Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja się nie znam amatorka ale coś tam na luzie bez spiny

90 rok kilka przejazdów PF2500 na żółtym ubranie maszyna DA

 

51953115197836419050.jpg

Opublikowano

Białystok uczy się dalej... walka z wżerami na lakierze. Papier od 1200 (sic) w górę plus oczywiście maszyna.

tasxt3.jpg

 

Efekt wg nas bdb. Zdjęcie po - wymyte ipa i wykończone 4000. Bez wosku czy clenera.

Opublikowano

Oczywiście ze widać bo jest zrobiony pasek szerokości 15 cm. Reszta jak kumpel wyjdzie ze szpitala. Grunt ze wiemy jak ten syf zdjąć kosztem 6-8 mikronow...

Opublikowano
Jakich gradacji papierów używaliście???
Papier od 1200 (sic)

 

I przez to taki efekt, jak do lakieru to trochę za grubo pojechaliście

  • Administrator
Opublikowano
jak do lakieru to trochę za grubo pojechaliście

Możesz wyjaśnić dlaczego?

Opublikowano

Grubo czy nie grubo - albo sobie z tym poradzimy ryzykując i ewentualnie malując jeden element albo właściciel będzie musiał wydać dużo srebrników na malowanie...(ma takie wżery na tylnej klapie, dachu i masce) i czy 8 to tak dużo? zawsze myślałem że korekta zdejmuje po 6 i lepiej

 

jak zrobimy cały element wtedy proszę dyskutować o wykończeniu na rantach, robiliśmy prostokąt określony taśma - nie da się przy taśme wykończyć zwłaszcza jak wiesz że będziesz działać też poza taśma(stopień się zrobi :))

Opublikowano

Ja kiedyś papierem 2500 zdjąłem 15um,bo struktura lakieru była taka se,wyszła lala i żyje.

Tak więc nie chcę nikogo obrazić,ale tym się różni internetowanie od praktyki :dontknow:

Opublikowano

Zakladam, ze Yasiek mial na mysli gradacje papieru. Zaczynajac od mniej agresywnych, pracowaloby sie dluzej papaierem, ale mniej byloby zabawy z wyprowadzeniem.

  • Administrator
Opublikowano

Misza, czyli prawidłowy rozwój sytuacji. Zawsze zaczynamy od najmniej agresywnej kombinacji.

Opublikowano

Arekkaz, chodziło mi dokładnie o to co napisał Griffie.

 

Ostatnio przywiozłem sobie z pracy kilka elementów do testów i wyprowadzenie po papierach z gradacją poniżej 2000 było bardzo ciężkie i zostawały jakieś nierówności.

 

tym się różni internetowanie od praktyki
:song:
Opublikowano

Yasiek, Nikt nie powiedział,że to łatwe i przyjemne zadanie ,które każdy z marszu ogarnie ;)

Opublikowano

Wracamy z tematem bmw.

 

Tak się udało wyciągnąć

2ilepug.jpg

 

Dla mnie cudo, zostały delikatne ślady po 1200. Jest nauczka żeby zaczynać od 1500 w trudnych przypadkach.

Na 1200 pozwolimy sobie tylko dlatego ze klapa i tak będzie malowana (ma wgniotki na rancie)

 

Będziemy robili dach który jest w podobnym stanie mimo tego że auto miało korekte.

Nie napisze ile mikronow zeszło bo będzie krzyk.

Jutro zdjęcia za dnia.

Opublikowano

Dawaj zdjęcie z miernikiem dopiero będzie wow :) poniosła mnie trochę ułańska fantazja przy dociskaniu ale co tam, jest magia :) Cieszę się jak małe dziecko na Boże Narodzenie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.