escimo Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 wojtassss, u Ciebie i tak nie ma bólu jak przesiadasz się z letnich na zimowe 20" -> 18"... U mnie z 19" na 16" to jest masakra dopiero Muszę się rozejrzeć teraz za jakimś nowym felunkiem na zimówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Donatel Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Lewe po cleanerze prawe przed - oba po kąpieli w wannie. Sam cleaner tak to nabłyszczył?? Jaki? Achilles, DJ LP?? PS. Gdzie ty taką pogodę znalazłeś. Wyglądam za okno i czarno-biało, jak na filmie z 1920 roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 PS. Gdzie ty taką pogodę znalazłeś. Wyglądam za okno i czarno-biało, jak na filmie z 1920 roku soczysty mleczyk przy kratce wskazuje na konfabulację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtassss Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Dobija to takie moje określenie (nie fachowe) Wszystko cacy, zbieżność też zrobiona bo się rozjechała kamilgt były osłonki na dwóch sprężynach, dlaczego? 40 mm na oś, czyli po 20 na koło kolego A co do przesiadki z 18 na 20 to nie wiem bo dopiero zanabyłem te 20 i to dziewicza jazda Ok po montażu tyłu: Tutaj już po zamontowaniu przodu: A tutaj takie małe 50/50 co mnie czeka niebawem Ta 18 w tym aucie jakoś śmiesznie wygląda, 20 od razu lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Dał producent konkretny rozmiar koła tych Insigniach, chyba nie ma innego auta tej klasy w którym 20" byłaby normalnym rozmiarem i w miarę normalnym profilem opony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtassss Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Ktokolwiek słyszy, że zakładam 20 to puka w czoło i mówi, że mnie poj**** i już w oczach mają gumę profil 15 ale generalnie w tym aucie tragedii nie ma i 35 to jest taki styk i na niektórych dziurskach może boleć. Doświadczeni w temacie mówią, że w Insigniach przejście z 18 na 20 to nie zauważalna różnica dla komfortu yyyyy zimo? Wypie**** Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cz@rek Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Dał producent konkretny rozmiar koła tych Insigniach, chyba nie ma innego auta tej klasy w którym 20" byłaby normalnym rozmiarem i w miarę normalnym profilem opony Wogóle im nowszy model to dają większe rozmiary teraz np w Corsie D normalnie dobrze wyglądającym kółkiem jest 17" a i 18 wciskają fabrycznie i kto widział takie rozmiary w miejskim wózku na zakupy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtassss Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 To zobacz jaki przeskok. Pierwsze corsy miały ile 13? Coś koło tego a tu 18 wkładają już do corsy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 wojtassss, w serwisie opla kiedys slyzalem, ze te 20" bardzo mocno potrafia wytluc zawieche, nawet po jednym seoznie (mowie oczywiscie o insigni o tym co slyzalem w oplu) 19: jakies tez byly dedykowane do insigni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaskra1 Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 W astrze nowej tez jest juz chyba 20* w standardzie oczywiście w opc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cz@rek Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 19: jakies tez byly dedykowane do insigni? Były znajomy kupił właśnie 19" w takim wzorze: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymis Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 widze ze nie tylko ja bede mial dziewiczy wyjazd w tym sezonie na nowych kolach tyle ze ja mam profil 40 i sprezyny eibacha ktore teoretycznie sa mieksze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Jeździłem Insignią na jeździe próbnej,ST,20'',2,0cdti-160KM i automat.Komfort był,ok,prowadzenie na równej drodze świetne,ale osiągi pozostawiały sporo do życzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cz@rek Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 widze ze nie tylko ja bede mial dziewiczy wyjazd w tym sezonie na nowych kolach tyle ze ja mam profil 40 i sprezyny eibacha ktore teoretycznie sa mieksze +1 codziennie patrze na pogodę na następny tydzień i nie mogę się doczekać kiedy zakończymy akcje zima na aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoozaQ Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 A później się dziwicie, że zawieszenie do wymiany, że trzeszczy i skrzypi... To jest celowe działanie producentów i napędzanie im dudków do kabzy. Większość napraw, które wynikną z zastosowanie takich a nie innych dedykowanych fabrycznych rozwiązań, będzie realizowanych po okresie gwarancyjnym i trzeba będzie za nie słono oj słono zapłacić. A i koszt kompletu samych gum na taki felunek przekracza wartość niejednego samochodu z tego forum Ostatnio kumpel zakupił VW CC '12. Czekał pół roku na swój wymarzony dupowóz. Zabulił zdrowo powyżej 150k bo sobie fulla zażyczył. Samochód odebrał w październiku. Dostał tam jakieś dywaniki w gratisie i był zadowolony. Jakież było jego zdziwienie przy zakupie opon zimowych gdy się okazało, że minimum to 17tki A w tym wymiarze to Dębicy już nie kupisz. No i z drżącą ręką wydał 3000 zeta na opony z felgami do samochodu, którym jeździ do pracy (15 spacerkiem na nogach) i do kościoła (500 metrów od hacjendy). Był załamany... A my w robocie pociskali z niego, że burak kupił wóz do lansu a na opony go nie stać, oczywiście w żartach. Nie minęło 3 miesiące, gdy podczas mycia samochodu "flanelą" grom z jasnego nieba go trafił gdy zobaczył odprysk od kamienia na przedniej szybie... podgrzewanej szybie. Koszt nowej w serwisie 7000 Konkludując... To wszystko co nam oferują teraz producenci samochodów to jeden wielki, dojący z naszych kieszeni szwindel... Koniec OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymis Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 bedzie akcja wiosna, nowe fele i ostrozna jazda zeby nie zniszczyc kol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Moja wyszła z fabryki na 19" i przez 2 lata jeżdżenia (około 40tyś km) do wymiany końcówka drążka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackill Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Koła są coraz większe, bo samochody "tyją" i zwiększają rozmiary. Tutaj dość ciekawy artykuł: http://www.motofakty.pl/artykul/ciagle- ... eksze.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucas123w Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 LoozaQ Jak ktoś kupuje samochód z salonu i myśli że na tym koszty się kończą to jest w błędzie. Z drugiej strony to te auta są produkowane na rynki cywilizowane, a Polska i stan naszych dróg z cywilizacją zachodu nie ma nic wspólnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Co do szyby,tak to jest jak się 50zł pożałowało na ubezpieczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 LoozaQ, to jest baaardzo częsty schemat w PL, już była o tym rozmowa przy okazji gadki o autach używanych i bardzo fajnie podsumował to nasz kolega Mina kogoś, kto ją kupi, Kupi ją najgłupszy w stadzie, którego stać realnie na samochód z segmentu, 2 segmentów niżej ale odznaczając kryteria wieku (najmłodsze), mocy (najmocniejsze), cena (najniższa) wyskoczy mu kilkadziesiąt pozycji z półki na którą go stać i kilka grubszych aut (w tym m.in. to) w bardzo dobrej cenie. Po podjaraniu się przed monitorem i wyobrażeniu sobie jak w czasie wakacji mknie z całą rodziną na wczasu do Chorwacji autem wyładowanym konserwami i kiełbachą w bagażniku w celu zbicia kosztów (za dużo wydał na furę) egzotycznego wypadu oraz po skonsultowaniu się z małżonką lubującą się we fryzie typu trwała na baranka w odcieniu rudego kasztana podejmie decyzję o kupieniu takiego zgniłka ku ogólnej kampanii wkur*wiania całej wiochy furą za "grubą kasę"... Mając szczęście pobuja się nią kilka miesięcy do pierwszego fuck-upu, wymiany opon, opłacenia AC+OC albo naprawy elektroniki jak się coś po&*ierdoli po takim prysznicu i Wichura z zakładu "Józef Świszczypałka - naprawy blacharsko-lakiernicze" nie będzie swoim komputerkiem pamiętającym technologicznie akcję pustynna burza nic naprawić...sprzeda furę następnemu rozgarniętemu z wioski/miasteczka/miasta obok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtassss Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Jeździłem Insignią na jeździe próbnej,ST,20'',2,0cdti-160KM i automat.Komfort był,ok,prowadzenie na równej drodze świetne,ale osiągi pozostawiały sporo do życzenia Co znaczy pozostawiały wiele do życzenia? 18 na profilu 45 a 20 na profilu 35 to różnice rzędu kilku promili więc nie rozumiem dlaczego akurat 20 miałaby pogorszyć osiągi. To jest "kombi w dieslu" nie ma robić 100 w 5 sekund. Na chwile obecną 160 KM w manualnej skrzyni jest dla mnie wystarczające przy zużyciu z całego jej życia 7,5 a że mam wiek młodzieńczo gniewny to styl jazdy wciąż głupi choć "dojrzewam". Zależy co dla kogo są słabe osiągi. Generalnie auto potrafi namieszać w szeregach. Także nie spisujmy jego osiągów na straty bo zaraz się okaże, że jeździ jak duży fiat edit: co oznacza ST w modelu którym jeździłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 18 na profilu 45 a 20 na profilu 35 to różnice rzędu kilku promili więc nie rozumiem dlaczego akurat 20 miałaby pogorszyć osiągi. masa wirująca Panie, takie koło 20" waży pod 30kg. Zważ sobie 18" i 20" pewno wyjdzie Ci różnica ok 5kg/szt, a to już jakoś wpływa na osiągi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 20 to mimo wszystko bardzo dużo, w 7mce teraz założone są 19stki, wyglądają moim zdaniem bardzo fajnie, choć w papierach wpisano 245/55 r17 Z tego co zauważyłem to tylko opel ładuje się w takie ogromne rozmiary, niczym z amerykańskich teledysków No a że fajnie to wygląda to już inna sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtassss Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 18 na profilu 45 a 20 na profilu 35 to różnice rzędu kilku promili więc nie rozumiem dlaczego akurat 20 miałaby pogorszyć osiągi. masa wirująca Panie, takie koło 20" waży pod 30kg. Zważ sobie 18" i 20" pewno wyjdzie Ci różnica ok 5kg/szt, a to już jakoś wpływa na osiągi Oczywiście jasne masz rację, aleeeeee Cię zaskoczę te 20 są lżejsze niż 18 co mam na zimę Czyli wg nauki powinienem mieć lepsze osiągi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi