Jump to content

BMW 550i LCI [A35 MONACOBLAU MET]


Recommended Posts

Witam

 

 

Dzisiaj pokażę wam relację z detailingu (środek + korekta) mojego auta :) . Już przeszło od roku interesuje się detailingiem, mimo, iż kiedyś też w miarę możliwości starałem się dbać o auta (oczywiście w miarę możliwości - kosmetyki Sonaxa to było coś :D). Jest to moja pierwsza relacja na forum, tak więc mogą pojawić się w niej pewne błędy. Przez zaparchacony stan nowego nabytku nie byłem w stanie się nim w pełni cieszyć, lecz nadchodzące parę dni wolnego dawały nadzieję na zmianę ówczesnego stanu rzeczy. Zebrałem wszystkie zabawki i ruszyłem do pracy :ad:. Projekt zajął mi łącznie 8 dni (03-10.04) w międzyczasie dojechał mój brat, który pomagał mi i robił zdjęcia. Pierwszego dnia priorytetem było sprzątanie garażu i tak naprawdę nic przy aucie zrobione nie było. Chciałbym z góry przeprosić za kiepską jakość części zdjęć (jak lustrzanka się rozładowała zdjęcia były robione zapasowym aparatem :/ )

 

 

Środki użyte do czyszczenia:

 

 

Skóra

 

- Zestaw Colourlock (Soft Clean + szczotka)

 

- Zaino Z10

 

- Colorlock LV (kierownica)

 

- Mikrofibry

 

- Aplikatory z MF

 

 

Vinyle

 

- APC BH 1:10

 

- Szczoteczka do detali Zymol

 

- Mikrofibry

 

- Zymol Vinyl Conditioner

 

- 303 Aerospace Protectant

 

- Aplikatory z MF

 

 

Szyby

 

- IPA 1:1

 

- Zymol Glas

 

- Rain X

 

Tricolor + Menzerna FG500

 

 

Dywaniki (nie ma w relacji)

 

- Pranie ekstrakcyjne

 

 

Koła (przygotowane wcześniej)

 

- APC Nielsen 1:4 aż do czystego celem dokładnego wyczyszcznia opon pod dressing

 

- Nielsen Acidic Aluminium Cleaner

 

- VP Citrus T&G Remover

 

- Glinka BH Soft

 

- CarPro IronX

 

- 4nano Rim Protect

 

- Meguiars Endurance

 

 

Mycie

 

- APC 1:4

 

- Dodo Juice Born To Be Mild

 

- AB Magifoam

 

- Rękawica Mesa

 

- Fluffy Dryer

 

- VP T&G Remover

 

- CarPro IronX

 

-Pędzelki

 

Korekta

 

- Makita 9227CB

 

- Backing plate'y, pady i futerko Flexipads

 

- Pasty Menzerny FG 500 IP 2000 SF 4000

 

- Fibry CrystalDetail

 

- Korek szlifierski, papier 2500 Flexipads

 

Wydech

 

- Wełna stalowa Allstar

- Brilliant Polish

 

Uszczelki

 

- APC 1:4

 

- Zymol Seal

 

 

Zabezpieczenie

 

- Dedykowane fibry i aplikator Zymol

 

- Zymol HDC

 

- Zymol Glasur

 

 

To tytułem wstępu. A więc zaczynamy. :)

 

 

Dzień 1. SPRZĄTANIE GARAŻU - niestety brak fotek, ale roboty było co nie miara :D

 

 

Dzień 2. Czyścimy skóry - mało fotek i nie za dobrej jakości (pomoc przyjechała dopiero w piątek)

 

 

Stan skór nie był najgorszy, o dziwo. Ciekawe jest też to, że fotel pasażera był bryudniejszy od fotela kierowcy. Co innego plastiki - wszechobecny syfilis.

 

 

20120405nowemarcin010re.jpg

20120405nowemarcin011re.jpg

20120405nowemarcin012re.jpg

20120405nowemarcin013re.jpg

20120405nowemarcin014re.jpg

20120405nowemarcin015re.jpg

20120405nowemarcin016re.jpg

20120405nowemarcin017re.jpg

20120405nowemarcin018re.jpg

20120405nowemarcin019re.jpg

20120405nowemarcin020re.jpg

20120405nowemarcin021re.jpg

20120405nowemarcin022re.jpg

20120405nowemarcin023re.jpg

20120405nowemarcin025re.jpg

20120405nowemarcin026re.jpg

20120405nowemarcin027re.jpg

20120405nowemarcin029re.jpg

20120405nowemarcin030re.jpg

20120405nowemarcin031re.jpg

 

 

Mniam. Szczoteczka w dłoń i do dzieła.

 

 

20120405nowemarcin033re.jpg

20120405nowemarcin034re.jpg

20120405nowemarcin036re.jpg

20120405nowemarcin037re.jpg

20120405nowemarcin039re.jpg

 

 

50/50. Syfu wiele nie było, ale lekko skóra się już błyszczała. Dla każdego posiadacza BMW - skóra Nappa się nie umywa do Dakoty, naprawdę warto dopłacić. Ma świetną fakturę, jest 'delikatniejsza'.

 

20120405nowemarcin041re.jpg

 

I kierownica, tu troszkę było.

 

20120405nowemarcin045re.jpg

20120405nowemarcin046re.jpg

20120405nowemarcin047re.jpg

20120405nowemarcin048re.jpg

20120405nowemarcin052re.jpg

20120405nowemarcin053re.jpg

20120405nowemarcin055re.jpg

20120405nowemarcin056re.jpg

20120405nowemarcin057re.jpg

 

Brud zdjęty z tylnej kanapy, widać że jeździły tam dzieci, są wgniecenia od fotelika :<

 

20120405nowemarcin060re.jpg

 

Efekty z tyłu

 

 

20120405nowemarcin061re.jpg

20120405nowemarcin063re.jpg

20120405nowemarcin064re.jpg

20120405nowemarcin065re.jpg

20120405nowemarcin066re.jpg

20120405nowemarcin067re.jpg

20120405nowemarcin068re.jpg

20120405nowemarcin069re.jpg

 

 

I przód...

 

20120405nowemarcin071re.jpg

20120405nowemarcin072re.jpg

20120405nowemarcin073re.jpg

20120405nowemarcin074re.jpg

 

 

Boczek fotela

 

 

20120405nowemarcin075re.jpg

20120405nowemarcin076re.jpg

20120405nowemarcin077re.jpg

20120405nowemarcin078re.jpg

20120405nowemarcin079re.jpg

20120405nowemarcin080re.jpg

 

 

Boczek drzwi

 

20120405nowemarcin081re.jpg

 

I ten matt... :kox:

 

 

20120405nowemarcin083re.jpg

20120405nowemarcin084re.jpg

 

I czyścimy szybki (również części, których miejsce jest w uszczelkach)

 

 

20120405nowemarcin087re.jpg

20120405nowemarcin088re.jpg

 

 

Na deser vinyl'e (ciąg dalszy dnia 3.)

 

 

20120405nowemarcin093re.jpg

20120405nowemarcin097re.jpg

20120405nowemarcin099re.jpg

20120405nowemarcin100re.jpg

20120405nowemarcin101re.jpg

 

 

Dzień 3. Vinyle

 

Vinyle były mocno zabrudzone, szczególnie w kratkach i na listwie aluminiowej środkowej (ktoś rozlał jakieś picie :/ ). Tak samo było z obudowami fotela i progami - błoto i piach. Kilka zdjęć po mi wcięło, za co serdecznie przepraszam :(

 

 

sdc10523resize.jpg

sdc10525resize.jpg

sdc10526resize.jpg

sdc10529resize.jpg

sdc10531resize.jpg

sdc10534resize.jpg

sdc10535resize.jpg

sdc10536resize.jpg

sdc10540resize.jpg

sdc10541resize.jpg

20120405nowemarcin154re.jpg

20120405nowemarcin156re.jpg

20120405nowemarcin157re.jpg

 

Vinyle czyste, można zabezpieczać Z Vinyl Conditioner'em (50/50 mnie urzekło :shock:)

 

20120405nowemarcin158re.jpg

20120405nowemarcin163re.jpg

 

Teraz warto powrócić do skór - zabezpieczenie Zaino Z10 dla super zapachu, na koło kierownicy poszło LV - Zaino w mojej opinii robi skórę śliską początkowo :/.

 

20120405nowemarcin164re.jpg

 

Środek skończony i wyjazd z garażu na mycie wstępne

 

20120405nowemarcin166re.jpg

20120405nowemarcin167re.jpg

 

I ta gustowna sól i błoto zimowe...

 

20120405nowemarcin168re.jpg

20120405nowemarcin170re.jpg

20120405nowemarcin171re.jpg

20120405nowemarcin172re.jpg

20120405nowemarcin173re.jpg

20120405nowemarcin175re.jpg

20120405nowemarcin176re.jpg

20120405nowemarcin177re.jpg

20120405nowemarcin180re.jpg

20120405nowemarcin181re.jpg

20120405nowemarcin182re.jpg

20120405nowemarcin183re.jpg

20120405nowemarcin185regp.jpg

20120405nowemarcin187re.jpg

 

I płuczemy, potem pędzelkowanie APC w zakamarkach (wybaczcie za mało zdjęć ale sami wiecie jak ciężko pracować i robić zdjęcia)

 

20120405nowemarcin188re.jpg

20120405nowemarcin192re.jpg

20120405nowemarcin193re.jpg

20120405nowemarcin194re.jpg

20120405nowemarcin195re.jpg

20120405nowemarcin196re.jpg

20120405nowemarcin197re.jpg

 

Szampon DJ Born To Be Mild - ma obłędny zapach i super się pieni, wiaderko do płukania z GritGuardem :)

 

20120405nowemarcin199re.jpg

20120405nowemarcin200re.jpg

 

Chowamy auto do garażu i spać - jutro początek korekty!

 

Dzień 4. Dekontaminacja, glinkowanie, umycie komory silnika, mycie właściwe, oklejanie, inspekcja lakieru i początek zabawy z Makitą

 

Wstał nowy dzień, pomoc dojechała to i zdjęć będzie więcej - na początek VP T&G Citrus Remover

 

sdc10542resize.jpg

sdc10543resize.jpg

sdc10544resize.jpg

sdc10545resize.jpg

sdc10547resize.jpg

 

I ściągamy - o dziwo nie było tych zanieczyszczeń wiele :o

 

sdc10548resize.jpg

sdc10550resize.jpg

 

A teraz czas na zanieczyszczenia metaliczne - tu przyszedł nam z pomocą CarPro IronX

 

sdc10551resize.jpg

sdc10552resize.jpg

sdc10554resize.jpg

sdc10555resize.jpg

sdc10557resize.jpg

sdc10558resize.jpg

sdc10559resize.jpg

 

Lakier i felgi (obficie) krwawią :D

 

sdc10560resize.jpg

sdc10561resize.jpg

sdc10562resize.jpg

sdc10563resize.jpg

sdc10564resize.jpg

sdc10565resize.jpg

 

Czas na glinę - innych zabrudzeń było sporo, tak więc zdecydowaliśmy się użyć glinek medium i soft (odpowiednio CarPro Medium Clay i BH Soft)

 

sdc10567resize.jpg

sdc10568resize.jpg

 

Żółta glinka po pierwszym elemencie

 

sdc10570resize.jpg

 

Biała glinka po całym lewym boku

 

sdc10572resize.jpg

 

Jedziemy dalej, pojawiły się zacieki gdzieniegdzie

 

dsc0015resizer.jpg

dsc0017resizes.jpg

dsc0018resizet.jpg

 

Czas na komorę silnika - syf i malaria, pozostałości po 4 jesieniach.

 

dsc0020resize.jpg

dsc0021resizez.jpg

dsc0023resizez.jpg

dsc0024resizeb.jpg

dsc0025resize.jpg

dsc0026resize.jpg

dsc0027resizeu.jpg

 

Myjemy z pędzelkowaniem :)

 

dsc0028resizeo.jpg

dsc0031resizem.jpg

dsc0034resize.jpg

dsc0035resizex.jpg

 

Tak tak - pod uszczelki też warto zajrzeć, przy okazji można je umyć :D

 

dsc0036resizec.jpg

dsc0037resizef.jpg

 

Listki z ostatnich 4 jesieni i mech to cenne skarby, ale czy opłaca się je trzymać pod maską? :(

 

dsc0038resizeb.jpg

dsc0039resize.jpg

dsc0040resizeh.jpg

dsc0041resizez.jpg

dsc0042resize.jpg

dsc0043resizef.jpg

dsc0045resizey.jpg

dsc0046resizem.jpg

 

Wycieramy - mycie skończone

 

dsc0047resizec.jpg

dsc0048resizec.jpg

dsc0050resizen.jpg

 

Mycie właściwe po glince - piana aż podskakuje :D

 

dsc0056resize.jpg

dsc0057resize.jpg

dsc0058resize.jpg

dsc0059resizey.jpg

dsc0064resizep.jpg

dsc0066resizef.jpg

 

I swirle w blasku słońca :D

 

dsc0069resize.jpg

dsc0070resize.jpg

dsc0071resize.jpg

dsc0072resize.jpg

dsc0074resize.jpg

dsc0076resizep.jpg

 

Co to jest?! Masakra

 

dsc0077resize.jpg

 

I odpryski na masce od jazdy autostradowej :/

 

dsc0078resize.jpg

 

Dobra, suszymy i wjazd do garażu na oklejanie - cała prawda zaraz wyjdzie...

 

dsc0080resize.jpg

dsc0083resizem.jpg

dsc0084resize.jpg

dsc0085resize.jpg

dsc0090resize.jpg

dsc0092resizex.jpg

dsc0093resize.jpg

dsc0094resizea.jpg

dsc0095resize.jpg

dsc0096resize.jpg

dsc0097resize.jpg

dsc0098resize.jpg

 

Łatwiej wyjąć kierunki niż je oklejać :D

 

dsc0099resizez.jpg

 

Masakra w świetle prawdy

 

dsc0100resize.jpg

dsc0103resize.jpg

dsc0104resizec.jpg

dsc0105resize.jpg

dsc0106resize.jpg

dsc0107resizep.jpg

dsc0108resize.jpg

dsc0109resize.jpg

dsc0110resizew.jpg

 

Pierwsze przejazdy FG 500 na białym padzie

 

dsc0112resize.jpg

dsc0117resize.jpg

dsc0119resize.jpg

dsc0124resized.jpg

 

50/50 po skończonym cięciu - teraz widać oksydację, water spoty i ten pył? który powodował szorstkość lakieru oraz oczywiste następstwa konserwacji auta na myjniach automatycznych...

 

dsc0130resize.jpg

 

Sił zabrakło - trzeba było iść się wyspać

 

Dzień 5.

 

Oczyszczamy maskę IPĄ i robimy zaprawki - lakierem zaprawkowym. Przy muzyce łatwiej się pracuje, toteż podpieliśmy auto pod prostownik :D

 

dsc0131resize.jpg

dsc0133resize.jpg

dsc0135resize.jpg

dsc0137resized.jpg

dsc0141resize.jpg

 

Co to jest - na szczęście papier 2500 sobie z tym poradził :)

 

dsc0146resize.jpg

 

Dalej jedziemy na przetarty błotnik papierem

 

dsc0148resize.jpg

dsc0149resize.jpg

 

Poziom klapy nas nie satysfakcjonował, jechaliśmy dalej z FG 500 - pady też trzeba czyścić :ad:

 

dsc0151resize.jpg

dsc0152resizef.jpg

dsc0153resize.jpg

 

To mi się podoba :D // dużo, dużo pyłu :D

 

dsc0160resize.jpg

dsc0161resize.jpg

dsc0171resize.jpg

dsc0174resize.jpg

 

Czas na błotnik - nie chciał się poddać, więc zastosowaliśmy korek i papier 2500

 

dsc0177resizeiv.jpg

dsc0178resize.jpg

dsc0180resizep.jpg

dsc0181resize.jpg

dsc0182resize.jpg

 

Koniec pracy na dziś.

 

Dzień 6. Korekta błotnika i dachu

 

I po strachu :)

 

dsc0185resizem.jpg

dsc0193resizer.jpg

dsc0197resizeq.jpg

 

Dach kompletnie nie dawał się ciąć - w grę weszło małe futro (dlaczego nie kupiłem dużego - zmarnowało to cenne godziny :zly: )

 

dsc0198resize.jpg

dsc0200resizeq.jpg

dsc0201resize.jpg

dsc0205resizev.jpg

dsc0206resize.jpg

 

Dzień 7. Polerowanie listw "hochglanz individual", wykańczanie dołu klapy i zderzak tylny, drzwi lewej strony; impregnowanie silnika 303 AP i dogłębne czyszczenie szyb tricolor + FG 500

 

Swirle na słupku

 

dsc0207resize.jpg

 

I listwy drzwi prawych (tego nalotu nie udało się usunąć, to chyba jakieś wżery po ptasich kupach lub kwaśnych deszczach?)

 

dsc0209resize.jpg

dsc0211resize.jpg

dsc0212resize.jpg

dsc0213resize.jpg

dsc0215resize.jpg

dsc0216resizet.jpg

dsc0217resize.jpg

dsc0219resize.jpg

dsc0221resize.jpg

 

I zrobione :)

 

dsc0223resize.jpg

dsc0227resize.jpg

dsc0229resize.jpg

 

Głęboka rysa sprawiła, że zdecydowaliśmy się jechać papierem ściernym na dole klapy. Kilka rysek niestety zostało, zabrakło czasu na wykończenie tego w 100% :/

 

dsc0230resize.jpg

dsc0233resize.jpg

dsc0234resize.jpg

dsc0235resize.jpg

dsc0236resize.jpg

dsc0237resizek.jpg

dsc0238resizej.jpg

 

Pseudo-futro na plate'cie 180mm jedynie narobiło syfu :zly:

 

dsc0239resizee.jpg

dsc0240resizeo.jpg

 

W międzyczasie polerowanie wydechów (mało udało się wyciągnąć, końcówki są tak zniszczone, że aż klar odpada, jedynym wyjściem jest chyba zakup nowych...

 

dsc0242resizew.jpg

dsc0243resize.jpg

dsc0244resize.jpg

 

Dalej została zabezpieczona komora silnika jak i plastiki i listwy koło przedniej szyby:

 

 

dsc0245resize.jpg

dsc0246resize.jpg

dsc0249resize.jpg

dsc0250resize.jpg

dsc0295resize.jpg

dsc0296resize.jpg

 

Słupki (zrobione na 99% :) )

dsc0251resize.jpg

 

I dalej jedziemy z listwami na wysoki połysk, tym razem z lewej strony

 

dsc0252resize.jpg

dsc0253resize.jpg

dsc0254resize.jpg

dsc0256resizep.jpg

 

Już dużo lepiej...

 

dsc0267resizea.jpg

 

Jedziemy przy okazji szybki tricolorem (miały podobny nalot jak te listwy na drzwiach, ale w końcu się poddał :D ), i jedziemy drzwi futerkiem.

 

dsc0259resize.jpg

dsc0260resize.jpg

dsc0261resize.jpg

dsc0262resize.jpg

dsc0264resize.jpg

dsc0265resize.jpg

dsc0269resizek.jpg

 

Koniec pracy - jutro ostatni dzień wolnego, będzie dużo roboty :ad:

 

Dzień 8. Jedziemy z maską pokrytą wszelkim możliwym kurewstwem, oraz dokańczamy SF 4000 lewą stronę.

 

 

dsc0273resize.jpg

dsc0274resize.jpg

dsc0279resizee.jpg

dsc0281resizep.jpg

dsc0282resize.jpg

 

Kontrast - zrobiony błotnik do prawych drzwi :o

 

dsc0286resize.jpg

 

Następnie robiliśmy prawą stronę - lakier twardy jak kamień, wychodziło po 10 przejazdów futrem na część elementu...

 

dsc0288resize.jpg

dsc0290resizet.jpg

dsc0291resize.jpg

dsc0292resize.jpg

dsc0294resize.jpg

dsc0297resize.jpg

dsc0298resize.jpg

dsc0302resize.jpg

dsc0303resize.jpg

dsc0305resize.jpg

 

Koniec korekty - wyjeżdżamy z garażu i robimy przedni zderzak (za mało miejsca w garażu) i myjemy MagiFoamem, który musiał sobie poradzić z astronomiczną ilością pyłu.

 

dsc0307resize.jpg

dsc0309resize.jpg

dsc0310resizep.jpg

dsc0311resize.jpg

dsc0312resize.jpg

dsc0313resize.jpg

dsc0314resizer.jpg

dsc0315resize.jpg

dsc0316resize.jpg

dsc0317resize.jpg

dsc0318resize.jpg

dsc0319resizey.jpg

dsc0320resizel.jpg

dsc0321resize.jpg

dsc0322resize.jpg

dsc0324resize.jpg

dsc0325resize.jpg

 

Zmieniamy koła i myjemy na nadkola - chcieliśmy zrobić je GTECHNIQ C4 PERMANENT TRIM RESTORER, który czeka sobie w torbie, lecz zabrakło czasu... - to zasługiwać będzie na osobną relację :)

 

dsc0333resize.jpg

sdc10575resize.jpg

sdc10576resize.jpg

sdc10577resize.jpg

sdc10579resize.jpg

sdc10580resize.jpg

sdc10584resize.jpg

sdc10587resizej.jpg

sdc10591resize.jpg

sdc10599resize.jpg

sdc10600resize.jpg

sdc10601resize.jpg

sdc10605resize.jpg

sdc10607resize.jpg

I skończona robota już w nocy :D

dsc0336resize.jpg

dsc0337resize.jpg

Te zdjęcia wykonałem następnego dnia, już w domu bo baterie znowu odmówiły posłuszeństwa -.-

 

sdc10609resize.jpg

sdc10611resize.jpg

sdc10614resize.jpg

sdc10615resize.jpg

sdc10616resize.jpg

sdc10617resize.jpg

sdc10618resize.jpg

sdc10619resize.jpg

sdc10621resize.jpg

 

Ogólnie wyszło całkiem nieźle, korektę oceniam na 80-85%. Można by jeszcze więcej popracować, ale tu potrzebny byłby czas, który jest towarem deficytowym. Mam nadzieję, że relacja się podobała i liczę na przychylne komentarze i/lub konstruktywną krytykę.

 

Pozdrawiam :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

I o to chodzi :D, chociaż gdybym brał z salonu wziąłbym oznaczenia ;P. 2 wydechy nawet nie trapezowe jak w nowym f10, więc widziałem już jak paru osobom kopara opadła jak odchodził :)

Link to comment
Share on other sites

Widać że sporo pracy kosztowała korekta jak i wstawienie tutaj relacji,bardzo fajnie wyszło :good: jedynie zastanawia mnie sprzątanie garażu...

Dajesz radę coś tam znaleść ? :D:D

 

<a href=http://img337.imageshack.us/img337/9959/dsc0198resize.jpg' alt='dsc0198resize.jpg'> Uploaded with ImageShack.us[/img]

Link to comment
Share on other sites

Widać że włożyłeś mnóstwo godzin pracy ale jak na tyle dni to tego "wow" jakoś nie mogę sie dopatrzeć. Kilka pytań;

 

Czemu nie używałeś innych past tylko cały czas fg500. Polecam użyć troche mniej scierną i wykońaczjąco wtedy może uda ci sie osiągnąc super efekt.

 

Druga sprawa, podczas glinkowania czego używałes do poślizgu? Może stąd ten nalot sie robił.

 

HDC na lakier poszedł? mam nadzieje że tak bo jakoś po zdjęciach tego nie mogę zobaczyć.

 

Musimy sie kiedyś na bezdotyku spyknąć bo widzę że kolega tez z 3city :D

Link to comment
Share on other sites

Nalot był już wcześniej bo był widoczny w chwili kupna auta, tak więc glinka na pewno do tego sie nie przyczyniła. Do glinki użyłem wody destylowanej i kropelki szamponu w nowym atomizerze.

HDC poszedł - wcięło mi zdjęcia :<

 

Używałem past IP 2000 i SF 4000 - patrz opis użytych środków, po prostu nie zawsze były z tego zdjęcia :)

Link to comment
Share on other sites

robota na pewno ciezka, i widac efekty :)

jednak aj poprosiłbym o zdjecia w dzien :) bo całą relacje czekałem na zdjęcia końcowe i sie zawiodłem na nich ... nic na nich nie widać, a myslalem ze bedzie "wow"

umyj auto i zrób konkretne foty bo auto jest piękne :good:

Link to comment
Share on other sites

Hehe garaż jest nie mój, ja mam mniejszy garaż, w którym nie mógłbym zrobić swobodnie korekty, ale mimo to, mój garaż jest czysty i wszystko jest poukładane :)

No możnaby było, wszyscy robią jakieś spoty tylko Trójmiasto śpi... czas to zmienić.

Auto jeszcze wiele ma do poprawy ale raz, że nie miałem już więcej czasu a dwa to myślę, że FC+ i duże futro poprawiłoby efekt :)

Ok, auto się już delikatnie przykurzyło a w szczególności felgi więc niedługo je umyje, oczywiście jakiś filmik z bezdotyku też wstawie plus te zdjęcia w dzień :)

Link to comment
Share on other sites

Świetna relacja i jeszcze lepsze auto!

Gratuluję - warto było bo widać ogromną poprawę. Szkoda żeby tak konkretna Bawarka nie błyszczała jak należy.

pzdr

Link to comment
Share on other sites

ładny i fajny samochód - dla mnie tez im mmniej oznaczen tym lepiej - jedziesz sobie gdzie ludzie myślą ze dwulitrówka a tu baaaaach... choć po wydechu chyba można poznać ze mamy do czyninia z czymś mocniejszym:)

zrób zdjęcia normalne w dzień bo całą relację przebrnąłem w nadziei na efekt końcowy a tu---- efektu nie ma (z powodu zdjęc);;

ale masa pracy włożona :)

Link to comment
Share on other sites

całą relacje czekałem na zdjęcia końcowe i sie zawiodłem na nich ... nic na nich nie widać, a myslalem ze bedzie "wow"

Dokładnie to samo chciałem napisać. :good:

Co do samej relacji, to podoba mi się ''uczciwość'' zdjęć z korekty. Dla mnie robota wystarczająca :good: Nie starasz się selekcjonowanymi zdjęciami pokazać innym - ''patrzcie jaki jestem dobry''. ;):good:

Link to comment
Share on other sites

Lakier zaprawkowy od Wiolki i Pawła dobrany idealnie, ładnie pokrył ubytki ale szczerze mówiąc to, żeby maska była idealna to niestety tylko ponowne lakierowanie by jej pomogło, ponieważ ma bardzo dużo malutkich odprysków, których nie sposób naprawić zaprawkami...

@RS8 - to jest kamera termowizyjna do systemu NightVision.

Link to comment
Share on other sites

Panowie, ogrom pracy, fajny samochód i kompleksowa relacja zdjęciowa ale:

-po korekcie myje się wszystkie zakamarki dokładnie, najlepiej widać to na tym zdjęciu, że chromowany plastik grila, żebra grilla i uszczelki zostały niedoczyszczone (polecam szczotkę do kół):

sdc10579resize.jpg

Dodatkowo to samo jest we wnękach klapy bagażnika (widoczne na zdjęciu dostępnym w albumie na Imageshack).

Druga sprawa to mały myk ze zdięciami, bo HD Cleanse zostało nałożone (o ile zostało 8-) ) w garażu-składziku różności w którym przeprowadzana była korekta a wosk nałożony został na parkingu podziemnym, tak samo jak odżywione uszczelki Zymol Seal bez wcześniejszego ich umycia. Niby nic, można pomyśleć ale szkoda takiego dobrego towaru, żeby przez niewłasciwą aplikację leżał na lakierze tyle co podrzędny wosk.

 

Za chęci :good: ale mi osobiście zabrakło dbałosci o detale właśnie najbardziej i trochę rozmieszył szacher-macher ze zdjęciami, oraz brak zdjęć na końcu :acute::mrgreen: Więc następnym razem albo ogarnąc te detale albo nie pokazywać takich zdjęć :P

Link to comment
Share on other sites

Jednak w tym sezonie w PSB też jest co oglądać :D MEGA relacja, dawno tak długo zdjęcia mi się nie ładowały. Wykonana praca na duży plus, jednak mi też zabrakło dobrych końcowych zdjęć :good:

Link to comment
Share on other sites

Lukwawa masz rację, mogłem się bardziej postarać z tym grillem...

Dzisiaj wieczór spędze na poprawkach :) Z tymi zdjęciami to się przyznaje, że po nałożeniu HDC przejechałem kilkanaście kilometrów przed nałożeniem wosku bo musiałem się już wynosić z 'garażu-składziku', oczywiście zanim zaczęło się woskowanie to przejechałem całe auto dusterem Zymol no i oczywiście jechałem bardzo spokojnie :) Wiem, że taki zabieg był niezgodny ze sztuką i na dobrą sprawę powinienem umyć całe auto i ponownie nałożyć HDC a potem nawoskować... Przynaję się bez bicia, że jest to błąd i nie powinno coś takiego mieć miejsca...

Co do uszczelek, były wszystkie oczyszczone APC przed aplikacją Seal'a, nie ma zdjęć z tego procesu(dokładne przecieranie mikrofibrą zwilżoną APC), nie nałożyłbym tego na brudne uszczelki...

Zdjęcia po woskowaniu były wykonane tosterem i to na dodatek w tym samym garażu gdzie woskowałem, postaram się dzisiaj przejechać i zrobić fotki na zewnątrz w słońcu.

Link to comment
Share on other sites

prezes.gd, Zrób te foty w ciągu dnia bo Monacoblau to dla mnie jeden z 3-4 najładniejszych lakierów z palety BMW :good: . Ile przebiegu ma ten samochód bo skóra wygląda bardzo świeżo i kierownica też jak porówna się to do śmietnika z allegro gdzie wszystkie mają po 50 tys km?

Link to comment
Share on other sites

Celowałem między 100 a 150 (poważnie ;) ) To już wiem jakie przebiegi mają E60, których kierownica się świeci i jest łysa a boczek fotela wygląda jakby właścicel miał skórę na tyłku i podudziu jak aligator :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.