dw4463757 Posted April 16, 2012 Report Share Posted April 16, 2012 Witam! W tym roku wybieram się w podróż samochodem po Europie, a że autko na LPG to przydałby się adaptery, co by zatankować gazem. Nie znam się niestety kompletnie, czy takie coś załatwia sprawę? KLIK Link to comment Share on other sites More sharing options...
cash Posted April 16, 2012 Report Share Posted April 16, 2012 Mam jakiś adapter sprawdzony w Niemczech, zobaczę potem w aucie czy wygląda podobnie. W sumie mogę nawet odsprzedać jak będzie odpowiadał Link to comment Share on other sites More sharing options...