Jump to content

Seat Leon FR Monza


Evo
 Share

Recommended Posts

  • Administrator

Po raz drugi robię drugie podejście do auta pokazywanego kiedyś tutaj

;) Auto fajne, z oczywistych względów mi bliskie więc wrzucam relację , coby się odstresować po ciężkim dniu ;) W sumie 20h pracy.

 

 

 

Użyte środki - prewash, mycie,etc :

 

 

-Mac 124 Prickbort

-AB Magifoam

-Gloria FM10

-AS G101

-Iron X

-biała glinka Sonusa

-Wolfs Chemicals White Satin

 

 

Korekta lakieru :

 

 

-Lare EP-11

-pady 3M, ABW, Swissvax , Flexipads

-Scholl S3 GE

-Menzerna FG500

-SV CF Pro

 

 

LSP:

 

-SV Insignis V2

-SV Autobahn

 

 

Tworzywa, opony , etc :

 

 

-SV Nano Express

-SV Pneu

-303 AP

-AF Tripple

-SV Metal Polish

 

 

Wnętrze :

 

 

-SV Leather Cleaner

-SV Seal Feed

-SV Quick Interior Finish

-SV Crystal

-APC Valet Pro

 

 

 

Stan zastany , auto dość mocno zabrudzone :

 

 

 

isdsc03215.jpg

 

isdsc03216.jpg

 

isdsc03218.jpg

 

isdsc03219.jpg

 

isdsc03222.jpg

 

isdsc03223.jpg

 

isdsc03224.jpg

 

isdsc03227o.jpg

 

isdsc03228.jpg

 

isdsc03229.jpg

 

 

isdsc03265.jpg

 

isdsc03266.jpg

 

 

Na aucie jeszcze pozimowy syf :/ Pogoda jak na załączonych obrazkach, więc słabo widziałem mycie tego auta...

 

 

 

isdsc03257.jpg

 

isdsc03264.jpg

 

 

Na pierwszy ogień Prickbort :

 

 

isdsc03268.jpg

 

isdsc03269.jpg

 

isdsc03270.jpg

 

isdsc03271.jpg

 

isdsc03274.jpg

 

isdsc03275.jpg

 

isdsc03276.jpg

 

 

Wytaczamy dziada z garażu :

 

 

isdsc03279.jpg

 

isdsc03281.jpg

 

 

 

Na całość Magifoam z Glori, co dało smakowite połaćzenie - yummy :kox:

 

 

isdsc03278.jpg

 

 

Próbny oprysk :P

 

 

isdsc03280.jpg

 

 

Coś działa chyba ;)

 

 

isdsc03282.jpg

 

isdsc03283.jpg

 

isdsc03284.jpg

 

isdsc03285.jpg

 

isdsc03288.jpg

 

isdsc03290.jpg

 

isdsc03293.jpg

 

 

 

Koła - Autosmart G101 w akcji :

 

 

isdsc03298.jpg

 

isdsc03299.jpg

 

 

Przed :

 

 

isdsc03301.jpg

 

 

Po - trzeba spytać panów na Instalatorów czym smarują felgi, bo kropelki po ostrej chemii... :song::D

 

 

isdsc03300.jpg

 

isdsc03302.jpg

 

isdsc03303.jpg

 

isdsc03305.jpg

 

 

Nadkola :

 

 

isdsc03306.jpg

 

isdsc03307.jpg

 

 

 

Śnieg czy deszcz , priorytety w relacji muszą być określone jasno :D:-]:P

 

 

isdsc03308.jpg

 

isdsc03309.jpg

 

 

Wydech - TDI bez kata , enjoy :shock::-]

 

 

isdsc03310.jpg

 

isdsc03311.jpg

 

 

IronX w akcji :

 

 

isdsc03312.jpg

 

isdsc03313.jpg

 

isdsc03314.jpg

 

isdsc03315.jpg

 

isdsc03316.jpg

 

isdsc03318.jpg

 

isdsc03320.jpg

 

isdsc03321.jpg

 

isdsc03324.jpg

 

 

Myjemy - White Satin & SV Washpudel , łaskawie wyszło słońce :

 

 

isdsc03322.jpg

 

isdsc03323.jpg

 

isdsc03325.jpg

 

isdsc03328.jpg

 

 

W międzyczasie jeszcze jedno podejście z Prickbortem :

 

 

isdsc03330.jpg

 

isdsc03332.jpg

 

 

 

Glinka - klasyk, czyli biały Sonus. Te dwa zdjęcia pokazują dlaczego używanie środków do odsmalania i usuwania cząstek metalicznych jest tak istotne :

 

 

isdsc03333.jpg

 

isdsc03334.jpg

 

 

Suszymy :

 

 

isdsc03335.jpg

 

isdsc03337n.jpg

 

isdsc03339.jpg

 

 

Przed wjazdem do garażu słoneczko ładnie zaświeciło, dając przedsmak...

 

 

isdsc03344.jpg

 

 

tego :

 

 

isdsc03347.jpg

 

isdsc03348.jpg

 

isdsc03351.jpg

 

isdsc03352.jpg

 

 

Chrzest bojowy mojej nowej zabawki - Homemade Sun Gun 230 V :-] No i coby nie mówić, na tym lakierze samoróbka za 20 zł pokazywała rysy lepiej niż osławiony LL :-]

 

 

isdsc03353.jpg

 

isdsc03354.jpg

 

isdsc03356.jpg

 

isdsc03358.jpg

 

 

W akcji udział wzięli :

 

 

isdsc03359.jpg

 

 

 

Pierwsze podejście z Schollem S3 i żóltym padem Urbana :

 

 

 

isdsc03451.jpg

 

 

isdsc03364.jpg

 

 

50/50 :

 

 

isdsc03380.jpg

 

 

To samo ujęcie z SG :

 

 

isdsc03383.jpg

 

isdsc03387.jpg

 

 

Przed :

 

 

isdsc03388.jpg

 

 

Po :

 

 

isdsc03387.jpg

 

 

Zostawmy w spokoju lakieru i przejdźmy do elementu który oddziela chłopców od mężczyzn :-]:lol: Piano :-]

 

 

isdsc03373.jpg

 

isdsc03374.jpg

 

isdsc03376.jpg

 

isdsc03377.jpg

 

 

Lampy z tyłu:

 

 

isdsc03391.jpg

 

isdsc03392.jpg

 

isdsc03393.jpg

 

isdsc03394.jpg

 

 

Dwa grubsze tematy na tylnym zderzaku :

 

 

isdsc03403.jpg

 

isdsc03404.jpg

 

isdsc03408.jpg

 

isdsc03406.jpg

 

isdsc03409.jpg

 

isdsc03411.jpg

 

 

Kolejne "fifty-fifty"

 

 

isdsc03417.jpg

 

isdsc03423.jpg

 

isdsc03426.jpg

 

 

Na masce Menzerna FG500 i pomarańczowy Flexipads :

 

 

isdsc03427.jpg

 

isdsc03430.jpg

 

isdsc03435.jpg

 

isdsc03437.jpg

 

isdsc03439.jpg

 

isdsc03440.jpg

 

isdsc03441.jpg

 

 

Szału ni ma, plan był na dwa podejścia na element, co zostało to zostało ;) Teraz przedni błotnik :

 

 

 

isdsc03455.jpg

 

isdsc03443.jpg

 

isdsc03445.jpg

 

isdsc03449.jpg

 

isdsc03450.jpg

 

isdsc03456.jpg

 

 

 

Drugie lusterko :

 

 

 

isdsc03448.jpg

 

 

 

Tylne drzwi :

 

 

isdsc03458.jpg

 

 

isdsc03459.jpg

 

 

isdsc03461.jpg

 

 

Z korekty to tyle, jeszcze finish ale o tym zaraz. Generalnie wredny lakier, twardy jak w BMW a efekty w świetle dziennym mierne. Pod światełkiem fajnie, w "realu" ciężko było się dopatrzeć efektów w połysku.

 

 

Gdzie drwa robią, tam wióry lecą :

 

 

isdsc03464.jpg

 

isdsc03465.jpg

 

isdsc03466.jpg

 

isdsc03467.jpg

 

 

Właściciel podjął męska decyzje że myjemy motorownie :

 

 

isdsc03469.jpg

 

isdsc03471.jpg

 

isdsc03472.jpg

 

isdsc03473.jpg

 

 

 

Znowu wystawiamy, znowu myjemy, znowu w deszczu :kox:

 

 

Silnik na początek :

 

 

isdsc03474.jpg

 

isdsc03480.jpg

 

isdsc03481.jpg

 

isdsc03482.jpg

 

isdsc03483.jpg

 

isdsc03484.jpg

 

isdsc03485.jpg

 

isdsc03486.jpg

 

isdsc03487.jpg

 

isdsc03488.jpg

 

isdsc03489.jpg

 

 

Auto spianowane, wypłukujemy resztki pasty i pyłu :

 

 

isdsc03491.jpg

 

isdsc03494.jpg

 

isdsc03495.jpg

 

isdsc03496.jpg

 

isdsc03497.jpg

 

isdsc03498.jpg

 

isdsc03499.jpg

 

 

 

Wjeżdzamy, suszymy, czas na finish :

 

 

isdsc03500.jpg

 

isdsc03516.jpg

 

 

Silnik sobie wyschnął, na plastiki poszedł 303 AP :

 

 

isdsc03501.jpg

 

isdsc03506.jpg

 

isdsc03507.jpg

 

isdsc03508.jpg

 

isdsc03509.jpg

 

isdsc03511.jpg

 

isdsc03512.jpg

 

 

 

Następnie przyszła kolej na tylny znaczek który wyglądał bardzo słabo , udało się coś tam poprawić :

 

 

isdsc03520.jpg

 

isdsc03521.jpg

 

isdsc03523.jpg

 

isdsc03524.jpg

 

 

 

Właściciel zażyczył sobie nakleić naklejki na drzwi, więc w ruch poszła ambrozja detailera - IPA :

 

 

isdsc03528.jpg

 

isdsc03529.jpg

 

isdsc03530.jpg

 

isdsc03531.jpg

 

 

Wydech , w tym aucie pozostanie w takim stanie mniej więcej na odcinku od garażu do bramy :D :

 

 

isdsc03532.jpg

 

isdsc03536.jpg

 

isdsc03541.jpg

 

 

Dalej - kółka. Na opony tradycyjnie SV Pneu, a na felgi równie tradycyjnie Autobahn ;)

 

 

isdsc03542.jpg

 

isdsc03548.jpg

 

isdsc03576.jpg

 

isdsc03581.jpg

 

isdsc03582.jpg

 

isdsc03586.jpg

 

isdsc03587.jpg

 

isdsc03589.jpg

 

 

 

Czarne, matowe felgi ? Fajne, ale na wystawie w sklepie... :song:

 

 

 

Szyby wyczyściłem za pomocą AF Tripple :

 

 

isdsc03560.jpg

 

isdsc03556.jpg

 

isdsc03557.jpg

 

isdsc03561.jpg

 

isdsc03563.jpg

 

 

LSP - one and only :kox::-]

 

 

isdsc03573.jpg

 

isdsc03569.jpg

 

isdsc03568.jpg

 

isdsc03565.jpg

 

isdsc03604.jpg

 

isdsc03606.jpg

 

isdsc03607.jpg

 

 

 

Teraz wnętrze :

 

 

Skóry czyszczone SV Leather Cleanerem :

 

 

isdsc03243.jpg

 

isdsc03250.jpg

 

isdsc03253.jpg

 

isdsc03255.jpg

 

isdsc03256.jpg

 

isdsc03687.jpg

 

 

 

Uszczelki :

 

 

 

isdsc03678.jpg

 

isdsc03680.jpg

 

 

 

Plastiki we wnętrzu przetarte SV QIF :

 

 

 

isdsc03683.jpg

 

isdsc03684.jpg

 

isdsc03685.jpg

 

isdsc03689.jpg

 

isdsc03693.jpg

 

isdsc03696.jpg

 

isdsc03698.jpg

 

 

Tym się jaram :kox:

 

 

isdsc03690.jpg

 

isdsc03691.jpg

 

 

Progi :

 

 

isdsc03706.jpg

 

 

Leon skończony , zdjęcia "po" nie powalają ale wyjechać nie miałem jak bo lało, a w środku światło lipne :(

 

 

isdsc03711.jpg

 

isdsc03609.jpg

 

isdsc03622.jpg

 

isdsc03626.jpg

 

isdsc03630.jpg

 

isdsc03633.jpg

 

isdsc03634.jpg

 

isdsc03636.jpg

 

isdsc03637.jpg

 

isdsc03642.jpg

 

isdsc03644.jpg

 

isdsc03645.jpg

 

isdsc03646.jpg

 

isdsc03649.jpg

 

isdsc03651.jpg

 

isdsc03653.jpg

 

isdsc03655.jpg

 

isdsc03657.jpg

 

isdsc03662.jpg

 

isdsc03666.jpg

 

isdsc03669.jpg

 

 

 

No i to by było na tyle :)

Link to comment
Share on other sites

:good:

 

Ojjj ojj relacja na deser widze :) Tu trzeba bedzie spedzic troche czasu ;)

 

Evo, narazie palec mnie boli od strzalki wiec nic wiecej jak :good: nie moge napisac 8-)

Ale przeciez z wiadomych przyczyn nikt nic negatywnego nie napisze :lol:

 

 

 

Proponuje do arsenalu dorzucic gumioki :)

Link to comment
Share on other sites

Ja tam lubię takie lakiery :) czy zajechany czy odpicowany wygląda dobrze :D

Sam ostatnio się przekonałem jak takie "pre-wash" środki pomagają glince.

 

Dobrze, że było piano to było się na czym wykazać ;)

 

Fajna relacja :good:

 

Jakieś opnie o padach URBAN??

Link to comment
Share on other sites

Czy po SV CF Pro idzie od razu LSP ??

 

Ostatnio cos tutaj gdzies wyczytalem ze niektorzy lubia jeszcze wipedown ipa zrobic po srodkach typu CF :-]

Mozesz bardziej dokladnie sformuowac pytanie? Co znaczy od razu? :)

Dobrze by bylo go jeszcze troche zetrzec i pozniej LSP jezeli o to Ci chodzi 8-)

Link to comment
Share on other sites

Dobrze by bylo go jeszcze troche zetrzec i pozniej LSP jezeli o to Ci chodzi 8-)

 

Maćku :acute::acute: raczkuję dopiero ale to zgadłem :mrgreen:

 

Chodziło mi o to czy nie idzie jeszcze np. czysty CF :o

 

Nie mam takich past co po 500 wyciągają i są od razu przygotowaniem pod LSP - dlatego mnie to ciekawi :o

 

Będę kupował CF PRO więc dopytuję miszcza co i jak :idea: bo nie miałem tego staffu :/

Link to comment
Share on other sites

trochę z innej beczki jest osłona pod silnikiem w Leonie ? bo też mam ARL-a i nie mam a pan w serwisie Seata z uśmiechem na ustach poinformował mnie że w moim modelu osłona pod silnik nie występuje... :wallbash:

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator
A co z tym "siuwaksem" co był na felgach? Co to było? Jakiś smar?

 

 

Raczej nie, był niewidoczny gołym okiem.

 

 

Jak oceniasz tego scholla s3 ?

Ile czasu Tobie to zajęło ?

 

 

S3 jest dość podobne do FG500, ale odrobine mniej pyli. Praca zajęła 20h.

 

 

 

Jakie zużycie Prickborta na auto?

 

 

~200ml

 

 

Jakieś opnie o padach URBAN??

 

 

Zółty i czarny z lini HONEY całkiem fajne, nie wiem jak z trwałością.

 

 

Czy po SV CF Pro idzie od razu LSP ??

 

 

Tak

 

 

trochę z innej beczki jest osłona pod silnikiem w Leonie ?

 

 

Ten ma wymienioną na aftermarketową z metalu.

Link to comment
Share on other sites

Konkretna robota! Kupa zdjęć, a jednak fajnie się to ogląda...

 

Co ciekawe: już nie wystarczają foty z samym pędzelkiem, teraz trzeba zrobić fotę na której będzie i pędzelek i szczota do mycia felg ;)

Kolejne foto, które wywołało u mnie uśmiech to uchwycony moment wlewania szamponu do wiaderka :good:

Link to comment
Share on other sites

Evo nie mogę sie dopatrzeć jak tam ten znaczek po metal'u :D. Widać różnice? ( w rodzince dwa seaty i znaczki w tej samej kondycji co u ciebie więc by się przydało je troszkę "naprawić"

 

naklejka do bani :thumbdown: trochę mi psuję efekt, no ale właściciel chciał to ok, niech będzie.

 

W sumie po zdjęciach mam wrażenie, że z seatowskim lakierem łatwo poszło. Stan nie był zły ale ładnie wypracowane chyba bez dużych potów co nie?

 

Relacja super...lubię dobrą pracę i fajny stuff :good:

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator
Widać różnice?

 

 

Błyszczy się bardziej, ale rysy zostały. Z tym że to nie jest metal, a plastik pokryty folią, więc nie ma za dużego pola działania. Ale własciciel chyba da się ponieść Plastdipowemu szałowi i problem zniknie ;)

 

 

W sumie po zdjęciach mam wrażenie, że z seatowskim lakierem łatwo poszło.

 

 

No nie do końca, twardy jest niestety i sporo pozostawało ,ale żeby to pościągać to wełna i dużo więcej czasu potrzeba, a musiałem zajać się po trochu wszystkim więc na lakier nie mogłem więcej poświęcić czasu.

 

 

A czym bylo psiukane?

 

PETem z triggerem.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki Evo za odpowiedz. Po zdjęciach widzę jednak, że większość poszło. To aż wełna potrzebna:)

 

U brackiego w Cordobie klapa poszła wciągu, ja wiem, 45 min, ale fakt trzeba było sie napocic DA i Fg500 z dociskiem ale jakoś poszło. Topnięjący lód zrobił swoje niestety na mało czystym samochodzie.

 

Co byś nie mówił mi sie podoba :D...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.