blackmamba Opublikowano 21 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Smarowanie nowym siuwaksem Wygląda jak Poorboy's Natty's Red tylko w czarnym pudelku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shmatan Opublikowano 21 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Evo, pachnie mi jakimś definitive wax - zdradzisz co to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 21 Listopada 2013 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Smarowanie nowym siuwaksem Wygląda jak Poorboy's Natty's Red tylko w czarnym pudelku Pewnie dlatego, że to jest Poorboys Natty's Red w czarnym pudełku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 21 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Albo goła czarna stal albo oryginalny kołpak Tu się zgodzę,ale osobiście nie lubię czarnej gołej felgi,jak jest srebrna to inna bajka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpp Opublikowano 21 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Właśnie czarna musi być bo srebrne to lata 80te , hehe Ja j.w. odświeżałem bo własnie jeżdżę bez kołpaków..auto takie bardziej "agresywne" z wyglądu Jeśli kołpak to tylko oryginalny. Choć czasem naprawdę fajniej bez. I jak ktoś napisał, na wiosnę po zmianie jest woow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 21 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 wow ma być cały rok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpp Opublikowano 21 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 kubik, wiadomo,że każdy chciałby woow/alu na zimę ale..jak się nie ma co się lubi tslcsm ! A narazie jestes sam , patrz (czytaj) str wcześniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteKKK03 Opublikowano 21 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Obecnie alufelgi można kupić już za na prawdę rozsądne pieniądze, niewiele drożej niż stalówki... rynek jest nieźle nasycony towarem, można wybierać, dlatego w moim uznaniu stalówki straciły rację bytu w sezonie zimowym a tak w temacie to moje felgi zimowe właśnie schną w garażu, w poniedziałek wulkanizator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 21 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 A narazie jestes sam Wiem,powiem więcej ja myję samochód w mrozy i wiem,że z tym też jestem sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_rosen Opublikowano 21 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Nie no jak już stalówki są to mają być czarne, odświeżyć je, założyć ori kołpak i cześć Chociaż jak barteKKK03 napisał alu jest tak tanie, że bez przesady. A najbardziej mnie śmieszą grube fury które w lecie latają na profilu 30-35, gwincie, a w zimie stal i balonowa opona. Przepraszam, ale czy w zimie auto nie jeździ i go nie widać na ulicy? Jak kogoś stać na modzenie to i na najzwyklejsze, ale jakieś ładne alu na zimę też go powinno być stać. Pomijam fakt, że jak miałem Ibizę kupiłem ori alu 15" w idealnym stanie, proste za 380zł z przesyłką do domu. Więc drożej wychodzi stal i kołpak z marketu. Nie mówiąc o tym, że nie rdzewieje i auto wygląda po prostu normalnie, a nie jak karykatura. kubik też myję auto w mrozy. Kiedyś myłem jak było chyba -12C. Myjnia koło domu zobowiązuje Tyle, że zaraz po tym wjazd do garażu autem. Bo po paru minutach wszystko zamarza, łącznie z uszczelkami drzwi, mimo, że są przesmarowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 21 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Jak kto woli. Dla mnie jak ma być już stalówka to goła, nigdy z kołpakiem. dokładnie, a wiosna jaki rogal na twarzy jak przejdzie się z tej czerni na alu jestem za ... mi tam się podoba auto z czarnymi stalówkami niezależnie jaki kolor nadwozia ... choć sam mam alu na zimę obecnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horas91 Opublikowano 21 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Nie no jak już stalówki są to mają być czarne, odświeżyć je, założyć ori kołpak i cześć Chociaż jak barteKKK03 napisał alu jest tak tanie, że bez przesady. A najbardziej mnie śmieszą grube fury które w lecie latają na profilu 30-35, gwincie, a w zimie stal i balonowa opona. Przepraszam, ale czy w zimie auto nie jeździ i go nie widać na ulicy? Jak kogoś stać na modzenie to i na najzwyklejsze, ale jakieś ładne alu na zimę też go powinno być stać. Pomijam fakt, że jak miałem Ibizę kupiłem ori alu 15" w idealnym stanie, proste za 380zł z przesyłką do domu. Więc drożej wychodzi stal i kołpak z marketu. Nie mówiąc o tym, że nie rdzewieje i auto wygląda po prostu normalnie, a nie jak karykatura. kubik też myję auto w mrozy. Kiedyś myłem jak było chyba -12C. Myjnia koło domu zobowiązuje Tyle, że zaraz po tym wjazd do garażu autem. Bo po paru minutach wszystko zamarza, łącznie z uszczelkami drzwi, mimo, że są przesmarowane. Pogonisz trochę w zimie na tym niskim profilu, skrzywisz kilka razy felge, rozwalisz oponę to pogadamy - w lecie dziury są albo załatane albo je widać No i zauważ też jedną rzecz, mianowicie nacisk punktowy przy węższej oponie jest większy, a także wąską oponą łatwiej targać w dużym śniegu Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 21 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Pogonisz trochę w zimie na tym niskim profilu, skrzywisz kilka razy felge, rozwalisz oponę to pogadamy - w lecie dziury są albo załatane albo je widać zimą też te same dziury albo widać, albo są zapchane śniegiem, więc nie rozumiem problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 21 Listopada 2013 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Pogonisz trochę w zimie na tym niskim profilu, a gdzie autor wcześniejszego posta, do którego się odwołujesz wspomina coś o niskim profilu ? Nikt przecież nie każe zostawać na tym samym rozmiarze co w lecie. Felga o rozmiar albo dwa mniejsza i już się robi tyle "mięsa" z opony że argument dziur jest pomijalny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteKKK03 Opublikowano 21 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 kit -60mm, opona 175/55 za Smart'a i na sezon letni skręciłem felgi na szerszych rantach bez żadnego prostowania... ale ja już mam w nawyku że jadąc każdym samochodem uważam na dziury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shmatan Opublikowano 21 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Obecnie alufelgi można kupić już za na prawdę rozsądne pieniądze, niewiele drożej niż stalówki... Chyba 3 lata temu sprzedałem swoje stalówki z chińskimi kołpakami za 300zł, a za... 250zł + 50zł wysyłka kupiłem alu . Więc koszta zmiany to 50zł za przełożenie opon (z czego 2 i tak były zmieniane) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 21 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Felga o rozmiar albo dwa mniejsza Dokładnie,a nie latem grube 18/19" zimą stalowa 15"+najtańszy kołpak Co do mycia to przy -18 myłem raz wiadomo rozgrzany,cały czas chodzi potem tylko myk do garażu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tevenet Opublikowano 22 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Ja kiedyś kupiłem ori alu Forda 15" za 150 zl z wysyłką. Fele były proste, tylko je odświeżyłem sprayami z marketu i dwie zimy przejeździły. A jeśli stal to tylko goła albo z ori kołpakiem. Te marketowe są okropne. Ktoś tu ostatnio wrzucał fotę jak odświeżył stal na zimę, bardzo fajnie to wyszło (czarna stal + zielona od wewnątrz). A żeby nie było całkiem OT to spłukałem złoma na bezdotyku i delikatnie odświeżyłem wnętrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horas91 Opublikowano 22 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Pogonisz trochę w zimie na tym niskim profilu, a gdzie autor wcześniejszego posta, do którego się odwołujesz wspomina coś o niskim profilu ? Nikt przecież nie każe zostawać na tym samym rozmiarze co w lecie. Felga o rozmiar albo dwa mniejsza i już się robi tyle "mięsa" z opony że argument dziur jest pomijalny. No dobra, ale jak na lato mam felgę 7,5 cala? Opona 225/45 wchodzi i jest rancik ochronny 215 już trzeba naciągać... a producent zaleca na zimę 195/65 r15. Nie mam niskiego profilu, ale w zimie nie chciałbym na tych felgach jeździć. Poza tym większy profil na tej feldze mi nie wejdzie w nadkole. A więc musiałbym kupić drugie ALU 15', ori swoje kosztują, a stalowe dostałem do samochodu Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 22 Listopada 2013 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Coś chyba za wcześnie tego posta napisałeś...przeczytaj jeszcze raz co ja i kubik napisaliśmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shmatan Opublikowano 22 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 7,5 cala 215 już trzeba naciągać na 7.5j bez naciągu wchodzi 195 ;] 225/45 iększy profil na tej feldze mi nie wejdzie w nadkole. 205/50, praktycznie ta sama średnica a 205 na zimę to git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel87 Opublikowano 22 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Ogarnąłem zimówki. Najpierw Swirlx, APC, IPA, później na stal PNS, a gumę Endurance (po 2 warstwy w kilkunastu godz. odstępie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wesol Opublikowano 22 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Przymierzyłem kierunkowskazy z wersji sportline Objechałem pół Mysłowic za pomarańczowymi W5W, ale jakoś albo nie mają, albo im się skończyły :E więc tylko przymierzyłem Nie bijcie za brudne auto, jak jutro będzie pogoda to ją odszczurzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 22 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Wesol, wygląda jakby na podnośniku stała daniel.ch7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wesol Opublikowano 22 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Musi się ułożyć, bo są springi + amory nowe Żarówki już kupiłem z NARVY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi