa na uczelnie i wiem co po niej jeździ,a dałem się zrobić jak dziecko Marcin z LC też się nie podejmie tego chipa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukwawa Opublikowano 13 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Do Marcina nie dzwoniłem jeszcze, zostawiłem sobie go na jutro po Mastersie i KreatorzeMocy.Na nich kończy się moja lista. Na pewno napiszę co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muti Opublikowano 13 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Z tego co wiem,to Masters robi twoje BMW,ale nie wiem czy pruje sterownik czy co,ale polecam lekture na jego forum,bo ciekawe rzeczy pisze... http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=5831 MAt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piciosz Opublikowano 14 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Lakier 2-krotnie umyty Gold Class'em i wyglinkowany, efekt ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mutra Opublikowano 14 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 troszkę się nazbierało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator rychu Opublikowano 14 Stycznia 2011 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Ja dzisiaj pierwszy raz wybrałem się na myjkę bezdotykową spłukać sól i brud z ostatnich 2 miesięcy (auto nie ma garażu więc w mrozy mycie odpada). Większy syf zszedł ale żeby auto było czyste to bym nie powiedział Teraz już wiem dlaczego niektórzy jeszcze z wiaderkiem i rękawicą na myjnie jeżdżą... Jeszcze jedną rzecz zrobiłem dzisiaj - zauważyłem że ktoś mi otarł przedni błotnik aż do podkładu (lakier tak dziwnie poodpryskiwał na długości 2 cm) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piciosz Opublikowano 15 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Miejscowa polerka UC, całe auto 2 warstwy wosku Dodo purple haze pro, plastiki naczernione AG bumper care. Jako ciekawostkę podam, że maskę otwarłem dziś 1 raz od początku zimy i na silniku zalegały wręcz kosteczki soli Wstyd mi było, ale trochę poczyściłem, na wiosnę polerka silnika i będzie miodzik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witol Opublikowano 15 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Mycie w garażu ONR'em, wyczyszczenie rolety bagażnika i nałożenie PB Trim Restorer, to samo na zewnętrznych plastikach - ale tylko z lewej strony auta, bo późno się zrobiło Ciekawe jak będzie to wyglądało jutro - ale zapowiada się bardzo fajnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZyBA Opublikowano 16 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Pojechałem cento na myjke na BP żeby opłukać auto nie było myte od października. Stoi cały czas na dworzu. Jedynie karcher dał rade na bokach drzwi to tam w miare czyste, natomiast reszta czyli klapa bagażnik dach opony itp dalej brudne jak się weźmie palcem to zostaje brud. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 16 Stycznia 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Gratulacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi