Moderator rychu Posted May 2, 2012 Moderator Report Share Posted May 2, 2012 TEST SPONSOROWANY PRZEZ Otrzymałem do testu próbkę sealantu RejeX, którą porównam z sealantem o bardzo krótkiej nazwie: Wolf's Chemicals Nano Paint Sealant Body Wrap. Na początek oficjalne dane o zawodnikach: RejeX Opis ze strony sklepu: RejeX SealantRejeX to cienka polimerowa powłoka zapewniająca trwałe ochronne wykończenie powierzchni na wysoki połysk. Całkowicie syntetyczny, jego ochronne właściwości są dużo większe niż tradycyjnych wosków. Odporny na detergenty, kwaśne deszcze, promieniowanie UV. Faktyczne działanie RejeX zaczyna się 12 godzin po aplikacji. Jest to czas potrzebny na utwardzenie powłoki mający zasadnicze znaczenie dla wydajności i długowieczności RejeX. W czasie utwardzania, pojazd nie powinien stykać się z zanieczyszczeniami. Produkt zapewni w optymalnych warunkach ochronę od 4 do 6 miesięcy. Dodatkowe warstwy RejeX mogą być nakładane po odczekaniu 8 godzin (pomiędzy nakładanymi warstwami). RejeX może być stosowany w wielu warstwach, nadając produkt na powierzchnię, lakier staje się ciemniejszym oraz uzyskuje bogatą głębię. RejeX ma wyższy współczynnik załamania światła niż woski, dzięki czemu wytwarza bogatsze, głębiej wyglądające kolory i lśniący długotrwałe wykończenie. Produkt można nakładać na lampy, felgi, wydechy. Wolf's Chemicals Nano Paint Sealant Body Wrap Opis ze strony sklepu: Nano Paint Sealant przeznaczony jest dla tych użytkowników, którzy wymagają tylko najlepszej ochrony, oczekują trwałości, połysku i blasku na lakierze. Niezwykle powłoka hydrofobowa zapewnia ochronę Twojego samochodu z trudnych do czyszczenia plam, ptasich odchodów, kwaśnych deszczy, soli drogowej i wielu innych. Głęboki, świecący odblask to największa jego zaleta. Środki zaaplikowałem na dach, który został umyty szamponem DG 901, wyglinkowany żółtym VP, ponownie umyty oraz odtłuszczony IPĄ. Na część dachu nad kierowcą położony został Wolf's a na drugą RejeX: Strona z RejeX: Strona z Wolf's: Oczywiście widać znaczącą różnicę między sealantami Podsumowanie: Aplikacja miała miejsce 27 kwietnia 2012 w temperaturze ok 25 stopni. Wolf'sa nakładałem płatkiem kosmetycznym i w pierwszym odruchu chciałem tak zrobić z Rejex. Ale jest za gęsty, więc aplikowałem słoneczkiem Megsa. Polerowałem po ok. 15 minutach. Ponieważ RejeX ciężko wychodził z buteleczki to miejscami nałożyłem go dość grubo ale ze ścieraniem nie było problemu. Pewnie w dużym stopniu to zasługa Microfiber Madness Crazy Pile Ultra Soft Detailing Wolf's nałożony zbyt grubo, jak przyschnie potrafi sprawić więcej kłopotów z polerowaniem. Śliskość obu środków po aplikacji bardzo podobna. Niespodzianka po kilku dniach od nałożenia: Strona z RejeX jest zdecydowanie mniej zakurzona Na testy z odpychaniem wody i kropelkami przyjdzie czas podczas pierwszego mycia. Sprawdzałem na części dachu i o dziwo RejeX odprowadza wodę szybciej i tworzą się ładne kropelki. Edit: Spłukałem kurz z dachu, woda fajnie spływa, po stronie RejeX jakby chętniej tworzą się kropelki, choć to może dlatego, że stałem po stronie, gdzie nałożony jest Wolf's i na RejeX leciał już słabszy strumień wody Wolf's Na tej fotce dobrze widać kropelki Wolf'sa - bardzo podobne do RejeX. Oprócz tych wielkich oczywiście RejeX Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiczek Posted May 2, 2012 Report Share Posted May 2, 2012 jakiej pojemności jest butelka rejex'a? W sklepie brak takiej informacji! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DawPi Posted May 2, 2012 Report Share Posted May 2, 2012 spiczek, http://www.shiningcar.pl/pl/producer/RejeX/56/1/ Sealant o ekstremalnie głębokim blasku (473 ml) Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiczek Posted May 2, 2012 Report Share Posted May 2, 2012 A tutaj jest. Bo w samym opisie już brakuje. Widzę, że cena już inna. Ciekawe czym mozna przygotować powierzchnie pod. Do BW tylko IPA, albo dedykowany cleaner. A do Rejexa może można użyć srp, tripple... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JM63 Posted May 3, 2012 Report Share Posted May 3, 2012 rychu, Dałeś sie wypocic BW i przetarles jeszcze raz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator rychu Posted May 3, 2012 Author Moderator Report Share Posted May 3, 2012 JM63, Nie, mój się nie poci Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzaKal Posted May 3, 2012 Report Share Posted May 3, 2012 rychu, Hmm trwałość 4-6 miesięcy ... fajnie by było jak by wytrzymało chociaż te 4 ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
fireman Posted May 3, 2012 Report Share Posted May 3, 2012 SzaKal, w tych warunkach może mu się udać Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator rychu Posted May 3, 2012 Author Moderator Report Share Posted May 3, 2012 fireman, Wątpię, auto niegarażowane - jak zacznie lać przez miesiąc, jak w zeszłym roku, to wszystko się podda Jeszcze pełno pyłków z drzew i kurzu z pobliskiej drogi nie ułatwia sprawy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fireman Posted May 3, 2012 Report Share Posted May 3, 2012 rychu, heh no chyba, że takie warunki to mogą być problemy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JM63 Posted May 4, 2012 Report Share Posted May 4, 2012 JM63, Nie, mój się nie poci To są i takie i takie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ShiningCar Posted May 4, 2012 Report Share Posted May 4, 2012 Dzięki za test Czekamy na kolejne Z moich obserwacji (czarny) wynika, że świetnie wyciąga głębię koloru, przyciemnia, działanie antystatyczne na medal, odpychanie wody również bardzo przyzwoite. Zapach podczas nakładania "specyficzny" Link to comment Share on other sites More sharing options...
fireman Posted May 4, 2012 Report Share Posted May 4, 2012 ShiningCar, ten zapach kolega określił jak wszedł do garażu, że pachnie jak u lakiernika Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator rychu Posted May 4, 2012 Author Moderator Report Share Posted May 4, 2012 Zapach jest OK, jeśli nie wtykamy nosa w buteleczkę albo aplikator i aplikujemy na świeżym powietrzu Nawoskowałem RejeX również przedni zderzak - zobaczymy jak będą się owady zmywać, bo teraz miałem na szybko położoną 1 warstwę AJT i nie szło to najlepiej. W nocy padało i zrobiłem zdjęcie kropli na dachu. Chciałem po jeździe zrobić drugie - pokazać co zostało ale oczywiście zaczęło padać i mój plan legł w gruzach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JM63 Posted May 11, 2012 Report Share Posted May 11, 2012 TEST SPONSOROWANY PRZEZ Wreszcie udało się porównać produkty, za zwłokę przepraszam. Do rzeczy: Aplikacja na + dla RejeX'a- nakładamy niewielką ilość, czekamy ok 20 min i polerujemy bez najmniejszego problemu. Body Wrap wymaga cierpliwości- mgiełka schodzi po przetarciu fibrą, ale 'kropki' wymagają większej uwagi, do tego wypaca się jak zły Zapach- nie oszukujmy się, oba śmierdzą. Body Wrap'a chyba trochę bardziej czuć przy aplikacji. Look? Po stronie BW minimalnie ciemniej. Ingi? Jutro ma padać, będzie up. Aplikacja przy 17stopniach RejeX słoneczkiem Duragloss'a, Body Wrap mikrofibrą, na lakier przygotowany żółtym korkiem i Scholl'em S40, przetarty IPA, zostawiony w garażu na 10 godzin w garażu (mam nadzieję, że dwie godziny mniej nie zrobią dramatycznej różnicy) i jeszcze raz przetarty. Body Wrap po stronie kierowcy, Rejex po stronie pasażera i z czystej ciekawości na górze maski między spryskiwaczami poleciał Carbon na HDC. Jeszcze dwie małe uwagi ode mnie- z czterech samochodów w domu na tym LSP zawsze działały najlepiej (trwałość i zachowanie wody) Sealanty czeka ciężka przeprawa ze względu na parkowanie pod wściekłymi lipami. Z resztą zobaczcie sami Glinka... T&G Remover specjalnie nie pomógł. Finish Po S40 i IPA RejeX po nałożeniu Body Wrap po nałożeniu Nie wiem czemu, ale na BW fibra postanowiła zostawić włókna Some reflections Lewa RejeX, prawa BW I filmik na deser http://www.youtube.com/watch?v=e43VBjT7RdU&feature=youtu.be Krótko podsumowując na chwilę obecną- Wybrałbym RejeX'a ze względu na łatwość aplikacji i cenę. Jutro sprawdzę stopień zakurzenia i kropelkowanie/odpychanie Jak będzie więcej czasu to porównam z DG#111 P.S. Body Wrap poci się RejeX, BW, Carbon [ Dodano: 12 Maj 2012, 15:09 ] Mały up z wodą w roli głównej http://www.youtube.com/watch?v=bmqSLRA4TSg&feature=youtu.be Carbon na pierwszym planie Ogólnie RejeX i Body Wrap zachowują się bardzo podobnie. Ingi na 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JM63 Posted May 18, 2012 Report Share Posted May 18, 2012 Cisza w temacie... Podbiję trochę Jako, że jeszcze trochę RejeX'a mi zostało, postanowiłem wrzucić go na Passata. Żeby nie było mu smutno samemu dostał do towarzystwa Carbon'a na HDC i #111 na #601 Muszę przyznać, że RejeX wnosi sporo do 'szajnu', Passat niby w dobrym stanie, ale po S40, IPA i ww LSP zauważyłem dużą różnicę w szklistości mimo słabego światła w garażu. Zobaczymy jak trwałość i antystatyczność w porównaniu do #111 Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwy49 Posted May 18, 2012 Report Share Posted May 18, 2012 JM63 W temacie:Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie ? piszesz: Szwagier przywiózł jakieś mleczko które mu znajomy lakiernik (fachowiec) polecił, wysmarowałem furę i błyszczy się jak nowa! i pokazujesz zdjęcie. A w temacie: RejeX kontra przeciwnicy piszesz: Cisza w temacie... Podbiję trochę Jako, że jeszcze trochę RejeX'a mi zostało, postanowiłem wrzucić go na Passata. Żeby nie było mu smutno samemu dostał do towarzystwa Carbon'a na HDC i #111 na #601 Muszę przyznać, że RejeX wnosi sporo do 'szajnu', Passat niby w dobrym stanie, ale po S40, IPA i ww LSP zauważyłem dużą różnicę w szklistości mimo słabego światła w garażu. Zobaczymy jak trwałość i antystatyczność w porównaniu do #111 zdjęcie to samo co w temacie powyżej. O co chodzi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruby_RS Posted May 18, 2012 Report Share Posted May 18, 2012 Gienek, Kol JM63 ma sarkastyczne poczucie humoru Link to comment Share on other sites More sharing options...
JM63 Posted May 18, 2012 Report Share Posted May 18, 2012 Gienek, Kol JM63 ma sarkastyczne poczucie humoru Dokładnie, taki mały żarcik (uczę się od najlepszych ) Ale + za czujność Dla jasności: Po stronie pasażera leży Carbon na HDC Po stronie kierowcy leży RejeX na zdjęciach nie widać, ale klapa bagażnika i część zderzaka pod nią to RejeX u kierowcy i #111 na #601 u pasażera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ShiningCar Posted May 19, 2012 Report Share Posted May 19, 2012 zauważyłem dużą różnicę w szklistości Wczoraj właśnie porównywałem szklistość z BlackFire Wet Diamond i efekt na czarnym (Seat) jest lepszy. Antystatyka na bardzo zbliżonym poziomie. RejeX siedzi już miesiąc, bez przygotowania powierzchni i nadal mu dobrze Link to comment Share on other sites More sharing options...
JM63 Posted May 19, 2012 Report Share Posted May 19, 2012 Ok, z dzisiejszych obserwacji: na masce miedzy carbonem, a RejeX'em nie doszukalem się specjalnych różnic w zakurzeniu, większość zdmuchnieta przez pęd powietrza, za to lakier po stronie R trochę ciemniejszy. Klapa i cześć zderzaka: #111 wyraźnie ciemniejszy, RejeX minimalnie mniej zakurzony. Na Volvie przy ostatnich deszczach kropelkowanie marne, zarówno na BW jak i RejeX'ie. Nawet przy 100km/h woda ledwo się ruszała. Zobaczymy jak będzie przy i po myciu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator rychu Posted May 19, 2012 Author Moderator Report Share Posted May 19, 2012 Dziś zmywałem robalki po jeździe autostradowej ze zderzaka pokrytego RejeX. Zeszło rękawicą bez większych problemów, choć mogło być troszkę lepiej. Z kropelkami też u mnie słabo - widać, że zrzuca wodę ale kropelki się tworzą niechętnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fancivi Posted May 19, 2012 Report Share Posted May 19, 2012 Ja w tym tygodniu wkoncu wrzuce swoja relacje ;D oj wojownicy mieli ciezkie pole budowy do przetrzymania ale jeszcze zyja i czekaja az ich wkoncu umyje Link to comment Share on other sites More sharing options...
JM63 Posted May 20, 2012 Report Share Posted May 20, 2012 Up: O dziwo Carbon przyciągnął dużo mniej kurzu niż #111 i RejeX. Wydaje mi się, że aplikacja bez zarzutu, samochód przestał w garażu ponad dobę, później jeszcze wszystko przetarte taką samą fibrą. Wizyta na bezdotyku: najlepsze ingi miał RejeX, Carbon ze #111 podobnie. Domywanie robali podobne, zeszły pH neutrala z Glorii spłukanego ostatnim programem, ale tu nie spodziewałem się problemów ze względu na niskie prędkości- 140 nie przekraczaliśmy. #111 Carbon i RejeX RejeX Link to comment Share on other sites More sharing options...
JM63 Posted May 24, 2012 Report Share Posted May 24, 2012 Cisza w temacie... Tak więc dzisiaj pierwsze mycie rękawicą i szamponem lusso. RejeX złapał mniej brudu i zdecydowanie odcinał się od Body Wrap'a pod względem ingów. Na BW robiła się tafla, konkurent przyzwoicie. Jednak jedynym miarodajnym sposobem na sprawdzenie jak to na prawdę wygląda będzie chyba prickbort + glinka + IPA jakieś 20%- na samochodzie jest soczyste kropelkowanie z lipy Kilka fotek: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now