embargo Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Czytamy uważnie - w miejscu. Mają wytłoczoną homologację RL DRL E4 Przez rok i 15k km nikt się nie przyczepił, poza tym lepiej niech się czepiają ksenonu w seryjnej ryflowanej lampie w 20 letnim aucie a nie do dziennych które nikomu szkody nie robią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 michal88, konkretne te lampki lepiej niech się czepiają ksenonu w seryjnej ryflowanej lampie w 20 letnim aucie a nie do dziennych które nikomu szkody nie robią. Popieram, ale to już jest temat-rzeka.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puch Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Ja zakupiłem moduł świateł dziennych, taki co włącza długie na 30%. To rozwiązanie też "średnio legalne", ale przynajmniej spełnia swoją rolę i nie szpeci samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DOC Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Ja mam dzienne 5x LED z Phillipsa, z homologacja itd. Kupilem bo: -skoro mam ten czujnik swiatla to czemu z niego nie korzystac? -mniejsze zuzycie pradu (prawie ze pomijalne ale zawsze) -oszczednosc odblysnikow i zarowek (ktore nie sa przystosowane do jezdzenia np w upale 30st na wlaczonych swiatlach) Owszem, moze dla niektorych to wies-tuning ale mi jest z takim rozwiazaniem wygodnie. Nie musze dotykac wlacznika swiatel, dobrze zamontowane swiatelka nie wygladaja zle i przede wszystkim nie trace w dzien zywotnosci zarowek HP ktore jak wiadomo wytrzymuja duzo krocej niz zwykle. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bucki Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Oryginalne dzienne ledy ala audi też uważasz za "wieś"? Oryginalne w audi uznaje owszem ,ale nie żadne ala audi w innych autach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4ciek Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 ja niedawno wymieniłem lampy xenonowe (fabrycznie zamontowane) na bixenony które mają już obsługę świateł dziennych czyli DRL ale same "żarówki" DRL wymieniłem przy montażu na takie trochę special edition (mocne światło LED, z wbudowanym chłodzącym wiatraczkiem) które to ogarnia macher z pewnego miłego mojemu modelowi auta forum, a ponieważ wymieniłem sobie kiedyś tam moduł elektryki na model nowszy obsługujący LED (czyli lampy Audi z paskami LED), więc mam tryb taki że sam DRL świeci mocniej niż wraz z xenonem (wtedy przygasa), jak w oryginale DRL jeszcze zgaszony: sam DRL (wpada trochę w światło >4300K) i DRL z xenonem (4300K) i to samo od frontu, lepiej widać te światła tanie nie są, ale do VAGowskich aut z bixami jak najbardziej mogę polecić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin986 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Ja zamontowałem u siebie światła do jazdy dziennej tylko dlatego, że szkoda mi lamp ksenonowych, po pierwsze wymiana żarnika jest zdecydowanie droższa od wymiany żarówki, więc bezsensem jest świecenie ksenonami w ciągu dnia (szczególnie, że ja śmigam przeważnie po mieście), kolejnym powodem dla którego zdecydowałem się na te lampy jest system samopoziomowania reflektorów wymyślony przez francuzów, pada to średnio raz na 2 lata, zamienników brak, nierozbieralne, koszt w ASO 700 zł sztuka za kawałek plastiku . A po trzecie w swoim aucie mam czujnik zmierzchu, także nie muszę już pamiętać o tym żeby włączać światła. Natomiast jeżeli chodzi o sam montaż lamp do jazdy dziennej to IMO możesz sobie odpuścić wszelkiej maści "przecinki", według mnie jedynym w miarę dobrym rozwiązaniem jest mntaż lamp w miejsce halogenów. Ja używam chińszczyzny z allegro zapłaciłem za nie coś 80 zł śmigam na nich już drugi rok, jeszcze świecą, nawet nie zaparowały . Tak to wygląda u mnie: By marcin986 at 2012-04-14 By marcin986 at 2012-04-14 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq8shq Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 dokladane - jakies chinskie (w sensie ze nie sa sygnowane phiplipsem osram czy innej znanej marki), ladnie profilowane bo sa lekko wygiete i idealnie sie wpasowuja w atrapy do audi Cena okolo 130zl za komplet z calym okablowanie. Nie sprawiaja najmniejszych problemow, pasuja jak ulal w kratki do A6 - idealnie na wymiar sa. Swieca bardzo ladnie, nie straszny im mroz czy dosc silna chemia. Latwy montaz i podpiecie (oczywista dzialaja zgodnie z zalozeniem - odpalaja same po zaplonie i gasna same po odpaleniu pozycji/mijania itp) Oczywiscie na kloszach sa wytloczone pelne homologacje RL + dolaczany papier z czyms co jest zaswiadczeniem o dopuszczeniu do ruchu na terenie EU + kolejny papier po niemiecku z tlumaczeniem na angielski o dopuszczeniu jako RL wydane przez TUV (papierow nie trzymam w aucie, nie wiem nawet gdzie je wsadzilem, przeglad przechodzi bez problemu - celowo prosilem o sprawdzenie czy sie nadaja jako DRL chociaz nie do konca mam przekonanie czy diagnosta moze to sprawdzic tak na 100%) niestety nie mam zdjecia na wlaczonych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Tutaj seryjnie : A tutaj wygląd obecny oraz LEDy : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Panowie, w gwoli ścisłości. Montowanie ledów w miejscu halogenów nie jest zakazane. Same halogeny przeciwmgłowe nie mają nakazu posiada jak np. z tyłu, więc zamiast nich spokojnie można tam umieścić światła do jazdy dziennej. Jest tylko wymóg co do odpowiedniej wysokości od jezdni i szerokości między lampami, ale jako, że halogeny już spełniają tą normę to z automatu dzienne też spełnią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DOC Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Panowie, w gwoli ścisłości. Montowanie ledów w miejscu halogenów nie jest zakazane. Same halogeny przeciwmgłowe nie mają nakazu posiada jak np. z tyłu, więc zamiast nich spokojnie można tam umieścić światła do jazdy dziennej. Jest tylko wymóg co do odpowiedniej wysokości od jezdni i szerokości między lampami, ale jako, że halogeny już spełniają tą normę to z automatu dzienne też spełnią Tylko ze z drugiej strony na markowych "paskach" masz wybita homologacje 00RL czego niestety na kloszu halogenow nie uswiadczysz i przy upierdliwym Policjancie moze byc niemilo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar3 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 marcin986 - sam podłączałeś te lampy? to jest na zasadzie plug&play ( tak żeby działało ok z czujnikami )? Pytam bo chciałem do Meganki II/II założyć ps. a co jest nie tak z "przecinkami"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin986 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 marcin986 - sam podłączałeś te lampy? to jest na zasadzie plug&play ( tak żeby działało ok z czujnikami )? Pytam bo chciałem do Meganki II/II założyć ps. a co jest nie tak z "przecinkami"? Tak sam to montowałem, montaż bezproblemowy na lagunowym forum jeden z użytkowników montował właśnie w miejsce halogenów, największy problem to właśnie montaż lamp bezpośrednio w zderzaku, kabelkologia to już bajka, o czujnika nic nie podłączasz bo dla niego jak jest jasno to się przecież nic nie świeci . A przecinki dla mnie to wioska straszna nie dość, że często paskudnie zamontowane to i wogule to nie wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas207 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Ja mam dokladnie Philips Daylight4, pasuje idealnie w otwory kratek w zderzaku P207. Mam je od grudnia i na razie zero problemow, czasem jeden delikatnie paruje, ale nie rzuca sie to wcale w oczy Ps. Geno, wrzuc jak sie calosc prezentuje na czarnej feli, bo ciekaw jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Thomas207, a nikt się nie czepiał, że odległość między nimi jest u Ciebie mniejsza niż wymagane 60 cm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas207 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 A jest mniejsza? Wydaje mi sie ze jest ok, bo mierzylem przed montazem. Zreszta inaczej nie bylo mozliwosci, bo tak jak jest zamontowane, jest bez zadnej ingerencji w zderzak Nie mniej bylem na przegladzie rejestracyjnym juz z nimi i nikt nie powiedzial zlego slowa. A bylem na porzadnej stacji, a nie takiej co tylko pieczatki przybija Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uri90 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 no własnie z daleka widać, ze za wąsko! ja popieram led'y (sam miałem montowac okrągłe zamiast halogenów, zwłaszcza ze względu na czujnik zmierzchu, który mam w aucie) o ile są zamontowane zgodnie z przepisami , bo okropnie mnie to w@^#wia jak ktoś robi druciarstwo, nie spełniejące elementarnych wymogów, które są wałkowanie od dawna: np. szerokośc między lampami, wys. nad ziemią itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator rychu Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Wydaje mi sie ze jest ok, bo mierzylem przed montazem Tablica rejestracyjna ma ok. 50cm szerokości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas207 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zmierzylem, jest 510 mm od wew. krawedzi. Trudno sie mowi, ASO motnowalo i tak zostalo Zabiora dowod to sie bede martwil. Przeglad rejestracyjny 2tyg temu przeszedl bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Thomas207, no to lepiej żeby nie zabierali dowodu... Napisz mi jeszcze, czy na prawdę te Philipsy walą tak konkretnie po gałach jak o nich piszą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas207 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 W jakim sensie swieca po galach? Jak sa poprawnie zamontowane tzn poziomo a nie jakos pod katem w gore to nie oslepiaja. Tzn. sa bardzo dobrze widoczne, w przeciwienstwie do innych paskow chinoli za 100 zl z allegro. IMO naprawde daja rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Tzn. sa bardzo dobrze widoczne, w przeciwienstwie do innych paskow chinoli za 100 zl z allegro. IMO naprawde daja rade No właśnie to miałem na myśli... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar3 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 marcin986 - sam podłączałeś te lampy? to jest na zasadzie plug&play ( tak żeby działało ok z czujnikami )? Pytam bo chciałem do Meganki II/II założyć ps. a co jest nie tak z "przecinkami"? Tak sam to montowałem, montaż bezproblemowy na lagunowym forum jeden z użytkowników montował właśnie w miejsce halogenów, największy problem to właśnie montaż lamp bezpośrednio w zderzaku, kabelkologia to już bajka, o czujnika nic nie podłączasz bo dla niego jak jest jasno to się przecież nic nie świeci . A przecinki dla mnie to wioska straszna nie dość, że często paskudnie zamontowane to i wogule to nie wygląda. Czyli + i - zasilania normalnie, do tego "sterowanie" pociągnięte od świateł? no to mam dylemat bo mogę mieć prototyp lamp ale przecinki zbudowany na diodach Cree, elektronika "light engine", kontrola temperatury diod, 4 jasności do wyboru ( od typowej po ponad 1000lm na lampę ), soft start, doświetlanie po wyłączeniu silnika i coś tam jeszcze ... albo okrągłe w miejsce halogenów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin986 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 marcin986 - sam podłączałeś te lampy? to jest na zasadzie plug&play ( tak żeby działało ok z czujnikami )? Pytam bo chciałem do Meganki II/II założyć ps. a co jest nie tak z "przecinkami"? Tak sam to montowałem, montaż bezproblemowy na lagunowym forum jeden z użytkowników montował właśnie w miejsce halogenów, największy problem to właśnie montaż lamp bezpośrednio w zderzaku, kabelkologia to już bajka, o czujnika nic nie podłączasz bo dla niego jak jest jasno to się przecież nic nie świeci . A przecinki dla mnie to wioska straszna nie dość, że często paskudnie zamontowane to i wogule to nie wygląda. Czyli + i - zasilania normalnie, do tego "sterowanie" pociągnięte od świateł? no to mam dylemat bo mogę mieć prototyp lamp ale przecinki zbudowany na diodach Cree, elektronika "light engine", kontrola temperatury diod, 4 jasności do wyboru ( od typowej po ponad 1000lm na lampę ), soft start, doświetlanie po wyłączeniu silnika i coś tam jeszcze ... albo okrągłe w miejsce halogenów Jeżeli chodzi o kable to tak jak piszesz +/- z aku sterowanie ze świateł i dodatkowo wpinałem się w jakiś bezpiecznik który daje prąd po włożeniu karty (czyt. zasilanie). Jeżeli chodzi o wybór to dla mnie przecinki nawet jakby miały być super hiper z kontrolą jakości to wyglądają fatalnie, kupuj okrągłe i montuj za halogeny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciastek Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 kolejnym powodem dla którego zdecydowałem się na te lampy jest system samopoziomowania reflektorów wymyślony przez francuzów, pada to średnio raz na 2 lata, zamienników brak, nierozbieralne, koszt w ASO 700 zł sztuka za kawałek plastiku A takie pytanie czy ten system samopoziomowa nie działa również na wyłączonych lampach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się