Nexiu Opublikowano 27 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Miałem dziś trochę czasu - ale okazało się, że jednak i tak za mało.. Co zrobiłem dziś przy aucie? - wyprałem podsufitkę (zdjęcie podrzucę jutro) - Umyłem go z zewnątrz: aktywna piana -> spłukanie -> mycie na dwa wiadra szamponem z Surf City -> płukanie -> czyszczenie wnęk Nauczyłem się, że lepiej najpierw umyć wnęki, a dopiero później auto z zewnątrz . Następnie umyłem szyby, nałożyłem niewidzialną wycieraczkę na przód i antypare na wnętrze... I już nie chcę mieć nigdy więcej do czynienia z produktami AutoLandu . Nie wiem jak niewidzialna wycieraczka, bo nie padało, ale środek antyroszeniowy.. ledwo wszedłem do auta, to wszystkie szyby były zaparowane, a zgodnie z ich opisem nawet zostawiłem szybę pasażera za kierowcą nie zabezpieczoną tym środkiem.. zostały mi te trzy produkty bo kiedyś je kupiłem i leżałī... myślałem, że je zużyję, ale są do bani. Płyn do szyb dam siostrze, a niewidzialna wycieraczka, antyfog i ichni plak do deski ląduje w koszu.. Co do plaka, to jak go kupowałem, to jeszcze nie wiedziałem, że szkodzi na kokpit. Po umyciu odkurzyłem środek i wyczyściłem gumowe wycieraczki. Jutro z rana (w sumie to już dzisiaj) chcę przejechać plastiki w środku APC z poorboya 1:10 i na to nałożyć PB Natural Look. Za korekcję lakieru i woskowanie się chyba na razie nie biorę.. A tutaj zdjęcie już po umyciu - wyszło nieco poruszone co zauważyłem dopiero w domu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 27 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 A ten samochód to jakiś firmowy czy co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okti Opublikowano 28 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Ogólnie miałem tu nie pisać, ale muszę się wyżalić Pierwszego dnia przez 4 i pół godziny zdążyłem umyć 2 nadkola i 2 felgi + ich nawoskowanie. Drugiego dnia, czyli dziś: -wyczyściłem pozostałe 2 nadkola i 2 felgi + woskowanie colli 476 -odkurzone wnętrze wraz z ogromnym bagażnikiem w Mondeo mk4 -wyczyszczona wnęka na zapasówke + dressing -wszystkie plastiki APC, a potem na to NL -szybki przetarte megsem Wszystko robiłem u kolegi. Padało, więc nie umyłem nadwozia przez co jest mi bardzo smutno Na wyczyszczenie wnętrza użyczył mi garażu, a sam wyjechał przed garaż na deszcz Pokochałem to Mondeo A powrót trwał długo.. jak najmniej hamowania, co by felg nie pobrudzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nexiu Opublikowano 28 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 A ten samochód to jakiś firmowy czy co? Tak, rodzinny serwis powypadkowy. Więc samochód firmowy, ale kocham go jak własny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puch Opublikowano 28 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Ja dzisiaj stawiam pierwsze kroki z rotacją. Masakra jak chodzi o komfort pracy, pewnie dlatego, że się uczę Z DA to jechałem gdzie chciałem, a z rotacją muszę się pilnować i panować nad nią. Szczególne, że rotacja jakaś super najprostsza, i kijowy BP. Niemniej jednak takie efekty uzyskałem na Volvo ojca, moje następne w kolejce. Na taty się nauczę, na swoim zrobię lepiej Lakier strasznie zapuszczony, 4h mi zeszło na tylny błotnik i drzwi tylne ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Angelo Opublikowano 28 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 dokończylem reszte korekty auta czyli dach, cala prawa strona i oba zderzaki. Na to jak pisalem wczesniej PB BH i PB NB. Sąsiad mi sie dzisiaj pytal czy auto bylo u lakiernika A ja na to nieeeee poprostu nawoskowane no wspomoglem go czarną dziurą Sąsiad sie usmiechnąl i obszedl dwa razy auto, i mówi nieeee napewno byl pan u lakiernika bo tylnia klapa i zderzaki mial pan porysowane a teraz nic nie widac. Z tym nic nie widac to przesadził bo troche zostalo ale on jest wiekowy to juz nie dopatrzył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximo Opublikowano 28 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 zaopiekowałem sie autkiem a skupiłem na klapie szczegolnie bo byla zaniedbana mijscami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boro Opublikowano 28 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Kurde ... fajny lakier do korekty masz na czym pracujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximo Opublikowano 29 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 hej lakier jest piekny pracuje silverstormem i obecnie z menzerna 500+3000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m1chal Opublikowano 29 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 na jakich gabkach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximo Opublikowano 29 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 tu byla akurat pomaranczowa flexipads + żólta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boro Opublikowano 29 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Jeszcze nie używałem żółtej flexipads, ale w dotyku strasznie twarda jest w porównaniu do 3m i ABW to kamień. Można spokojnie jej używać pod FF3000? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominiq Opublikowano 29 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Umyłem dziś silnik Megs Engine Clean + Megs Engine Dressing Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximo Opublikowano 29 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 boro wyglada na to ze tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m1chal Opublikowano 29 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Jeszcze nie używałem żółtej flexipads, ale w dotyku strasznie twarda jest w porównaniu do 3m i ABW to kamień. Można spokojnie jej używać pod FF3000? mowili mi ze na poczatku nadaje sie do FG500 ...a pozniej ona mięknie i juz do FF3000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotro Opublikowano 29 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Ja dziś przywiozłem sobie pamiątki z niemiec a mianowicie rękawicę z microfibry i szczotkę do felg. Kupione po 1 euro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator rychu Opublikowano 29 Lipca 2011 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Umyłem kołpaki, dywaniki i zaczęło padać więc auta już nie zdążyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dystrybutor EXCEDE Opublikowano 29 Lipca 2011 Dystrybutor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Druga warstwa Auto Finesse Passion i wygrzewanie na słońcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinkins Opublikowano 29 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 korekta paru elementów relacja nie długo.............. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camel- Opublikowano 29 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 piotro, szczotka wygląda na dośc twarde włosie. Do niczego innego jak nadkol bym jej nie użył... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zak14 Opublikowano 29 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Wprawdzie nie dzisiaj, a przedwczoraj, ale dopiero teraz wymknąłem się z pod czujnego oka małżonki, żeby złożyć zeznania. Po pierwsze odkurzyłem wnętrze i użyłem APC Megsa do wyczyszczenia resztek pawia, którego mój chorujący synek był uprzejmy zostawić na siedzeniu. Przetarłem wewnątrz plastiki na progach 303 Aerospace. Po drugie zabiłem położony w majowy weekend FK 1000p, wzmocniony ostatnio Reloadem. Rankiem przed - ofiara wyglądała tak: Czynu dokonałem używając ValetPro SnowFoam, mycia na dwa wiadra z DJ Born to be mild, glinki Bilt Hamber Soft, szyby przeleciałem ręcznie Ultrafiną, by zdjęć ślady po wodzie, potem 90% IPA + 10% Morning Fresh – ponieważ powstały po tym mazy na lakierze i tęcze na szybach, to jeszcze raz opłukałem wodą (cały się pienił od tego Morning Fresh). Na koniec dla pewności mycie na dwa wiadra, dokładne suszenie, 100% IPA i finalnie Cquartz – buteleczka starczyła na jedną warstwą na lakierze, lampach, szybach, we wnękach wszystkich 5 drzwi, na wybrane elementy komory silnika, felgi i kołpaki (zostało dosłownie kilka kropel na dnie). Grilla, opony, plastiki i gumy w komorze silnika przeleciałem 303 Aerospace. Z konieczności (szacowana maksymalna cierpliwość drugiej połowy) musiałem się zamknąć w 1,5 dnia, więc korekta ograniczyła się do ręcznego spolerowania 4 bardziej widocznych rysek (lakier jest nowy i zadbany, więc nawet Cquartz nie wydobył na wierzch nic co by mnie drażniło). Finalnie jest tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo Opublikowano 30 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Dzisiaj umylem go porzadnie usunąłem smołę wyglinkowałem i na deser poszedł coli a na plasticzki AG BC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k24 Opublikowano 30 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Usunąłem emblematy z klapy, wypolerowałem klape, IPA + DJ DW x2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patol Opublikowano 30 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 k24, też planuje u siebie w A4 B6 usunąć emblematy... po ich usunięciu widać dużą różnicę w odcieniu lakieru? Jak je usuwałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k24 Opublikowano 30 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 u mnie była widoczna różnica, ale naprawdę deliktanie. Na jasnym myśle że nic nie będzie widać. Do usunięcia użyłem żyłki wędkarskiej, Tar&Glue Remover do usunięcia taśmy na której są emblematy i polerowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi