danielek. Opublikowano 11 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Poczytałem odpowiedni temat,więc podjąłem wyzwanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chabsu Opublikowano 11 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 +1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupusso Opublikowano 11 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Dostałem paczkę z brakeparts.pl Skuteczność hamowania podobno się nie zmieni, ale klocki są niepylące i skończy się problem z ufajdanymi felgami daj znać jak się będą spisywały Obiecałem, że napiszę - do rzeczy. Założyłem 1200km temu tarcze ATE i klocki ATE ceramic które mają nie pylić i nie brudzić felg. Faktycznie tak jest. Polecam te klocki bo skończył się problem z czarnymi felgami z przodu i żałuje, że nie kupiłem ceramików na tylną oś. Auto po przebiegu 300km, przednia felga delikutaśnie przybrudzona. Tył- bez komentarza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyMazda Opublikowano 11 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 tarcze ATE i klocki ATE ceramic które mają nie pylić W mazdzie 626 raz zakladalem na tyl tarcze i klocki ATE i w mazdzie 6 z przodu jak i z tylu ,naprawde polecam ,po trasie 1700 km delikatny pyl na felgach ,nie byly takie czarne jak po TRW i nie piszczaly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jbiz Opublikowano 11 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 looks good Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 no ale te tylne felgi są raczej ubrudzone syfem z trasy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wega67 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Ale siła hamowania też mniejsza ? podobno ceramiki nie brudzą, ale słabiej hamują. To prawda ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the_rahzel Opublikowano 11 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Ale siła hamowania też mniejsza ? podobno ceramiki nie brudzą, ale słabiej hamują. To prawda ? ATE Ceramic tylko mniej brudzą,właściwości hamowania są takie same,wiem bo miałem i IMO nie warto dopłacać ~100zł żeby tylko mniej brudziły. Tak samo tarcze ATE i ATE PD niczym się nie różnią poza nacięciami,hamują tak samo,i jeszcze są głośniejsze niż gładkie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinkins Opublikowano 11 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 IMO nie warto dopłacać ~100zł żeby tylko mniej brudziły. Zakładając że dbasz o samochód to chyba warto bo dużo więcej wydasz na chemie aby je domywać Chyba że lejesz chy felga jest "czarna" po 30km czy nie to lepiej wydać na piwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 11 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Przy następnej wymianie hamulców też wrzucę u siebie te niepylące, bo dla mnie fakt, że po umyciu auta i przejechaniu 50km felgi mam czarne nie jest bez znaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupusso Opublikowano 11 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 no ale te tylne felgi są raczej ubrudzone syfem z trasy.. Przy obecnej pogodzie tylne kola zawsze będą bardziej brudne, przednie na starym zestawie byłyby też mocno ubrudzone. Przebieg który zrobiłem to głownie miasto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Griffe Opublikowano 11 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Sorry za OT, bo to nie ten dzial ATE PD sa lepsze, nie ma takiego fadingu, jak przy zwyklych - wada niestety szybk osie zuzywaja, zeszly razem z klockami, ale mowa o usportowionym audi w aucie "do kosciola" moze faktycznie nie miec znaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan-16 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Tylko nie wiem ile jest w tym prawdy, ale jeden kolega ma te klocki ATE ceramika, i mówi że ciężko jest domyć ten pył z tych klocków... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyMazda Opublikowano 11 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 IMO nie warto dopłacać ~100zł żeby tylko mniej brudziły. Zakładając że dbasz o samochód to chyba warto bo dużo więcej wydasz na chemie aby je domywać Akurat w 626 mialem takie felgi ,ze przy kolckach TRW mialem juz czarne po kilku km i wolalem wydac te 100zl wiecej niz jezdzic na zabrudzonych felgach bez polysku ,a tylko po to je kupilem zeby ladnie sie prezentowaly ,ale wiadomo niektorzy wola jezdzic na czarnych felgach i brudnym autem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shmatan Opublikowano 12 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 IMO nie warto dopłacać ~100zł żeby tylko mniej brudziły. Zakładając że dbasz o samochód to chyba warto bo dużo więcej wydasz na chemie aby je domywać Chyba że lejesz chy felga jest "czarna" po 30km czy nie to lepiej wydać na piwo Zakładając że dbasz o samochód to chyba felgi z takiego pyłu domyjesz wodą z szamponem ;] Dostałem paczkę z brakeparts.pl Skuteczność hamowania podobno się nie zmieni, ale klocki są niepylące i skończy się problem z ufajdanymi felgami daj znać jak się będą spisywały Obiecałem, że napiszę - do rzeczy. Założyłem 1200km temu tarcze ATE i klocki ATE ceramic które mają nie pylić i nie brudzić felg. Faktycznie tak jest. Polecam te klocki bo skończył się problem z czarnymi felgami z przodu i żałuje, że nie kupiłem ceramików na tylną oś. Auto po przebiegu 300km, przednia felga delikutaśnie przybrudzona. Obrazek Tył- bez komentarza. Obrazek U mnie nie trzeba było sięgać po "ceramiki" - zwykłe klocki ferodo premier i też zupełnie nie pylą (ale też nie piszczą). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the_rahzel Opublikowano 12 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Sorry za OT, bo to nie ten dzial ATE PD sa lepsze, nie ma takiego fadingu, jak przy zwyklych - wada niestety szybk osie zuzywaja, zeszly razem z klockami, ale mowa o usportowionym audi w aucie "do kosciola" moze faktycznie nie miec znaczenia. Kompletny zestaw przód/tył kupowałem w listopadzie 2013 i byłem osobiście w sklepie http://brakes.pl/ i rozmawiałem z chłopakami nt. przeróżnych wariantów tarcz,klocków,co,gdzie,jak z czym i właśnie od nich się dowiedziałem że ATE PD niczym(w sensie ich skład) się nie różni od ATE zwykłych,a ATE Ceramic mają tylko przyciągającą uwagę nazwę,nic nie mają wspólnego z klockami ceramicznymi,a ich głównym zadaniem jest zmniejszyć pylenie. Poza tym klocki które nie pylą generalnie słabiej hamują. IMO nie warto dopłacać ~100zł żeby tylko mniej brudziły. Zakładając że dbasz o samochód Myję tak często auto,że na niewiele mi się to przyda - te wydane 100zł więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupusso Opublikowano 12 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 U mnie nie trzeba było sięgać po "ceramiki" - zwykłe klocki ferodo premier i też zupełnie nie pylą (ale też nie piszczą). Mam premiery w Pandzie i gorszych klocków pod względem pylenia nie miałem. Nigdy więcej ich nie kupię, koła po 30km są brudne. the_rahzel, wiesz po co są nacięcia na tarczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakikwap Opublikowano 12 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 kupusso, też je mam.. kij z masakrycznym pyleniem ale hamują bardzo kiepsko. Przy wymianie będę musiał sie zastanowić co nastepne, może EBC czarne, może DS2500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyMazda Opublikowano 12 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Myję tak często auto,że na niewiele mi się to przyda - te wydane 100zł więcej. mozna i myc co tydzien ale zalezy tez kto ile km jezdzi ,jak mialem 626 robilem okolo 8-10 tys miesiecznie ,wiec wolalem zeby mi felgi sie nie brudzily ,bo nie bylo czasu tak czesto myc auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spons Opublikowano 12 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Ale siła hamowania też mniejsza ? podobno ceramiki nie brudzą, ale słabiej hamują. To prawda ? ATE Ceramic tylko mniej brudzą,właściwości hamowania są takie same,wiem bo miałem i IMO nie warto dopłacać ~100zł żeby tylko mniej brudziły. Tak samo tarcze ATE i ATE PD niczym się nie różnią poza nacięciami,hamują tak samo,i jeszcze są głośniejsze niż gładkie... Cieżko mi się ztym zgodzić, po pierwsze primo zywotność klocków jest nieco większa, po drugie primo zdecydowanie ciężej jest je przegrzać Tym samym heblel jest sprawniejszy i dłużej działa bez ingerencji. Wszytsko zależy od stylu jazdy, a także od sprawności i jakości samej tarczy. Nacinane tarcze do codziennej jazdy to już trochę przesada, chyba że ktoś traktuje miejskie drogi jak tor wyścigowy Plusy takich rozwiązań są głównie wyczuwalne przy częstej jeździe z lewą nogą na heblu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shmatan Opublikowano 13 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Mam premiery w Pandzie i gorszych klocków pod względem pylenia nie miałem kij z masakrycznym pyleniem ale hamują bardzo kiepsko To albo ktoś tu kupił podróbki, albo macie z nimi zgrane złe tarcze. U mnie hamują świetnie i zupełnie nie pylą No chyba że to ja kupiłem podróbki i okazują się lepsze od oryginałów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekd24 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 wlasnie dotarly nowe dywaniki gumowe do e39 bo zapowiadaja snieg od weekendu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the_rahzel Opublikowano 13 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 wiesz po co są nacięcia na tarczy? Wiem... EBC czarne EBC Black to nic innego niż odpowiednik/zamiennik - zwał jak zwał standardowych oryginalnych klocków DS2500 To już wyższa półka,coś jak EBC Green Stuff czy Red Stuff.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bgs Opublikowano 13 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Premier’y -- to odpowiednik seryjnych klocków (w katalogu EBC – Black Stuff), DS Performance (dawne DS2000) -- Green Stuff, DS2500 -- Red Stuff. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakikwap Opublikowano 13 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 No tak ale z tego co czytałem reen i red stuff trzeba mocno dogrzać żeby działały, a przy red można się niemiło przekonać przy hamowaniu na zimnych. Natomiast ds2500 ludzie nie widzą problemu przy niedogrzanych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi