Piciosz Opublikowano 2 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Odkurzyłem w koncu wnętrze znajdując w drobnych 30 zł Przelecialem wszystkie wnęki Pro Detailerem, ale na ciągnięcie baniaków z wodą do garazu i mycie to nie mam już najmniejszej ochoty : c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ma_ko Opublikowano 2 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Poleciała Druga warstwa Black Light (wyglada wow!)..., wnętrzu się też dostało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 2 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 gruby_RS, nic gęstszego nie poleci ? chwila treningu i jasne, że poleci... look Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprinter Opublikowano 2 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 -felgi wyczyszczona za pomoca Tenzi En-Jee,-auto umyte szamponem Autobrite Citrus Pearl, -maska wyglinkowana VALETpro Yellow Clay Bar (utwierdziłem się tlko, że ta Glinka jest beznadziejna), -osuszenie ręcznik k2 i Tenzi Rollex, -wnętrze odkurzone, -dywaniki wyprane TENZI Textil, -na plastiki zewnętrzne Nielsen S-A-S, -opony Meguiar's Endurance High Gloss, -plastiki w środku Tenzi TopEfekt KOK, a na to Meguiar's Natural Shine Protectant, -szyby Tenzi Top GLASS. Też stwierdzam, że jest lipna. W piatek jak glinkowałem Superba, to tylko z grubsza pościągało syf z auta a żeby do zera ściągnąć całość to bym chyba machał z pół dnia tą glinką Bilt hamber lepiej wypadł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martek Opublikowano 2 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Wczoraj i dzis umylam, zmylam wosk i ponownie nawoskowalam Lwa - porzadne sciagniecie duuuzego brudu, wneki, zawiasy itd - wiele specyfikow - mycie Meguiar's Gold Class - smola ValetPRO Citrus Tar & Glue Remover - glinka Bilt Hamber Auto Clay Soft + ValetPRO Citrus Bling 1:16 (rewelacja w porownaniu do wody z szamponem, nawet w niższych, wieczornych temperaturach) - IPA - ValetPRO Achilles Prep - Collinite 476s Dzis zaczelam doczyszczac Row;erka - - porzadne sciagniecie duuuzego brudu, wneki, zawiasy itd - wiele specyfikow - mycie Meguiar's Gold Class - smoly prawie brak - glinka Bilt Hamber Auto Clay Soft + ValetPRO Citrus Bling 1:16 (rewelacja) -... jutro reszta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 2 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 No, może nie przy swoim, ale pomogłem koledze z jego C W202. Mycie DG #901, na lakier Cherry Glaze i RG 55, skóry potraktowane zestawem Duragloss'a, opony 3M Tyre Restorer, a na tworzywa poszedł 303 AP i RG Colour Enhance. Efekt CG + RG55 na tym lakierze jest na prawdę świetny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sinrock Opublikowano 2 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Umyłem, odkurzyłem i wyprałem Ceeda, do tego przetarłem wnętrze APC i nałożyłem dressing "X" od kolegi z forum Dzień wcześniej to samo spotkało lwa z numerem 407 No i po weekendzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrl Opublikowano 3 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 2 dwa dni - 1 dzień dokładne odkurzanie i czyszczenie wnętrza - 2 dzień mycie woskowanie czyszczenie plastików i felg pierwsze woskowanie na zimę Colli 476 (prawie całe auto)/ FK1000P Hi-Temp (obudowa lusterek, klapka paliwa i felgi) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toka Opublikowano 3 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Przetarłem wnęki drzwi z kurzu przy pomocy last touch megsa, następnie cleaner DJ LP, na koniec colli 476 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inarusbox Opublikowano 3 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Umyłem na bezdotykówcę, przeleciałem QD, wymyłem środek APC i nałożyłem PB NL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator rychu Opublikowano 3 Października 2011 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Umyłem i położyłem drugą warstwę Wolf's. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4ciek Opublikowano 3 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 myłem na bezdotykówcę, przeleciałem QDi narobiłem swirli ja dzisiaj odświeżyłem wnętrze na szybko czyli APC od ValetPro a po tym oczywiście PB NL wyposażyłem się też wreszcie w dużą gumowaną wycieraczkę z dziurami, w sam raz na nadchodzące zabawy z kołami, co by ich nie musieć już opierać o drzwi garażu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 3 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 rychu, Podobno body wrap'a sie nie warstwuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator rychu Opublikowano 3 Października 2011 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 JM63, Jak nie, jak tak:Link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 3 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Tak mi powiedzieli w Car Spa... Nie pozostaje nic innego jak zrobić i tak i tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator rychu Opublikowano 3 Października 2011 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 To jest strona producenta więc myślę, że wiedzą co piszą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 3 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Naturalnie nie neguję tego. Po prostu mówię, co usłyszałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jodan Opublikowano 3 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 rychu, po jakim czasie nałożyłeś druga warstwę? Ja pierwszą warstwę nałożyłem jakiś tydzień temu i zastanawiam się czy już nie za późno na drugą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator rychu Opublikowano 3 Października 2011 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 W Car Spa też z pewnością wiedzą co mówią. Trzeba samemu potestować i tyle Około ostatniego czwartku kładłem pierwszą warstwę. Nie mam garażu i nie mam możliwości zrobić tego idealnie według zasad, czyli zostawić auto w garażu na 12 bądź 24 godziny i położyć drugą warstwę. Muszę w międzyczasie też auto umyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CMQ Opublikowano 3 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Założyłem 1 warstwę c.quartza a gdzieniegdzie dwie. Jutro walczę dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ma_ko Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Umyty i kilka małych zaprawek..., do szału doprowadzi mnie ten lakier Hondy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator rychu Opublikowano 4 Października 2011 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Środek przeleciałem PB NL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Korzystając z ostatnich ciepłych dni zabrałem się za konserwacje podłogi, a w szczególności za zabezpieczenie nieszczęsnych korków technologicznych, które są zmorą polówek. Po wywaleniu wnętrza okazało się, że nie jest źle, większość korków miała ślady rudej, ale bardzo nieznacznie, poza jednym który praktycznie trzymał się na warstwie wygłuszenia i po odcięciu całej sparchowiałej blachy powstał 10x10cm wyłaz :angry:. Postanowiłem go naprawić bez pomocy blacharza, używając dociętej na kształt łatki z ocynkowanej blachy i nitownicy 1. krawędzie zabezpieczone Hammeritem 2. gruba warstwa masy poliuretanowej Bolla dla uszczelnienia 3. zanitowane i dokładnie "wyszpachlowane" z obu stron tak wygląda po wszystkim Wszystkie pozostałe zdrowe korki zostały mocno wklejone na tą samą masę uszczelniającą. Następnie cała podłoga w środku została dokładnie wyszorowana APC Megsa, a od spodu umyta pianą aktywną Tenzi Green Specjal celem oczyszczenia przed ostateczną warstwą masy Bolla na pędzel do konserwacji podwozia. Zabezpieczyłem tylko okolice korków bo cała reszta fabrycznego zabezpieczenia jest w super stanie Oryginalny filc w tylnym rzędzie, który świeżością nie grzeszył zastąpiłem nowym na warstwie maty bitumicznej No i najfajniejsza cześć czyli montaż świeżo wypranej "nowej" wykładziny, która zastąpiła starą w nieco gorszym stanie W rozbiórce jeszcze cały tył wnętrza, a że każdy najmniejszy element jest myty/prany to schodzi mi z tym już prawie tydzień dłubania po kilka godzin po pracy ehh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Borek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubstone Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Borek Robota pierwsza klasa. No i nowa wkładzina... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi