Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie ?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 19,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Korzystając z wolnego standardowo z pełna procedura umyłem na dwa wiaderka, ale to mniej istotne, bo każdy normalny tak robi.

Dla zabawy nakleiłem oznaczenie dla wersji benzynowej z jakże potężnym sinikiem "1.2".

Wiem że w oryginale nie ma oznaczeń pojemności w ibizach 6L, ale to wiedza tylko nieliczni użytkownicy...

 

znaczek.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rano ściągnąłem wodę (przymrożoną) a potem do sucha i Sonax BSD

Na szyby RainX i...Bambino od wewnątrz,bo po ostatnim smarowaniu Autolandem była lipa.

Aha i jeszcze oponki poprawilem Brillancem.

Rano znów będzie cały mokry bo chwilowo stoi przed garażem. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Griffe, 320i, skrzynia 8 biegowa, sportowe fotele (za kierownicą moim zdaniem lepiej niż te wypasy w M550d, na prawym odrobinę gorzej), iDrive chyba tam jest standardowo, zawieszenie adaptacyjne, klapa z pilota i nogi, w sumie nie wiem co jeszcze warte uwagi. W tej specyfikacji poniżej 200 tyś, więc nie jest jakoś dopasiona, ale nie ukrywam, że strasznie mi się podoba, mimo 16'' :P

Ale szczerze mówiąc jakość wielu rzeczy mnie nie przekonuje- fotele po 13 tyś przebiegu wyglądają jakby miały ze 150 tyś, kierownica szorstka i niezbyt przyjemna, plastiki nie powalają na kolana, na wykładzinie mocno widać brud, szyby parują, układ kierowniczy mógłby być lepszy, goła c klasa z wypożyczalni zrobiła na mnie pod tym względem lepsze wrażenie :o

 

Kiedy moja? Jak bóg da, partia pozwoli i biedny student dozbiera do świnki w ciągu niecałych 3 lat :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kerad, Czyli co konkretnie zmieniłeś ? Turbo z ARLa + program ? Parametry eleganckie - wystarczające jak na ośkę w TDI, bo weź tu teraz ujeździj na tych GTB, z mocami ponad 200KM przy takich temperaturach i nawierzchni w taką pogodę, ale na suchym jest lux. :song:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kojak, dokładnie ze zmian mechanicznych to:

1/ FMIC z BPXa (czyli cupry, seat sport, seryjny SMIC w nadkolu to przy serii sie gotował),

2/ rury w dolocie od turbo do flanszy o srednicy 60mm (nawet nie ma laga, później mi mówili że 50mm spokojnie wystarczy),

3/ turbo dokładnie z ARL,

4/ wywalony całkowicie EGR z klapą gaszącą, zamiast niego jest flansza,

5/ wywalony katalizator, nie miałem seryjnie środkowego tłumika, wiec jest tylko końcowy seryjny, bo nie chciałem żeby było głośno, a po wyżej 3tyś obrotów całkiem ładnie buczy. Gdzieś czytałem że te ori końcowe z ASZ wystarczają do ponad 200KM bez strat, gdyż seryjnie układ wydechowy jest 2,25".

6/ I program żeby to wszystko wystroić. Sprzęgło seryjne wraz z dwumasem, także moment ograniczony na 390Nm ze względu na seryjne sprzęgło.

 

I taki setup mi spokojnie wystarcza, a już nie chce dokładać do niego bo już mam go 7 lat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MarrciN, yhym, CFSa :-]

 

siwyjac, ojciec już nie daje kasy, taka bida :mrgreen: Po raz skończył mi się Motul na dolewki, a mam pół stanu w silniku. Po dwa takie jest zalecenie od tjunerów, 7-8kkm nie więcej, poza tym sam chcę lepiej o niego zadbać. Po trzy chcę poczuć te 2% mocy więcej, aksamitną pracę i 20 nm więcej na górze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MarrciN, yhym, CFSa :-]

 

siwyjac, ojciec już nie daje kasy, taka bida :mrgreen: Po raz skończył mi się Motul na dolewki, a mam pół stanu w silniku. Po dwa takie jest zalecenie od tjunerów, 7-8kkm nie więcej, poza tym sam chcę lepiej o niego zadbać. Po trzy chcę poczuć te 2% mocy więcej, aksamitną pracę i 20 nm więcej na górze.

 

kryzys, tak czasem bywa że i ojcowskie źródełko przysycha... :lol:

koniecznie wykres z hamowni przed i po zalaniu oliwą !! bez tego się nie liczy :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siwyjac, wykres będzie, ale po kolejnym modzie obecne stado już nie jedzie, taka bida 8-):D

 

dementor, litr na 1000 km bierze, jak mu daje to co pełny bak paliwa litr dolewam.

 

kubik, bla bla bla, doskonale wiemy o co chodzi, ale z zasady fajnie się przy^ebać i utrzeć nosa, NIE ? :mrgreen: Ta, w misce olejowej zmierzyłem :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.