fireman Posted April 28, 2012 Report Share Posted April 28, 2012 Praca obejmowała tylko z zewnątrz i zajęła 20h, dlatego zdjęć też dużo z mycia nie ma bo czas gonił Dla nielubiących scrollować na dole zdjęcia w wersji video Mycie: - Shinny garage - Fairy jabłkowy - SCS ph neutral - BH Surfex HD - rękawica z mf megsa - fluffy - Marolex 1500 - Lavor superwash 160 Dekontaminacja: - Mac124 - glinka BH Soft Korekta: - Menzerna FG500 - Megs UC - Scholl S17+ - Cutting pad ABW 150mm i 80mm - Polishing pad MS 150mm - Polishing pad ABW 80mm - DAS6 - IPA Zabezpieczenie: - Cquartz Plastiki i tworzywa zewnętrzne: - Nielsen Super a shine - Nielsen Brillance Felgi: - Nielsen Non acid aluminum cleaner 1:4 - Pędzelki, szczotki - glinka BH soft - RejeX Szyby: - Glass science glass scrub - RainX - Nielsen Blue Window To do dzieła, stan początkowy: Gdzie się zgubił połysk No to już wiemy, że jest co robić Piana na 3palce Trochę więcej piany tym razem ph neutral SCS z marolexa Inspekcja pod halogenem iii ostatni raz widziałem we wrześniu to auto i nie było źle Pierwsze śliwki robaczwyki czyli niebieski abw + FG500 Prawie jak 50/50 DIY sun gun prawdę ci powie Nie, ten worek w tle nie lewituje O słupkach nie zapominamy Teraz lepiej Następnie poszło mycie płynem do naczyń Fiary jabłkowy, piana też była fajna, a zapach towarzyszący mmm , chyba trzeba się przerzucić Wtarty przetarty IPA czas na smarownaie Cquartz, hmm zapach nie powala, a wręcz przeciwnie, nakladane przyzwoicie, ale ścieranie... no Natty's to nie jest, powierzchnia tępa bardzo, no ale w końcu tak ma być To lecim, cquartz'owe mazy: Panele pod halogenem w efekcie finalnym: Trochę sztuki i zabawy z halogenem i świetlówką To czas na przestrzeń otwartą i ostatnie zdjęcia w słońcu: Coś tam się odbija Naturalny sungun: No to koniec Nie wszystko jest cudnie bo klapa tylna mimo, że wygląda dużo lepiej ostatecznie nie wyszła tak dobrze, bo jej stan był najgorszy... Wersja video Link to comment Share on other sites More sharing options...
pecos Posted April 28, 2012 Report Share Posted April 28, 2012 Bardzo fajnie wyszło samochód stał się młodszy o parę lat Link to comment Share on other sites More sharing options...
saddam Posted April 28, 2012 Report Share Posted April 28, 2012 Korekta nie na 100% ale ładnie wyszło Lakier łatwy w "obróbce"? Ile przejazdów każdą pastą? Link to comment Share on other sites More sharing options...
yooz3r Posted April 28, 2012 Report Share Posted April 28, 2012 Widać przyłożyłeś się, mi zawsze brakuje kogoś do robienia zdjęć bo samemu nie mam ochoty ciągle brać aparat do rąk. Jaki czas pracy? Piane PH neutral do 1 mycia przed korektą raczej bym nie użył, coś mocniejszego lepiej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamilgt Posted April 28, 2012 Report Share Posted April 28, 2012 Zdjęcia w słońcu Kurde już nie mogę się doczekać korekty u siebie Link to comment Share on other sites More sharing options...
max103 Posted April 28, 2012 Report Share Posted April 28, 2012 tak jak pisałeś nie wszystko jest cudnie ,ale wyszło dobrze jak na tylko 20 godzin łącznie Nie potrzebnie używałeś tych wszystkich past , następnym razem dołóż tylko do menzerny 3M niebieski korek i będzie git Link to comment Share on other sites More sharing options...
fireman Posted April 29, 2012 Author Report Share Posted April 29, 2012 saddam, taki średniak wyszedł ten lakier, ale daje radę. 2przejazdy FG500 bo więcej nic nie wnosiły i 1przejazd na średnim z S17+. yooz3r, 20h, innej piany nie było pod ręką, a zawsze coś kamilgt, no czekam aż pokażesz hanke po korekcie bo będzie wyglądać na pewno max103, akurat te 3 pasty wymieniłem bo czasem FG500 za szybko się wypracowywała więc dodawałem odrobinę UC żeby przedłużyć ilość przejść. A S17+ wykończyłem na średnim. Nie każda kombinacja działa na każdym lakierze, więc trzeba próbować Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Domel Posted April 29, 2012 Moderator Report Share Posted April 29, 2012 Swietna robota Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzinkins Posted April 30, 2012 Report Share Posted April 30, 2012 No focus na pewno będzie odróżniał się na dzielni Moim zdaniem dość dużym błędem jest nie zastosowanie Irona itp tym bardziej po CQ, podobnie na felgach i pod CQ mozna było się postarać o większy procent korekty Zaciski nie doczyszczone Ale całość prezentuje się Link to comment Share on other sites More sharing options...
bodziopilot Posted May 1, 2012 Report Share Posted May 1, 2012 Przyjemna relacja Auto zdecydowanie odżyło Link to comment Share on other sites More sharing options...
fireman Posted May 1, 2012 Author Report Share Posted May 1, 2012 No focus na pewno będzie odróżniał się na dzielni Moim zdaniem dość dużym błędem jest nie zastosowanie Irona itp tym bardziej po CQ, podobnie na felgach i pod CQ mozna było się postarać o większy procent korekty Zaciski nie doczyszczone Ale całość prezentuje się Żebym tak jeszcze miał IROna . Mariusz wszystko można lepiej, tylko w takim czasie to i tak zasuwałem już jak mały samochodzik. A o lepszy wynik korekty to jak wspomniałem futerka brakło, a najlepiej rotacji . Nie lubię się spieszyć bo zawsze coś się pominie wtedy, ale dzięki za zwrócenie uwagi Link to comment Share on other sites More sharing options...
ariello01 Posted May 2, 2012 Report Share Posted May 2, 2012 No prosze jak kolega dopieścił Focusika Teraz pozostaje mi tylko lukać go na mieście i ocenić na żywo Link to comment Share on other sites More sharing options...
fireman Posted May 2, 2012 Author Report Share Posted May 2, 2012 ariello01, jak skończyłem i jechałem oddać to chciałem wbić na inspekcje ale Cie nie było Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now