vw_golf3 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2013 inco jak na moje oko są to ryski które papier 1500 widocznie nie ruszył, na upartego możesz zejść niżej i zacząć od 1000 lub 1200 i powinno być lepiej
inco Opublikowano 22 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2013 Najlepiej tak jak mówisz, ale strasznie to demotywujące jak leży przedemną rant już "wypolerowany"
vw_golf3 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2013 inco kiedyś jak ręcznie robiłem to też tak się czułem teraz zakładam na maszynę chwila moment i wyszlifowany
Kama Opublikowano 22 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2013 teraz zakładam na maszynę chwila moment i wyszlifowany I tak po prostu rękę przykładasz jak się kręci?
Kama Opublikowano 22 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2013 dokładnie tak A tam... Przez Ciebie jutro będę musiał wleźć do kanału i stary silnik elektryczny wyciągnąć...
skimobill Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 Ja szlifuję podobnie na maszynie, tylko się zastanawiam, czy u mnie przyczyną rysek nie są przypadkiem za wysokie obroty, problem w tym, że nie mam zielonego pojęcia jakie one są , moja " kręciołka" to stara "enerdowska" wyważarka. Może być tak, że obroty są na tyle wysokie, że woda nie nadąży odprowadzać zużytego ścierniwa, które z powrotem dostaje się pod papier, tym samym rysując rant? Albo po prostu po przyłożeniu ręki do rantu, papier po prostu się pali, szczerze mówiąc nie mam innych koncepcji ani pomysłów dlaczego tak się dzieje
vw_golf3 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 skimobill dokładnie może tak być
barteKKK03 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 Ja też śmigam na wyważarce i faktycnie ma trochę za wysokie to obroty. Po każdej gradacji użytej mechanicznie przeszlifuj powierzchnie ręcznie.
skimobill Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 dzisiaj udało się ustalić , że moja " szlifierka" ma 1370 obr, myślę o zmniejszeniu ich do 800, tylko muszę pomyśleć jak to zrobić, czy za pomocą szajby czy kupić falownik ( 700zł ) . Z szajbami jest problem tego rodzaju , że z matematyki jestem na poziomie 4 klasy szkoły podstawowej i na dobrą sprawę nie wiem czy to możliwe.
vw_golf3 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 skimobill ja u siebie założyłem większe kółko i dłuższy pasek - teraz kręci się bardzo wolno
skimobill Opublikowano 24 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2013 odebrałem felgi od tokarza, wżery poschodziły ale pokazało się coś zupełnie nowego Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro Mianowicie tysiące kropek, których wcześniej nie było, można oszaleć. Pomału zaczynam w to wszystko wbijać po "wypolerowaniu" felga wygląda tak : Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro z daleka jest ok, ale przecież nie o to chodzi
vw_golf3 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2013 skimobill hm nie mam pojęcia od czego te kropki, wyglądają na jakieś wżerki. Nie szło tego jakimś grubszym papierem usunąć ?
skimobill Opublikowano 24 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2013 vw_golf3, No właśnie to są wżerki, dziwi mnie tylko , że na jednej feldze bo na pozostałych jest ok. Jakby tego było mało im więcej szlifowania tym więcej się ich pokazuje, więc już odpuściłem. Czasami się zastanawiam, czy nie za wiele człowiek od tych felg oczekuje. Te mają 33 lata więc pewnie swoje już przeszły, z drugiej strony chciałoby się ,żeby było jak najlepiej a tu jak na złość Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro
vw_golf3 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2013 skimobill może nie potrzebnie toczyłeś u tokarza , było zdjąć ten lakier i jechać grubym papierem. No chyba że były mega wżery które nawet P40 nie ruszy Nie ma co narzekać , wyglądają przyzwoicie
skimobill Opublikowano 24 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2013 vw_golf3, widzę , że masz angielskie poczucie humoru ale co tam , wyglądają jak wyglądają Ja mam jeden duży plus, nie robię dla ludzi ( w sensie usług) , w sezonie skupuje różne graty, a jak się sezon skończy i nie ma co robić to siedzimy i "dłubiemy" , co się zrobi to na ebay i tyle. Masz rację z tokarzem to był błąd ale nic to, dzisiaj zaczynam robić GOTTI G1001 , i koniec z chodzeniem na skróty typu tokarz. Kupiłem wczoraj 2 maszyny do polerki wibro-ściernej ( w sumie trzy ale jedną odstępuję), więc pewnie do końca roku już całkiem osiwieję ale jak się bawić to na całego
luk skywalker Opublikowano 26 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2013 Chyba będziemy hurtem kupowac kształtki do wygładzarek
vw_golf3 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2013 luk skywalker może jakoś taniej będzie
inco Opublikowano 27 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2013 U mnie w świetle dziennym wygląda to tak Potencjalnie produkt finalny. Ręce mi już opadają co do tych rantów - nie mam takiego zapału jak wy Panowie. Zostały mi jeszcze dwa ranty...
martinezzg Opublikowano 28 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2013 Bartek rozbierałeś teraz felgi?czy wcześniej?
skimobill Opublikowano 28 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2013 Dzisiaj to już się zgrzałem i to na maksa Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro Felgi wyszły naprawdę zajebiście, trzeba rzucić ostatni "szlif" IPA Bilet i będzie ok, ale problem w czym innym. Otóż po skręceniu felg wyniosłem je sobie do pomieszczenia obok i po jakimś czasie było słychać metaliczne "brzdęk" , raz , później drugi i tak dalej śrubki zaczęły strzelać, najlepsze w tym wszystkim jest to ,że ranty nawet nie były rozkręcane (odkręciłem śrubki do polerki ale rant został na feldze ). Co teraz ?!? Stzelić sobie w łeb ?
vw_golf3 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2013 skimobill nie spotkałem się nigdy z czymś takim, zawsze rozbieram felgę w 3 części i nie mam problemu
Kama Opublikowano 28 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2013 śrubki zaczęły strzelać Śruby popękały? Tak jak byś je ukręcił? Dobrze rozumiem?
skimobill Opublikowano 28 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2013 Kama, dokładnie tak, jedna jak wyjeba.. to mało co mi pracownika nie zastrzeliła , na szczęście mam śrubki w zapasie i jutro poskręcam dynamometrykiem tylko nie mam pojęcia na jaką siłę go ustawić Jadę do apteki po coś na uspokojenie .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się