Skocz do zawartości

Seat Ibiza - stay.green


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich zapaleńców…

 

Teraz pora na mój samochód, pewnie niektórzy znają, kojarzą nawet po zdjęciach, ale dobra Seat Ibiza wersja 6K po FL z roku 2000. Autko jest ze mną już od 2009 roku a tak naprawdę od 2010 wpadłem w nałóg zwany detaillingiem.

 

Generalnie lubię jak auto rzuca się w oczy, wyróżnia się z tłumu, dlatego też taki śmieszny kolor, zawieszenie, felga i kilka innych detali które nadają charakteru. Ale jednak to co ważne, to nienaganny stan , zawsze czysty lakier, czarne plastiki i opony. Po zimie auto trochę dostało w d… - tak to jest bez garażu i codzienne trasy do firmy i z powrotem . Dlatego nie mogłem tego tak zostawić i zacząłem działać. Dużo pomógł kolega z wieliczki (tak ten znany kolega ) który udostępnił mi na czas korekty miejsce i sprzęt bo to jest zawsze największym problemem i tu dla niego wielkie słowa uznania. Tutaj tylko informacja, żeby nie było wątpliwości, pomoc nie miała charakteru komercyjnego, jedynie mała wlepka na aucie których i tak nie brakuje na aucie.

 

hgfy-4.jpg

 

No dobra, to może lista produktów które zostały użyte.

 

:arrow:Felgi

- VALETPRO BLUE GEL WHEEL CLEANER

- VALETPRO Bilberry wheel cleaner

- VALETPRO CITRUS TAR & GLUE REMOVER

- WOLF'S CHEMICALS NANO WHEEL CLEANER

- Glinka VALETPRO

- MEGUIARS Ultimate Compound

- Finish Kare 1000P Hi-Temp Paste Wax

- MEGUIARS Endurance High Gloss

- ValetPRO Traditional Tyre Dressing

 

:arrow:Środek

- Valet PRO Interior APC

- MEGUIARS NATURAL SHINE PROTECTANT

- AUTOGLYM VINYL & RUBBER CARE

- Preston do tapicerki

 

:arrow:Mycie i przygotowanie lakieru

- Rise&Shine Big Apple

- MEGUIARS Microfiber Wash Mitt

- FLEXIPADS Merino Super Soft Lambskin Wash Mitt

- AUTOBRITE MAGI FOAM

- VALETPRO pH Neutral Snow Foam

- Gloria FM10

- MEGUIARS Last Touch

- MEGUIARS QUIK DETAILER

- MEGUIARS Trim Detailer

- Glinka VALETPRO

- VALETPRO CITRUS TAR & GLUE REMOVER

- MEGUIARS Glass Cleaner

- MEGUIARS APC

- AUTOGLYM CAR GLASS POLISH

 

:arrow:Korekra lakieru, lamp

- Menzerna FG500

- Menzerna FG2500

- Menzerna FG3000

- PADY 3M

- IPA

 

:arrow:Zabezpieczenie lakieru/cleanery

- Duragloss Track Claw Racing Polish

- Zymol HD Cleanse

- Zymol Glasur

- Finish Kare 1000P Hi-Temp Paste Wax

 

:arrow:Inne

- Ręczyniki do wycierania

- MF

- aplikatory gąbkowe i z MF

- szczotki

- pędzelki

- karcher z pianownicą

- i inne dodatki

 

I to chyba będzie na tyle, pewnie i tak o czymś zapomniałem....

 

Pacjent

 

Maj 2011

 

DSC04076.jpg

 

Wiosna 2012

 

dsc05186zy.jpg

 

hgfy-4.jpg

 

No dobra to zaczynamy,

 

Tradycyjnie już chyba zacznę od felg. To jest generalnie nowy zakup, dlatego po zimie zamiast białe zrobiły się czarne... Bez obaw poradzimy sobie z tym. W sumie sam prosiłem żeby nic nie robił z nimi - bo sam sobie je doprowadze do stanu :)

 

52511545.jpg

 

91063644.jpg

 

45045090.jpg

 

21352322.jpg

 

31120978.jpg

 

82103449.jpg

 

90595689.jpg

 

12350939.jpg

 

17765462.jpg

 

44907369.jpg

 

69485548.jpg

 

33644205.jpg

 

14716347m.jpg

 

75144524.jpg

 

57311191.jpg

 

12353770.jpg

 

Felgi zostały spryskane WOLF'S CHEMICALS NANO WHEEL CLEANER , coś tam puściło ale nie dużo bo metalicznych nalotów nie było.

IRONX pewnie by krwawił, ale on nawet na oczyszczonej powierzchni krwawi, poprostu reaguje z powietrzem.

 

10264916.jpg

 

80032050.jpg

 

Jak widać zostało trochę smoły, asfaltu. Bez obaw, poradzimy sobie i z tym. Generalnie smoła, asfalt i nalot z klocków to zmora białych felg. Wszystko wiadać. Na czarnym ten brudn się głupi na tle lakieru. A mnie nic tak nie wkurza jak brudne felgi.

 

k17g.jpg

 

Na pomoc przyszedł ValetPRO oraz jego produkt Citrus Tar and Glue Remover

 

48612804.jpg

 

15713292.jpg

 

Jak widać, działa błyskawicznie - to zdjęcie jest po kilku sekundach o tego jak go rozpyliłem.

 

62670863.jpg

 

Już po problemie, białe jest białe. Zygmunt Chajzer byłby dumny z efektu :mrgreen:

 

35888463.jpg

 

27486621.jpg

 

54910658.jpg

 

90541699.jpg

 

71793311.jpg

 

45257651.jpg

 

 

Kilka ruchów UC w połączeniu z aligatorem 3color w kilku miejscach w celu pozbycia się wad na lakierze, potem IPA żeby się pozbyć pozostałości pasty. Ufff dobrze że czasy kiedy takim połączeniem chciałem robić korektę samochodu już minęły.

 

56467208.jpg

 

54004788.jpg

 

A na sam koniec zabezpieczamy całe felgi i nakładamy środek na opony. Ten środek to tylko po to żeby felgi przetrzymały ten okres, docelowo będzie Endurance od Megsa, lubie ten efekt mokrej opony ;)

 

98834524.jpg

 

41812740.jpg

 

95886388.jpg

 

89831981.jpg

 

Jeszcze modny ostanio film poklatkowy z kilku fotek.

 

 

No i felgi z oponami mamy gotowe.

Trafiły w workach do garażu na przeczekanie, jak tylko trafią do mnie dystanse to trafią na auto. Dystanse na przód oraz tył 15 i 20mm, bo auta nie może być takie jak każde inne dlatego trochę szerzej.

 

hgfy-4.jpg

 

Teraz, albo raczej kilka dni później bo trzeba iść do pracy i zarobić na następne produkty, przyszła pora na odkurzanie środka, akurat tu zdjęć nie ma dużo - brak chętnych do pomocy a samemu gorzej zwłaszcza że pogoda albo raczej upał dał mi bardzo w kość. W sumie fotele w tym aucie to jest 5min pracy - generalnie raz na czas może na wytargać i dokładnie odkurzyć ;)

 

dsc05646x.jpg

 

dsc05649g.jpg

 

dsc05652i.jpg

 

dsc05657o.jpg

 

dsc05659x.jpg

 

dsc05676p.jpg

 

dsc05677c.jpg

 

dsc05679q.jpg

 

dsc05681i.jpg

 

dsc05690q.jpg

 

dsc05694ns.jpg

 

dsc05684hm.jpg

 

Czyścimy szczegóły

 

72968547.jpg

 

19631446.jpg

 

45781441.jpg

 

I jeszcze dokładniej...

 

22780433.jpg

 

k10bf.jpg

 

k11f.jpg

 

k12yb.jpg

 

k13yb.jpg

 

k14q.jpg

 

k15o.jpg

 

k16rp.jpg

 

a tak wygląda jeden z patyczków....

 

k17u.jpg

 

 

No już wiem dlaczego sie mówi:

 

Samochód to "skarbonka" bez dna

 

dsc05667jw.jpg

 

dsc05672g.jpg

 

dsc05682v.jpg

 

dsc05693h.jpg

 

Jeszcze trochę nabłyszczania i zabezpieczania....

 

k12u.jpg

 

31860163.jpg

 

38821139.jpg

 

70865794.jpg

 

19635522.jpg

 

k18x.jpg

 

k19r.jpg

 

Na sam koniec zapch, oczywiście California Scents tym razem Santa Barbara Berry

 

62435029.jpg

 

Środek wstępnie gotowy, tak naprawdę siedzenia trzeba wyprać a nie bawić się w półśrodki, brakło sprzętu - ale będe działać w tym temacie

 

hgfy-4.jpg

 

Kilka fotek z prac nad nadkolami, niestesty apart albo raczje jego baterie w trakcie powiedziały papaaa... Wynik prezentowany po 20km jakie przejechałem

 

Nadkole trochę brudne

 

k13k.jpg

 

Użyłem aktywnej piany i VALETPRO Bilberry wheel cleaner

 

k22z.jpg

 

k32i.jpg

 

k42b.jpg

 

k52fk.jpg

 

k62sc.jpg

 

k72a.jpg

 

k82j.jpg

 

k92k.jpg

 

k102.jpg

 

k112.jpg

 

A na sam koniec wynik, nie ściągłem ponownie koła no i ibiza przejechała 20 km ....

 

k162.jpg

 

k122.jpg

 

k132a.jpg

 

k142f.jpg

 

k152.jpg

 

W sumie słabo to wyszło, ale efekt jest - nic tak nie psuje czystego auta jak brdune felgi i nadkola

 

hgfy-4.jpg

 

No dobra, dopiero teraz zaczyna się cała zabawa, dzięki mojemu koledze z Wieliczki który udostępnił mi miejsce, trochę sprzętu i co najważniejsze swój ceny czas udało się wspólnymi siłami zrobić korektę lakieru. Moc jest z nami

 

Szkoda gadania, zaczynamy. Ibiza przyjechała na garaż czysta, wywoskowana, ale jak mogło być inaczej, przez ostatni okres była myta dokładnie co 24h, bezdodyk LOTOS Wieliczka ( tak tak ten sam gdzie się spotykamy, zawsze dwoje dwa wiadra i cały sprzęt). Ale korekta bez oczyszczania lakieru ?! No way :mrgreen: Na sam początek została potraktowana citrus tar and glue remover, ale to było o 6 rano i nie udało mi się wypić jeszcze kawy = wynik aparat zamiast na statywie, odpoczywał sobie w torbie. Dlatego relacje zaczynamy od pionowania oraz mycia gąbką z MF, notabene której tu nie widać.

 

 

14546628.jpg

 

98427907.jpg

 

66301449.jpg

 

67863449.jpg

 

68334983.jpg

 

63333239.jpg

 

87322616.jpg

 

93870242.jpg

 

40775078.jpg

 

k11md.jpg

 

Instrukcja - jak by ktoś nie wiedział jak należy myć samochód, w sumie wlepek trochę na aucie jest - jakoś w tym roku przyszło mi do głowy oklejenie, każdy mówi że to było ale 2 lata temu fajne - grunt że auto sie wyróżnia na drodze a widok osób które próbują odczytac się też ciekawi ;)

 

k10ht.jpg

 

czyli Hand Wash Only i generalnie to nie prasować i PH7 :mrgreen:

 

hgfy-4.jpg

 

Osuszanie lakieru

 

Tu już kultowy ręcznik - mój ulubiony;)

 

k12ae.jpg

 

k13d.jpg

 

k14y.jpg

 

hgfy-4.jpg

 

Lakier już suchy, a ja się zorientowałem że trochę za szybko - bo trzeba by jeszcze wyglinkować, na 100% coś tam zostało.....

Mówi się że poco QD do glinki, ale jednak poślizg dużo lepszy i glinka nie moknie tak szybko jak na wodzie z szamponem. Z jakiegoś powodu te dwa produkty są często w jednej grupie w sklepach on-line ;)

 

k49q.jpg

 

k50z.jpg

 

k52s.jpg

 

hgfy-4.jpg

 

Jeszcze tylko oklejamy auto - rutynowa czynność, ja pasty na plastikach nie lubię więc wyjścia nie było ;)

 

k19jw.jpg

 

k15m.jpg

 

k16z.jpg

 

k17g.jpg

 

k18g.jpg

 

Co by się "stay.grean" nie przytarło jak by padn wyskoczył 8-)

Autko gotowe do zabawy :)

 

hgfy-4.jpg

 

Chwila odpoczynku, w ramach relaksu zabrałem się za tablice i ramki.... Korekty nie robiłem - bo jeszcze mi numery zejdą i będzie problem. W sumie z przodu częściej tej tablicy nie ma, raczej w bagażniku lub za szybą. Jak dla mnie ładniej, paliwa kraść nie będe i na fotoradary z tą motorownią trudno się załpać - dlatego trochę inacze niż wszyscy ;)

 

k25d.jpg

 

k26y.jpg

 

hgfy-4.jpg

 

Następna wypita kawa i zabieramy się do walki z lakierem.... Właśnie kilka słów o lakierze, jak koledzy usłyszeli że będę robić korektę to każdy się pukał w czoło - bo ja mam idealny lakier, bo dojadę do gołej blachy itp itd ... blablabla

 

Ja i tak wiedziałem swoje, i na zdjęciach widać że są przypadki gdzie nie było tak różowo..... Wiadomo, choroba detalingowa mnie dopadła

 

k20t.jpg

 

k42.jpg

 

Ale na pomoc przyszła ta trójka graczy.

 

k19d.jpg

 

81102978.jpg

 

hgfy-4.jpg

 

Gotowi ? Zaczynamy .....

 

k21s.jpg

 

k22i.jpg

 

k23g.jpg

 

k24g.jpg

 

k27y.jpg

 

k28mp.jpg

 

k29i.jpg

 

k30l.jpg

 

k31c.jpg

 

k32j.jpg

 

k33k.jpg

 

k34x.jpg

 

k35tu.jpg

 

k36h.jpg

 

k37f.jpg

 

k38k.jpg

 

k39f.jpg

 

k40d.jpg

 

k41v.jpg

 

k43r.jpg

 

k44t.jpg

 

k45n.jpg

 

k46z.jpg

 

k47c.jpg

 

k48zk.jpg

 

k51jq.jpg

 

k54s.jpg

 

k55w.jpg

 

k56x.jpg

 

k57f.jpg

 

k58w.jpg

 

k59z.jpg

 

k60bh.jpg

 

k61s.jpg

 

k62k.jpg

 

k65w.jpg

 

k68s.jpg

 

k69y.jpg

 

hgfy-4.jpg

 

Jeszcze tylko inspekcja lakieru. IPA + Brinkmann dual xenon

 

k63m.jpg

 

k53d.jpg

 

k67o.jpg

 

I ocena na "5"

 

k66n.jpg

 

A tak naprawdę to wiem że to nie jest 100%, ale nie ma sensu targać niektórych rys zwłaszcza że są blisko rantów albo naprawdę głebokie - lepiej mieć korektę 90% i spokojną głowe - zwłaszcza że zawsze coś się złapie w trakcie sezonu ;)

 

hgfy-4.jpg

 

Szybka piłka, zabawa z lampami z tył które też trochę przeżyły w swoim życiu. Przednich nie ruszaliśmy - są praktycznie nowe bo wymieniałem z H4 na H7 żeby coś widzieć ;)

 

 

k70zu.jpg

 

k71ej.jpg

 

k73c.jpg

 

k72sk.jpg

 

hgfy-4.jpg

 

Przyszła chwila na mycie po korekcie z której stanu jestem zadowolony. Tu na pomoc przyszła nam Gloria FM10 z odpowiednim produktem w środku ;) Potem szampon którego nazwy nie pamiętam - próbka którą kiedyś dostałem + rękawica Megsa. Docelowo na codzień używać będe szamponu Big Apple od Rise&Shine - bardzo dobry produkt według mnie oraz rękawicy FLEXIPADS Merino Super Soft Lambskin Wash Mitt. O dwóch wiadrach i seperatorze już nie musze pisać, to już wyuczone ;)

 

k75.jpg

 

k76v.jpg

 

k77v.jpg

 

k78rj.jpg

 

k79d.jpg

 

k80o.jpg

 

k81h.jpg

 

k16m.jpg

 

k82.jpg

 

k83b.jpg

 

k84p.jpg

 

k86i.jpg

 

k87a.jpg

 

k88q.jpg

 

k89.jpg

 

k90j.jpg

 

Oraz na sam koniec - osuszanie nowym egzemplarzem ręcznika.

 

k91d.jpg

 

k92uy.jpg

 

k15gn.jpg

 

hgfy-4.jpg

 

Auto suche, czyste i gładkie jak nigdy = trzeba to zabezpieczyć. Tu z pomocą przyszedł jak ja to mówie, zielony smok, czyli DURAGLOSS TRACK CLAW Ścierany bardzo dobrymi według mnei fibrami od Danielsa - nawet pakowane są tak ładnie że zrobiłem im zdjęcie:)

 

 

k93n.jpg

 

k94f.jpg

 

k95z.jpg

 

k14l.jpg

 

k96.jpg

 

k97o.jpg

 

k98c.jpg

 

k99x.jpg

 

k100.jpg

 

k13x.jpg

 

hgfy-4.jpg

 

Koniec na dziś, jeszcze tylko efekt po w słońcu...

 

k12v.jpg

 

k74ih.jpg

 

k101l.jpg

 

k102e.jpg

 

k103.jpg

 

k104xw.jpg

 

k105m.jpg

 

Film po tygodniu:

 

 

tak zachowuje się ten środek na zakurzonym lakierze który stał cały czas na polu, po jednym dużym deszczu...

 

hgfy-4.jpg

 

Pewnie teraz kilka osób pomyśli że to koniec, dużo zdjęć ale gdzie detale ? gdzie cleaner ? wosk na samo IPA ? szalony :mrgreen:

no to już mówię - jeszcze trochę kręcenia scrollem w dół będzie :) Auto tydzień po korekcie sobie stało tylko po to żeby znowu wjechać do garażu i dokończyć dzieła. Po drodze zostało trochę pokręcone gwintem bo na zimę auto strasznie wysoko stało.

 

OK, to lecimy z tematem dalej :hura:

 

Wjazd na hale, dość problematyczny ....

 

28389107.jpg

 

ale jakoś się udało, jedyna strata ? miał być film ale wszystkie baterie z kamery wpadły mi do zlewu wody...

 

Ten widok chyba straszy każdego kto wie coś więcej o kosmetyce aut, nawet tych co myją tylko na bezdotyku z hydrowoskiem :mrgreen:, takie tam mycie po korekcie lakieru

 

62003248.jpg

 

79124461.jpg

 

Obeszło się bez włączania generatora swirli ....

 

Zgodnie z zasadą - nie tylko sex może być bezpieczny w ruch poszła Gloria FM10 i cały osad drogowy został potraktowany pianą.

 

k12i.jpg

 

22595462.jpg

 

oraz pędzelkowanie detali pędzelkiem od ValetPRO + 50 do lansu za czarny kolor :mrgreen:

 

59768851.jpg

 

66523768.jpg

 

11742999.jpg

 

66305532.jpg

 

43070028.jpg

 

k10n.jpg

 

k11y.jpg

 

k12f.jpg

 

k13ub.jpg

 

k14b.jpg

 

k15p.jpg

 

k16dl.jpg

 

69878604.jpg

 

97055145.jpg

 

87099617.jpg

 

55326093.jpg

 

a następnie mycie, tu też trzeba uważać dlatego zestaw wiadro + seperator i nie używana jeszcze rękawica która myje bardzo fajnie, jest bardzo przyjemna, ale i tak gryzie mnie to że nie dorzuciłem 30 zł na car-pro.

 

73277723.jpg

 

k11o.jpg

 

W tyle jeszcze walka z felgami, biały ma to do siebie że wszystko na nim widać, ale Nielsen non acidic aluminium cleaner sobie z tym poradził...

 

89913295.jpg

 

76966743.jpg

 

80539571.jpg

 

90416073.jpg

 

k10v.jpg

 

k16gm.jpg

 

Szampon kiler dla wosku, ale TrackClaw się broni i piana spływa z nawet środka płaskiego dachu szybciej niż my zrobiliśmy zdjecie.

 

91992753.jpg

 

Jeszcze tylko dokładne opukiwanie.

 

k13k.jpg

 

Osuszanie z podwojoną mocną !

 

k15vj.jpg

 

hgfy-4.jpg

 

No dobra, teraz pora na deser....

 

Czyli Zymöl HD-Cleanse oraz Zymöl Glasur

 

k16z.jpg

 

k17sg.jpg

 

k14vx.jpg

 

k15r.jpg

 

k22ph.jpg

 

k21c.jpg

 

hgfy-4.jpg

 

Jeszcze pod garażem zrobione zostały plastiki o oponki.

 

k18g.jpg

 

k30i.jpg

 

k29a.jpg

 

k28w.jpg

 

k27n.jpg

 

k26b.jpg

 

k25qi.jpg

 

k24c.jpg

 

k23c.jpg

 

hgfy-4.jpg

 

oraz szyby, które zostały potratkowane AUTOGLYM CAR GLASS POLISH - bardzo przyjemny środek, już druga buteleczka u mnie

 

53264928.jpg

 

52087828.jpg

 

51012179.jpg

 

66812153.jpg

 

hgfy-4.jpg

 

Autko w ten sam dzień pojechało na targi TuningShow Kraków. Zostałem zaproszony, dlatego skorzystałem z okazji i pokazałem się z swoim samochodem.

 

Tam winda i całe auto w górze, spokojnie przejechałem sobie nadkola i dokładnie opony. Szyby zrobione glass clenaerem, jeszcze UC na 3kolorach siadł na przednie lampy bo o tym zapomnaiłem, ale tam bez tragedi - robię to co dwa miesiące.

 

Zdjęcia zrobione przez SHOWa. żródło

 

crw_2563.jpg

 

crw_2561.jpg

 

crw_2562.jpg

 

i kilka fotek przed tym jak masa ludzi wpadła do hali ......

 

k31c.jpg

 

k38e.jpg

 

k37b.jpg

 

k36y.jpg

 

k34y.jpg

 

k33a.jpg

 

k32ql.jpg

 

k13nx.jpg

 

k12w.jpg

 

Lakier przyciągał, było dużo pytań, czsami typu "Co pan stosuje że jest taki efekt na 12 letnim samochodzie", według mnie jeszcze trzeba dużo edukować ludzi, mnie to bardzo cieszyło że ktoś zauważył efekt pracy. Ale z drugiej strony martwi mnie poziom wiedzy ludzi którzy wystawiają swoje samochody, może 10 aut na >100 miało zadbany lakier.

 

Ale impreza na tak - było fajnie :fotka:

 

hgfy-4.jpg

 

 

Na miłe zakończenie, mam dla was kropelki od Glasura.

Widok ludzi którzy widzą kogoś kto robi zdjęcia w deszczu wody na dachu - bezcenne

 

k15c.jpg

 

k13gm.jpg

 

k14tf.jpg

 

P o l e c a m z o b a c z y ć

 

oraz 4 minuty z odpychaniem wody przez Glasura

z fajnym kawałkiem w tle

 

 

to jest po 4 dniach od aplikacji, po deszczowym dniu. Przejechane 250km.

 

hgfy-4.jpg

 

Oraz kropelki z bezdotyku, program 4

 

27576767.jpg

 

63077494.jpg

 

42293045.jpg

 

które pojawiły się nie tylko na lakierze....

 

44439920.jpg

 

54622896.jpg

 

54778843.jpg

 

68408732.jpg

 

oraz cały samochód w kroplach.

 

66835005.jpg

 

hgfy-4.jpg

 

nimi zakończę relacje

 

Czas zabawy z autem trudno określić. Mogę powiedzieć że spokojnie 2 całe dni by się zebrały przy aucie, czyli jakieś 48-50 godzin

Dziękuj że doczytaliście do końca całą relacje, trochę zdjęć było do przeglądnięcia.

 

Na 100% będą jeszcze aktualizacje, bo komora silnika jest nie zrobiona no i może coś nakręce jeszcze ciekawego :)

 

Pozdrawiam,

Mysza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Konkretnie, fajny kolor, i felgi, widzialem w KuroDetailing :mrgreen:

 

nie ma co ukrywać, Piotrek użyczył mi miejsce i sprzęt oraz swój czas bo sam bym miał problem żeby właśnie to ogarnąć i chwała mu za to bo wie jakiego bzika mam na punkcie auta ;) W sumie ibiza była robiona na przestrzeni dwóch tygodni bo wiadomo pracuje i tylko weekendy i popołudnia wolne :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu pięknie! :) Korekta moim zdaniem świetnie Ci wyszła, relację przeczytałem cało i się przy tym ani trochę nie zmęczyłem - jest extra :good: Kolor jak dla mnie miazga, świetnie pod światło widać efekty na tym lakierze a sam w sobie jest piękny :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma lipy! - gratulacje

 

 

Felgi zostały spryskane WOLF'S CHEMICALS NANO WHEEL CLEANER , coś tam puściło ale nie dużo bo metalicznych nalotów nie było.

IRONX pewnie by krwawił, ale on nawet na oczyszczonej powierzchni krwawi, poprostu reaguje z powietrzem.

WF-1NT nie usunie metalicznych zanieczyszczeń. Odpowiednikiem IronX'a jest WF-1P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WF-1NT nie usunie metalicznych zanieczyszczeń. Odpowiednikiem IronX'a jest WF-1P

 

widzisz - mój błąd.... i całą zabawe z kołami diabli wzieły :kox:

Nooo będzie mi to teraz chodziło po głowie - nie będzie wyboru będzie trzeba ponownie ściągać koła ( jak co dwa tygodnie :D )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny kolorek, chciałbym zobaczyć taki na żywo w pełnym słoneczku. Szacun a rozbudowaną relację i mnogość zdjęć oraz opisów. Popieram jednego z przedmówców, widziałbym na samochodzie więcej białych akcentów np. lusterka i dach. I ogólnie nie wiem czy nie fajniej wyglądało by to w czarnych kolorach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.