JM63 Opublikowano 11 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 lakikwap, Przy tak małych obniżeniach nawet i seria da radę, co innego gdybym opuszczał o 5-6cm wtedy tak Z tego co słyszałem to B6 i B8 to praktycznie to samo, tylko B8 jest krótsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajko Opublikowano 11 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Szybkie odstresowanie się po całym dniu Pre-wash Shiny Garage Fruit Snow Foam 2 Wiadra Shiny Garage Strawberry Wycieranie na 2 ręczniki QD Auto Finesse Finale Na opony Nielsen Brilance Bez fotek się nie liczy , więc są ale robione telefonem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t_scarf Opublikowano 12 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 JM63, czy w 330i jest dokładnie ten sam silnik co w 130i? Jeśli tak to czy mógłbyś krótko powiedzieć, czy jesteś zadowolony z osiągów, kultury pracy i niezawodności? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 12 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 t_scarf, jego to 330i z E46 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t_scarf Opublikowano 12 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 geno, aaaa ok, myślałem, że E90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekd24 Opublikowano 12 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 zajalem sie przez ostatnie dni zimowkami do e39 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 12 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 t_scarf, jego to 330i z E46 Dokładnie. N52B30 niestety nawet nie miałem okazji jeździć. M54B30 niby spoko, ale jednak za słaby i nie ma zbytnio potencjału, żeby rozwinąć go za stosunkowo nie duże pieniądze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek WRO Opublikowano 12 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 maciekd24 nie kładź felg tym bardziej zewnętrzną stroną na kostce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_s87 Opublikowano 12 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 kojak, jakiś cent niżej i będzie zacnie Ale przez Sosnowiec już nie przejedzie nonsens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak Opublikowano 12 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekd24 Opublikowano 12 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Tomek WRO, spokojnie lezaly na oponie sprawdzalem to nie bede specjalnie sobie felg rysowal pomimo tego ze nadaja sie do lakierowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chabsu Opublikowano 12 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 7:30- 00:30 zerwanie mega starego i upierdliwego plotera, umycie wszystkiego nitrem i oklejenie calego dostawczego opla w grafice, jutro fotki bo dzisiaj juz bylo za ciemno zeby wyszly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwyjac Opublikowano 13 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 umyłem Alfine przy takim brokaciku banan na mordzie murowany lakier - 4nano Snow Xtreme + FK 1000HT opony - AF Satin (dwie warstwy) felgi - AG CWC + Sonax BSD szyby - AG CGP + 4Nano Clear Vision Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 13 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 siwyjac, nie chciało się usuwać kleju po starych ciężarkach patrzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwyjac Opublikowano 13 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 siwyjac, nie chciało się usuwać kleju po starych ciężarkach patrzę felgi na zimę lądują na stojaku więc będzie czas by się tym bawić... a tego kleju jest tam w pi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 13 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 siwyjac, nie chciało się usuwać kleju po starych ciężarkach patrzę felgi na zimę lądują na stojaku więc będzie czas by się tym bawić... a tego kleju jest tam w pi... Spoko,wczoraj się wziąłem za felgi 6letniego auta,jako jedne i jedyne to zrobiłem...jedną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 13 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Korzystając z wolnej chwili wymieniłem uszkodzony uchwyt na kubki w Aurisce Tak wyglądało to przed: Tak w trakcie: A tak po robocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 13 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Swoop, przy okazji pasek chromu doszedł! + 5 pkt. do luksusu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 13 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 + 5 pkt. do luksusu może nie aż tak, ale +4 pewnie doszło Tak na prawdę, to w ASO sztuka kosztuje 320 zł a ja kupiłem za 40. Ten jest z modelu po FL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 13 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 w ASO sztuka kosztuje 320 zł chyba kogoś poje...ło!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kama Opublikowano 13 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 chyba kogoś poje...ło!! poje...ło inżyniera! Pół deski rozebrać żeby wymienić kawałek plastiku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 13 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Kama, w C-MAXie żeby filt kabinowy wymienić trzeba odkręcać pedał gazu a dostęp bardzo trudny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL2006 Opublikowano 13 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Kama, w C-MAXie żeby filt kabinowy wymienić trzeba odkręcać pedał gazu a dostęp bardzo trudny Większość fordów ma tam filtr i go trzeba ściągać. To trzeba być naprawdę pier... żeby go tam umieścić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarrciN Opublikowano 13 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 skądś się wzięło to słynne powiedzenie - "ford g...o wort" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sparco Opublikowano 13 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Mycie wstępne-pianownica Pa plus Magi Mycie właściwe- dwa wiaderka z szamponem presta suszenie-Wet Wet Look Tao felgi-VP Bilberry opony-apc i na to Endurance QD-Chemical Guys Pro Detailer naklejenie lotki na którą wcześniej poszedł Dodo Lime Prime i na to FK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi