sowa91 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2013 witam, nadaja sie takie krazki do polerki felg? czy jednak tylko wodny? http://allegro.pl/k2-krazki-scierne-na- ... 54067.html z gory dzieki za odpowiedz
vw_golf3 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2013 sowa91 strasznie krótka żywotność tych krążków - ja preferuje wodny 2000 niż taki krążek
sowa91 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2013 tylko gdzie ja wodny na rzep dostane? szukalem w sklepach internetowych i nigdzie nie znalazlem a recznie jechac to zejdzie tyle czasu ze hoho... no ale jak trzeba bedzie recznie to trudno... pomecze się )
vw_golf3 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2013 sowa91 o ile się orientuje wodnych na rzep nie ma ( ale mogę się mylić ) niby czemu długo ? standardową felgę 15 cali papierem wodnym leci się 10-15min
sowa91 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2013 na komplet 18" troche wiecej zejdzie...
vw_golf3 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2013 sowa91 max 1 arkusz na jedną felgę
Maciej WTN Opublikowano 18 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Stycznia 2013 vw_golf3 , żeby odświeżyć wypolerowane ranty to od jakiego papieru najlepiej zacząć?
skimobill Opublikowano 18 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Stycznia 2013 Jestem już bliski obłędu felgę robiłem już wszystkim, papiery od 40 (!!!) do 2500, nabłyszczałem od tempo poprzez autosole, mothersy, nxt, sx6000, zielone pasty na manzernach kończąc, efekt cały czas taki sam !!! Nie mogę już na te felgi patrzeć, wie ktoś gdzie może być przyczyna ??? Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro podobna sytuacja na rancie Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro zostaje smuga której nie mogę się niczym pozbyć !!!! ranty szlifuję na przerobionej wyważarce od 40/60 do 360 na sucho, później do minimum 1500/2000 na mokro Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro polerka rantów odbywa się na polerce widocznej na zdjęciach, obroty 2850/min , średnica tarcz 200/250mm, tarcze i pasty dr.Brinkel Kiesow/Kiesolin Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro
vw_golf3 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Stycznia 2013 Dla mnie ewidentnie jak przechodziłeś za grubego papieru np z 40 na 60-80 za szybko to zrobiłeś i powierzchnia jest niewyszlifowana w tym miejscu widnieją rysy co to za felga w ogóle ? może stop jest dziwny ale jeśli jest to skręcanka jakaś to nie powinno być problemu z uzyskaniem lustra , spróbuj sprawdzoną metodę autosol do metalu filcem płaskim na rzep , później autosol do alu i krążki bawełniane i flanelowe
skimobill Opublikowano 18 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Stycznia 2013 pierwsza felga to fire&ice , drugie zdjęcie to rant z ZW1. Byłem wczoraj u znajomego w Rzuchowie, milczy jak grób i nie chce nic doradzić, ale stwierdził podobnie jak Ty, że po prostu źle przygotowana powierzchnia pod polerowanie No cóż , raz przynajmniej zrobie coś od początku do końca, idę po Mirke i a może to wina szlifierki ?? , że oscylacyjna ?
vw_golf3 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Stycznia 2013 skimobill jeśli fire&ice powinno być fajne lustro z takowej felgi otóż ja ogólnie takie płaskie felgi jak Twoje robię okrągłymi papierami na wiertarce do 400 później jadę ręcznie wodnymi, ranty natomiast wszystko ręcznie ale na kręcącym się rancie
skimobill Opublikowano 18 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Stycznia 2013 vw_golf3, wielkie dzięki właśnie wróciłem z filcem i już widać efekty, na felgach jednak jest pełno mikro dziurek , które na 100% sam porobiłem wcześniejszym szlifowaniem, za godzinkę wrzucę zdjęcie gotowej felgi. No więc wyszło tak : Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro teoretycznie z bliska jest lustro, ale jak się przyjrzeć na dworze albo w cieniu, jest kilka cieni, których nie mogę się pozbyć, ale jest to druga felga i jest już lepiej, więc jest szansa ,że przy czwartej będzie już ok. Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro myślę ,że te cienie mogą być spowodowane tym, że za bardzo w tych miejscach dociskałem przy polerce, ogólnie rzecz biorąc nie takie były oczekiwania z mojej strony, może jutro będzie lepiej, póki co jest Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro
vw_golf3 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2013 skimobill tam gdzie są cienie to właśnie może być nie doszlifowana powierzchnia, też kiedyś tak miałem przy płaskiej feldze że w niektórych miejscach ciemniejsze było , wziąłem ten punkt pod lupę i było widać ewidentne mikroskopijne wżery w które powchodziła pasta podczas polerowania .. Spróbuj te miejsca np ipą przetrzeć i zobaczy jak wtedy będzie
skimobill Opublikowano 19 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2013 vw_golf3, http://allegro.pl/mikroskop-cyfrowy-ref ... 33518.html jak myślisz , to się nada zamiast lupy ?
vw_golf3 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2013 skimobill nada się ale czy opłaca się inwestować w takie coś ?
Kama Opublikowano 20 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2013 Mam pytanie, w zasadzie nie o felgi chodzi ale co to za różnica, alu to alu Mam taki kolektor: Planuję zakupić: Bawełniane krążki Pastę Mothers I zastanawiam się nad sposobem szlifowania: W zasadzie powierzchnia jest płaska od góry więc, mógłbym zacząć od jakiejś 120 na orbitalnej maszynce, co nie? A potem jechać ręcznie, aż do 2500. No i dwa pytania: 1. Czy maszynką orbitalną nie narobię sobie więcej roboty? 2. Jak szlifować ręcznie? Okrężne ruchy? Ostatnio na politechnice mieliśmy temat związany z przygotowaniem próbek do badań pod mikroskopem. I mówiąc o szlifowaniu próbek kazali robić to tak: 1. Papier 320 ruchy poziome 2. Papier 4xx ruchy pionowe 3. Papier 5xx ruchy poziome itd. aż do 2500 zmieniając kierunek tarcia, po każdej zmianie gradacji. Jak Wy robicie? Bo ja za każdym razem, nawet podczas usuwania morki szlifowałem okrężnymi ruchami.
vw_golf3 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2013 Ja robię tak jak Ty napisałeś raz poziomo raz pionowo, wtedy dokładnie usuwasz rysy po każdej gradacji papieru . Robiąc załóżmy 400 w pionie biorąc 600 i szlifując w poziomie widzisz jak usuwają się poprzednie rysy
Kama Opublikowano 20 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2013 Ja robię tak jak Ty napisałeś raz poziomo raz pionowo, wtedy dokładnie usuwasz rysy po każdej gradacji papieru . Robiąc załóżmy 400 w pionie biorąc 600 i szlifując w poziomie widzisz jak usuwają się poprzednie rysy Cholera, czyli raz stanęli na wysokości zadania i czegoś konkretnego człowieka nauczyli na tej uczelni
vw_golf3 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2013 Kama każdy ma swój sposób na polerowanie Jeśli chodzi o felgi to ja właśnie w ten sposób działam, czasami się zdarza że coś tam kombinuje
Kama Opublikowano 20 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2013 Wielkie dzięki za odpowiedź A z oscylacją jakąś styczność miałeś? Bo powiem szczerze, że takiej idealnie prostej powierzchni nie chce mi się lecieć ręcznie
vw_golf3 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2013 Kama jeśli chodzi o płaskie powierzchnie to używam standardowej wiertarki i płaskiej tarczy
inco Opublikowano 22 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2013 Panowie odświeżałem ranty u siebie. Wydaje mi się, że nie byłt źle wypolerowane dlatego dojechałem je papierem 1500/2000/2500 a potem pastą megsa. Wszystko ręcznie, są jednak rysy i mnie to denerwuje. Szlifować papierem na jakimś klocku drewnianym?? iść w jeszcze wyższy papier?? wszelkie porady mile widziane.
luk skywalker Opublikowano 22 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2013 Panowie odświeżałem ranty u siebie. Wydaje mi się, że nie byłt źle wypolerowane dlatego dojechałem je papierem 1500/2000/2500 a potem pastą megsa. Wszystko ręcznie, są jednak rysy i mnie to denerwuje. Szlifować papierem na jakimś klocku drewnianym?? iść w jeszcze wyższy papier?? wszelkie porady mile widziane. wydaje mi sie że masz zły papier w który wbijają sie opiłki. Im wyższa gradacja tym opiłki bardziej sie wbijają. Klocek tylko pogorszy sprawe. Dlatego my robimy do P120 maxymalnie.
vw_golf3 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2013 luk skywalker mogą to być ryski od polerowania ręcznego bo wiadomo że tak się czasami dzieje inco wrzuć fotkę jak to wygląda, są to drobne ryski czy grubsze ? bo ostatnio stefanowi poprawiałem ranty od rs'a 17cali i były takie rysy po tokarce więc może tu podobnie jest
inco Opublikowano 22 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2013 Ciężko mi to lustrzanką uchwycić mocno prześwietlone foto i coś się pokazuje. Myślę, że tego i tak nie będzie widać w świetle dziennym tylko będą śię świecić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się