Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie ?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 19,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Dobija to takie moje określenie (nie fachowe) Wszystko cacy, zbieżność też zrobiona bo się rozjechała :)

 

kamilgt były osłonki na dwóch sprężynach, dlaczego?

 

40 mm na oś, czyli po 20 na koło kolego :)

 

A co do przesiadki z 18 na 20 to nie wiem bo dopiero zanabyłem te 20 i to dziewicza jazda :kox:

 

Ok po montażu tyłu:

 

59375465.jpg

 

58619834.jpg

 

80367837.jpg

 

42125874.jpg

 

51284278.jpg

 

55115302.jpg

 

Tutaj już po zamontowaniu przodu:

 

wp001127.jpg

 

wp001126.jpg

 

wp001122l.jpg

 

 

A tutaj takie małe 50/50 :-]:D co mnie czeka niebawem

 

fiftyfifty.jpg

 

Ta 18 w tym aucie jakoś śmiesznie wygląda, 20 od razu lepiej :kox::kox::kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktokolwiek słyszy, że zakładam 20 to puka w czoło i mówi, że mnie poj**** i już w oczach mają gumę profil 15 :D ale generalnie w tym aucie tragedii nie ma i 35 to jest taki styk i na niektórych dziurskach może boleć. Doświadczeni w temacie mówią, że w Insigniach przejście z 18 na 20 to nie zauważalna różnica dla komfortu :D

yyyyy zimo? Wypie**** :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dał producent konkretny rozmiar koła tych Insigniach, chyba nie ma innego auta tej klasy w którym 20" byłaby normalnym rozmiarem i w miarę normalnym profilem opony

Wogóle im nowszy model to dają większe rozmiary teraz np w Corsie D normalnie dobrze wyglądającym kółkiem jest 17" a i 18 wciskają fabrycznie i kto widział takie rozmiary w miejskim wózku na zakupy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze ze nie tylko ja bede mial dziewiczy wyjazd w tym sezonie na nowych kolach tyle ze ja mam profil 40 i sprezyny eibacha ktore teoretycznie sa mieksze

+1 :good: codziennie patrze na pogodę na następny tydzień i nie mogę się doczekać kiedy zakończymy akcje zima na aucie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A później się dziwicie, że zawieszenie do wymiany, że trzeszczy i skrzypi... To jest celowe działanie producentów i napędzanie im dudków do kabzy. Większość napraw, które wynikną z zastosowanie takich a nie innych dedykowanych fabrycznych rozwiązań, będzie realizowanych po okresie gwarancyjnym i trzeba będzie za nie słono oj słono zapłacić. A i koszt kompletu samych gum na taki felunek przekracza wartość niejednego samochodu z tego forum :)

Ostatnio kumpel zakupił VW CC '12. Czekał pół roku na swój wymarzony dupowóz. Zabulił zdrowo powyżej 150k bo sobie fulla zażyczył. Samochód odebrał w październiku. Dostał tam jakieś dywaniki w gratisie i był zadowolony. Jakież było jego zdziwienie przy zakupie opon zimowych gdy się okazało, że minimum to 17tki :lol: A w tym wymiarze to Dębicy już nie kupisz. No i z drżącą ręką wydał 3000 zeta na opony z felgami do samochodu, którym jeździ do pracy (15 spacerkiem na nogach) i do kościoła (500 metrów od hacjendy). Był załamany... A my w robocie pociskali z niego, że burak kupił wóz do lansu a na opony go nie stać, oczywiście w żartach.

Nie minęło 3 miesiące, gdy podczas mycia samochodu "flanelą" grom z jasnego nieba go trafił gdy zobaczył odprysk od kamienia na przedniej szybie... podgrzewanej szybie. Koszt nowej w serwisie 7000 :shock:

Konkludując... To wszystko co nam oferują teraz producenci samochodów to jeden wielki, dojący z naszych kieszeni szwindel...

 

Koniec OT :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LoozaQ Jak ktoś kupuje samochód z salonu i myśli że na tym koszty się kończą to jest w błędzie.

Z drugiej strony to te auta są produkowane na rynki cywilizowane, a Polska i stan naszych dróg z cywilizacją zachodu nie ma nic wspólnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LoozaQ, to jest baaardzo częsty schemat w PL, już była o tym rozmowa przy okazji gadki o autach używanych i bardzo fajnie podsumował to nasz kolega

Mina kogoś, kto ją kupi,

 

Kupi ją najgłupszy w stadzie, którego stać realnie na samochód z segmentu, 2 segmentów niżej ale odznaczając kryteria wieku (najmłodsze), mocy (najmocniejsze), cena (najniższa) wyskoczy mu kilkadziesiąt pozycji z półki na którą go stać i kilka grubszych aut (w tym m.in. to) w bardzo dobrej cenie. Po podjaraniu się przed monitorem i wyobrażeniu sobie jak w czasie wakacji mknie z całą rodziną na wczasu do Chorwacji autem wyładowanym konserwami i kiełbachą w bagażniku w celu zbicia kosztów (za dużo wydał na furę) egzotycznego wypadu oraz po skonsultowaniu się z małżonką lubującą się we fryzie typu trwała na baranka w odcieniu rudego kasztana podejmie decyzję o kupieniu takiego zgniłka ku ogólnej kampanii wkur*wiania całej wiochy furą za "grubą kasę"...

 

Mając szczęście pobuja się nią kilka miesięcy do pierwszego fuck-upu, wymiany opon, opłacenia AC+OC albo naprawy elektroniki jak się coś po&*ierdoli po takim prysznicu i Wichura z zakładu "Józef Świszczypałka - naprawy blacharsko-lakiernicze" nie będzie swoim komputerkiem pamiętającym technologicznie akcję pustynna burza nic naprawić...sprzeda furę następnemu rozgarniętemu z wioski/miasteczka/miasta obok :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem Insignią na jeździe próbnej,ST,20'',2,0cdti-160KM i automat.Komfort był,ok,prowadzenie na równej drodze świetne,ale osiągi pozostawiały sporo do życzenia :o

 

Co znaczy pozostawiały wiele do życzenia? 18 na profilu 45 a 20 na profilu 35 to różnice rzędu kilku promili więc nie rozumiem dlaczego akurat 20 miałaby pogorszyć osiągi. To jest "kombi w dieslu" nie ma robić 100 w 5 sekund. Na chwile obecną 160 KM w manualnej skrzyni jest dla mnie wystarczające przy zużyciu z całego jej życia 7,5 a że mam wiek młodzieńczo gniewny to styl jazdy wciąż głupi choć "dojrzewam".

Zależy co dla kogo są słabe osiągi. Generalnie auto potrafi namieszać w szeregach. Także nie spisujmy jego osiągów na straty :D bo zaraz się okaże, że jeździ jak duży fiat :D

 

edit: co oznacza ST w modelu którym jeździłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 na profilu 45 a 20 na profilu 35 to różnice rzędu kilku promili więc nie rozumiem dlaczego akurat 20 miałaby pogorszyć osiągi.

masa wirująca Panie, takie koło 20" waży pod 30kg. Zważ sobie 18" i 20" pewno wyjdzie Ci różnica ok 5kg/szt, a to już jakoś wpływa na osiągi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 to mimo wszystko bardzo dużo, w 7mce teraz założone są 19stki, wyglądają moim zdaniem bardzo fajnie, choć w papierach wpisano 245/55 r17 :idea: Z tego co zauważyłem to tylko opel ładuje się w takie ogromne rozmiary, niczym z amerykańskich teledysków :kox: No a że fajnie to wygląda to już inna sprawa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 na profilu 45 a 20 na profilu 35 to różnice rzędu kilku promili więc nie rozumiem dlaczego akurat 20 miałaby pogorszyć osiągi.

masa wirująca Panie, takie koło 20" waży pod 30kg. Zważ sobie 18" i 20" pewno wyjdzie Ci różnica ok 5kg/szt, a to już jakoś wpływa na osiągi

 

Oczywiście jasne masz rację, aleeeeee Cię zaskoczę :D te 20 są lżejsze niż 18 co mam na zimę :P

Czyli wg nauki powinienem mieć lepsze osiągi? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.