Geno Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Leciałem FG500, bo 2500 nie dawała rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 geno, zainwestuj w glass scrub'a i pad do szkła Robi robotę i nie ma tyle zabawy z odtłuszczaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GracjanS4 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Szkoda rozbierać... ale trzeba No to jedziemy... Jutro mycie, czyszczenie, mycie czyszczenie.... W środę montaż nowego wentylatora i składanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k24 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Wymieniasz IC? Czy chociaż czyścisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GracjanS4 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Wymieniasz IC? Czy chociaż czyścisz? IC zostają, one są czyste, były profi czyszczone i uszczelniane przy okazji wymiany turbin Wymieniam tylko wentylator i czujnik odpowiedzialny za jego włączanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavlik Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Pozbyłem się kurzu z wewnętrznej strony szybki zegarów - "ten typ tak ma" że się brudzi od wewnątrz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 GracjanS4, zrób coś z tym błotnikiem ,takiemu autu nie przystoi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryczken16 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Skonczylem ustrojstwo,jutro foty i na allegro! dotarl nowy tlumik Po myciu woskowanie zamknalem ja w kapsule ciekawe czy jeszcze jakas łada na swiecie byla smarowana glazurem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soll Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Patryk, może coś ze stajni Kremlowskiej Ale tam chyba Ład ni ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GracjanS4 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Thomas, Nie wiem co masz na myśli... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camel- Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Założyliśmy do kumpla Civica gwint TA-Technix. Po całym dniu walki, okazało się, że dwa amory stukają Jutro demontaż... dobrze, że już wiemy jak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryczken16 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 TA-TESCO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capaz Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zdjęcie nie oddaje efektu i nie pokazuje stopnia "zniszczenia" powłoki. 3 podejścia FG500+flexipads biały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GracjanS4 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Założyliśmy do kumpla Civica gwint TA-Technix. Po całym dniu walki, okazało się, że dwa amory stukają Jutro demontaż... dobrze, że już wiemy jak... Z tego co jechałem to bardzo miękki gwint więc nie polecam robić mocnej gleby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camel- Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 No miękki miękki. Ja go namawiam, żeby naprawić stuki (chyba łozyska u góry) i jeździć. Wiadomo, tanio i nisko, nikt nie mówił, że będzie beton Jeździłem na Ta-Tesco ( ) w mk3 i było bardziej miękko od mojej C-klasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 GracjanS4, prawy błotnik .. widzę po załamaniu światła jakby wgniota na błotniku była .. Twoje 9 zdjęcie od góry licząc .. zerknij sam dobra auto przeleciane IPA , black dye zrobił robotę na jeszczę paru pierdółkach jutro oklejanie i zapewne pojutrze jeszcze raz IPA i C1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GracjanS4 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 GracjanS4, prawy błotnik .. widzę po załamaniu światła jakby wgniota na błotniku była .. Twoje 9 zdjęcie od góry licząc .. zerknij sam To wina światła, nie wyobrażam siebie jeździć z taką wgniotą jak to wygląda na zdjęciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 To wina światła, nie wyobrażam siebie jeździć z taką wgniotą jak to wygląda na zdjęciu spoko tylko się pytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Przygotowałem do sprzedaży czyli 2warstwy RejeX'a na lakier 1 na felgi, FK #317 na plastiki i uszczelki, PB NL w środku i Brillance na opony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camel- Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 fireman, elegancko! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryczken16 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 finito Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GracjanS4 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Kilka fotek z dzisiaj... Zamek maski przed... Po... Chłodnica przed... Po... No i na koniec stanowisko suszenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camel- Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Gracjan, oj nudzi Ci sie, nudzi patryczken16, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MM.MM Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 GracjanS4, Nie myślałeś nad jednym dużym IC >? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GracjanS4 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 GracjanS4, Nie myślałeś nad jednym dużym IC >? Myślałem, już nawet się orientowałem jak to cenowo wygląda ale do mojej mocy to co jest wystarczy... Zrobienie FMICa tak jakbym chciał, czyli żeby zostały wszystkie kratki, spryski i halogeny to koszt około 4tyś pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi