pro rider Opublikowano 18 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 PA i Magi, następne glinka i auto do garażu jutro kolejny dzień walki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rickson Opublikowano 18 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Sobota: nadkola tenzi truck prickbort mac aerospace protectant felgi tenzi alux trix glinka scholl s17+ ipa gtechniq c5 Niedziela wnętrze najpierw fotele out a potem wszystkie plastiki apc a potem natural shine skóra - czyszczenie cleanerem furniture clinic zabezpieczenie gliptone gt11 wieczorem wrzuce film z nocnego lania wody na felgi jutro i gtechniq c1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manolito77 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 W sobotę korzystając z okazji, że wymieniałem olej w aucie więc i tak musiałem trochę gratów odkręcić, doszedłem do wniosku, że dobrze będzie ogarnąć komorę silnika gdyż była już trochę zasyfiona. Najpierw pędzelki, szmatki i woda ze środkiem myjącym. Po osuszeniu na plastiki, gumy itp poszedł środek Auto Glyma - Vinyl & Rubber. Przed myciem: Po myciu: Oczywiście jakby chciał posiedzieć jeszcze dłużej przy tym to by pewnie jeszcze jakieś zakamarki znalazł do czyszczenia. Na chwilę obecną efekt wyczyszczenia komory mnie zadowala. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camel- Opublikowano 18 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Daje rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 18 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Manolito77, po myciu pokrywa silnika ci doszła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mankog Opublikowano 18 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 dzisiaj udało się umyć drugie koło i nadkole, jak tak dalej pójdzie to za miesiąc wezmę się za lakier Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GracjanS4 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 "Detailing" filtra powietrza Ładnie wygląda, szkoda ruszać... No i dziura... Filtr na wierzchu... W obudowie filtra ładne skarby... jakby poleciało w stronę turbo to Myjemy... Poskładane, spokój na 5tyś km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proton789 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Patrz jaki zbieg okoliczności dziś też myłem i oliwiłem swojego K&Na Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Naprawdę nie będzie lepszy "normalny" ori filtr, wymieniany co 5-8 tys km...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 X2 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mat's Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 gruby_RS, Nie będzie żadnej różnicy, Tutaj po prostu nie płaci za nowy filtr tylko ten myje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camel- Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Tylko, że nowy filtr kosztuje pewnie 20zł, a K&N 200zł. Zgadłem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mat's Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Camel- Myślę że trochę więcej niż 20 No ale nie musisz do sklepu jeździć po nowy A i od razu lepsze samopoczucie kierowcy jest jak masz k&n Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proton789 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 K&N do mnie 214 zl +zestaw regeneracyjny 44zl starcza na 3 razy spokojnie. A pozatym wkładka k&n to podstawa w benzyniaku do dalszych modów. hehehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Tutaj po prostu nie płaci za nowy filtr tylko ten myje. W sporcie, gdzie liczy się każde 0.01s to rozumiem, ale "mokre" filtry w "daily", nawet szybkim aucie, to chyba przesada..... ja tam zmnieniam co 5 tys "zwykły" papier i już Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mat's Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 gruby_RS, No i też jest dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 też jest dobrze. tak myślę, te filtry co idą do kosza, to w/g 98% mechaników, "polatałyby" jeszcze dobre 30 tys km... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proton789 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Nie zawsze czyste znaczy działające(czyt filtrujące), co w przypadku K&Na jest odwrotnością bo k&n zaczyna prawidłowo filtrować gdy się ubrudzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Makki_ Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Wytrzepalem przednie dywaniki w A4. Narazie na tyle mam czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mat's Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Ja u siebie w 126p Wymieniam co 30km Czyli co rundę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 w przypadku K&Na jest odwrotnością bo k&n zaczyna prawidłowo filtrować gdy się ubrudzi. mógłbyś coś więcej napisać? myślałem nad tym, ale po co??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mat's Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 gruby_RS, dźwięk ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proton789 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Dokładnie nie pamiętam jak to było ale mniej więcej to jest tak że pyłki , syfki sraty pierdaty kleją się w odpowiedni sposób do filtra żeby powietrze z odpowiednimi zawirowaniami zostało zasysane. Gdzieś to w internecie jest parę takich tematów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 dźwięk ? naprawdę daje radę, przy full stock, więc raczej nie... syfki sraty pierdaty kleją się w odpowiedni sposób żeby powietrze pod odpowiednimi zawirowaniami zostało zasysane jakoś tak średnio mnie przekonałeś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camel- Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Interesująca jest wasza teoria zmieniania filtrów co 5 tys km. Zmieniajcie co tyle ile przewidział producent. Objętośc filtrująca filtrów nie jest przewidziana na pierwsze pare kilometrów. Powierzhcnie filtrujące oblicza się z bardzo dużym zapasem, także dla większych silników. Dlatego często puszka filtra/filtr jest identyczny lub podobny dla wszystkich wersji silnikowych modelu. Mimo zasysania o wiele większej ilości powietrza, filtruje równie dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi