Jump to content

RejeX kontra przeciwnicy


rychu

Recommended Posts

  • Moderator

TEST SPONSOROWANY PRZEZ

sc.jpg

 

 

Otrzymałem do testu próbkę sealantu RejeX, którą porównam z sealantem o bardzo krótkiej nazwie: Wolf's Chemicals Nano Paint Sealant Body Wrap.

 

Na początek oficjalne dane o zawodnikach:

 

RejeX

0_0_productGfx_afa17dbdaffcf02bed807db9345fcefc.jpg

 

Opis ze strony sklepu:

RejeX Sealant

RejeX to cienka polimerowa powłoka zapewniająca trwałe ochronne wykończenie powierzchni na wysoki połysk. Całkowicie syntetyczny, jego ochronne właściwości są dużo większe niż tradycyjnych wosków.

Odporny na detergenty, kwaśne deszcze, promieniowanie UV.

 

Faktyczne działanie RejeX zaczyna się 12 godzin po aplikacji. Jest to czas potrzebny na utwardzenie powłoki mający zasadnicze znaczenie dla wydajności i długowieczności RejeX. W czasie utwardzania, pojazd nie powinien stykać się z zanieczyszczeniami. Produkt zapewni w optymalnych warunkach ochronę od 4 do 6 miesięcy. Dodatkowe warstwy RejeX mogą być nakładane po odczekaniu 8 godzin (pomiędzy nakładanymi warstwami).

 

RejeX może być stosowany w wielu warstwach, nadając produkt na powierzchnię, lakier staje się ciemniejszym oraz uzyskuje bogatą głębię. RejeX ma wyższy współczynnik załamania światła niż woski, dzięki czemu wytwarza bogatsze, głębiej wyglądające kolory i lśniący długotrwałe wykończenie.

 

Produkt można nakładać na lampy, felgi, wydechy.

 

 

Wolf's Chemicals Nano Paint Sealant Body Wrap

0_0_productGfx_3082cfbfb46f09f59f2c9bee3d6c065a.jpg

 

Opis ze strony sklepu:

Nano Paint Sealant przeznaczony jest dla tych użytkowników, którzy wymagają tylko najlepszej ochrony, oczekują trwałości, połysku i blasku na lakierze. Niezwykle powłoka hydrofobowa zapewnia ochronę Twojego samochodu z trudnych do czyszczenia plam, ptasich odchodów, kwaśnych deszczy, soli drogowej i wielu innych. Głęboki, świecący odblask to największa jego zaleta.

 

 

Środki zaaplikowałem na dach, który został umyty szamponem DG 901, wyglinkowany żółtym VP, ponownie umyty oraz odtłuszczony IPĄ.

 

Na część dachu nad kierowcą położony został Wolf's a na drugą RejeX:

rejex01.jpg

 

Strona z RejeX:

rejex03.jpg

Strona z Wolf's:

rejex02.jpg

 

Oczywiście widać znaczącą różnicę między sealantami ;)

 

Podsumowanie:

Aplikacja miała miejsce 27 kwietnia 2012 w temperaturze ok 25 stopni.

Wolf'sa nakładałem płatkiem kosmetycznym i w pierwszym odruchu chciałem tak zrobić z Rejex.

Ale jest za gęsty, więc aplikowałem słoneczkiem Megsa.

Polerowałem po ok. 15 minutach.

Ponieważ RejeX ciężko wychodził z buteleczki to miejscami nałożyłem go dość grubo ale ze ścieraniem nie było problemu. Pewnie w dużym stopniu to zasługa Microfiber Madness Crazy Pile Ultra Soft Detailing :-]

Wolf's nałożony zbyt grubo, jak przyschnie potrafi sprawić więcej kłopotów z polerowaniem.

Śliskość obu środków po aplikacji bardzo podobna.

 

Niespodzianka po kilku dniach od nałożenia:

rejex04.jpg

 

Strona z RejeX jest zdecydowanie mniej zakurzona :)

 

Na testy z odpychaniem wody i kropelkami przyjdzie czas podczas pierwszego mycia.

Sprawdzałem na części dachu i o dziwo RejeX odprowadza wodę szybciej i tworzą się ładne kropelki.

 

 

 

 

Edit: Spłukałem kurz z dachu, woda fajnie spływa, po stronie RejeX jakby chętniej tworzą się kropelki, choć to może dlatego, że stałem po stronie, gdzie nałożony jest Wolf's i na RejeX leciał już słabszy strumień wody :)

 

Wolf's

rejex05.jpg

rejex06.jpg

Na tej fotce dobrze widać kropelki Wolf'sa - bardzo podobne do RejeX. Oprócz tych wielkich oczywiście ;)

 

 

RejeX

rejex07.jpg

rejex08.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

A tutaj jest. Bo w samym opisie już brakuje. Widzę, że cena już inna. Ciekawe czym mozna przygotować powierzchnie pod. Do BW tylko IPA, albo dedykowany cleaner. A do Rejexa może można użyć srp, tripple...

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

fireman,

Wątpię, auto niegarażowane - jak zacznie lać przez miesiąc, jak w zeszłym roku, to wszystko się podda :D

Jeszcze pełno pyłków z drzew i kurzu z pobliskiej drogi nie ułatwia sprawy.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za test :good:

 

Czekamy na kolejne ;)

 

Z moich obserwacji (czarny) wynika, że świetnie wyciąga głębię koloru, przyciemnia, działanie antystatyczne na medal, odpychanie wody również bardzo przyzwoite.

 

Zapach podczas nakładania "specyficzny" :D

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

Zapach jest OK, jeśli nie wtykamy nosa w buteleczkę albo aplikator i aplikujemy na świeżym powietrzu :D

Nawoskowałem RejeX również przedni zderzak - zobaczymy jak będą się owady zmywać, bo teraz miałem na szybko położoną 1 warstwę AJT i nie szło to najlepiej.

 

W nocy padało i zrobiłem zdjęcie kropli na dachu. Chciałem po jeździe zrobić drugie - pokazać co zostało ale oczywiście zaczęło padać i mój plan legł w gruzach.

Link to comment
Share on other sites

TEST SPONSOROWANY PRZEZ

305918_1311234496360_t.jpg

 

 

Wreszcie udało się porównać produkty, za zwłokę przepraszam.

Do rzeczy:

Aplikacja na + dla RejeX'a- nakładamy niewielką ilość, czekamy ok 20 min i polerujemy bez najmniejszego problemu. Body Wrap wymaga cierpliwości- mgiełka schodzi po przetarciu fibrą, ale 'kropki' wymagają większej uwagi, do tego wypaca się jak zły

Zapach- nie oszukujmy się, oba śmierdzą. Body Wrap'a chyba trochę bardziej czuć przy aplikacji.

Look? Po stronie BW minimalnie ciemniej.

Ingi? Jutro ma padać, będzie up.

 

Aplikacja przy 17stopniach RejeX słoneczkiem Duragloss'a, Body Wrap mikrofibrą, na lakier przygotowany żółtym korkiem i Scholl'em S40, przetarty IPA, zostawiony w garażu na 10 godzin w garażu (mam nadzieję, że dwie godziny mniej nie zrobią dramatycznej różnicy) i jeszcze raz przetarty.

Body Wrap po stronie kierowcy, Rejex po stronie pasażera i z czystej ciekawości na górze maski między spryskiwaczami poleciał Carbon na HDC.

 

 

Jeszcze dwie małe uwagi ode mnie- z czterech samochodów w domu na tym LSP zawsze działały najlepiej (trwałość i zachowanie wody) :o

Sealanty czeka ciężka przeprawa ze względu na parkowanie pod wściekłymi lipami. Z resztą zobaczcie sami :/

img0001zt.jpg

Glinka... T&G Remover specjalnie nie pomógł.

img0002ee.jpg

Finish

img0003osa.jpg

 

Po S40 i IPA

img0011yq.jpg

img0012gdm.jpg

 

RejeX po nałożeniu

rejexapplied.jpg

 

Body Wrap po nałożeniu

bwapplied.jpg

 

Nie wiem czemu, ale na BW fibra postanowiła zostawić włókna :/

5050wkna.jpg

 

Some reflections :-]

img0015ys.jpg

img0043fv.jpg

img0045bg.jpg

Lewa RejeX, prawa BW

s1050001.jpg

s1050004m.jpg

s1050003.jpg

s1050005y.jpg

s1050006.jpg

s1050007.jpg

 

I filmik na deser

 

http://www.youtube.com/watch?v=e43VBjT7RdU&feature=youtu.be

 

Krótko podsumowując na chwilę obecną- Wybrałbym RejeX'a ze względu na łatwość aplikacji i cenę. Jutro sprawdzę stopień zakurzenia i kropelkowanie/odpychanie ;)

 

Jak będzie więcej czasu to porównam z DG#111 ;)

 

P.S. Body Wrap poci się ;)img1188nt.jpg

RejeX, BW, Carbon

 

[ Dodano: 12 Maj 2012, 15:09 ]

Mały up z wodą w roli głównej ;)

 

http://www.youtube.com/watch?v=bmqSLRA4TSg&feature=youtu.be

 

img0004du.jpg

img0006gq.jpg

img0007oz.jpg

img00122m.jpg

Carbon na pierwszym planie

img0020ja.jpg

img0021dv.jpg

:-]

 

Ogólnie RejeX i Body Wrap zachowują się bardzo podobnie. Ingi na 4 ;)

Link to comment
Share on other sites

Cisza w temacie... Podbiję trochę ;) Jako, że jeszcze trochę RejeX'a mi zostało, postanowiłem wrzucić go na Passata. Żeby nie było mu smutno samemu dostał do towarzystwa Carbon'a na HDC i #111 na #601 ;)

Muszę przyznać, że RejeX wnosi sporo do 'szajnu', Passat niby w dobrym stanie, ale po S40, IPA i ww LSP zauważyłem dużą różnicę w szklistości mimo słabego światła w garażu. Zobaczymy jak trwałość i antystatyczność w porównaniu do #111 ;)

78678126.jpg

Link to comment
Share on other sites

JM63

W temacie:Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie ? piszesz:

Szwagier przywiózł jakieś mleczko które mu znajomy lakiernik (fachowiec) polecił, wysmarowałem furę i błyszczy się jak nowa!
i pokazujesz zdjęcie.

78678126.jpg

A w temacie: RejeX kontra przeciwnicy piszesz:

Cisza w temacie... Podbiję trochę ;) Jako, że jeszcze trochę RejeX'a mi zostało, postanowiłem wrzucić go na Passata. Żeby nie było mu smutno samemu dostał do towarzystwa Carbon'a na HDC i #111 na #601 ;)

Muszę przyznać, że RejeX wnosi sporo do 'szajnu', Passat niby w dobrym stanie, ale po S40, IPA i ww LSP zauważyłem dużą różnicę w szklistości mimo słabego światła w garażu. Zobaczymy jak trwałość i antystatyczność w porównaniu do #111 ;)

zdjęcie to samo co w temacie powyżej.

78678126.jpg

 

O co chodzi? :wallbash:

Link to comment
Share on other sites

Gienek, Kol JM63 ma sarkastyczne poczucie humoru ;)

 

Dokładnie, taki mały żarcik (uczę się od najlepszych :-] )

Ale + za czujność :mrgreen:

 

Dla jasności:

Po stronie pasażera leży Carbon na HDC

Po stronie kierowcy leży RejeX

na zdjęciach nie widać, ale klapa bagażnika i część zderzaka pod nią to RejeX u kierowcy i #111 na #601 u pasażera

Link to comment
Share on other sites

zauważyłem dużą różnicę w szklistości

 

Wczoraj właśnie porównywałem szklistość z BlackFire Wet Diamond i efekt na czarnym (Seat) jest lepszy.

Antystatyka na bardzo zbliżonym poziomie.

RejeX siedzi już miesiąc, bez przygotowania powierzchni i nadal mu dobrze :good:

Link to comment
Share on other sites

Ok, z dzisiejszych obserwacji: na masce miedzy carbonem, a RejeX'em nie doszukalem się specjalnych różnic w zakurzeniu, większość zdmuchnieta przez pęd powietrza, za to lakier po stronie R trochę ciemniejszy.

 

Klapa i cześć zderzaka: #111 wyraźnie ciemniejszy, RejeX minimalnie mniej zakurzony.

 

Na Volvie przy ostatnich deszczach kropelkowanie marne, zarówno na BW jak i RejeX'ie. Nawet przy 100km/h woda ledwo się ruszała. Zobaczymy jak będzie przy i po myciu.

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

Dziś zmywałem robalki po jeździe autostradowej ze zderzaka pokrytego RejeX.

Zeszło rękawicą bez większych problemów, choć mogło być troszkę lepiej.

Z kropelkami też u mnie słabo - widać, że zrzuca wodę ale kropelki się tworzą niechętnie.

Link to comment
Share on other sites

Up:

O dziwo Carbon przyciągnął dużo mniej kurzu niż #111 i RejeX. Wydaje mi się, że aplikacja bez zarzutu, samochód przestał w garażu ponad dobę, później jeszcze wszystko przetarte taką samą fibrą.

Wizyta na bezdotyku: najlepsze ingi miał RejeX, Carbon ze #111 podobnie.

Domywanie robali podobne, zeszły pH neutrala z Glorii spłukanego ostatnim programem, ale tu nie spodziewałem się problemów ze względu na niskie prędkości- 140 nie przekraczaliśmy.

s1070001.jpg

s1070003.jpg

s1070004.jpg

#111

s1070009v.jpg

 

Carbon i RejeX

s1070013t.jpg

RejeX

s1070016.jpg

Link to comment
Share on other sites

Cisza w temacie...

Tak więc dzisiaj pierwsze mycie rękawicą i szamponem lusso.

RejeX złapał mniej brudu i zdecydowanie odcinał się od Body Wrap'a pod względem ingów. Na BW robiła się tafla, konkurent przyzwoicie. Jednak jedynym miarodajnym sposobem na sprawdzenie jak to na prawdę wygląda będzie chyba prickbort + glinka + IPA jakieś 20%- na samochodzie jest soczyste kropelkowanie z lipy :/

Kilka fotek:

s1080001.jpg

 

resizeds1080002.jpg

 

resizeds1080005.jpg

 

resizeds1080006.jpg

 

resizeds1080007.jpg

 

resizeds1080008.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.