Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie ?


Rekomendowane odpowiedzi

Natomiast uchodzący za bezkonkurencyjny (w materiałach reklamowych) Sealant mnie rozczarował. Efekt po nałożeniu i spolerowaniu jest praktycznie niewidoczny i lakier wyglądem nie odbiega od tego, co zostawił cleaner. Może minimalnie bardziej się błyszczy, ale rewelacji nie ma.

 

Mazder Woski Zymola też są drogie a 90% roboty robi HD Cleance, tak jest chyba z większością LSP. Do tego zadaniem sealanta jest zabezpieczyć efekt, który zostawił cleaner a ten to zdecydowanie robi, plus moim zdaniem daje jeszcze coś od siebie w kwestii połysku. Jeszcze jeden fakt, na który nie wiem czy zwróciłeś uwagę, po nałożeniu sealanta lakier staje się zajebiście śliski, po samym cleanerze taki nie jest.

Z trwałości będziesz zadowolony :)

Sorry za offtop, ale uważam, że to combo Wolfganga bije na głowę większość środków o których są tu całe wątki, a bardzo rzadko się o nim pisze i poleca.

 

[ Dodano: 6 Czerwiec 2011, 22:57 ]

Co prawda wczoraj, po myciu poszła warstwa Zymol Carbon na położony tydzień wcześniej sealant Wolfganga.

 

 

A3carbon1.jpg

 

A3carbon2.jpg

 

A3carbon4.jpg

 

A3carbon3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 19,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Evo, najpierw miałem Carbona i po pierwszym użyciu uznałem, że w kwestii wyglądu jest rewelacyjny, potem kupiłem próbkę RG55 żeby zobaczyć czy jest równie rewelacyjna i jest, bo jest bardzo podobna do Carbona :D

Może Carbon bardziej przyciemnia lakier, ale jakbyś mi wysmarował auto RG55 i powiedział, że to Carbon i łądnie mi przyciemnił lakier to pewnie bym się z Tobą zgodził.

Więc ogólnie odpowiem, że wolę mieć nawoskowane auto niż nie nawoskowane :)

 

Pare dni temu już prawie kupowałem Glasura, ale coś mi w ostatniej chwili powiedziało " nie idź tą drogą " :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naszykowalem zabawki, nalozylem Mac Prickbort pozniej BH Surfex 1:20. Zamontowalem pianownice do myjki a tu klops. NIE DZIALA :zly::wallbash: Splukalem z weza i na tym skonczylo sie mycie :cry:

Czwartek-piatek odbior nowej myjki Nilfisk, 150bar, 610l/h i 12 metrow waz stalowo wzmocniony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja od 4 dni popołudniami walczę z sąsiada lanosem, tzw picowanie przed sprzedażowe.

1998 rok produkcji, zielona perła. 13 lat szczot, zero wosków, zabezpieczeń, tylko szczoty. Dodatkowo jedynymi elementami nie uszkodzonymi to był dach maska przód błotniki lewy przód i prawy przód i klapa bagażnika a tak to było do podkładu poprzecierane.

 

 

Lanosa robię na takim sprzęcie:

 

Smart repair - Papierki wodne 1200,1500,2000,3000

lakier w aerozolu dobrany w mieszalni w Grodzisku - MX_Nowicki wie gdzie:),

lakier bezbarwny jw

 

Pełna korekta -

Menzerna FG500 i SF 4000,

3M Zielony i Żółty korek,

całe zaplecze padów 3M i LK

Maszyny EP800 i Silverline

IPA

 

Środek - Pranie tapicerki + podsufitka Szampon DCD

plastiki APC CG, AG Interior Cleaner

deska ma się świecić więc poszło CG SS

szyby AG CGP i Megs

 

Silnik - APC DCD,APC Megs, SD Megs,

AG Super Shine,

QD Megs

 

Koła - Megs Endurance

 

lakier - R222 Cleaner

R222 Concours look.

 

 

łączny czas pracy ponad 40h i auto jeszcze nie skończone, tak zostało z 30%.

Fotorelacji nie będzie bo przy takim projekcie jak ten lanos brak rąk :(

 

by pokazać jak bardzo zniszczony był lakier, szybko strzelone 50/50 telefonem,

zdjęcie tylko po fg500. Plamy to zrzut pasty z dachu :( (zapomniałem przetrzeć)

 

2011-06-07%25252020.03.17.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

saintmc, jakaś relacja będzie w odpowiednim dziale? :-]

 

Takjak Tygrysek3005 napisał, nie miałem czasu na robienie zdjęć. I tak miałem auto oddać wczoraj a tu psikus i clar jeszcze nie wysechł do końca i dupa:/

 

Wrzucę fotki po:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

senz, i tu właśnie szkoda że nie mam zdjęć przed. Bo nie było szans na jednostopniową korektę. Biorąc pod uwagę że malowane były 3 drzwi, prawie cały tylni zderzak, lewy tylne nadkole. Resztę udało się usunąć kombinacją papierkami wodnymi 1200-2000-3000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj mycie aktywną pianą Tenzi + mycie szamponem Duragloss #901, osuszanie auta, odkurzanie w środku, na szyby Meguiars Glass Cleaner i na opony Turtle Wax. I tym samym sposobem jeszcze 2 inne auta (Escort i Fabia) :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- założone nadkola w końcu!

- pomalowane tarcze

- felgi wymyte, wyglinkowane, nawoskowane

- umycie auta

- złożenie wszystkich pierdół

i w końcu odebranie od lakiernika! po 1,5 miesiąca! Nowy lakierek to jest to!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.