Skocz do zawartości

Polerka felg aluminiowych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

recznie wyjdie najlepszy efekt oczywiście dobra pasta chyba ze zrobisz sobie polerke co ci fela bd krecic albo auto na koziołki i jazda bo wiertara to słabo to widze małe obroty i trudny dostep..

  • Odpowiedzi 956
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jeszcze jedna sprawa, bo poleruje tylko ranty, na których był lakier. Chciałbym usunąć lakier mechanicznie, czy są jakies sposoby na ściągnięcie lakieru mechanicznie w trudno dostępnych miejscach? jakaś nakładka na wiertarkę czy cos?

Mam papier ścierny na rzep 120mm ale to jest już za duże, nie dochodze tym wszedzie i to walka z wiatrakami przy takim talerzu. Są inne patenty ?

 

Pacjent to taka felga bmw:

bmwwheel037.jpg

 

Może coś takiego?

DSC01119.jpg

Opublikowano

z felg czy z rantów ?? bo jak felgi to polecam oczyścić chemicznie ewentualnie wypiaskować albo ręcznie papierem bo mechanicznie narobisz sobie tylko dziur a to nie będzie ładnie wyglądać

Opublikowano

mowilem ze dodam foty jak skoncze na forum jakos nie umiem ale zapraszam na moj profil na fb do zerkniecia na efekt niestety nie dotarłem ich papierem 2500 skonczylem na 1500 nie mam narazie na to czasu ale kto wie na nastepna zime moze sie znajdzie...

 

link do galeri zdj. https://www.facebook.com/media/set/?set ... 681&type=1

 

mozna komentowac ... chetnie usłysze pare ciekawych opini.. :ad:

Opublikowano

Jaki filc polecacie taki jak poniżej na rzep przyklejany do tarczy, czy może razem z uchwytem? Pytam bo mam dylemat który kupić :)

 

na rzep:

16483_0_f.jpg

 

razem z uchwytem:

 

images?q=tbn:ANd9GcSnsr1NIlFDLiQpWYi4vMwFJopjiWUSCODeSfCzLtjPrBu1hbQ7

 

Wiem że w zależności od tego który wybiorę jest inna siła docisku, którym będzie mi się lepiej pracować . Dzięki za podpowiedzi i sugestie :)

Opublikowano

Mam prośbę o poradę. Umyłem felgi po zimie i wygląda na to, że przytarłem parkując przy krawężniku:

20130410210630.jpg

20130410210616.jpg

20130410210444.jpg

20130410210334.jpg

20130410210322.jpg

 

Da się to jakoś odratować? Felgi (Mak Corsa) są polerowane.

 

Czy felgi polerowane można oddać do malowania proszkowego? Może przy okazji zrobiłbym je całe na srebrne.

Opublikowano

odratować to jedynie zeszlifować te ubytki wszystkie i wypolerować całe te cieniutkie fronty na wysoki połysk lub tak jak piszesz wypiaskować i polakierować całe od nowa

Opublikowano
Jaki filc polecacie taki jak poniżej na rzep przyklejany do tarczy, czy może razem z uchwytem? Pytam bo mam dylemat który kupić :)

 

na rzep:

Obrazek

 

razem z uchwytem:

 

Obrazek

 

Wiem że w zależności od tego który wybiorę jest inna siła docisku, którym będzie mi się lepiej pracować . Dzięki za podpowiedzi i sugestie :)

 

ja urzywam tego bez trzpienia na boszke i efekt super tylko uwarzaj przy docisku bo sie sypie ten filc

 

[ Dodano: 11 Kwiecień 2013, 19:59 ]

a najlepiej kup sobie oba :D

Opublikowano

kurde, ja nie wiem jak wy ściągacie ten lakier...

Na moich scansol po 2 godzinach nawet odrobine nie złuszczył lakieru, przebarwił go jedynie na mleczny kolor. Kupiłem inną chemie, 2 godziny i to samo... Ręcznie 2 godziny papierem 80 - zrobiłem tylko 10% felgi (jest tylko bezbarwny), a mechanicznie jedną felgę jak przeleciałem to takie zagłębienia, że chyba fela na śmieci

Opublikowano
kurde, ja nie wiem jak wy ściągacie ten lakier...

Na moich scansol po 2 godzinach nawet odrobine nie złuszczył lakieru, przebarwił go jedynie na mleczny kolor. Kupiłem inną chemie, 2 godziny i to samo... Ręcznie 2 godziny papierem 80 - zrobiłem tylko 10% felgi (jest tylko bezbarwny), a mechanicznie jedną felgę jak przeleciałem to takie zagłębienia, że chyba fela na śmieci

Jak dobry lakier z podkładem to tak jest właśnie.

Na niektórych tandetach chińskich i lakierach słabszej jakości scansol/bemixol daje rade bez problemu.

Próbować trzeba, dużo nałozyć i niech działa.

Opublikowano

Możesz solidnie porysować lakier, chemii nałożyć 'na bogato", a następnie to zafoliować żeby opary nie uciekały ;) wskazane też jest używanie tego typu środków w ciepłym miejscu :)

Opublikowano

mam ten sam problem z moimi felgami ni chu... chu.. nie chce lakier zejsc stosowalem juz...

piaskarka.. ustawiona na 8 bar ni chu.. no to wzoilem opalarke nic kupilem chemie v33 czy cos lakier nie wzruszony kolejny scansol dalej nic srodek do usowania lakieru za 10 zł zaczoł roszac go ale po 10% feli sie skonczyl to mowie usmarze chuj.... i piekarnik 240 stopni lakier dalej na miejscu no szlak mnie trafi z tymi felgami no to przynioslem kwas z pracy ktory trawi aluminium a co za tym idzie wszystko pozatym w pracy alu siedzi w kwachu do 8 minut a tu posiedziala sobie fela 20 a lakier kur.. na swoim miejscu opalarka tez nie dziala ma ktos jakis pewny sposob ????? :zly:

Opublikowano

Przetarłem wszystkie felgi papierkami suchymi 220 potem na mokro 240>600>800>1000>1200>1500>2000>2500 i tragedia... Nie ma żadnego odbicia( tzn jest, ale to tragedia jest). Jest gorzej niż w poprzednim roku robiłem samą bawełną.

Chyba czas na lakier... Mam dość. :cry:

Opublikowano
Przetarłem wszystkie felgi papierkami suchymi 220 potem na mokro 240>600>800>1000>1200>1500>2000>2500 i tragedia... Nie ma żadnego odbicia( tzn jest, ale to tragedia jest). Jest gorzej niż w poprzednim roku robiłem samą bawełną.

Chyba czas na lakier... Mam dość. :cry:

 

Zrobiles przejscie z papieru 240 od razu na 600? I sie dziwisz, ze 'odbicia nie ma'? :roll: Doloz miedzy te dwie gradacje jeszcze kilka innych, zeby nie bylo tak duzego skoku, bo przeciez papier 600 usunie rysy po 240 w meeeeeeega dlugim czasie, gdzie np 320 zrobilby to o wiele szybciej ;)

Opublikowano

Tak jak Aivars zauważył, pominąłeś grubsze gradacje, z bliska pewnie zauważysz nierówności powierzchni.

 

 

A tak poza tym... bawił się ktoś nowymi pastami Megsa? :)

Opublikowano

ja się nie pierd.... 180... 320... 600...1000...1500 i mam lustro jasne ze rysy widać ale trza się wpatrzeć przepolerowałem kontówką pasta diamentowa marbad..

zapraszam do galeri na fb

 

https://www.facebook.com/media/set/? :ad: set=a.510280865676256.1073741825.100000830420681&type=3

 

 

może ktoś mi powie czy cos mam nie tak oprócz tego ze jeszcze maja być polakierowane we wnękach na czarno :ad:

 

[ Dodano: 22 Kwiecień 2013, 21:14 ]

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 681&type=3

Opublikowano
I sie dziwisz, ze 'odbicia nie ma'? :roll:

Tak, ponieważ jedna felga wyszła bardzo dobrze. I wcale nie było jakiegoś specjalnego bawienia się z nią, tak jak z pozostałymi.

Jedna felga wyszła bardzo zadowalająco. Pozostałe- w ogóle.

Poza tym na tych gradacjach robiłem rok temu i na samej bawełnie z autosolem można było przeglądac.

Opublikowano

I ja się podepne pod temat - lece właśnie z polerką rantów w swoich RH Phoenix - zacząłem od papieru 120 bo jakis baran wcześniej tak zapylił rant, że szkoda się w ogóle wypowiadać, przeleciałem tym sposobem przez papiery 220/240/320/400/600/800/1000/1200/1500/2500 i...kupa. :wallbash: Myśle, okej, pewnie trzeba polecieć pastą - użyłem co w domu było czyli Sonax do polerki alu i chromu, dalej mizernie :( Przecież to tylko rant na miłośc Boską! Co mam dalej zrobić? Nie uzywałem żadnego filcu, bawełny - po zakończonej ścince papierem 2500 co użyć dalej? Zależy mi na idealnie świecącym lustrze...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.