Altay Opublikowano 26 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 geno, do ASO to się po pieczątkę jedzie i pooglądać s klasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiszer Opublikowano 27 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 400 to strasznei bogato... MOTUL 300V 5w40 4L kosztuje 245zł. to nie wiem co Ci tam leją a droższego oleu to już nawet nie znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerad Opublikowano 27 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 danielek. niestety w ibizie poskromili opcji serwisowych w climatroniku, w leonie też jest, tak jak w toledo, a w ibizie niestety nie ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 27 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Altay, kiedy masz gwarancję to ... Wchodzi 13.1 litra do silnika, więc nawet po cebulacku kupując olej gdzie na mieście wychodzi wiecej jak 4 stówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Novus Opublikowano 27 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Olej + filtr z wymianą w Oplu 199zł Nie szkoda Ci silnika na ten syf od ASO Opla? Prawidłowa nazwa powinna brzmieć: GM water dexos. Zlewałem go po 1000 km to nie miał nic wspólnego z olejem, a raczej z czarną wodą. Zresztą 199 zł za olej i filtr to nie można się spodziewać nic innego jak mizernej jakości. Odkąd leje Millersa silnik pracuje znacznie ciszej, wymieniam co 10 tys i jestem spokojny. Żeby było śmieszniej ASO zaleca zmianę co 30 tys tego ich oleju. Żal mi silników, które dokładnie tyle robią na tym czymś olejo podobnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Griffe Opublikowano 27 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Jak ze wszysykim teraz. Jakos te gwarantowane 100kkm przelata i na zyletki, kup pan nowe auto, fabryka ma obrot, interes sie kreci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 27 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Żeby było śmieszniej ASO zaleca zmianę co 30 tys tego ich oleju. Żal mi silników, które dokładnie tyle robią na tym czymś olejo podobnym No i dokładnie o tym mówię. Ja tak miałem. Normalnie czarna woda... Ogólnie bardzo źle opla wspominam... Szczególnie ich "serwis" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yasiek Opublikowano 27 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Novus, ja pracuje w Oplu i mój silnik jeździ na Mobilu akurat... zaufania do Dexosa nie mam najmniejszego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 27 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Wchodzi 13.1 litra do silnika. Do 2,2? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebcio Opublikowano 27 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 odkurzanko po dłużej przerwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 27 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 kubik, tak. Zarówno 310 jak i 313 tyle potrzebuje, 316 nie znaju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 27 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 No to grubo prawdę powiedziawszy,a ja myślałem,że Crafter za czasów 2,5TDi i 9l układu olejowego to sporo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas207 Opublikowano 27 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Zrobilem ostatnie (trzecie) podejscie do LEDow canbusowych. Jak nie wytrzymaja przynajmniej pol roku to wiecej nie zaloze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freak Opublikowano 27 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 No to grubo prawdę powiedziawszy,a ja myślałem,że Crafter za czasów 2,5TDi i 9l układu olejowego to sporo Lepsze to niż pierwsze VVTi Toyoty, które ma wadę olejową, w której między innymi jest zbyt mała ilość oleju i nieefektywne odprowadzanie ciepła... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mankog Opublikowano 27 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Zrobilem ostatnie (trzecie) podejscie do LEDow canbusowych. Jak nie wytrzymaja przynajmniej pol roku to wiecej nie zaloze Ja jakieś półtora roku temu założyłem najtańsze ledy z allegro i działają do tej poru, tyle że bez canbusa bo akurat w tym samochodzie nie potrzeba, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpp Opublikowano 27 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Odswieżylem pół Astry Menzerną...reszta jutro. Założyłem tez ledy na rejestrację i wewnątrz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 27 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Novus, ja pracuje w Oplu i mój silnik jeździ na Mobilu akurat... zaufania do Dexosa nie mam najmniejszego Ja olej "tankuje" właśnie w ASO Opla. 70 tyś zrobione, wymiana co 10 tyś km i nic się nie dzieje z silnikiem Gdzieś czytałem, że Dexos to właśnie Mobil tylko z inna naklejką Ale ile w tym prawdy to nikt się pewnie nie dowie. Tak samo jak z podrabianymi olejami renomowanych firm... W każdym razie, w przyszłym tygodniu jadę na wymianę oleju właśnie do ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 28 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Jak ktoś zmienia co 10 000 km i nie ma zapędów rajdowca to nic nie ma prawa się stać i na Lotosie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aivars Opublikowano 28 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Przygotowania do sezonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yasiek Opublikowano 28 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Dexos to właśnie Mobil tylko z inna naklejką Z tego co mi powiedzieli w GM to Castrol robi ten olej dla Opla - ale ile w tym prawdy U nas doradcy serwisowi do silników wysokopręznych zalecają wymianę co 15 tyś km i wtedy dexos, nie dexos silnik to w miarę znosi W sumię wolę takiego dexosa z beczki niż motula z allegro w tej samej cenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marszo Opublikowano 28 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Novus, ja pracuje w Oplu i mój silnik jeździ na Mobilu akurat... zaufania do Dexosa nie mam najmniejszego Ja olej "tankuje" właśnie w ASO Opla. 70 tyś zrobione, wymiana co 10 tyś km i nic się nie dzieje z silnikiem Gdzieś czytałem, że Dexos to właśnie Mobil tylko z inna naklejką Ale ile w tym prawdy to nikt się pewnie nie dowie. Tak samo jak z podrabianymi olejami renomowanych firm... W każdym razie, w przyszłym tygodniu jadę na wymianę oleju właśnie do ASO Dla przykładu: kupiłem Astre od mojego kuzyna(z18xer), który wszystko robił w ASO=Dexos, od wymiany do wymiany trzeba było zawsze dolać oliwy- wyskakiwała kontrolka. Ja latam 2 wymianę na Mobil Super 3000 i ani razu nie miałem takiej sytuacji. Dlatego jestem mocno uprzedzony do DEXOSa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 28 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 geno, z tym 400zl nie mówiłem akurat o sprinterze, ale o osobówce u mnie wchodzi 7 litrów oleju, dobry filtr też kolo 60zł i kwota wychodzi koło 400zł. Sprinter to inna sprawa, w nowych jeszcze olej zmieniają w ASO, za co ostatnio krzyknęli sobie trochę grosza ale to akurat w DE, polskie serwisy merca bywają lepsze i o wiele tańsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maj0nez Opublikowano 28 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Bo dobre silniki potrzebują dużo oleju :-) U mnie w starej osobówce 6,5l :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 28 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Dla przykładu: kupiłem Astre od mojego kuzyna(z18xer), który wszystko robił w ASO=Dexos, od wymiany do wymiany trzeba było zawsze dolać oliwy- wyskakiwała kontrolka. Ja latam 2 wymianę na Mobil Super 3000 i ani razu nie miałem takiej sytuacji. Dlatego jestem mocno uprzedzony do DEXOSa Mi kontrolka oleju zapaliła się dwa razy od kiedy mam to auto - podczas trasy do Holandii, gdzie miałem na tempomacie 180km/h ustawione. Było to bardzo krótko po wymianie oleju, więc podejrzewam, że po prostu nie została wlana odpowiednia ilość oleju. Dolałem jakieś 150 ml i problem zniknął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 28 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 U mnie w 1,9cdti pierwszy olej był zmieniony po 1,5kkm,potem przy 15kkm i tak zostało co ok.15kkm,zawsze lany Mobil 0w-40 Turbo Diesel,w sumie silnik w tym aucie to ostatnia rzecz, której mógłbym być niepewny . Obecnie 178kkm niby dexos jest bezpieczny dla dpf-a,ale u mnie wciąż się wypala raz na ok 800km,więc tragedii nie ma moim zdaniem,mimo,że olej niededykowany A od 100kkm na koksie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi