BARTEK721 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2013 recznie wyjdie najlepszy efekt oczywiście dobra pasta chyba ze zrobisz sobie polerke co ci fela bd krecic albo auto na koziołki i jazda bo wiertara to słabo to widze małe obroty i trudny dostep..
mysh_daniels Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Jeszcze jedna sprawa, bo poleruje tylko ranty, na których był lakier. Chciałbym usunąć lakier mechanicznie, czy są jakies sposoby na ściągnięcie lakieru mechanicznie w trudno dostępnych miejscach? jakaś nakładka na wiertarkę czy cos? Mam papier ścierny na rzep 120mm ale to jest już za duże, nie dochodze tym wszedzie i to walka z wiatrakami przy takim talerzu. Są inne patenty ? Pacjent to taka felga bmw: Może coś takiego?
BARTEK721 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2013 z felg czy z rantów ?? bo jak felgi to polecam oczyścić chemicznie ewentualnie wypiaskować albo ręcznie papierem bo mechanicznie narobisz sobie tylko dziur a to nie będzie ładnie wyglądać
mysh_daniels Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Tylko z rantów. Ręcznie papierem to cały dzień roboty na jeden rant papierem 180
BARTEK721 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2013 to AUTO W GÓRĘ I JAZDA ZEBY BYŁ EFEKT TRZEBA POŚWIĘCEŃ
BARTEK721 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2013 mowilem ze dodam foty jak skoncze na forum jakos nie umiem ale zapraszam na moj profil na fb do zerkniecia na efekt niestety nie dotarłem ich papierem 2500 skonczylem na 1500 nie mam narazie na to czasu ale kto wie na nastepna zime moze sie znajdzie... link do galeri zdj. https://www.facebook.com/media/set/?set ... 681&type=1 mozna komentowac ... chetnie usłysze pare ciekawych opini..
jjohnyy5 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Jaki filc polecacie taki jak poniżej na rzep przyklejany do tarczy, czy może razem z uchwytem? Pytam bo mam dylemat który kupić na rzep: razem z uchwytem: Wiem że w zależności od tego który wybiorę jest inna siła docisku, którym będzie mi się lepiej pracować . Dzięki za podpowiedzi i sugestie
micrus Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Mam prośbę o poradę. Umyłem felgi po zimie i wygląda na to, że przytarłem parkując przy krawężniku: Da się to jakoś odratować? Felgi (Mak Corsa) są polerowane. Czy felgi polerowane można oddać do malowania proszkowego? Może przy okazji zrobiłbym je całe na srebrne.
vw_golf3 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2013 odratować to jedynie zeszlifować te ubytki wszystkie i wypolerować całe te cieniutkie fronty na wysoki połysk lub tak jak piszesz wypiaskować i polakierować całe od nowa
BARTEK721 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Jaki filc polecacie taki jak poniżej na rzep przyklejany do tarczy, czy może razem z uchwytem? Pytam bo mam dylemat który kupić na rzep: Obrazek razem z uchwytem: Obrazek Wiem że w zależności od tego który wybiorę jest inna siła docisku, którym będzie mi się lepiej pracować . Dzięki za podpowiedzi i sugestie ja urzywam tego bez trzpienia na boszke i efekt super tylko uwarzaj przy docisku bo sie sypie ten filc [ Dodano: 11 Kwiecień 2013, 19:59 ] a najlepiej kup sobie oba
mysh_daniels Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2013 kurde, ja nie wiem jak wy ściągacie ten lakier... Na moich scansol po 2 godzinach nawet odrobine nie złuszczył lakieru, przebarwił go jedynie na mleczny kolor. Kupiłem inną chemie, 2 godziny i to samo... Ręcznie 2 godziny papierem 80 - zrobiłem tylko 10% felgi (jest tylko bezbarwny), a mechanicznie jedną felgę jak przeleciałem to takie zagłębienia, że chyba fela na śmieci
cysta Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2013 kurde, ja nie wiem jak wy ściągacie ten lakier...Na moich scansol po 2 godzinach nawet odrobine nie złuszczył lakieru, przebarwił go jedynie na mleczny kolor. Kupiłem inną chemie, 2 godziny i to samo... Ręcznie 2 godziny papierem 80 - zrobiłem tylko 10% felgi (jest tylko bezbarwny), a mechanicznie jedną felgę jak przeleciałem to takie zagłębienia, że chyba fela na śmieci Jak dobry lakier z podkładem to tak jest właśnie. Na niektórych tandetach chińskich i lakierach słabszej jakości scansol/bemixol daje rade bez problemu. Próbować trzeba, dużo nałozyć i niech działa.
barteKKK03 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Możesz solidnie porysować lakier, chemii nałożyć 'na bogato", a następnie to zafoliować żeby opary nie uciekały wskazane też jest używanie tego typu środków w ciepłym miejscu
jjohnyy5 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2013 To mówicie że najlepiej klar ściągać chemią? bo sam się będę zabierał za mojego "letniego" pacjenta:
BARTEK721 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2013 mam ten sam problem z moimi felgami ni chu... chu.. nie chce lakier zejsc stosowalem juz... piaskarka.. ustawiona na 8 bar ni chu.. no to wzoilem opalarke nic kupilem chemie v33 czy cos lakier nie wzruszony kolejny scansol dalej nic srodek do usowania lakieru za 10 zł zaczoł roszac go ale po 10% feli sie skonczyl to mowie usmarze chuj.... i piekarnik 240 stopni lakier dalej na miejscu no szlak mnie trafi z tymi felgami no to przynioslem kwas z pracy ktory trawi aluminium a co za tym idzie wszystko pozatym w pracy alu siedzi w kwachu do 8 minut a tu posiedziala sobie fela 20 a lakier kur.. na swoim miejscu opalarka tez nie dziala ma ktos jakis pewny sposob ?????
BARTEK721 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2013 do polerowania zakamarkow felg polecam takie urzadzenie http://allegro.pl/szlifierka-przecinark ... 85384.html mam i moge powiedziec ze jestem z niego dumny .... maly filc odrobina pasty i lusterko wychodzi..
DonPedroKiszot Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Lepiej dołożyć kilka groszy i kupić jakiegoś dremelka chodzą po ok 170zł a duzo wygodniejsze niż to co kolega pokazał wyżej
BARTEK721 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2013 jakiś link czy cos byś wrzucił bo nie mam pojęcia o czym gadasz
cysta Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Przetarłem wszystkie felgi papierkami suchymi 220 potem na mokro 240>600>800>1000>1200>1500>2000>2500 i tragedia... Nie ma żadnego odbicia( tzn jest, ale to tragedia jest). Jest gorzej niż w poprzednim roku robiłem samą bawełną. Chyba czas na lakier... Mam dość.
Aivars Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Przetarłem wszystkie felgi papierkami suchymi 220 potem na mokro 240>600>800>1000>1200>1500>2000>2500 i tragedia... Nie ma żadnego odbicia( tzn jest, ale to tragedia jest). Jest gorzej niż w poprzednim roku robiłem samą bawełną. Chyba czas na lakier... Mam dość. Zrobiles przejscie z papieru 240 od razu na 600? I sie dziwisz, ze 'odbicia nie ma'? Doloz miedzy te dwie gradacje jeszcze kilka innych, zeby nie bylo tak duzego skoku, bo przeciez papier 600 usunie rysy po 240 w meeeeeeega dlugim czasie, gdzie np 320 zrobilby to o wiele szybciej
mister31 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Nie trać czasu kolego. Nie wiem czy jesteś w stanie osiągnąć efektu odbicia sam. Idź na polerkę, efekt będzie zdecydowanie lepszy.
barteKKK03 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Tak jak Aivars zauważył, pominąłeś grubsze gradacje, z bliska pewnie zauważysz nierówności powierzchni. A tak poza tym... bawił się ktoś nowymi pastami Megsa?
BARTEK721 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2013 ja się nie pierd.... 180... 320... 600...1000...1500 i mam lustro jasne ze rysy widać ale trza się wpatrzeć przepolerowałem kontówką pasta diamentowa marbad.. zapraszam do galeri na fb https://www.facebook.com/media/set/? set=a.510280865676256.1073741825.100000830420681&type=3 może ktoś mi powie czy cos mam nie tak oprócz tego ze jeszcze maja być polakierowane we wnękach na czarno [ Dodano: 22 Kwiecień 2013, 21:14 ] https://www.facebook.com/media/set/?set ... 681&type=3
cysta Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2013 I sie dziwisz, ze 'odbicia nie ma'? Tak, ponieważ jedna felga wyszła bardzo dobrze. I wcale nie było jakiegoś specjalnego bawienia się z nią, tak jak z pozostałymi. Jedna felga wyszła bardzo zadowalająco. Pozostałe- w ogóle. Poza tym na tych gradacjach robiłem rok temu i na samej bawełnie z autosolem można było przeglądac.
Kr3t Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2013 I ja się podepne pod temat - lece właśnie z polerką rantów w swoich RH Phoenix - zacząłem od papieru 120 bo jakis baran wcześniej tak zapylił rant, że szkoda się w ogóle wypowiadać, przeleciałem tym sposobem przez papiery 220/240/320/400/600/800/1000/1200/1500/2500 i...kupa. Myśle, okej, pewnie trzeba polecieć pastą - użyłem co w domu było czyli Sonax do polerki alu i chromu, dalej mizernie Przecież to tylko rant na miłośc Boską! Co mam dalej zrobić? Nie uzywałem żadnego filcu, bawełny - po zakończonej ścince papierem 2500 co użyć dalej? Zależy mi na idealnie świecącym lustrze...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się