DS_Tomek Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Pierwsze tarcie zaczynałem od 220 do 2500, potem (były deobne ryski) jechałem od 1000-2500. Wżery to może źle powiedziane, wygląda to tak jakby ziarna aluminium...Teraz jadę kolejny raz od 220, ale jak to już nie przyniesie oczekiwanych rezultatów to nie wiem...załamka. Sięgnij głębiej niż 220, serio
Axwell Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2012 jak zaczynałem polerowanie w szczelinach zaczynałem od / o ile dobrze pamietam / jakiś niżej 100>100>120>150>170>200>220>... do 3000 po czym pasta ręcznie i miodzio.
DS_Tomek Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Trzeba pamiętać o różnych materiałach z których produkuje się felgi. Regułą jest że jednoczęściowe felgi są z materiału który poleruje się znacznie gorzej niż ranty felg skręcanych.
kris82 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2012 jak zaczynałem polerowanie w szczelinach zaczynałem od / o ile dobrze pamietam / 100>120>150>170>200>220>... do 3000 po czym pasta ręcznie i miodzio. o.O serio? Ja na felgach nie miałem żadnych wżerów. Sciągnąłem bezbarwny i tyle. Czy naprawdę muszę używać aż takich grubych papierów?
vw_golf3 Opublikowano 3 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2012 kris82 nie bój się użyć grubszego papieru jeśli masz wżery bo inaczej będziesz się non stop denerwował Ja miałem ostatnio kilka kompletów skręcanych które robiłem maszynowo i musiałem sięgnąć po 40 bo wżery były kilka mm,
szymekk Opublikowano 12 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2012 panowie i panie, takie pytanie, mam ranty do wypolerowania i zastanawiam się nad różnicą miedzy megsowym mag i alu polish a mothersem? jaka jest miedzy nimi róznica i czy można te pasty zastosować również do grila niklowanego?( nie jestem pewien czy to nikiel- vw golf 5 gti- moze ktos podpowie) ? wiem, że napewno znajdą się głosy że na forum znajde odpowiedź ale nie znalazlem.
barteKKK03 Opublikowano 12 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2012 Mam obie te pasty... w sumie bez większych różnic, jedynie Megs ładniej pachnie i wygląda... do tego jest gęstszy, więc może i trochę bardziej wydajny... na grillu masz pewnie chrom. Jako że jest on na froncie najpierw przydało by się zdjąć z niego nalot pastą ścierną np Autosolem, a potem dla poprawy połysku jedna z past na M
szymekk Opublikowano 12 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2012 czyli bez obaw moge wziac megsa i nie bede żałować, czemu nie mothers, bo nie ukrywam, że mothersa w szczecinie na miejscu nie dostane, barteKKK03, dziękuje Ci za odpowiedz i pomoc;)
szymekk Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2012 Koli_7, a jakie masz z nim doswiadczenie?
Koli_7 Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2012 Bądź w sobote na spocie to Ci pokaże
gjees Opublikowano 15 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2012 Mam obie pasty, tj. megsa oraz mothersa. Moim zdaniem (a poleruję felgi już od kilku lat) mothers jest lepszy pod względem uzyskanego efektu. Minusem jest zapach w przeciwieństwie do megsa. Ja generalnie korzystam z mothersa.
martinezzg Opublikowano 16 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2012 dodatkowym plusem i zaletą mothersa jest jeszcze to ze jako jedyny nie zostawie zadnych rysek na polerowanym elemencie:))
barteKKK03 Opublikowano 16 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2012 Jako jedyny? Dobrze wypracowany Megs też usuwa ryski.
masa140 Opublikowano 16 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2012 Witam Mam problem z felgami jak na zdjęciu. Poprzedni właściciel mówił że to się aluminium utlenia. Nie mam pomysłu jak się do tego zabrać czy trzeba to jakoś spolerować a potem polakierować? Jakieś pasty są do takiej roboty? Dziękuję za każdą pomoc.
SzaKal Opublikowano 16 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2012 masa140, Norma w tych felgach, patrząc na ich stan, uszczerbienia na rantach ... tylko renowacja.
malkolm Opublikowano 16 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2012 masa140, ciężko będzie to wypolerować, na reszcie felgi jest lakier więc albo polerowanie całości lub malowanie . tutaj jest lakier bezbarwny, miałem podobne felgi w maździe.
gangaranga Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2012 Siemanko. Witam wszystkich, wlasnie skonczylem czytanie wszystkich wypowiedzi w tym temacie - musze przyznac ze sami fachowcy tu siedza Ale przejdzmy do sedna... Jestem posiadaczem VW, z ktorego jestem bardzo zadowolony poza jednym aspektem jakim sa jego felgi. ponizej zamieszcze zdjecie jednej z nich(wszystkie wygladaja podobnie bo kobieta od ktorej kupilem auto nie umiala najwidoczniej parkowac). Moje pytanie do Was brzmi: czy warto je odnowic recznie (tak jak pisaliscie) i czy nie bedzie z nimi zbyt duzo roboty? Dodam ze bedzie to moj "pierwszy raz" i nawet zastanawiam sie czy nie odnowic ich tylko z zewnatrz (oprocz srodka ktory i tak jest malo widoczny i szybko sie zabrudza) co wy na to? Na koniec male wyjasnienie dlaczego chce sie sam za to zabrac: mieszkam w Londynie, po 3 tygodniach szukania najtanszej renowacji felg musze przyznac ze jest to zbyt droga usluga jak dla mnie (najtaniej 55funtow za sztuke) Pozdrawiam.
barteKKK03 Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2012 Trzeba usunąć ten bezbarwy, śniedź wyszurać papierami lub jakimś chemicznym środkiem ja wytrawić, a potem trysnąć nowym lakierkiem lub wypolerować Opcja z szuraniem będzie raczej pracochłonna
gangaranga Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2012 Tzn ja chcialem to zrobic tak jak znajomy mi doradzil: - Wyszlifowac na mokro papierem sciernym (najpierw 400 potem 800) - Dwa razy pomalowac podkladem szarym w sprayu - Pozniej kilka warstw farby wybranego koloru w sprayu (ja chce taki ciemny srebrny wchodzacy w szary) - No i na koniec dwie warstwy lakieru bezbarwnego - rowniez w sprayu Jesli ktorys z powyzszych sie nie zgadza lub powinno sie to zrobic inaczej - prosze o rady. Pozdrawiam PS. Chcialbym jeszcze dodac ze nie oczekuje efektu lustrzanego odbicia jesli chodzi o polerke. Mi wystarczy zeby wygladaly tak samo tylko bez tych ubytkow co widzicie
barteKKK03 Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2012 Co do malowania to się nie wypowiadam, ale jeżeli chodzi o papieru to śmiało możesz zacząć od grubszego, będzie mniej pracy czyli np ~200>400>800
skimobill Opublikowano 26 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2012 Na forum jestem nowy. W temacie polerki felg jak i renowacji już się trochę obracam, ale jak do tej pory robiłem wszystko trochę na odpie... . co od pewnego czasu zaczęło mnie irytować. Problemem największym są dla mnie wżery i kropki po nich zostające. Generalnie robię wszystko "prawie" maszynowo, począwszy od szlifowania ( przerobiona wyważarka) a skończywszy na polerce (zdjęcia zamiszcze jutro). Do polerki używam krążków i past Kiesow, podobno najlepsze ale efekt mojej pracy nie zawsze ( a raczej rzadko) mnie zadowala. Kupiłem w ubiegłym tygodniu 4 komplety felg które mam zamiar odnowić, częścią tej regeneracji będzie polerka, w przypadku jednych felg częciowa w przypadku innych całkowita. Za chwilę wrzucę zdjęcia " pacjentów" i na bieżąco będę się dzielił z Wami efektami swojej pracy, mając jednocześnie nadzieje na cenne wskazówki i rady za które będę wdzięczny. Tutaj zamierzam wypolerować ranty, rotor pomalować w białym kolorze , ozdobne nity wymienić na nowe i wymienić środkowy dekielek na bardziej "cultowy" W tych polerka samych rantów, środka nie ruszam bo jest w idealnym stanie, choć jeśli ktoś miałby inny pomysł to czekam na sugestie. W przypadku ATS-ów nie mam kocepcji, stop aluminium nie bardzo nadający się do polerki, zostają ciemne smugi. Fire&Ice tutaj w grę wchodzi tylko polerka całości. Przepraszam za jakość zdjęć (robione telefonem) jutro zrobię lepsze, żeby było widać co w trawie piszczy. Pozdr.
malkolm Opublikowano 26 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2012 tej pierwszej nie wypolerujesz. są za głębokie wżery
skimobill Opublikowano 26 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2012 nawet zcazynając szlifowanie od gruboziarnistego papieru "na sucho" ?
malkolm Opublikowano 26 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2012 mogą zostać czarne kropki, takie głębokie wżery, musisz spróbować, najwyżej polakierujesz całe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się