Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie ?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 19,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Dostałem paczkę z brakeparts.pl

 

Skuteczność hamowania podobno się nie zmieni, ale klocki są niepylące i skończy się problem z ufajdanymi felgami :mrgreen:

daj znać jak się będą spisywały

 

Obiecałem, że napiszę - do rzeczy.

Założyłem 1200km temu tarcze ATE i klocki ATE ceramic które mają nie pylić i nie brudzić felg. Faktycznie tak jest. Polecam te klocki bo skończył się problem z czarnymi felgami z przodu i żałuje, że nie kupiłem ceramików na tylną oś.

 

Auto po przebiegu 300km, przednia felga delikutaśnie przybrudzona.

 

oy3j.jpg

 

Tył- bez komentarza.

 

qlnt.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tarcze ATE i klocki ATE ceramic które mają nie pylić

 

W mazdzie 626 raz zakladalem na tyl tarcze i klocki ATE i w mazdzie 6 z przodu jak i z tylu ,naprawde polecam ,po trasie 1700 km delikatny pyl na felgach ,nie byly takie czarne jak po TRW i nie piszczaly :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale siła hamowania też mniejsza ? podobno ceramiki nie brudzą, ale słabiej hamują. To prawda ?

 

ATE Ceramic tylko mniej brudzą,właściwości hamowania są takie same,wiem bo miałem i IMO nie warto dopłacać ~100zł żeby tylko mniej brudziły. Tak samo tarcze ATE i ATE PD niczym się nie różnią poza nacięciami,hamują tak samo,i jeszcze są głośniejsze niż gładkie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMO nie warto dopłacać ~100zł żeby tylko mniej brudziły.

 

Zakładając że dbasz o samochód to chyba warto bo dużo więcej wydasz na chemie aby je domywać :idea:

 

 

Chyba że lejesz chy felga jest "czarna" po 30km czy nie to lepiej wydać na piwo 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMO nie warto dopłacać ~100zł żeby tylko mniej brudziły.

 

Zakładając że dbasz o samochód to chyba warto bo dużo więcej wydasz na chemie aby je domywać :idea:

 

 

 

Akurat w 626 mialem takie felgi ,ze przy kolckach TRW mialem juz czarne po kilku km i wolalem wydac te 100zl wiecej niz jezdzic na zabrudzonych felgach bez polysku ,a tylko po to je kupilem zeby ladnie sie prezentowaly ,ale wiadomo niektorzy wola jezdzic na czarnych felgach i brudnym autem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMO nie warto dopłacać ~100zł żeby tylko mniej brudziły.

 

Zakładając że dbasz o samochód to chyba warto bo dużo więcej wydasz na chemie aby je domywać :idea:

 

 

Chyba że lejesz chy felga jest "czarna" po 30km czy nie to lepiej wydać na piwo 8-)

Zakładając że dbasz o samochód to chyba felgi z takiego pyłu domyjesz wodą z szamponem ;]

 

 

Dostałem paczkę z brakeparts.pl

 

Skuteczność hamowania podobno się nie zmieni, ale klocki są niepylące i skończy się problem z ufajdanymi felgami :mrgreen:

daj znać jak się będą spisywały

 

Obiecałem, że napiszę - do rzeczy.

Założyłem 1200km temu tarcze ATE i klocki ATE ceramic które mają nie pylić i nie brudzić felg. Faktycznie tak jest. Polecam te klocki bo skończył się problem z czarnymi felgami z przodu i żałuje, że nie kupiłem ceramików na tylną oś.

 

Auto po przebiegu 300km, przednia felga delikutaśnie przybrudzona.

 

Obrazek

 

Tył- bez komentarza.

 

Obrazek

 

U mnie nie trzeba było sięgać po "ceramiki" - zwykłe klocki ferodo premier i też zupełnie nie pylą (ale też nie piszczą).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry za OT, bo to nie ten dzial ATE PD sa lepsze, nie ma takiego fadingu, jak przy zwyklych - wada niestety szybk osie zuzywaja, zeszly razem z klockami, ale mowa o usportowionym audi w aucie "do kosciola" moze faktycznie nie miec znaczenia.

 

Kompletny zestaw przód/tył kupowałem w listopadzie 2013 i byłem osobiście w sklepie http://brakes.pl/ i rozmawiałem z chłopakami nt. przeróżnych wariantów tarcz,klocków,co,gdzie,jak z czym i właśnie od nich się dowiedziałem że ATE PD niczym(w sensie ich skład) się nie różni od ATE zwykłych,a ATE Ceramic mają tylko przyciągającą uwagę nazwę,nic nie mają wspólnego z klockami ceramicznymi,a ich głównym zadaniem jest zmniejszyć pylenie.

 

Poza tym klocki które nie pylą generalnie słabiej hamują.

 

IMO nie warto dopłacać ~100zł żeby tylko mniej brudziły.

 

Zakładając że dbasz o samochód :idea:

 

Myję tak często auto,że na niewiele mi się to przyda - te wydane 100zł więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie nie trzeba było sięgać po "ceramiki" - zwykłe klocki ferodo premier i też zupełnie nie pylą (ale też nie piszczą).

 

Mam premiery w Pandzie i gorszych klocków pod względem pylenia nie miałem. Nigdy więcej ich nie kupię, koła po 30km są brudne.

 

the_rahzel, wiesz po co są nacięcia na tarczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myję tak często auto,że na niewiele mi się to przyda - te wydane 100zł więcej.

 

mozna i myc co tydzien ale zalezy tez kto ile km jezdzi ,jak mialem 626 robilem okolo 8-10 tys miesiecznie ,wiec wolalem zeby mi felgi sie nie brudzily ,bo nie bylo czasu tak czesto myc auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale siła hamowania też mniejsza ? podobno ceramiki nie brudzą, ale słabiej hamują. To prawda ?

 

ATE Ceramic tylko mniej brudzą,właściwości hamowania są takie same,wiem bo miałem i IMO nie warto dopłacać ~100zł żeby tylko mniej brudziły. Tak samo tarcze ATE i ATE PD niczym się nie różnią poza nacięciami,hamują tak samo,i jeszcze są głośniejsze niż gładkie...

 

Cieżko mi się ztym zgodzić, po pierwsze primo zywotność klocków jest nieco większa, po drugie primo zdecydowanie ciężej jest je przegrzać ;) Tym samym heblel jest sprawniejszy i dłużej działa bez ingerencji. Wszytsko zależy od stylu jazdy, a także od sprawności i jakości samej tarczy.

 

Nacinane tarcze do codziennej jazdy to już trochę przesada, chyba że ktoś traktuje miejskie drogi jak tor wyścigowy :) Plusy takich rozwiązań są głównie wyczuwalne przy częstej jeździe z lewą nogą na heblu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam premiery w Pandzie i gorszych klocków pod względem pylenia nie miałem
kij z masakrycznym pyleniem ale hamują bardzo kiepsko

To albo ktoś tu kupił podróbki, albo macie z nimi zgrane złe tarcze. U mnie hamują świetnie i zupełnie nie pylą :o No chyba że to ja kupiłem podróbki i okazują się lepsze od oryginałów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz po co są nacięcia na tarczy?

 

Wiem...

 

EBC czarne

 

EBC Black to nic innego niż odpowiednik/zamiennik - zwał jak zwał standardowych oryginalnych klocków

 

DS2500

 

To już wyższa półka,coś jak EBC Green Stuff czy Red Stuff..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.