Skocz do zawartości

Polerka felg aluminiowych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pierwsze tarcie zaczynałem od 220 do 2500, potem (były deobne ryski) jechałem od 1000-2500. Wżery to może źle powiedziane, wygląda to tak jakby ziarna aluminium...Teraz jadę kolejny raz od 220, ale jak to już nie przyniesie oczekiwanych rezultatów to nie wiem...załamka.

 

 

Sięgnij głębiej niż 220, serio

  • Odpowiedzi 956
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

jak zaczynałem polerowanie w szczelinach zaczynałem od / o ile dobrze pamietam / jakiś niżej 100>100>120>150>170>200>220>... do 3000 :) po czym pasta ręcznie i miodzio.

Opublikowano

Trzeba pamiętać o różnych materiałach z których produkuje się felgi.

 

Regułą jest że jednoczęściowe felgi są z materiału który poleruje się znacznie gorzej niż ranty felg skręcanych.

Opublikowano

jak zaczynałem polerowanie w szczelinach zaczynałem od / o ile dobrze pamietam / 100>120>150>170>200>220>... do 3000 :) po czym pasta ręcznie i miodzio.

 

o.O serio? Ja na felgach nie miałem żadnych wżerów. Sciągnąłem bezbarwny i tyle. Czy naprawdę muszę używać aż takich grubych papierów?

Opublikowano

kris82

 

nie bój się użyć grubszego papieru jeśli masz wżery bo inaczej będziesz się non stop denerwował

 

Ja miałem ostatnio kilka kompletów skręcanych które robiłem maszynowo i musiałem sięgnąć po 40 bo wżery były kilka mm,

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

panowie i panie, takie pytanie, mam ranty do wypolerowania i zastanawiam się nad różnicą miedzy megsowym mag i alu polish a mothersem? jaka jest miedzy nimi róznica i czy można te pasty zastosować również do grila niklowanego?( nie jestem pewien czy to nikiel- vw golf 5 gti- moze ktos podpowie) ? wiem, że napewno znajdą się głosy że na forum znajde odpowiedź ale nie znalazlem.

Opublikowano

Mam obie te pasty... w sumie bez większych różnic, jedynie Megs ładniej pachnie i wygląda... do tego jest gęstszy, więc może i trochę bardziej wydajny... na grillu masz pewnie chrom. Jako że jest on na froncie najpierw przydało by się zdjąć z niego nalot pastą ścierną np Autosolem, a potem dla poprawy połysku jedna z past na M ;)

Opublikowano

czyli bez obaw moge wziac megsa i nie bede żałować, czemu nie mothers, bo nie ukrywam, że mothersa w szczecinie na miejscu nie dostane, barteKKK03, dziękuje Ci za odpowiedz i pomoc;)

Opublikowano

Mam obie pasty, tj. megsa oraz mothersa. Moim zdaniem (a poleruję felgi już od kilku lat) mothers jest lepszy pod względem uzyskanego efektu. Minusem jest zapach w przeciwieństwie do megsa. Ja generalnie korzystam z mothersa.

Opublikowano

Witam

Mam problem z felgami jak na zdjęciu.

pac9pnacx6bm_t.jpg

vae72vcvxne3_t.jpg

nsh1uxqirttp_t.jpg

Poprzedni właściciel mówił że to się aluminium utlenia. Nie mam pomysłu jak się do tego zabrać :o czy trzeba to jakoś spolerować a potem polakierować? Jakieś pasty są do takiej roboty? Dziękuję za każdą pomoc.

Opublikowano

masa140, ciężko będzie to wypolerować, na reszcie felgi jest lakier więc albo polerowanie całości lub malowanie . tutaj jest lakier bezbarwny, miałem podobne felgi w maździe.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Siemanko. Witam wszystkich, wlasnie skonczylem czytanie wszystkich wypowiedzi w tym temacie - musze przyznac ze sami fachowcy tu siedza :)

 

Ale przejdzmy do sedna... Jestem posiadaczem VW, z ktorego jestem bardzo zadowolony poza jednym aspektem jakim sa jego felgi. ponizej zamieszcze zdjecie jednej z nich(wszystkie wygladaja podobnie bo kobieta od ktorej kupilem auto nie umiala najwidoczniej parkowac).

 

Moje pytanie do Was brzmi: czy warto je odnowic recznie (tak jak pisaliscie) i czy nie bedzie z nimi zbyt duzo roboty? Dodam ze bedzie to moj "pierwszy raz" i nawet zastanawiam sie czy nie odnowic ich tylko z zewnatrz (oprocz srodka ktory i tak jest malo widoczny i szybko sie zabrudza) co wy na to?

 

Na koniec male wyjasnienie dlaczego chce sie sam za to zabrac: mieszkam w Londynie, po 3 tygodniach szukania najtanszej renowacji felg musze przyznac ze jest to zbyt droga usluga jak dla mnie (najtaniej 55funtow za sztuke) :(

 

Pozdrawiam.

2012-09-14_18_38.12-1.jpg.938a94624f6c3a141de01a27b8281905.jpg

Opublikowano

Trzeba usunąć ten bezbarwy, śniedź wyszurać papierami lub jakimś chemicznym środkiem ja wytrawić, a potem trysnąć nowym lakierkiem lub wypolerować

Opcja z szuraniem będzie raczej pracochłonna ;)

Opublikowano

Tzn ja chcialem to zrobic tak jak znajomy mi doradzil:

 

- Wyszlifowac na mokro papierem sciernym (najpierw 400 potem 800)

 

- Dwa razy pomalowac podkladem szarym w sprayu

 

- Pozniej kilka warstw farby wybranego koloru w sprayu (ja chce taki ciemny srebrny wchodzacy w szary)

 

- No i na koniec dwie warstwy lakieru bezbarwnego - rowniez w sprayu

 

 

Jesli ktorys z powyzszych sie nie zgadza lub powinno sie to zrobic inaczej - prosze o rady.

 

Pozdrawiam

 

 

PS. Chcialbym jeszcze dodac ze nie oczekuje efektu lustrzanego odbicia jesli chodzi o polerke. Mi wystarczy zeby wygladaly tak samo tylko bez tych ubytkow co widzicie

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Na forum jestem nowy. W temacie polerki felg jak i renowacji już się trochę obracam, ale jak do tej pory robiłem wszystko trochę na odpie... . co od pewnego czasu zaczęło mnie irytować. Problemem największym są dla mnie wżery i kropki po nich zostające. Generalnie robię wszystko "prawie" maszynowo, począwszy od szlifowania ( przerobiona wyważarka) a skończywszy na polerce (zdjęcia zamiszcze jutro). Do polerki używam krążków i past Kiesow, podobno najlepsze 8-) ale efekt mojej pracy nie zawsze ( a raczej rzadko) mnie zadowala. Kupiłem w ubiegłym tygodniu 4 komplety felg które mam zamiar odnowić, częścią tej regeneracji będzie polerka, w przypadku jednych felg częciowa w przypadku innych całkowita. Za chwilę wrzucę zdjęcia " pacjentów" i na bieżąco będę się dzielił z Wami efektami swojej pracy, mając jednocześnie nadzieje na cenne wskazówki i rady za które będę wdzięczny.

 

 

Tutaj zamierzam wypolerować ranty, rotor pomalować w białym kolorze , ozdobne nity wymienić na nowe i wymienić środkowy dekielek na bardziej "cultowy" :-]

 

4f5f86671dd5ace72aed1438721ade014.jpg

 

 

W tych polerka samych rantów, środka nie ruszam bo jest w idealnym stanie, choć jeśli ktoś miałby inny pomysł to czekam na sugestie.

 

34980a35ef92edc12be86b791cd02f053.jpg

 

 

 

 

W przypadku ATS-ów nie mam kocepcji, stop aluminium nie bardzo nadający się do polerki, zostają ciemne smugi.

 

1b147200322851df06e14987c8808fbb1.jpg

 

Fire&Ice tutaj w grę wchodzi tylko polerka całości.

 

45fc5709116bc01b84c4906825d387927.jpg

 

 

Przepraszam za jakość zdjęć (robione telefonem) jutro zrobię lepsze, żeby było widać co w trawie piszczy.

 

Pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.