Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie ?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 19,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

korekta lakieru na drzwiach tylnych w A4. jedne żona porysowała o jakiś słupek a na drugich pan co wyciągał wgniotki narobił troche swirli (pewnie czymś polerował po robocie, którą swoją drogą wykonał świetnie :))

po tym DG 601 i 111 i znowu Audi wygląda jak powinno :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Wymontowany silniczek dmuchawy wraz z turbina, turbina i obudowa przejechana APC nielsen 1:4, nasmarowanie lozyska samrem silikonowo-teflonowym.

2 Wyczyszczenie komory filtra kabinowego z resztek lisci, oczyszczenie wlotow powietrza. Wytrzepanie tygodniowego filtra kabinowego (o dziwo troche shitu bylo).

3. Wietrzenie wnetrza

4. Na koniec odkurzanie i pranie dywanikow. Szkoda ze padalo dzis, bo byl plan na mycie autka glownie wneki i trudnodostepne miejsca wspomnianym APC.

 

1 raz uzywalem APC i jestem zadowolony, ladny cytrusowy zapach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skombinowałem na łikend taką zabawke do testów przed ostateczną decyzją o zakupie...

 

img0051nk.jpg

 

 

...i pobuszowałem troche w środku Focusa....

 

img0052sy.jpg

 

 

img0053hn.jpg

 

 

Wnioski: próby utrzymania tapicerki i dywanów "ręcznie" vs "ssak" to coś jak korekta tricolor i UC vs rotacja i dobre pasty :lol::D

 

img0054sb.jpg

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda Civic EM2. Wszystkie wewnętrzne plastiki wyczyszczone APC PB 1:10 (próbka od CAR CRAZY) + pędzelki i microfibry. Następnie Meguiars Ultimate Protectant i aplikator gąbkowy. Dotychczas używany SONAX Extreme wylądował w koszu. Wydawało mi się, że jest dobry, ale jak zobaczyłem ile syfu znalazło się na microfibrach, stwierdzam że owy SONAX świetnie konserwował brud na desce rozdzielczej oraz pozostałych plastikowych elementach wnętrza samochodu :lol:

Szyby potraktowane Meguiars Glass Cleanerem + microfibra + ręcznik papierowy. Dotychczas używane wynalazki do szyb wylądowały w koszu.

 

Jeszcze tylko pytanie na przyszłość: jakiego aplikatora najlepiej używać do Meguiars Ultimate Protectant? Żółty gąbkowy MEGSa, bawełniany czy z mikrofibry? Tym gąbkowym dobrze mi się w sumie pracowało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skombinowałem na łikend taką zabawke do testów przed ostateczną decyzją o zakupie...

kupuj, kupuj...widziałeś środek w eS'ce :song:

 

A glass cleaner? faktycznie bardzo miło pachnie. Co do skuteczności, ciężko jest mi go porównywać, ale na pewno jest lepszy od MrMuscle. :D

 

Byłem autkiem w Tesco, spadł deszcz, pojeździłem po kałużach, więc będzie kilka niezłych zdjęć do relacji :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fanem Megsa raczej nie jestem ale Glass Cleaner testowałem wczoraj - Mistrz Świata!

Podpisuję się pod tym rękoma i nogami :) Testowałem w sobotę na swoim aucie - fajny zapach winogron przy pracy, mycie bajeczne, zero smug a szyby krystalicznie czyste :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor

auto zostało poddane kilku testom :) przy okazji umyte... niestety doba jest za krótka więc korekta jedynie na masce (obiekt przygotowany do testowania ;) ) na całe auto Colli 476. przy okazji audi było moim panelem testowym podczas nauki polerowania :D (wyniki niedzieli spędzonej w garażu wkrótce na naszym blogu ;) ).

 

Wiolka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zacząłem korekte A6, i powiem tak. 4 przejazdy FG500 na futrze z mega dociskiem na rotacji ok 2000obr i dalej widoczne rysy, ale 95% usunięte. Potem FG500 + polishing i FF3000 + finishing.

Maska zajęła mi dobre 4 godziny, po każdym przejeździe IPA. :shock:

 

Posiadaczom starych niemieckich samochodów radzę jedno - kupcie Hondy/Toyoty :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zacząłem korekte A6, i powiem tak. 4 przejazdy FG500 na futrze z mega dociskiem na rotacji ok 2000obr i dalej widoczne rysy, ale 95% usunięte. Potem FG500 + polishing i FF3000 + finishing.

Maska zajęła mi dobre 4 godziny, po każdym przejeździe IPA. :shock:

 

Posiadaczom starych niemieckich samochodów radzę jedno - kupcie Hondy/Toyoty :idea:

No nie wiem ;) Własnie zabieram się za korekte lakieru na dniach. Fakt ręcznie z UC widać było efekty, ale w ruch pójdzie polerka. Boje się, że po polerowaniu znów szybko rysy powrócą :/ A wracając do tematu: opłukanie auta na bezdotyku i umycie porządnie felg APC Megs'a a potem wosk na felgi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj zrobiłem swoja pierwszą pelną korekte. No może jeszcze nie pełną bo nie skończylem ale jutro bedzie dokonczone.

VP APC

Mycie wstepne; 2 wiadra, rękawica z fibry i płyn Autolanda

Glinkowanie: ValetPro Clay BAr + woda na poslizg

mycie: PB S&S

Korekta. PB SRR 3->2,5->1 i miejscami zielony korek

Pady zielony 3m, cut ABW, średni Flexipads, finish ABW i MS

IPA 50/50 z wodą

Mycie. PB S&S

PB BH

PB NB

 

Narazie położyłem BH i NB na maske i całą lewa strone bo tylko to zdąrzyłem zrobic (korekta), jutro reszta korekty i BH i NB reszta.

Powiem szczerze że jak ktoś pisze ze zrobił pełna korekte w pół dnia czy tam z 10-12 godzin to znaczy ze ma motorek w d... teraz to rozumiem. Robilem dzisiaj 14h i zrobilem j.w. Co do BH i NB to przeszły moje najsmielsze oczekiwania, auto wyglada obłędnie.

W piatek bedzie prana tapicerka dodatkowo. Silnik tylko ruszony dzisiaj APC ale nie zajmuje sie nim za bardzo narazie bo w planach sa małe upiększenia lakiernicze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uchroniłem przed kolejnymi rysami (jak by teraz było mało) na podziemnym parkingu jest stoisko z myjnią parową i chłopaki chcieli umyć auto :D tylko że ono nie było zakurzone czy coś tylko upie.....dzielone błota 10 kg mówię nie dziękuję za brudne za takie picu picu porysujecie jeszcze bardziej odp..... proszę Pana nie porysujemy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.