Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie ?


Rekomendowane odpowiedzi

Odkurzyłem w koncu wnętrze znajdując w drobnych 30 zł :kox:

Przelecialem wszystkie wnęki Pro Detailerem, ale na ciągnięcie baniaków z wodą do garazu i mycie to nie mam już najmniejszej ochoty : c :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 19,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

-felgi wyczyszczona za pomoca Tenzi En-Jee,

-auto umyte szamponem Autobrite Citrus Pearl,

-maska wyglinkowana VALETpro Yellow Clay Bar (utwierdziłem się tlko, że ta Glinka jest beznadziejna),

-osuszenie ręcznik k2 i Tenzi Rollex,

-wnętrze odkurzone,

-dywaniki wyprane TENZI Textil,

-na plastiki zewnętrzne Nielsen S-A-S,

-opony Meguiar's Endurance High Gloss,

-plastiki w środku Tenzi TopEfekt KOK, a na to Meguiar's Natural Shine Protectant,

-szyby Tenzi Top GLASS.

 

Też stwierdzam, że jest lipna. W piatek jak glinkowałem Superba, to tylko z grubsza pościągało syf z auta a żeby do zera ściągnąć całość to bym chyba machał z pół dnia tą glinką :/ Bilt hamber lepiej wypadł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj i dzis umylam, zmylam wosk i ponownie nawoskowalam Lwa ;)

- porzadne sciagniecie duuuzego brudu, wneki, zawiasy itd - wiele specyfikow

- mycie Meguiar's Gold Class

- smola ValetPRO Citrus Tar & Glue Remover

- glinka Bilt Hamber Auto Clay Soft + ValetPRO Citrus Bling 1:16 (rewelacja w porownaniu do wody z szamponem, nawet w niższych, wieczornych temperaturach)

- IPA

- ValetPRO Achilles Prep

- Collinite 476s

 

Dzis zaczelam doczyszczac Row;erka

- - porzadne sciagniecie duuuzego brudu, wneki, zawiasy itd - wiele specyfikow

- mycie Meguiar's Gold Class

- smoly prawie brak

- glinka Bilt Hamber Auto Clay Soft + ValetPRO Citrus Bling 1:16 (rewelacja)

-... jutro reszta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, może nie przy swoim, ale pomogłem koledze z jego C W202.

Mycie DG #901, na lakier Cherry Glaze i RG 55, skóry potraktowane zestawem Duragloss'a, opony 3M Tyre Restorer, a na tworzywa poszedł 303 AP i RG Colour Enhance.

Efekt CG + RG55 na tym lakierze jest na prawdę świetny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 dwa dni

- 1 dzień dokładne odkurzanie i czyszczenie wnętrza

- 2 dzień mycie woskowanie czyszczenie plastików i felg pierwsze woskowanie na zimę Colli 476 (prawie całe auto)/ FK1000P Hi-Temp (obudowa lusterek, klapka paliwa i felgi)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myłem na bezdotykówcę, przeleciałem QD
i narobiłem swirli ;)

 

ja dzisiaj odświeżyłem wnętrze na szybko czyli APC od ValetPro a po tym oczywiście PB NL

 

wyposażyłem się też wreszcie w dużą gumowaną wycieraczkę z dziurami, w sam raz na nadchodzące zabawy z kołami, co by ich nie musieć już opierać o drzwi garażu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

W Car Spa też z pewnością wiedzą co mówią.

Trzeba samemu potestować i tyle :-]

 

Około ostatniego czwartku kładłem pierwszą warstwę.

Nie mam garażu i nie mam możliwości zrobić tego idealnie według zasad, czyli zostawić auto w garażu na 12 bądź 24 godziny i położyć drugą warstwę.

Muszę w międzyczasie też auto umyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korzystając z ostatnich ciepłych dni zabrałem się za konserwacje podłogi, a w szczególności za zabezpieczenie nieszczęsnych korków technologicznych, które są zmorą polówek. Po wywaleniu wnętrza okazało się, że nie jest źle, większość korków miała ślady rudej, ale bardzo nieznacznie, poza jednym który praktycznie trzymał się na warstwie wygłuszenia i po odcięciu całej sparchowiałej blachy powstał 10x10cm wyłaz :angry:. Postanowiłem go naprawić bez pomocy blacharza, używając dociętej na kształt łatki z ocynkowanej blachy i nitownicy

1. krawędzie zabezpieczone Hammeritem

obraz567v.th.jpg obraz570.th.jpg

2. gruba warstwa masy poliuretanowej Bolla dla uszczelnienia

obraz571k.th.jpg

3. zanitowane i dokładnie "wyszpachlowane" z obu stron

obraz572.th.jpg obraz573.th.jpg

tak wygląda po wszystkim

obraz581.th.jpg

Wszystkie pozostałe zdrowe korki zostały mocno wklejone na tą samą masę uszczelniającą. Następnie cała podłoga w środku została dokładnie wyszorowana APC Megsa, a od spodu umyta pianą aktywną Tenzi Green Specjal celem oczyszczenia przed ostateczną warstwą masy Bolla na pędzel do konserwacji podwozia. Zabezpieczyłem tylko okolice korków bo cała reszta fabrycznego zabezpieczenia jest w super stanie

obraz580.th.jpg

Oryginalny filc w tylnym rzędzie, który świeżością nie grzeszył zastąpiłem nowym na warstwie maty bitumicznej

obraz582l.th.jpg

No i najfajniejsza cześć czyli montaż świeżo wypranej "nowej" wykładziny, która zastąpiła starą w nieco gorszym stanie ;)

obraz591p.th.jpg obraz589b.th.jpg obraz587i.th.jpg

W rozbiórce jeszcze cały tył wnętrza, a że każdy najmniejszy element jest myty/prany to schodzi mi z tym już prawie tydzień dłubania po kilka godzin po pracy ehh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.