Mat's Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 TRW też są ok, na pewno nie gorsze niż ATE. Ja już bym ich drugi raz nie założył, Nie miały podcięć tak jak ATE i przez to niemiłosiernie hałasowały. I do tego zbyt twarde. Posiedziały może 2 tyg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
red Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 TRW też są ok, na pewno nie gorsze niż ATE. Ja już bym ich drugi raz nie założył, Nie miały podcięć tak jak ATE i przez to niemiłosiernie hałasowały. I do tego zbyt twarde. Posiedziały może 2 tyg. TRW to są oryginały w koncernie PSA, więc może źle trafiłeś, bo jeździ tego sporo. No i ja nie stosuję żadnych nacinanych/nawiercanych tarcz, bo w tanich (czytaj cywilnych) modelach to jest po prostu ściema, która nic nie daje (poza hałasem, zbierającym się brudem itd.). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro rider Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 mihnova, no właśnie podobno miedziany nie jest za bardzo wskazany do gwintu - aluminium w kontakcie ze smarem miedziowym podobno się utlenia,lepiej chyba grafitowym,lub podobno idealnie byłoby aluminiowym smarem,tylko ciężko go gdzieś znaleźc... aluminium z miedzianym smarem lepiej grafitowy i to zdecydowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beny.rac Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 TRW to są oryginały w koncernie PSA, więc może źle trafiłeś, bo jeździ tego sporo. W swoim aucie mam zarowno tarcze jak i kolcki z TRW( po zakupie wymienilem zarowno tyl i przod ) i powiem jedno - hamulce brzytwa Moze ja sie nie znam bo to moje pierwsze auto ale kilka osob mialo przyjemnosc przejechac sie moim autem i zawsze bylo 1 pytanie - co ty masz za klocki i tarcze ... Dla mnie klocki i tarcze to maja hamowac a nie wygladac ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GracjanS4 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 U Siebie z przodu też mam klocki TRW i jest dobrze a lekko to one... Czasami pisknie ale to wina pewnie już przygrzanych trochę tarcz i klocków Z tyłu mam nowy komplet ATE i też nie mogę złego słowa powiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzierzaGST Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 porządne hamulce oferuje EBC i Hawk, jednak nie do wszystkiego się chyba dopasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GracjanS4 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 porządne hamulce oferuje EBC i Hawk, jednak nie do wszystkiego się chyba dopasuje Do jazdy po mieście dla mnie przerost formy nad treścią Pewnie, można wkładać nawet AP Racing ale gdzie w mieście tak zagrzejesz hamulce żeby hamowały jak przewidział producent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Ja w starym aucie miałem EBC Green stuff razem z tarczami EBC, nawiercane i wentylowane. Jeśli kogoś wkurza zbyt mocne pylenie się zwykłych klocków to warto dorzucić parę zł i kupić właśnie EBC Green Stuff. Można zaszaleć i kupić Red Stuff, które podobno jeszcze lepiej hamują. A dopiero od Yellow stuff trzeba nagrzewać hamulce. Red i Green działają na zasadzie zwykłych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kempus Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Mikoda odpada na wstępie. Jak brembo, to tylko Max, albo Oro, ale nie ten budżet. Co do klocków to na pewno będą to Ferodo Premier bo byłem z nich zadowolony. A tarcze? Być może też Ferodo, zależy co się trafi. Pomyślę, też nad gładkimi ATE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamoDBWC Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Tarcze proponuje z Brembo założyć ja od lat jeżdżę na zestawie Ferodo + Brembo i nigdy nie miałem z tym zestawem problemu. Co do lepszych okładzin to nie ma sensu zakładać do cywila bo i tak nie poczujesz różnicy w hamowaniu pomiędzy EBC red stuff a Ferodo czy innymi markami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawa098 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Nigdy więcej auta Firmowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawPi Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Kawa098, ahaha.. Na drugiej miniaturze myślałem, że śmietanę rozwaliłeś czy kawę rozlałeś.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Ostatni program na bezdotyku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbert0tymon Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Odkurzanie wnętrza w Peugeocie, spłukanie karoserii i suszenie Fluffy Panowie pytanko mam, jak prać mikrofibry (w tym Fluffy)? Mam niby w pralce taki lekki program na "30 minut" (w rzeczywistości godzina), ale chodzi mi bardziej o detergenty, proszek do koloru, jakiś płyn do płukania? Myślę nad tym coby zastosować naprawdę małe ilości detergentów, co o tym myślicie? Jak Wy czyścicie mikrofibry, bo nie wydaje mi się, że jak skończycie jakąś grubszą robotę to wrzucacie je do pudełka i "niech będzie". Zastanawiam się, żeby w środę wieczorem znowu przejąć skodę i zrobić jej te cholerne zmatowiałe lampy z przodu. Myślicie, że przelecenie papierami ściernymi (600,800,1000,1200,1500,2000,2500) na mokro i potem wyprowadzenie tego pastą polerską (do plexi i poliwęglanu) załatwi sprawę? Słyszałem, że potem matowieją znowu, ale pisał to gościu który właśnie poleruje lampy (100PLN od sztuki minimum) i napisał tak (dokładna kopia) "Wyczyszczenie lampy samym papierem i pastą wystarcza do pierwszego mycia samochodu. Potem pasta polerska schodzi z reflektora, co powoduje, że lampa jest w jeszcze gorszym stanie niż przed polerką." Nie chciałem się z nim kłócić, że przecież pastę i tak się zmywa. Jak myślicie ile może utrzymać się efekt po polerce, bo jedni mówią, że są tam jakieś warstwy ochronne UV i inne bajery, ale mi się wydaje, że właśnie ludzie którzy tym się zajmują takie coś mówią, żeby na tym samym zarobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adii Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Było mycie był świeży wosk już na letnie dni a tu śnieg Pękło 300tys w aucie i zaczęło się pasmo usterek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 odpaliłem po 5 dniach postoju... zamruczała aż miło... jutro kąpiele bezdotykowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal55yh Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Szybkie odkurzanie i to na razie tyle. Na tą chwilę wnętrze czyste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barman Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 umyty passek taty na dwa wiadra szamopn VP poseidon, cleaner R222, wosk Red i na oponki nałożony Nielsen brillance Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k24 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Może nie przy aucie ale dla auta: Zamówiłem lampy poliftowe przód i tył, do tego poliftowe lusterka i finalizuję zakup Weiteców -40mm Do tego wstępnie dogadany na 17" fele z oponami 215/45 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawPi Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 k24, kiedy prawko robisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k24 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 za 2 tygodnie zaczynam kurs, a co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawPi Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 A nic, tak pytam.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_s87 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Może nie przy aucie ale dla auta:Zamówiłem lampy poliftowe przód i tył, do tego poliftowe lusterka i finalizuję zakup Weiteców -40mm Do tego wstępnie dogadany na 17" fele z oponami 215/45 do A6 takie małe kółka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k24 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 do A3 A6 ma 18" (auto brudne i opony bez dresiingu- wiem wstyd ale był 4 styczen ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi