Skocz do zawartości

Polerka felg aluminiowych


Gość koggi

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 956
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Porównania nie mam odnośnie tych wersji Autosol'a ale ja u siebie polerowane ZW1 obrabiam standardowo jak większość właścicieli polerowanych felg zapewne. Czyli autosol metal polish na początek, następnie mothers mag & aluminium. Wszystko robię miękkim filcem maszynowo rotacją z BP 75mm, szczeliny lecę ręcznie albo filc na dremelka tylko trochę te obroty za wysokie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz poszukać sklep lakierniczy bo w sklepach wielobranżowych przeważnie mają do 2000 ;)

 

dokladnie.

w branzowych sklepach zauwazylem tez, ze papiery zostawiaja glebsze rysy niz jest ich gradacja. od pewnego czasu wole zaplacic pare groszy wiecej i kupuje od razu wiecej w sklepie lakierniczym :)

 

do 3000 wodny spokojnie znajdziesz (przynajmniej u mnie w sklepie lakierniczym - wcale nie taki duzy sklep - jest na miejscu zawsze)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do past polerskich - od siebie mogę dodać, że autosol metal polish robi robotę.

 

Polerowałem swoje 16" alufelgi, począwszy od zdjęcia warstwy lakierniczej aż do uzyskania efektu lustra. Jedną z dwóch past, którą udało mi się uzyskać lusterko jest pasta automax, tyle że występowała lekka mgła. Autosol Metal Polish dokończyłem finalnie polerkę :)

 

Oto efekt po autosol metal polish:

 

18092012785.jpg

 

Pozdrawiam :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek997 ładnie... a te Merce by Ronal to ogólnie mało wdzięczny temat, jakiś lipny stop :)

Zgodze sie :) Ciezko bylo sie pozbyc tych "kropek", niestety jeszcze je widac gdy patrzy sie na felge z bliska. Taki stop, nic sie z tym nie da zrobic :)

 

Dodam jeszcze, ze w felgach zostaly pomalowane wneki na czarny polysk, zalozone krotkie chromowane wentyle, kapturki oraz dekielki z logiem :)

 

Tomek997, jakim papierem kończyłeś tarcie?

2500 :) Do tego DUZO wody :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aivars

 

ja akurat tą felgę z foto robiłem ręcznie, trzeba uważać żeby nie uszkodzić lakieru na rotorze

 

Tez to recznie robie, myslalem, ze isnieje jakis patent na takie miejsca, jakas koncowka na wiertarke z papierem itp itd. Najgorsze jest to, ze juz probowalem chyba ze 3 srodki do usuwania starego klaru i ten nie chce zejsc, w niektorych miejscach jest nie do ruszenia, min. na tej powierzchni przy srubkach. Czym sciagales klar na rantach w tych keskinach? Sprobuje jeszcze ten polecany bemixol, bo darcie tego klaru recznie to ciezka opcja :dontknow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam taką sprawe :)

 

Robie polerke rantu w Borbetach A na maszynie - ranty zjechane papierkami wodnymi od 800 do 2000 i na końcu na szmatce mikrofibrowej poszła pasta k2 aluchrom - tylko taka miałem wtedy :)

jest lekkie, zamglone lustro.

 

Teraz co uczynić by to poprawić ?

Zakupiłem kostke pp-50, filc, bawełne i flanele na wiertarke oraz poszukuje w okolicy jak nie to zamówie Autosola Metal Polish.

tylko jak proponujecie postąpić teraz ?

 

pp-50 recznie czy na wiertarce ? na filcu czy bawełnie ? autosol na bawełnie czy flaneli ? recznie czy wiertarka ? :)

wiem że Borbety to idealnego lustra nie dadza ale chce jak najlepszy wiadomo efekt :)

 

pozdro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki :) fakt to moja pierwsza przygoda z lustrem :)

 

wyczytałem że nalezy najpierw przelecieć felgi pp-50 dlatego kupiłem, potem autosolem i na koncu finiszowac Megsem albo Mothersem :)

 

ok to odpuszcze pp-50 ale czy autosola jak nakładać ? :)

 

chodzi o to że mam maszynke która kręci felgą a ja moge polerować papierkami :) i teraz pytanie czy wiertarka polerowąć ten autosol jak felga sie będzie kręcić ( dodam że w przeciwnym kierunku jak wiertarka ) czy w bez ruchu ?

nie wiem czy jasno sie wyraziłem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zabas, też mam taką maszynkę. Ja polerowałem w "bezruchu" wiertatką z okrągłym filcowym krążkiem, tyle że przód felgi bo ranty u mnie są bardzo małe :) Na koniec wszystko bawełnianym krążkiem + autosol metal polish.

 

Jeśli robisz ranty to można by pomyśleć nad bawełnianą końcówką w kształcie walca :)

Co do ilości nakładanej pasty - musisz sobie sam wypróbować ile jej potrzeba. Na początku nie dawałbym jej zbyt dużo, dozuj po trochę. Bawełna zalepi się potem pastą i będzie lipa :)

Nie stosuj zbyt dużych obrotów bo można pastę przypalić, to samo tyczy się siły docisku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.