Skocz do zawartości

RejeX kontra przeciwnicy


Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderator
Opublikowano

Właśnie przed chwilą myłem auto.

Mogę potwierdzić, że woda po stronie RejeX spływa szybciej, robią się kropelki a w tym czasie strona z BW dość powoli zrzuca wodę. Efekt końcowy jest podobny ale na BW trwa dłużej.

Niestety o szalonym odpychaniu wody, jakie występowało po aplikacji, można już teraz zapomnieć.

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A jak RejeX wypada w porównaniu z Track Claw?

Chodzi mi głównie o przywieranie kurzu i wyciągnięcie weet look'u na czarnej perle?

Opublikowano
coś ten body wrap nie bardzo

No dziwnie jakoś... powinno być lepiej. Na V70 trzymał dłuuugo i to w zimę. Na felgach leżał 2 miesiące.

 

Chyba trzeba będzie powtórzyć test :o

 

Fajnie że Ci się chce robić update'y

Zainteresowanie średnie... Ale zgłosiłem się do testu, więc staram się go zrobić jak najlepiej ;)

Opublikowano

JM63, a próbowałeś po myciu osuszyć samochód, odczekać "chwilę" i dopiero wtedy sprawdzić czy BW jeszcze siedzi? U siebie zauważyłem, że od razu po myciu, podczas spłukiwania jest lipa, natomiast po w/w czynnościach jest OK. Ponadto, z tego co wiem, BW "lubi" twarde lakiery (np. białe Audi, BMW) i tam siedzi zdecydowanie lepiej.

Opublikowano
JM63, a próbowałeś po myciu osuszyć samochód, odczekać "chwilę" i dopiero wtedy sprawdzić czy BW jeszcze siedzi?

Słyszałem o takich 'trick'ach', ale nie stosowałem. Myślę, że głównym problemem jest tam ilość soku z lipy :/

 

BW "lubi" twarde lakiery (np. białe Audi, BMW) i tam siedzi zdecydowanie lepiej.

Może dlatego na na V70 siedziało dużo dłużej :o Spróbuję dzisiaj nałożyć ;)

Opublikowano
Fajnie że Ci się chce robić update'y.

 

Fajnie - bo JM63 okazuje się być bardzo wiarygodną osobą, której bez obaw można powierzyć testy nowych, ciekawych produktów ;)

 

JM63, od Nas jeśli zechcesz - czeka coś w zanadrzu (pw)

 

A te update'y zawsze mile widziane 8-)

Opublikowano

Wczoraj RejeX zastąpił BW na felgach w V70, dzisiaj leci druga warstwa. No i spróbuję zrobić małe 50/50 na Volvo i BMW ;)

Opublikowano

Do rywalizacji staneli RejeX vs Wolfgang 3.0

 

WOLFGANG Deep Gloss Paint Sealant

0_0_productGfx_86cacde0a30a8ad4ca0358385b8a2651.jpg

 

 

Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant 3.0 odmieni twoje odczucia, co do ogólnodostępnych sealant'ów na zawsze. Żaden inny syntetyczny wosk lub sealant nie zapewni twojemu autu tak głebokiego połysku i odbicia. Dzięki zaawansowanej technologii polimerów Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant 3.0 jest najlepszym sealant'em jakiego kiedykolwiek użyłeś.

 

Wolfgang German Super Polymers mają większą siłę przeciwdziałania przywierania brudu do karoserii i utrzymują twój samochód w idealnym stanie przez długie misiące. Nasze wzbogacone polimery są antystatyczne, co powoduje odporność na kurz, wodę, olej i zanieczyszczenia drogowe. Auto pozostaje czyste, bo brud nie ma styczności z powierzchnią lakieru. Na swojej drodze napotyka barierę nie do pokonania, jaką stanowi nasz sealant.

 

Wygląd Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant 3.0 jest zbliżony do tego, jaki pozostawiają woski naturalne na bazie Carnauby, wydaje się być jendak bardziej 'śliski'. Auto wygląda, jak pomalowany świeżą warstwą lakieru bezbarwnego.

 

Przejdzmy zatem po wstepie do testu

scaled.php?server=72&filename=p1100284.jpg&res=landing

 

Elementy testu maska i blotnik zostaly oczyszczone z wszelkich osadow chemia, glinka i umyte oraz odtluszczone IPA

 

RejeX- nie wymaga cleanera, gesty, wydajny, zapach rzecz gustu. Bardzo niewielka ilosc pozwala pokryc element jakim byla maska i kawalek blotnika. Powierzchnia pod byla solidnie potraktowana IPA w celu odtluszczenia. Polerowanie bezproblemowe, cienka warstwa. Grubsza mogla by stawiac wiekszy opor. Po nalozeniu RejeX potrzebuje czasu zeby sie utwardzic, mial ponad 24h

 

Wolfgang - dedykowany cleaner, zadszy ale rowniez bardzo wydajny. Znow niewielka ilosc i element zrobiony. Polerowanie bezproblemowe.

 

 

Samochod spokojnie stal w garazu. Kurzyc sie nie mialo co bo przed bylo wysprzatane ;D Przed wyjazdem jeszcze zostalo wszystko dokladnie przepolerowane ponownie, oraz jezeli cos sie elektryzowalo to daster rozladowal. Weekend sie skonczyl a ja zapomnialem zrobic zdjecia kropelek.

 

Ale pare dni pozniej w pracy popadalo (auto przykurzone lekko juz bylo)

 

 

RejeX

 

scaled.php?server=507&filename=imag0379.jpg&res=landing

scaled.php?server=560&filename=imag0345b.jpg&res=landing

 

Wolfgang

 

scaled.php?server=535&filename=imag0377h.jpg&res=landing

scaled.php?server=140&filename=imag0346z.jpg&res=landing

 

Potem juz mialy tylko gorzej... budowa...kurz,piach,cement itp itd.

Wiele plukan woda, kilka deszczowych dni, pare myc komletnych

 

Az wkoncu minal 1m-c wrocilem do domu i czas nadszedl umyc samochod

 

scaled.php?server=856&filename=p1100239d.jpg&res=landing

scaled.php?server=841&filename=p1100240y.jpg&res=landing

 

Lewa strona maski RejeX prawa Wolfgang 3.0 Blotnik lewa Rejex prawa Wolfgang 3.0

 

 

 

Widac ze Rejex lepiej zniosl trudne warunki, lepiej sie trzyma, szybciej odprowadza wode. Wolfgang niestety juz dogorywa...

 

p1100281x.jpg

 

RejeX

scaled.php?server=805&filename=p1100290.jpg&res=landing

 

Wolfgang:

scaled.php?server=641&filename=p1100293.jpg&res=landing

 

Cala maska po wytarciu do sucha:

scaled.php?server=715&filename=p1100287u.jpg&res=landing

 

moze cos widac moze nie w temacie rozjasnienia/przyciemnienia lakieru

Podsumowanie:

 

RejeX w konfrontacji z Wolfgangiem wypadl lepiej. Wytrzymal dluzej ale:

 

Efekt- RejeX rozjasnil czerwien, a Wolfgang przyciemnil i poglebil efekt na zdjeciach ciezko to bylo ukazac ale 3 osoby to potwierdzily

Aplikacja - bardzo podobna

Polerowanie - tu i tu bez zarzutu

Przyciaganie kurzu - zblizone, brak znaczacego odciecia

 

Oby dwa woski napewno wytrzymaly by dluzej na innych elementach karoserii mniej narazonych na bezposrednie starcie z ciezkimi warunkami. Dach jak i maska zachowaly by sie podobnie. Jednak juz po kawalku blotnika widac ze tam maja sie lepiej z przewaga RejeXa

 

Jeszcze produktu testowego zostalo wiec mysle ze znow na cos go poloze i jeszcze cos bede mogl powiedziec wiecej

  • Moderator
Opublikowano

Dobre warunki do testów, łatwo nie miał ale widać, że jeszcze coś tam siedzi :)

 

Test opublikowałeś, to wywaliłem wcześniejsze dywagacje ;)

Opublikowano

Bardzooo wydajny ;) gesty, ciezej wydostawal sie z buteleczki. Kropelka na aplikator i smarowanie az braknie. Nie pamietam ile zuzylem na maske ale mysle ze testowa probka mozna wysmarowac cale auto

Opublikowano

Minął miesiąc i trzy dni, a sytuacja ma się tak, że BW nie ma, a RejeX ma się całkiem nieźle.

Od tamtego czasu, o ile się nie mylę, rękawicę i szampon samochód widział tylko raz. Ze dwa razy płukany proszkiem, a dzisiaj po magifoam na RejeX'ie coś takiego

img1230sc.jpg

 

 

I Filmik w 3D full HD, polecam full screen

http://www.youtube.com/watch?v=1Scs8lZO104

Opublikowano

I po deszczu strona z RejeX'em wyraźnie mniej zabrudzona ;)

 

 

Nałożyłem ostatnio BW, RejeX'a i Carbona na twardy lakier w V70 i odpychanie wody po ok tygodniu najlepsze miał Carbon, RejeX minimalnie słabiej, a BW dużo słabiej.

  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.