Skocz do zawartości

Śmieszne, średnio śmieszne, mało śmieszne


Gość marctwain

Rekomendowane odpowiedzi

Tu chodzi tylko o możliwość wyboru.

W oplu mogę mieć zupełną biedę i zamówić xenony,a w Koreańcach są pakiety i to jest jeden z powodów dobrej ceny ;)

Mogę też zamówić Insignię z 2,8v6turbo pod maską i fotelami recaro i skórą za 18k.W salonie Hyundaia nie mam takiej możliwości.

Poza tym nowinki techniczne to trochę inna bajka.

Kolejna rzecz utrata wartości i dostępność części ;) mogę wymieniać i wymieniać.

Żeby nie było w firmie dość często śmigam hyundaiem atosem i uwielbiam ten samochód,bo jest niezniszczalny.

Każdy ma wybór.

Pozdrawiam

 

Tego osobiście bym nie polecał, miałem przez pewien czas styczność z serwisem Opla i Insignia była częstym gościem, najczęściej widywana na podnośniku...

 

Znajomy odebrał właśnie taką 2.8 V6 Turbo i nawet do domu z salonu nie dojechał, po 4 kilometrach tryb awaryjny, choinka na desce...

 

[ Dodano: 19 Lipiec 2012, 23:54 ]

GracjanS4,

Mogę tak zrobić ale pod jednym warunkiem ze walka będzie uczciwa.

Czyli - zrobię tak jak wyzej już w jednym poscie wspomniałem.

Wezmę najtańsze audi A4 i za dokładnie te same pieniądze skonfiguruję skodę po czym dopiero porównam jakość plastików, tapicerki czy czegokolwiek innego.

I to dopiero pozwala prawidłowo i bezstronnie stwierdzić ile producent oferuje za daną kwotę.

Innymi słowy, albo porównujemy "jakość/cena"

albo tylko "jakość" - wtedy w związku z tym ze nie zalezy mi na pieniadzach wezmę Maybacha i porównam z Audi , dalsza cześć wiadoma :D

 

Możesz sobie doposażyć taką octavie, nie widzę problemu bo plastiki dalej się nie zmieniają czy jakość tapicerek :-)

 

A jeśli chodzi o porównanie Audi do Maybacha, nie widzę problemu :)

 

http://otomoto.pl/audi-a8-multimedia-w1 ... 75312.html oczywiście biorę pod uwagę jedynie full opcję ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

No ale Panowie, nie oszukujmy się, Audi, BMW czy VW w ostatnich kilku latach... no szału nie ma. Wiem że każdy ma swoje zdanie na ten temat, ale nasiedziałem się w różnych wozach przez ostatnie lata i naprawdę o mało jakim samochodzie wypowiadałem się w takich superlatywach jak o koreańczykach czy Skodzie... Robiliśmy całkiem niedawno dwa nowe Superby, w rozsądnej opcji, coś pięknego. Ładne, spasowane, materiały w porządku, świetny we współpracy lakier. Dwa tygodnie wcześniej, nowy Passat w salonie, śmiech na sali... nieprzyjemne materiały, beznadziejne fotele z mieszanych materiałów no i zegarek a'la Rolls Royce. A oba oscylowały w okolicy 120k zł.

 

Żeby nie było... ja też wolałbym gołe A4 od wypasionej Avensis, bo to akurat taki dylemat mojego znajomego, którym wszystkich zamęczał. Ale ja nie jestem człowiekiem praktycznym ;-) Ale właśnie z powodu takich niewypałów (moim zdaniem) jak poprzednia generacja BMW 3 czy aktualny i poprzedni Passat (mówię tylko o jakości materiałów, wykonania, designie) nowe, ciekawe Koreańskie czy Czeskie wozy zyskują rzeszę nowych klientów. Superb, Veloster, i30, Sportage, Ceed, przykłady można by mnożyć :song:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

usiądź sobie w salonie w nowym audi, przejedź się, potem wsiądź do skody i zrób tak samo... popukaj w plastiki, zwróć uwagę na tapicerkę i jakość wykonania, porównaj sobie a na pewno zauważysz różnice :)

 

Nie byłbym tego taki pewien. Porównujesz dwa różne segmenty. W przypadku Hyundaia do segmentu premium zaliczałyby się modele takie jak Genesis Sedan, EQUUS (niedostępne w Polsce).

Tutaj przykładowo prezentajca EQUUSa z 2011r.:

 

Aktualnie dostępna wersja z 5.0l silnikiem wypada jeszcze lepiej:

https://www.hyundaiusa.com/vehicles/2013/equus/?

 

Najbogatsza wersja w przeliczeniu na złotówki kosztuje ~225000zł.

 

Audi w tej cenie nie ma do zaoferowania nic co dałoby się w jakikolwiek sposób porównać z tym autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
Możesz sobie doposażyć taką octavie, nie widzę problemu bo plastiki dalej się nie zmieniają czy jakość tapicerek :-)

 

I tu sie nie zgodze. Jesli w Octaviach jest tak samo jak w Fabiach, to w pewnej (wyzszej) wersji wyposazenia plastiki deski rozdzielczej sa inne... sam sie zdziwilem jak zaczalem porownywac z innymi Fabiami :)

 

I sam wolalbym wypas Octavie niz golego Passata (wiem, ze inna klasa, ale co mi tam).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też wolałbym gołe A4 od wypasionej Avensis

 

co za porównanie :lol: gabarytowo to jak seicento do punto. ;) Miałem, kiedyś ten sam dylemat. Teraz bardziej bym się zastanawiał nad A6 ;) Nikogo nie zamęczałem, wybrałem Avensis z czystej praktyczności - mam znajomych i wożę ich z tyłu. 204 tys na liczniku - jedna poważna awaria - czujnik ciśnienia kolektora ssącego za 100 zł. Jeśli miałbym kierować się wyglądem to jasne, że Alfa lub taki Citroen wygrywa, robię jednak za dużo przeloty, żeby z mechanikiem być na Ty.

Ogólnie temat z cyklu - z prawdą jak z dupą, każdy ma swoją ;)

Jestem zdania, że koreańce popracują jeszcze kilka lat i będą zamiatać jak trzeba.

 

aaaa i na Forda nie powiem nic złego. Służbowa Foka zamiatała jak trzeba :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alfa lub taki Citroen wygrywa, robię jednak za dużo przeloty, żeby z mechanikiem być na Ty.

Miałeś czy piszesz stereotypowo ? :wallbash:

 

Alfe mam w rodzinie ;)Xsarą jeździłem 3lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co Alfa nagminnie psuję się i bał byś się nią wyjechać gdzieś dalej ?

Co to za alfa jaka motorownia ?

 

A Avensis też była u mnie w rodzinie 2.0 benzynka. Poszła uszczelka pod głowicą poprzedni właściciel tak dbał. Oczywiście śruby trzymające głowicę wykręcają się z gwintem.

A po złożeniu i tak dalej to nie było to.

Więc w używanych to jest loteria i nie ma czy Alfa czy Vałwej w tedeiku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ari ja mam 2 sztuki, a w pewnym momencie miałem 3, a pod opieką z najbliższej rodziny w sumie 5. Tak jak mówisz nie spotykamy się przy grillu tylko w serwisie, a z mechanikami w ASO jesteśmy na Ty :)

Ileż razy tego się nasłuchałem boże... jakim trzeba być analfabetą motoryzacyjnym żeby takie pierdoły wygadywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hyundaie i inne koreańce jak dla mnie są fajne,jeżeli chcę zostawić w salonie do ok.100kzł.

Potem to niestety podpatrzone skośnym okiem nie do końca działa czy też wygląda.

A z Insiginią to miał być przykład,że mogę wyjechać 115konnym 1,6 a jak mam kaprys to 325konną OPC ;)

Wszystko ma swoje plusy i minusy,ale przykład podam taki nowe KIA Sportage która wyglądaj jak kupa?Czy też 2letnie x3 3,0d ? :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jechałeś jakimś dobrym koreanczykiem kiedykolwiek ?

Tylko że za cenę klasy B 122km w wersji "golas" można nabyć:

- Hyundai i40 z najmocniejszym silnikiem 177km i srednim wyposażeniem

- Kia Optima z silnikiem 170km i srednim wyposażeniem

Nie wliczam rabatów.

 

Wsiądź do obydwu aut, później wsiądź do golasa klasy B i to dopiero jest miarodajne które auto jest lepiej wykonane i co zapewnia kierowcy (pomijając komfort z tytułu róznicy gabarytów kompakt vs. sredniak).

To nagle są dobre i złe?

Nie, nie jechałem. Oprócz wielokrotnie Sportagem i Vengą mojego wuja. :lol:

Sorry, ale od kiedy mogę obcować z Mercedesami, na każdym kroku widać przepaść pomiędzy innymi autami a Mercedesami (gdybym pracował w BMW to pewnie byłoby BMW). Już nie wspominam o jakości serwisowej (oprócz samochodopodobnych Vito, Viano i Sprinterów). Jak ktoś nie widzi różnicy, to niech sobie d*py nie zawraca autami Premium. Jeśli Huyndai/Kia to były taki mocny gracz, to po co się z każdym modelem chce upodobnić do BMW/Mercedesa? OK, jest dużo lepiej niż kiedyś. Zadziwiło mnie to ile bajerów dostał mój wuj w Sportagu za cenę średnio wypasionej B-klasy. Ale do licha. Nie kolorowymi wyświetlaczami się jeździ!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KIA Sportage która wyglądaj jak kupa?Czy też 2letnie x3 3,0d ?

Tylko że jeśli masz ofertę na 2 letnie auto takiej klasy to w 99% przypadków jest to parch albo ma przelot pod 150kkm.

Nikt przecież nie wydaje tyle kasy na auto aby je sprzedać już po 2 latach za ułamek ceny, po prostu się nie zwróciło jeszcze i finansowo się to nie opłaca.

Już najbardziej śmieszą mnie oferty np. 3 letnie audi a6 3.0 tdi z przelotem 70.000kkm :D

Jeśli ktoś kupuje topowy silnik to dlatego że naprawdę bardzo dużo tłucze kilometrów i takie auto ma najczęściej nie 70 a 170kkm.

 

Co do tzw. klasy premium to nie wiem skąd się to wzięło ale jak już wielokrotnie powtarzano - nie ma czegoś takiego.

Obecnie każdy producent twierdzi ze jego auto jest premium.

Jakie są normy i cechy charakteryzujące ten segment (statystyki, tabele i liczby mile widziane)?

 

 

Jeśli Huyndai/Kia to były taki mocny gracz, to po co się z każdym modelem chce upodobnić do BMW/Mercedesa?

Podejrzewam ze z kilku powodów:

- nabywca może mówić ze jeżdzi bmw tylko z innym znaczkiem :D

- auta są projektowane przez samych niemców

- wejście na rynek ze "sprawdzonym przepisem" jest po prostu bezpieczne.

 

Poza tym nareszcie koreańce mają charakter.

Rozumiem że zwłaszcza w PL ciężko jest przełamać barierę braku znaczka , obrzydzenie że na masce pisze KIA ale chyba nie o to chodzi w autach aby jarać się znaczkiem (co przekłada się na subiektywną ocenę jakości wnętrza czy zewnętrza) ale o przyjemność posiadania i jeżdżenia tym autem - obiektywnie.

 

Vengą

Tylko że to inny segment i inne pieniądze.

Nie czytałeś ze zrozumieniem co napisałem wcześniej.

Porównujemy konfigurację aut w podobnej cenie tzn. ile oferuje producent (i jakie wyp) za daną kwotę.

Czyli jeśli ktoś ma do wydania 100.000 to jakie auta w takiej cenie można skonfigurować.

Kwota 100.000 przyjęta jest umownie bo mniej więcej tyle trzeba zapłacić za absolutnie podstawowego B.

Abstrahując już od tego że wydanie ponad 100k za kompakta to jest po prostu porno :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kubik napisał/a:

KIA Sportage która wyglądaj jak kupa?Czy też 2letnie x3 3,0d ?

 

Tylko że jeśli masz ofertę na 2 letnie auto takiej klasy to w 99% przypadków jest to parch albo ma przelot pod 150kkm.

Nikt przecież nie wydaje tyle kasy na auto aby je sprzedać już po 2 latach za ułamek ceny, po prostu się nie zwróciło jeszcze i finansowo się to nie opłaca.

Już najbardziej śmieszą mnie oferty np. 3 letnie audi a6 3.0 tdi z przelotem 70.000kkm :D

Dokładnie. Zgadzam się.

 

o do tzw. klasy premium to nie wiem skąd się to wzięło ale jak już wielokrotnie powtarzano - nie ma czegoś takiego.

Tu się mylisz.

Widzisz, w polsce ludzie nie kupują samochodów tylko kupują marzenia.

Idzie taki człowiek do salonu Toyoty lub VW i dealermu wmawia, że to są super premium klass i że sąsiadów szlag trafi.

I póxniej na takim forum wszyscy się chwalą, że należą do elity bo w garażu stoi avensis lub passat ( a żona ma golfa6)

 

Tak więc wyprowadzając Cię z błędu - jest półka premium.

Audi, BMW, Mercedes, Lexus, Porsche, Volvo.

Do tego w stanach Cadillac i Licoln (osobiście nie lubie amerykańskich aut)

 

To są samochody, które kosztują kilkadziesiąt procent więcej niż np ich odpowiedniki w markach nie wymienionych.

 

Czyli jeśli ktoś ma do wydania 100.000 to jakie auta w takiej cenie można skonfigurować.

Kwota 100.000 przyjęta jest umownie bo mniej więcej tyle trzeba zapłacić za absolutnie podstawowego B.

Abstrahując już od tego że wydanie ponad 100k za kompakta to jest po prostu porno :D

 

Zależy jak na to patrzeć.

Przykładowo za 120 K możesz kupić już spoko wyposażoną B klasę, a za 95 K kupujesz bogatego golfa lub astre 4.

Pytanie czy chcesz astre za 95 czy b klasę za 120.

 

I to jest piekne, że każdy ma wybór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maestro00, usiądź sobie w salonie w nowym audi, przejedź się, potem wsiądź do skody i zrób tak samo... popukaj w plastiki, zwróć uwagę na tapicerkę i jakość wykonania, porównaj sobie a na pewno zauważysz różnice :)

 

Nie piszę tego dlatego że jestem fanem marki z Ingolstadt, czy coś podobnego... żeby zobaczyć co jest nie do końca dopracowane albo gorszej jakości to nie trzeba być maniakiem motoryzacyjnym ;)

Dokładnie, dodatkowo części do skody są produkowane w różnych krajach i z jakością bywa różnie. Części do audi tylko w Niemczech. Skoda nie ma podwójnego ocynku i takich szczegółów jest setki. Jakbym miał kupić coś z VAG'a to tylko audi bo tą jakość widać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówi się tu o VW,Audi i Skodzie. A co po wiecie o Seacie ? :D W końcu też VAG 8-)

 

Niedługo wychodzi nowy Leon

http://www.youtube.com/watch?v=rIgPCr6grMw

 

Co do poprzednich produkcji Seata wg. mnie to udane modele(Altea/Toledo3/Leon)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówi się tu o VW,Audi i Skodzie. A co po wiecie o Seacie ? :D W końcu też VAG 8-)
nowe leony i altea-e wykonanie już całkiem całkiem, porównał bym do nowych produkcji skody ale już np z audi nie ma co porównywać, nawet exeo które jest na bazie audi wygląda blado na przeciwko a4-ki...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.