KeepeR Opublikowano 5 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2013 Sucre, dzieki, kolor naprawde świetny
Pavlik Opublikowano 6 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2013 Chrzanię to silicon&ftrbusttbadshbfdbdsaui czas powrócić do IPA, max 40%
senz Opublikowano 6 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2013 Pavlik, włącz sobie piosenke "I jeszcze jeden i jeszcze raz" albo i dawajj
escimo Opublikowano 6 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2013 Chrzanię to kamilgt napisał/a: silicon&ftrbusttbadshbfdbdsaui czas powrócić do IPA, max 40% Paaaanie a to tylko po halogenem Brinkmanem albo Led Senserem poświecisz i się załamiesz
Elf Opublikowano 6 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2013 Pavlik, włącz sobie piosenke "I jeszcze jeden i jeszcze raz" albo Pavlik w takich sytuacjach ma swój ulubiony przebój
Geno Opublikowano 6 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2013 Colourlock się przydaje nie tylko w aucie
Raku Opublikowano 7 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2013 Nielakierowane, plastikowe, 23-letnie lusterko w moim Civicu: papiery 2000 i 2500 male futro i maly wafel FG500 i FF3000
mihnova Opublikowano 7 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2013 Raku, zaye.. piano black wyszło
111mishi111 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2013 Nielakierowane, plastikowe, 23-letnie lusterko w moim Civicu:Obrazek papiery 2000 i 2500 male futro i maly wafel FG500 i FF3000Obrazek teraz wygląda jak by nie z tego samochodu było,troszkę do reszty auta nie pasuje.
bienek Opublikowano 8 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2013 To jest lusterko bez lakieru?? Nie wiedziałem, że sam plastik może się tak wypolerować jakby był polakierowany. Efekt bombowy
obcy1234 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2013 mozna tak wypolerować każdy plastik ? jak tak to zaraz jade z kokpitem
Yasiek Opublikowano 8 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2013 jak tak to zaraz jade z kokpitem Ja chyba uderzę w Matiza
patryczken16 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2013 nielakierowane w sensie od nowosci - mysle,ze to autor mial na mysli
obcy1234 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2013 nielakierowane w sensie od nowosci - mysle,ze to autor mial na mysli czyli co? to lusterko tak wyglądało jak było nowe ? jakoś nie chce mi sie wierzyć
Artih Opublikowano 9 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2013 Przecież wyraźnie widać, że jest lakierowane. Zapewne wyglądało tak jak było nowe - jak i całe auto.
cubstone Opublikowano 9 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2013 30h zabawy z 13-letnim, oryginalnym lakierem Audi i powoli zaczyna coś wychodzić. Poniższe fotki są po kombinacji Futro + Power Cut (dzięki Evo ) i miejscami po żółtym 3M i PF2500. Oczywiście o korekcie procentowo zbliżonej do liczby oktanowej naszych paliw nie ma mowy. Żeby pozbyć się wielu grubszych rys, musiałbym sięgnąć po papiery, a nie mam na to ochoty . Wiem jedno- Power Cut to był świetny wybór, bo z FG500 nie osiągnąłbym nawet połowy tego, co zrobiłem przy pomocy pasty Kocha. Idzie powoli, ale idzie. A ostatnio na podobnym lakierze pracowałem z Menzerną i mimo wszelkich starań, po trzech-czterech przejazdach postęp korekty stawał w miejscu.
komar251 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2013 Używałem tych dwóch past jednocześnie tj po 2 kropki tego i tego na raz. Wiertarka jakieś tam obroty i jest jakiś tam efekt. Sorry za zdjęcie EDIT : Efekt widać przy zoomie dopiero.
Sucre Opublikowano 11 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2013 Cubsone powiem Ci że dobry dziad Ci się trafił, bardzo ładne 50/50 Napisz coś więcej o power cut, dużo bałaganu zostawia?? W pracy bardziej suchy czy tłusty??
cubstone Opublikowano 11 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2013 Sucre, No dziad jeden z gorszych z jakimi miałem do czynienia. Ale jutro rano druga warstwa wosku i koniec przygody. Jeśli chodzi o Power Cut, to takiej pasty mi właśnie brakowało. Ale do użytku tylko na twardych, niemieckich lakierach. Jak wcześniej wspomniałem, na etapie w którym FG500 się zatrzymuje, PC dopiero się rozkręca. Obawiałem się mega spustoszenia, ale zostałem pozytywnie zaskoczony- pomimo futra, mocnego docisku i ponad 2000 obr. hologramy były standardowe. Pasta jednak jest mniej tłusta i stosunkowo szybko wysycha, ale w przypadku futra to raczej normalne. Pod tym względem w porównaniu z FG500 dużej różnicy nie ma. Pozostałości po futrze bardzo łatwo schodzą przy pomocy PF2500, ale posiłkowałem się tylko halogenem 150W (żadnej latarki się jeszcze nie dorobiłem). Na elementach, które były świeżo lakierowane wystarczył jeden przejazd i mamy praktycznie korektę 100% (mówię skrótowo). Na oryginalnym lakierze rysy widocznie znikają z każdym kolejnym przejazdem i ten fakt bardzo cieszy, ale mimo wszystko 5-6 podejść z futrem to norma. Grubasów Power Cut jednak nie rusza, a jedynie muska. Bez papieru nie podchodź. Generalnie jestem jak najbardziej na tak. Ogromna siła cięcia przy stosunkowo małym bałaganie jaki zostawia, a który łatwo usunąć średnio-ścierną pastą. Aha, do inspekcji używałem tylko ipy (choć naprawdę spooooore ilości), ale przed nałożeniem cleanera poszła piana + oprysk z APC + mycie mocnym stężeniem DG 901 i pod halogenem żadne dodatkowe ciekawostki się nie ujawniły. Jedyny minus, jaki mógłbym znaleźć przy pracy z Power Cutem, to jego zapach. Wąchając go bezpośrednio z butelki, pachnie prawie jak FG500. Jednak podczas pracy ewidentnie czułem zapach tanich, męskich kosmetyków i po kilkunastu godzinach obcowania z tym zapachem trochę to irytuje. Początkowo myślałem, że może "Niemiec tak dbał" i podczas mycia pryskał furę jakimś Hugo Bossem, ale chyba jednak nie . Tyle moich spostrzeżeń, jeśli czegoś nie dopowiedziałem to pytaj śmiało
Sucre Opublikowano 12 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2013 Wielkie dzięki za bardzo obszerny opis, no cóż, trzeba będzie spróbować jak najszybciej
rafalz Opublikowano 12 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2013 Przecież wyraźnie widać, że jest lakierowane. Zapewne wyglądało tak jak było nowe - jak i całe auto. te lusterka to goły plastik, zadnych lakierow.
MarcinM Opublikowano 15 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2013 Chyba nigdy nie czyszczone skóry, Alfa 156 z fajnymi fotelami Recaro.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się