malkolm Opublikowano 12 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2013 ja o autosolu zawsze poprawiam megsem, o wiele lepiej to wygląda, ale za to autosol o wiele szybciej likwiduje rysy po papierze
barteKKK03 Opublikowano 12 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2013 Ot i chyba cały sens ręcznego odświeżania polerki zawarty w jednym zdaniu
zwirus Opublikowano 12 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2013 no to ja się trochę pospieszyłem z kupnem i kupiłem Autosol alu ;/ zobaczymy jak wyjdzie najwyżej się dokupi jeszcze ten do metalu i porównam
ShineMaster-pl Opublikowano 14 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2013 Porównania nie mam odnośnie tych wersji Autosol'a ale ja u siebie polerowane ZW1 obrabiam standardowo jak większość właścicieli polerowanych felg zapewne. Czyli autosol metal polish na początek, następnie mothers mag & aluminium. Wszystko robię miękkim filcem maszynowo rotacją z BP 75mm, szczeliny lecę ręcznie albo filc na dremelka tylko trochę te obroty za wysokie.
zwirus Opublikowano 14 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2013 próbowałem dziś polerować tym autosolem do aluminium rant, wcześniej przeleciałem papierem 2000 i jakoś lepszego efektu się spodziewałem
ShineMaster-pl Opublikowano 15 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2013 to po tym 2000 papierze przeleć jeszcze 2500 i 3000, ważne by trzeć papierem do momentu aż usunie się rys po poprzedniej gradacji.
zwirus Opublikowano 15 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2013 no właśnie nigdzie nie mogę znaleźć takiego papieru 2500 i 3000 w każdym sklepie co patrzyłem to do 2000 było tylko ;/ a właśnie takim 2500 to bym przeleciał żeby było prawie lustro
lopez25 Opublikowano 15 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2013 musisz poszukać sklep lakierniczy bo w sklepach wielobranżowych przeważnie mają do 2000
guido Opublikowano 18 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2013 musisz poszukać sklep lakierniczy bo w sklepach wielobranżowych przeważnie mają do 2000 dokladnie. w branzowych sklepach zauwazylem tez, ze papiery zostawiaja glebsze rysy niz jest ich gradacja. od pewnego czasu wole zaplacic pare groszy wiecej i kupuje od razu wiecej w sklepie lakierniczym do 3000 wodny spokojnie znajdziesz (przynajmniej u mnie w sklepie lakierniczym - wcale nie taki duzy sklep - jest na miejscu zawsze)
Tomek997 Opublikowano 19 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2013 Co do past polerskich - od siebie mogę dodać, że autosol metal polish robi robotę. Polerowałem swoje 16" alufelgi, począwszy od zdjęcia warstwy lakierniczej aż do uzyskania efektu lustra. Jedną z dwóch past, którą udało mi się uzyskać lusterko jest pasta automax, tyle że występowała lekka mgła. Autosol Metal Polish dokończyłem finalnie polerkę Oto efekt po autosol metal polish: Pozdrawiam
zwirus Opublikowano 19 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2013 zobaczę jak będzie u mnie przelecę ranty papierem 2500 i potem Autosol alu jak nie będzie takiej polerki jak na zdjęciu wyżej to kupuje do metalu Tomek997, jakim papierem kończyłeś tarcie?
barteKKK03 Opublikowano 19 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2013 Ewentualnie jeszcze możesz spróbować wełny stalowej z pastą Tomek997 ładnie... a te Merce by Ronal to ogólnie mało wdzięczny temat, jakiś lipny stop Tak wyglądały moje
Tomek997 Opublikowano 19 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2013 Tomek997 ładnie... a te Merce by Ronal to ogólnie mało wdzięczny temat, jakiś lipny stop Zgodze sie Ciezko bylo sie pozbyc tych "kropek", niestety jeszcze je widac gdy patrzy sie na felge z bliska. Taki stop, nic sie z tym nie da zrobic Dodam jeszcze, ze w felgach zostaly pomalowane wneki na czarny polysk, zalozone krotkie chromowane wentyle, kapturki oraz dekielki z logiem Tomek997, jakim papierem kończyłeś tarcie? 2500 Do tego DUZO wody
Aivars Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2013 Pytanie do znawcow tematu- jakis patent na wyszlifowanie waskiej powierzchni felgi przy srubkach? Zaznaczylem fragment na foto
vw_golf3 Opublikowano 22 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2013 Aivars ja akurat tą felgę z foto robiłem ręcznie, trzeba uważać żeby nie uszkodzić lakieru na rotorze
Aivars Opublikowano 22 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2013 Aivars ja akurat tą felgę z foto robiłem ręcznie, trzeba uważać żeby nie uszkodzić lakieru na rotorze Tez to recznie robie, myslalem, ze isnieje jakis patent na takie miejsca, jakas koncowka na wiertarke z papierem itp itd. Najgorsze jest to, ze juz probowalem chyba ze 3 srodki do usuwania starego klaru i ten nie chce zejsc, w niektorych miejscach jest nie do ruszenia, min. na tej powierzchni przy srubkach. Czym sciagales klar na rantach w tych keskinach? Sprobuje jeszcze ten polecany bemixol, bo darcie tego klaru recznie to ciezka opcja
vw_golf3 Opublikowano 22 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2013 bemixol powinien dać radę tylko musisz dłużej poczekać jeśli się nie uda, spróbuj paint remover ( w spreju ) wtedy najlepiej na pędzelek psikać i nie ma opcji że nie ruszy klaru. od razu zacznie pękać i odchodzić od powierzchni
zabas Opublikowano 22 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2013 Witam. Mam taką sprawe Robie polerke rantu w Borbetach A na maszynie - ranty zjechane papierkami wodnymi od 800 do 2000 i na końcu na szmatce mikrofibrowej poszła pasta k2 aluchrom - tylko taka miałem wtedy jest lekkie, zamglone lustro. Teraz co uczynić by to poprawić ? Zakupiłem kostke pp-50, filc, bawełne i flanele na wiertarke oraz poszukuje w okolicy jak nie to zamówie Autosola Metal Polish. tylko jak proponujecie postąpić teraz ? pp-50 recznie czy na wiertarce ? na filcu czy bawełnie ? autosol na bawełnie czy flaneli ? recznie czy wiertarka ? wiem że Borbety to idealnego lustra nie dadza ale chce jak najlepszy wiadomo efekt pozdro
yunivers Opublikowano 22 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2013 zabas, lecisz AutoSolem na bawełnie i wiertarka. Więcej Ci nic nie potrzeba,co do pp 50 to widzę że nie masz dużego doświadczenia to sobie odpuść ta pastę bo tylko pogorszysz,po AutoSol'u wyjdzie bardzo porządny efekt
zabas Opublikowano 22 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2013 oki fakt to moja pierwsza przygoda z lustrem wyczytałem że nalezy najpierw przelecieć felgi pp-50 dlatego kupiłem, potem autosolem i na koncu finiszowac Megsem albo Mothersem ok to odpuszcze pp-50 ale czy autosola jak nakładać ? chodzi o to że mam maszynke która kręci felgą a ja moge polerować papierkami i teraz pytanie czy wiertarka polerowąć ten autosol jak felga sie będzie kręcić ( dodam że w przeciwnym kierunku jak wiertarka ) czy w bez ruchu ? nie wiem czy jasno sie wyraziłem
Tomek997 Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2013 zabas, też mam taką maszynkę. Ja polerowałem w "bezruchu" wiertatką z okrągłym filcowym krążkiem, tyle że przód felgi bo ranty u mnie są bardzo małe Na koniec wszystko bawełnianym krążkiem + autosol metal polish. Jeśli robisz ranty to można by pomyśleć nad bawełnianą końcówką w kształcie walca Co do ilości nakładanej pasty - musisz sobie sam wypróbować ile jej potrzeba. Na początku nie dawałbym jej zbyt dużo, dozuj po trochę. Bawełna zalepi się potem pastą i będzie lipa Nie stosuj zbyt dużych obrotów bo można pastę przypalić, to samo tyczy się siły docisku
zabas Opublikowano 29 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2013 oki ale filcowym krążkiem i autosolem a potem bawełna i autosolem robiłeś czy na filcu jakas inna pasta/ specyfik ?
barteKKK03 Opublikowano 29 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2013 Autosol jest na tyle uniwersalny, że można go używać w obu przypadkach
Tomek997 Opublikowano 29 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2013 Autosol jest na tyle uniwersalny, że można go używać w obu przypadkach Dokładnie Ja najpierw polerowałem pastą Automax, ale efekt był "mglisty". Autosol zrobił lustro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się