damin Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Zima za oknem, ale trzeba powoli szykować się do wiosny. Poszedł FK 1000p Hi Temp na felgi. Jutro druga warstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 damin, miałem robić to samo, ale ... nie boisz się, że ci i tak wysmarują jakimś smarem jak będą zakładać opony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weglus Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Swoop, ja przed oddaniem felg do prostowania wyczyściłem je. jak odebrałem to ślady pasty/smaru którego używają przy zakładaniu opon były tylko na rantach. ręcznik papierowy suchy lub nasączony spirytusem i po problemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 weglus, namówiłeś mnie ... po weekendzie fele (na szczęście już umyte) idą do smarowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damin Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Swoop, na wymianę opon będę jechał do zaprzyjaźnionego wulkanizatora i liczę na to, że postara się to, żeby felg nie zabrudzić Od tego sezonu na felgach będą już na stałe opony letnie, więc w następnym roku nie będzie tego dylematu. Po lecie będzie czyszczenie, po zimie wyważenie, przed założeniem proces smalcowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Nie przesadzajcie, opona ma być dobrze założona i tyle.... To o czym piszecie to juz nie detailing tylko jakas obsesja.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 fipa, Nie wiem gdzie widzisz obsesje. Co ma wosk na feldze do zakładanej opony. Tak samo, możesz o nadkolach powiedzieć, po co myć i tak będą brudne za chwilę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 No nie żartuj, nie będę stał nad człowiekiem i pilnował go, żeby mi przypadkiem tym smarowidłem felgi zbyt mocno nie popieścił. O nadkolach to wspomniales Ty i to nie ma nic wspolnego z bezpieczenstwem jak w przypadku opony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Przygotowałem dzisiaj felgi do sezonu Czyszczenie : accordol, track clean, prickbort . Zabezpieczenie : dwie warstwy Sonax polymer . Tylko kiedy przyjdzie czas na ich montaż ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarrciN Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 piotr13, chyba nie zrozumiałeś. Nikt się nie czepia woskowania felg, ale obaw co niektórych, że wulkanizator ubrudzi smarem felge to już jest obsesja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 MarrciN, Zabrudzi to się umyje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteKKK03 Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 A smar przecież krzywdy nie wyrządzi nie raz oddawałem polerowanie felgi do uzbrojenia i po wytarciu śladu nie ma bardziej to się przejmuję tym dynksem wywijającym oponę sunącym na milimetry od rantu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarrciN Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Otóż o to chodzi. Ale widać że to potrafi być dla kogoś problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtassss Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 I tak po założeniu oponę będzie trzeba wyczyścić to i felgę się zetrze i bach smarować smarować Swoją drogą chciałbym zobaczyć wulkanizatora, któremu mówimy "tylko mi tym mazidłem koła nie ubrudź" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Ja tak powiedziałem i teraz mam pościerane ranty za karę Chcieliśmy obaj dobrze, ale wyszło jak zawsze odwrotnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Zakupiłem nakrętki zabezpieczające i też czekam z założeniem 17". Może na Wielkanoc będzie pogoda, w tamtym roku już chyba jeździłem na letnich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Coś co by gwincikowi zimno nie było, na głowę nie padało itp. W sensie pokrowce na gwint : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 22 Marca 2013 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Zmienilem zarowki swiatel dziennych z tradycyjnych na ledowe. 50/50 100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boss Opublikowano 22 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 kojak, widzę że dbasz o gwint to podpowiem Ci że gwint przez zimę powinien być przechowywanny w pozycji stojacej po lezakowaniu gwinty potrafią skrzypiec mowa tu o uzywanym zawiasie. Warto o tym pamiętać krd, jak xenon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 22 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 zarowki Węszę niezły popłoch na lewym pasie S8.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 22 Marca 2013 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Węszę niezły popłoch na lewym pasie S8.... Spokojnie, sprzedawca uprzedzal, ze zadnych dodatkowych koni z tego nie bedzie Wiec moje miejsce jest nadal na prawym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak Opublikowano 22 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 boss, gwint jest nowy i przed założeniem sprawiłem sobie takie pokrowce, które będą założone wraz z gwintem na aucie, a nie służą one do przechowywania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaszczu Opublikowano 22 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 krd wygląda to naprawdę fajnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mihnova Opublikowano 22 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 pokrowce, które będą założone wraz z gwintem na aucie Czyli że będziesz jeździł z pokrowcami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 22 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Też tego nie widzę, skutek będzie dokładnie odwrotny bo ten kondom hermetyczny nie jest i nie ma siły, żeby syf się tam nie dostał prędzej czy później. Wilgoć będzie się kisiła, przy każdym myciu czy deszczu będzie nowa porcja wody, która prędzej tam wpadnie niż wypadnie Swoją drogą naprawdę ładnie wykonany ten gwincik i poniekąd rozumiem, że chcesz mu ulżyć, ale chyba nie tędy droga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi