Fr0styyy. Opublikowano 17 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2013 Trochę słabe 50/50, ale zawsze to coś
coobah Opublikowano 18 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2013 Menzerna 500 na futrze, 2500 na żółtym Urbanie i 4000 na czarnym Urbanie: Auto to P206.
Artih Opublikowano 18 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2013 Siedzenia Alfa Romeo 155 2.0 TS z 1993r. - Karcher Puzzi 8/1C + Karcher RM760 + Karcher RM769.
prokop0007 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2013 Uploaded with ImageShack.us "Matowy" Seat Cordoba 50/50
flips13 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2013 Autko BMW Seria 3 rok 2004 Właścicielowi ktoś mądry doradził aby smolę usunąć, gąbką z masłem, samochodzik był brudny i doszło do niezłego TARŁA. Efektem był mega zmatowiały i porysowany lakier. fg 500 futro flexi + pf2500 ABW + sf4000 ABW
GrzegorzLU Opublikowano 24 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2013 flips13, czego to ludzie nie wymysla tego profesionalisci musza sie pozbyc :D
Jacek318 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2013 Przecież wyraźnie widać, że jest lakierowane. Zapewne wyglądało tak jak było nowe - jak i całe auto. te lusterka to goły plastik, zadnych lakierow. Ciekawy jestem jak się będzie taka powierzchnia będzie za jakiś czas zachowywać. Ktoś pisał o polerowaniu kokpitu Życze powodzenia przy codziennym czyszczeniu kurzu.
Fr0styyy. Opublikowano 27 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2013 Prespray Shiny Garage Red Devil Ekstrakcja Karcher RM760.
wwiecha Opublikowano 29 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2013 Fr0styyy., nie wiem jak u reszty, ale u mnie tylne dywaniki zawsze są 10 razy czystsze niż przednie, więc porównanie czystych tylnych z brudnymi przednimi jest trochę nie teges. Mogę teraz wyciągnąć z auta i będzie takie samo zdjęcie pokaż 50/50 na tym samym o, na przykład tak (ostatnie testy sprzętu, będą kiedyś filmiki):
Fr0styyy. Opublikowano 29 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2013 Fr0styyy., nie wiem jak u reszty, ale u mnie tylne dywaniki zawsze są 10 razy czystsze niż przednie, więc porównanie czystych tylnych z brudnymi przednimi jest trochę nie teges. Mogę teraz wyciągnąć z auta i będzie takie samo zdjęcie pokaż 50/50 na tym samym o, na przykład tak (ostatnie testy sprzętu, będą kiedyś filmiki): Obrazek To cię zasmucę, bo tylne wyglądały identycznie jak przednie jak nie gorzej i na pewno nie są to moje dywaniki
Artih Opublikowano 30 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2013 Eeee chyba lekka ściemka bo wygniecone nie są nawet w połowiek tak jak przednie (zresztą to logiczne)
Fr0styyy. Opublikowano 30 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2013 Eeee chyba lekka ściemka bo wygniecone nie są nawet w połowiek tak jak przednie (zresztą to logiczne) Whatever. Wystarczy, że ktoś z błotem wjedzie i już są upieprzone i nie pogniecione. Ludzie na zachodzie nie dbają wcale o samochody.
ShiningCar Opublikowano 1 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2013 Nad jakością zdjęcia ubolewam, ale była mała ulewa.... Prawie miesięczny Carlack Sealant&Aqua Repellant (lewa strona) vs RainX
linkgrabber Opublikowano 8 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2013 Dzisiaj pierwszy raz bawiłem sie polerką, kupiłem sobie polerke k2pro. Pacjentem były dosyć mocno zmeczone drzwi z mondeo mk3, po pracy stwierdziłem, że dobrze, że nie kupilem DA, za jakiś czas jak sie mocniej wkręce to może sobie dokupie do niektórych prac. Na początek poszedł wełniak z menzerna 500, później twardy pad na 500 i średni na 2000. Finishu już nie chciało mi się robić bo i tak nikt z tymi drzwiami nie będzie jeździł a efekt mnie zadowolił :hehe: Było to tylko aby wyczuć maszynę i sprawdzić czy faktycznie jest tak łatwo uszkodzić lakier.. Foty: wiem, że można było sie jeszcze troche przyłożyć, nie widać tego na zdjeciach ale lakier na spodzie drzwi był bardzo mocno wypiaskowany i bez blasku, w niektórych miejscach były też próby z papierem wodny. Generalnie czuję, że sie dosyc mocno w to wkręciłem
Swoop Opublikowano 9 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2013 linkgrabber, i jak na początek, to bardzo dobrze ci poszło
kojak Opublikowano 9 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2013 Mi też się efekt podoba, tym bardziej, jak na pierwszy raz. Zamiast swirli i holo ładnie teraz widac perłę. No i jak, łatwo jest uszkodzic, przypalic lakier? Bo po mojemu to też trzeba chyba umiec lub chciec.
propekMONTER Opublikowano 9 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2013 Piękne cięcie Myślę że trzeba bardzo chcieć.
linkgrabber Opublikowano 9 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2013 Mi się nie udało przebić, jakoś długo może sie nie starałem ale na twardym padzie i maksymalnych obrotach trzymałem z minutę, no moze dwie pad w miejscu i nic sie nei stało. Lakier zrobił sie mocno gorący tak, że jak dotchnalem to parzyło konkretnie Jak będę miał do wyrzucenia pada to wtedy pewnie sprawdzę jak wyglada przebicie i jak mocno musi sie nagrzać lakier wtedy
bienek Opublikowano 9 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2013 Wiadomo, że na płaskim ciężko jest wywalić dziure, ale spróbuj na jakimś kancie, rogu itd. Trzeba być bardzo nierozgarniętym, żeby na płaskiej powierzchni coś zrobić najgorzej jest w "ciasnych" miejscach i na krawędziach, albo jak trafisz na zle pomalowany samochód to też różnie może być.
linkgrabber Opublikowano 9 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2013 ale na rogu to chyba też mogłoby pad rozwalić zanim przebije. Po prostu czytajac niektóre tematy i wypowiedzi ludzi można było pomyśleć, że rotacja jest tylko dla wtajemniczonych, łatwo mozna uszkodzic lakier a lakier zbieramy na momencie z elementu
komar251 Opublikowano 13 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2013 1000>2500>4000 1.5h pracy pół maski . Jak na pierwszy raz nie wiem czy długo czy krótko .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się