Administrator Evo Posted April 15, 2012 Administrator Report Share Posted April 15, 2012 Po raz drugi robię drugie podejście do auta pokazywanego kiedyś tutaj Auto fajne, z oczywistych względów mi bliskie więc wrzucam relację , coby się odstresować po ciężkim dniu W sumie 20h pracy. Użyte środki - prewash, mycie,etc : -Mac 124 Prickbort -AB Magifoam -Gloria FM10 -AS G101 -Iron X -biała glinka Sonusa -Wolfs Chemicals White Satin Korekta lakieru : -Lare EP-11 -pady 3M, ABW, Swissvax , Flexipads -Scholl S3 GE -Menzerna FG500 -SV CF Pro LSP: -SV Insignis V2 -SV Autobahn Tworzywa, opony , etc : -SV Nano Express -SV Pneu -303 AP -AF Tripple -SV Metal Polish Wnętrze : -SV Leather Cleaner -SV Seal Feed -SV Quick Interior Finish -SV Crystal -APC Valet Pro Stan zastany , auto dość mocno zabrudzone : Na aucie jeszcze pozimowy syf Pogoda jak na załączonych obrazkach, więc słabo widziałem mycie tego auta... Na pierwszy ogień Prickbort : Wytaczamy dziada z garażu : Na całość Magifoam z Glori, co dało smakowite połaćzenie - yummy Próbny oprysk Coś działa chyba Koła - Autosmart G101 w akcji : Przed : Po - trzeba spytać panów na Instalatorów czym smarują felgi, bo kropelki po ostrej chemii... Nadkola : Śnieg czy deszcz , priorytety w relacji muszą być określone jasno Wydech - TDI bez kata , enjoy IronX w akcji : Myjemy - White Satin & SV Washpudel , łaskawie wyszło słońce : W międzyczasie jeszcze jedno podejście z Prickbortem : Glinka - klasyk, czyli biały Sonus. Te dwa zdjęcia pokazują dlaczego używanie środków do odsmalania i usuwania cząstek metalicznych jest tak istotne : Suszymy : Przed wjazdem do garażu słoneczko ładnie zaświeciło, dając przedsmak... tego : Chrzest bojowy mojej nowej zabawki - Homemade Sun Gun 230 V No i coby nie mówić, na tym lakierze samoróbka za 20 zł pokazywała rysy lepiej niż osławiony LL W akcji udział wzięli : Pierwsze podejście z Schollem S3 i żóltym padem Urbana : 50/50 : To samo ujęcie z SG : Przed : Po : Zostawmy w spokoju lakieru i przejdźmy do elementu który oddziela chłopców od mężczyzn Piano Lampy z tyłu: Dwa grubsze tematy na tylnym zderzaku : Kolejne "fifty-fifty" Na masce Menzerna FG500 i pomarańczowy Flexipads : Szału ni ma, plan był na dwa podejścia na element, co zostało to zostało Teraz przedni błotnik : Drugie lusterko : Tylne drzwi : Z korekty to tyle, jeszcze finish ale o tym zaraz. Generalnie wredny lakier, twardy jak w BMW a efekty w świetle dziennym mierne. Pod światełkiem fajnie, w "realu" ciężko było się dopatrzeć efektów w połysku. Gdzie drwa robią, tam wióry lecą : Właściciel podjął męska decyzje że myjemy motorownie : Znowu wystawiamy, znowu myjemy, znowu w deszczu Silnik na początek : Auto spianowane, wypłukujemy resztki pasty i pyłu : Wjeżdzamy, suszymy, czas na finish : Silnik sobie wyschnął, na plastiki poszedł 303 AP : Następnie przyszła kolej na tylny znaczek który wyglądał bardzo słabo , udało się coś tam poprawić : Właściciel zażyczył sobie nakleić naklejki na drzwi, więc w ruch poszła ambrozja detailera - IPA : Wydech , w tym aucie pozostanie w takim stanie mniej więcej na odcinku od garażu do bramy : Dalej - kółka. Na opony tradycyjnie SV Pneu, a na felgi równie tradycyjnie Autobahn Czarne, matowe felgi ? Fajne, ale na wystawie w sklepie... Szyby wyczyściłem za pomocą AF Tripple : LSP - one and only Teraz wnętrze : Skóry czyszczone SV Leather Cleanerem : Uszczelki : Plastiki we wnętrzu przetarte SV QIF : Tym się jaram Progi : Leon skończony , zdjęcia "po" nie powalają ale wyjechać nie miałem jak bo lało, a w środku światło lipne No i to by było na tyle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camel- Posted April 15, 2012 Report Share Posted April 15, 2012 Fajna relacja. A co z tym "siuwaksem" co był na felgach? Co to było? Jakiś smar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeepeR Posted April 15, 2012 Report Share Posted April 15, 2012 bardzo fajna praca auto też ciekawe, chociaż fotele troszke keipsko jak dla mnie wyglądają Po wycieciu kata zawsze taki syf leci ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geno Posted April 15, 2012 Report Share Posted April 15, 2012 Super praca, użyte środki i relacja Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzaKal Posted April 15, 2012 Report Share Posted April 15, 2012 Evo, Ładnie odświeżone auto Jak oceniasz tego scholla s3 ? Ile czasu Tobie to zajęło ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jodan Posted April 15, 2012 Report Share Posted April 15, 2012 Praca i relacja jak zwykle w Twoim wykonaniu . Natomiast tak jak mi się Leony podobają z zewnątrz to tak samo mocne tyle, że negatywne mam odczucia odnośnie środka . Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Makki_ Posted April 15, 2012 Report Share Posted April 15, 2012 Ojjj ojj relacja na deser widze Tu trzeba bedzie spedzic troche czasu Evo, narazie palec mnie boli od strzalki wiec nic wiecej jak nie moge napisac Ale przeciez z wiadomych przyczyn nikt nic negatywnego nie napisze Proponuje do arsenalu dorzucic gumioki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camel- Posted April 15, 2012 Report Share Posted April 15, 2012 Po wycieciu kata zawsze taki syf leci ? Jeśli w kacie jest DPF to taaa, ale jak nie to leci bez zmian. Oczka w kacie są większe od cząstek stałych. Link to comment Share on other sites More sharing options...
faraon3021 Posted April 15, 2012 Report Share Posted April 15, 2012 Kolorek malo wdzieczny, ale praca Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej WTN Posted April 15, 2012 Report Share Posted April 15, 2012 Praca bardzo fajna i konkretna relacja Jak porównujesz FG 500 do Scholla S3? Jakie zużycie Prickborta na auto? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cash Posted April 15, 2012 Report Share Posted April 15, 2012 Ja tam lubię takie lakiery czy zajechany czy odpicowany wygląda dobrze Sam ostatnio się przekonałem jak takie "pre-wash" środki pomagają glince. Dobrze, że było piano to było się na czym wykazać Fajna relacja Jakieś opnie o padach URBAN?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzinkins Posted April 15, 2012 Report Share Posted April 15, 2012 Jakieś opnie o padach URBAN?? podpinam ?? Czy po SV CF Pro idzie od razu LSP ?? Kolor jak dla mnie boski Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Makki_ Posted April 15, 2012 Report Share Posted April 15, 2012 Czy po SV CF Pro idzie od razu LSP ?? Ostatnio cos tutaj gdzies wyczytalem ze niektorzy lubia jeszcze wipedown ipa zrobic po srodkach typu CF Mozesz bardziej dokladnie sformuowac pytanie? Co znaczy od razu? Dobrze by bylo go jeszcze troche zetrzec i pozniej LSP jezeli o to Ci chodzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzinkins Posted April 15, 2012 Report Share Posted April 15, 2012 Dobrze by bylo go jeszcze troche zetrzec i pozniej LSP jezeli o to Ci chodzi Maćku raczkuję dopiero ale to zgadłem Chodziło mi o to czy nie idzie jeszcze np. czysty CF Nie mam takich past co po 500 wyciągają i są od razu przygotowaniem pod LSP - dlatego mnie to ciekawi Będę kupował CF PRO więc dopytuję miszcza co i jak bo nie miałem tego staffu Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Makki_ Posted April 15, 2012 Report Share Posted April 15, 2012 W skrocie, CFP to CF pod Polecam Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzinkins Posted April 15, 2012 Report Share Posted April 15, 2012 Jak nie będzie nadal u nas to się uśmiechnę Wtedy miałem brać ale ponoć miał być na miejscu a tu zonk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pitron Posted April 15, 2012 Report Share Posted April 15, 2012 trochę z innej beczki jest osłona pod silnikiem w Leonie ? bo też mam ARL-a i nie mam a pan w serwisie Seata z uśmiechem na ustach poinformował mnie że w moim modelu osłona pod silnik nie występuje... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Evo Posted April 15, 2012 Author Administrator Report Share Posted April 15, 2012 A co z tym "siuwaksem" co był na felgach? Co to było? Jakiś smar? Raczej nie, był niewidoczny gołym okiem. Jak oceniasz tego scholla s3 ? Ile czasu Tobie to zajęło ? S3 jest dość podobne do FG500, ale odrobine mniej pyli. Praca zajęła 20h. Jakie zużycie Prickborta na auto? ~200ml Jakieś opnie o padach URBAN?? Zółty i czarny z lini HONEY całkiem fajne, nie wiem jak z trwałością. Czy po SV CF Pro idzie od razu LSP ?? Tak trochę z innej beczki jest osłona pod silnikiem w Leonie ? Ten ma wymienioną na aftermarketową z metalu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
coobah Posted April 15, 2012 Report Share Posted April 15, 2012 Konkretna robota! Kupa zdjęć, a jednak fajnie się to ogląda... Co ciekawe: już nie wystarczają foty z samym pędzelkiem, teraz trzeba zrobić fotę na której będzie i pędzelek i szczota do mycia felg Kolejne foto, które wywołało u mnie uśmiech to uchwycony moment wlewania szamponu do wiaderka Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartekB Posted April 15, 2012 Report Share Posted April 15, 2012 Evo nie mogę sie dopatrzeć jak tam ten znaczek po metal'u . Widać różnice? ( w rodzince dwa seaty i znaczki w tej samej kondycji co u ciebie więc by się przydało je troszkę "naprawić" naklejka do bani trochę mi psuję efekt, no ale właściciel chciał to ok, niech będzie. W sumie po zdjęciach mam wrażenie, że z seatowskim lakierem łatwo poszło. Stan nie był zły ale ładnie wypracowane chyba bez dużych potów co nie? Relacja super...lubię dobrą pracę i fajny stuff Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Makki_ Posted April 15, 2012 Report Share Posted April 15, 2012 Jakie zużycie Prickborta na auto? ~200ml A czym bylo psiukane? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Evo Posted April 15, 2012 Author Administrator Report Share Posted April 15, 2012 Widać różnice? Błyszczy się bardziej, ale rysy zostały. Z tym że to nie jest metal, a plastik pokryty folią, więc nie ma za dużego pola działania. Ale własciciel chyba da się ponieść Plastdipowemu szałowi i problem zniknie W sumie po zdjęciach mam wrażenie, że z seatowskim lakierem łatwo poszło. No nie do końca, twardy jest niestety i sporo pozostawało ,ale żeby to pościągać to wełna i dużo więcej czasu potrzeba, a musiałem zajać się po trochu wszystkim więc na lakier nie mogłem więcej poświęcić czasu. A czym bylo psiukane? PETem z triggerem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
damian Posted April 15, 2012 Report Share Posted April 15, 2012 Jak zawsze Twoje prace ogląda się przyjemnie Ładny ten Leon Link to comment Share on other sites More sharing options...
lakikwap Posted April 15, 2012 Report Share Posted April 15, 2012 Evo, fajna relacja, praca jak trzeba, świetny efekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartekB Posted April 15, 2012 Report Share Posted April 15, 2012 Dzięki Evo za odpowiedz. Po zdjęciach widzę jednak, że większość poszło. To aż wełna potrzebna:) U brackiego w Cordobie klapa poszła wciągu, ja wiem, 45 min, ale fakt trzeba było sie napocic DA i Fg500 z dociskiem ale jakoś poszło. Topnięjący lód zrobił swoje niestety na mało czystym samochodzie. Co byś nie mówił mi sie podoba ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now