Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie ?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 19,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

kupusso, dokładnie, jedyna zaleta takiego zestawu to czyste felgi :good: Poprawy skuteczności hamowania nie zauważyłem względem tego co było na starych tarczach/klockach, które były na aucie w momencie zakupu. Jak nie hamowało tak dalej nie hamuje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sucre, dzięki :)

 

Ja już blisko 5 lat tak jeżdżę, kwestia przyzwyczajenia :). Teraz po przesiadce na 16" na zimówki narzekam. Brzydko wygląda + buja :P

O ile nie będę zmieniał auta, to w przyszłym roku jest w planach kupić 18" lub ewentualnie 17" na zimowe opony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Escimo tak jak koledzy napisali przede mną chodziło mi o sprężyny.

Tylko może rozwinę temat bo trochę nie do końca wyjaśnili dlaczego.

Różnica wysokości między nową a starą jest mniej ważne (bo różnicy nawet i 2cm nie zauważysz tak jak i nie widziałeś różnicy teraz jak masz pękniętą.

Chodzi bardziej o charakterystykę pracy zawieszenia. Sprężyna wraz z wiekiem i zużyciem traci swoje parametry pracy i jazda staje się uciążliwa i nieraz aż niebezpieczna.

Przy ekstremalnych przypadkach zużycia starych sprężyn i wymianie tylko jednej, nowa potrafi pęknąć nawet po miesiącu jazdy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy ekstremalnych przypadkach zużycia starych sprężyn i wymianie tylko jednej, nowa potrafi pęknąć nawet po miesiącu jazdy!

 

No pewnie tak się też stało po wymianie prawej.

Teraz jestem bardziej świadomy tego i przy naprawie wleci komplet :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wszystko dzisiaj ale... nie było czasu na forum :/

 

A więc:

* "podmalowana" na szybko stal na zimę, coby nie straszyła rdzą :mrgreen:

* opony 2x endurance w ciepłym pomieszczeniu doschły dłuższy czas i przetarte mf

* dopompowane i obejrzane zimówki on board

* zimowy płyn do sprysków sonax extreme

* test pianownicy - "brat bliźniak" epoci od partnera z forum + opłukanie na bezd. za 2zł i jest "czyścioch" :-]

* nowe lampy z soczewką

* żarówki osram diadem na kierunki, h7 tungsram +120% na długie i blueish 50% na krótkie + osram blue(?) na przeciwmgłowe h3...

Teraz tylko ustawić i w końcu coś widać będzie :mrgreen:

 

Zaraz uszczelki polecą pod apc+pędzel i sztyft sonaxa na uszczelki (dobre to ?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

escimo, JM63, ja wiem, że to sztyft ale jakiś mega twardy :P ciężko rozprowadza się po uszczelkach i pozostawia białe "smugi" - wypracowałem to mf, nie wiem czy słusznie :o

 

A jak wygląda aplikacja waszych sztyftów ?

 

Kupiłem ten, bo nie było nic innego w markecie, a nie chciałem znowu zamawiać i czekać ;/

 

Do tej pory używałem "sprayu" i rozprowadzałem załączonym w zestawie aplikatorem

- tłusty, fajnie się rozprowadzał ale raczej średnio się spisywał w zimę, choć bez tragedii .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sztyft zolwia po jakims czasie staje sie bialy i sie kruszy dosyc mocno :/ ale zadanie swoje spelnia, na ten sezon zanabylem jednak 1z

 

Hmm, mój jest biały podczas aplikacji, a po kilku godzinach wchłania się i nie ma po nim śladu :o

 

MarrciN, wiadomo :D Ale brak na stanie chwilowo u mnie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zima blisko,przygotowania ( nie tylko do zimy ) ciag dalszy..

 

Spryskiwacz Motul Vision - polecam!

 

090c.JPG

 

 

Dokonczylem instalacje lamp tylnych LCI - przeciagnalem kable z przejsciowek do przodu auta,pod kierownice. Dzieki uprzejmosci kolegi Marcin z 5er posiadam modul LM ll AHL czyli do przednich lamp DYNAMIC. Wszystko gotowe zostalo kodowanie,ale to jeszcze chwile poczeka,zakoduje z kolejnym modem ( w trakcie ).

 

xeiq.jpg

lm82.jpg

luo.JPG

tvbb.jpg

 

 

100tys km na karku wiec postanowilem zmienic jednak olej w skrzyni,mimo tej tabliczki:

 

6dlx.jpg

 

 

Do tej skrzyni olej tylko OEM wiec padlo na PENTOSIN.. ten sam idzie na pierwszy montaz :wink:

 

7m2j.jpg

tq5a.jpg

tnz3.jpg

 

 

Postanowilem tez zmienic plyn z ukladu wspomagania

 

2xfo.jpg

hq27.jpg

50i6.jpg

zegc.jpg

7lzz.jpg

ie6b.jpg

al4k.jpg

mc86.JPG

rw80.jpg

i4g3.jpg

 

 

Oryginalny akumulator BMW powoli wysiadal wiec postawilem poprzeczke wysoko - YUASA 110ah PROFESSIONAL - ludzie ktory maja stycznosc z motocyklami beda znali firme,w samochhodach osobowych pierwszy montaz :wink:

 

l537.jpg

ibmv.jpg

lv63.jpg

cs5i.jpg

 

 

Pare fotek ogolnych.

 

t7u9.jpg

hyy1.jpg

ua7.JPG

fmzi.jpg

blbn.jpg

ny6l.jpg

zddo.jpg

fmzi.jpg

 

 

Planuje jeszcze jedna wieksza zmiane,ale o tym niebawem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.