Skocz do zawartości

Polerka felg aluminiowych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

inco

 

jak na moje oko są to ryski które papier 1500 widocznie nie ruszył,

na upartego możesz zejść niżej i zacząć od 1000 lub 1200 i powinno być lepiej

  • Odpowiedzi 956
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Najlepiej tak jak mówisz, ale strasznie to demotywujące jak leży przedemną rant już "wypolerowany" ;)

Opublikowano
teraz zakładam na maszynę chwila moment i wyszlifowany :-]

 

I tak po prostu rękę przykładasz jak się kręci? :-]

Opublikowano
dokładnie tak

 

A tam...

 

Przez Ciebie jutro będę musiał wleźć do kanału i stary silnik elektryczny wyciągnąć... :-]

Opublikowano

Ja szlifuję podobnie na maszynie, tylko się zastanawiam, czy u mnie przyczyną rysek nie są przypadkiem za wysokie obroty, problem w tym, że nie mam zielonego pojęcia jakie one są , moja " kręciołka" to stara "enerdowska" wyważarka. Może być tak, że obroty są na tyle wysokie, że woda nie nadąży odprowadzać zużytego ścierniwa, które z powrotem dostaje się pod papier, tym samym rysując rant? Albo po prostu po przyłożeniu ręki do rantu, papier po prostu się pali, szczerze mówiąc nie mam innych koncepcji ani pomysłów dlaczego tak się dzieje :?

Opublikowano

dzisiaj udało się ustalić , że moja " szlifierka" ma 1370 obr, myślę o zmniejszeniu ich do 800, tylko muszę pomyśleć jak to zrobić, czy za pomocą szajby czy kupić falownik ( 700zł :!::? ) . Z szajbami jest problem tego rodzaju , że z matematyki jestem na poziomie 4 klasy szkoły podstawowej i na dobrą sprawę nie wiem czy to możliwe.

Opublikowano

odebrałem felgi od tokarza, wżery poschodziły ale pokazało się coś zupełnie nowego :/

thumbnails.jpg 2_t.jpg Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro

 

Mianowicie tysiące kropek, których wcześniej nie było, można oszaleć. Pomału zaczynam w to wszystko wbijać :dontknow:

 

po "wypolerowaniu" felga wygląda tak :

 

thumbnails.jpg 2_t.jpg 3_t.jpg

Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro

 

z daleka jest ok, ale przecież nie o to chodzi :o

Opublikowano

vw_golf3,

 

No właśnie to są wżerki, dziwi mnie tylko , że na jednej feldze bo na pozostałych jest ok.

Jakby tego było mało im więcej szlifowania tym więcej się ich pokazuje, więc już odpuściłem.

Czasami się zastanawiam, czy nie za wiele człowiek od tych felg oczekuje. Te mają 33 lata więc pewnie swoje już przeszły, z drugiej strony chciałoby się ,żeby było jak najlepiej a tu jak na złość :thumbdown:

 

1_t.jpg 2_t.jpg 3_t.jpg 4_t.jpg

Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro

Opublikowano

skimobill

 

może nie potrzebnie toczyłeś u tokarza , było zdjąć ten lakier i jechać grubym papierem. No chyba że były mega wżery które nawet P40 nie ruszy :)

 

Nie ma co narzekać , wyglądają przyzwoicie :-]

Opublikowano

vw_golf3,

 

:D widzę , że masz angielskie poczucie humoru :lol: ale co tam , wyglądają jak wyglądają 8-)

 

Ja mam jeden duży plus, nie robię dla ludzi ( w sensie usług) , w sezonie skupuje różne graty, a jak się sezon skończy i nie ma co robić to siedzimy i "dłubiemy" , co się zrobi to na ebay i tyle. Masz rację z tokarzem to był błąd ale nic to, dzisiaj zaczynam robić GOTTI G1001 , i koniec z chodzeniem na skróty typu tokarz.

 

Kupiłem wczoraj 2 maszyny do polerki wibro-ściernej ( w sumie trzy ale jedną odstępuję), więc pewnie do końca roku już całkiem osiwieję :shock: ale jak się bawić to na całego ;)

Opublikowano

U mnie w świetle dziennym wygląda to tak

 

WQweUyu.jpg

 

Potencjalnie produkt finalny. Ręce mi już opadają co do tych rantów - nie mam takiego zapału jak wy Panowie. Zostały mi jeszcze dwa ranty...

Opublikowano

Dzisiaj to już się zgrzałem i to na maksa :/

 

thumbnails.jpg

Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro

 

Felgi wyszły naprawdę zajebiście, trzeba rzucić ostatni "szlif" IPA Bilet i będzie ok, ale problem w czym innym.

 

Otóż po skręceniu felg wyniosłem je sobie do pomieszczenia obok i po jakimś czasie było słychać metaliczne "brzdęk" , raz , później drugi i tak dalej :cry: śrubki zaczęły strzelać, najlepsze w tym wszystkim jest to ,że ranty nawet nie były rozkręcane (odkręciłem śrubki do polerki ale rant został na feldze ). Co teraz ?!? Stzelić sobie w łeb ?

Opublikowano
śrubki zaczęły strzelać

 

Śruby popękały?

 

Tak jak byś je ukręcił?

 

Dobrze rozumiem?

Opublikowano

Kama, dokładnie tak, jedna jak wyjeba.. to mało co mi pracownika nie zastrzeliła :x , na szczęście mam śrubki w zapasie i jutro poskręcam dynamometrykiem tylko nie mam pojęcia na jaką siłę go ustawić :dontknow:

 

Jadę do apteki po coś na uspokojenie .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.