Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kilka rysek zostało, ale to by trzeba było już ciąć papierem a czasu na to nie było. I tak były w grze pady denim i futro żeby to usunąć. Ogólnie korekta na jakieś 70% robiona.

  • Administrator
Opublikowano

wojtassss, będziemy działać w Poznaniu. Niestety nie będzie filmu. Może jakieś foto jak czas pozwoli.

Opublikowano

kanar, Ta jest! Poszedł Szonn + MPA8000 od Festo => MPA11000 na ProfiPolish Antracyt :) Przyjemne prowadzenie und temperatur kontrolle. Efekt: 1uq mniej i zakładany rezultat w kilka minut.

Opublikowano
kanar, Ta jest! Poszedł Szonn + MPA8000 od Festo => MPA11000 na ProfiPolish Antracyt :) Przyjemne prowadzenie und temperatur kontrolle. Efekt: 1uq mniej i zakładany rezultat w kilka minut.

Pierwszy raz słyszę o czymś takim :o

Opublikowano

Masakryczna walka z utlenionym czerwonym akrylem hondy :| Futro, 3m fastcut plus i efekt powoli się pojawiają.

 

DSC_4813.jpg

 

Przepraszam moderatorów za foto z logo, ale to jedyne jakie mam bo padam na twarz :P

Opublikowano
senz, Wow aż tak się zapycha :shock: ? Czym czyściłeś :) ?

Kilka lat folia była zapuszczona.

 

DA + czarny pad + PB Professional Polish.

Opublikowano

Clio 2001 lakier nieoryginalny, mnóstwo odchodzącego szpachla, 400 mikronów najmniej, no i polerka lakirnika chyba papierem 1500, bo sznyty a nie ryski. No ale czego się nie robi przed sprzedażą.

Jechałem papier 2500, futro menzerna 150, FC+, gąbka pomarańczowa 3M.

20130511052.jpg

Opublikowano

Maska Skody Pickup, kolor jakiś niebieski, ale fajnie się pracowało. Od razu mówię, że bardziej chodziło o usunięcie utlenienia niż rys. FG500 + żółty pad Urban

img0023yu.jpg

img0022hj.jpg

img0021fbq.jpg

Tutaj ładnie widać jaka różnica w kropelkowaniu

img0020cm.jpg

img0019de.jpg

img0018cwt.jpg

img0017kjo.jpg

I jeszcze małe 50/50

img0016af.jpg

Opublikowano
Scrappy, To że kropelkuje to znaczy, że nie wymyłeś dokładnie wypełniaczy/ resztek pasty ;) czysty lakier nie kropelkuje :)

Wiesz ja dopiero raczkuję w tych tematach i myślałem że tak ma być. Starałem się dość dokładnie jechać IPA, ale to znaczy że jeszcze dokładniej muszę. I jeszcze zadowolony byłem że takie ładne kropelki wyszły w porównaniu do starego :kox:

Opublikowano

Scrappy, Spróbuj zamiast IPA użyć zmywacz silikonowy, jeśli chcesz sprawdzić ile jeszcze jest do zrobienia.Litrowe opakowania chodzą po 12-20 zł i starczą na długo. Moim zdaniem IPA na tym forum jest niesłusznie wychwalana i do inspekcji lepiej się sprawdza zmywacz. A 50/50 przyjemne, na pewno auto odżyło ;)

Opublikowano
Moim zdaniem IPA na tym forum jest niesłusznie wychwalana

Nie tylko na tym forum. Ipę stosuje się także w UK czy USA do inspekcji. Faktem jest, że zmywacz silikonowy jest niedoceniany, a jest bardzo dobrym środkiem i np bez problemu można nim usuwać smołę z auta czy inne zanieczyszczenia które są niepowołanie podczas procesu korekty lakieru. Do inspekcji też się nada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.